סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
טל רומן
טל רומן
טל רומן
(צילום: יניב גבאי)

והפעם: מכנים אותו "מעשה סדום", ועד היום הוא אסור במספר מדינות במערב ובמזרח התיכון, אולם מין אנאלי הוא אקט ארוטי שיכול להעניק לזוג שמקיים אותו הרבה מאוד עונג, אורגזמות עמוקות ורוטטות ויש שאומרות שאפילו ריפוי.
אז מה יש באקט הזה של מין אנאלי שסופח אליו כל כך הרבה בושה? מה כדאי לעשות במקרים של חוויה ראשונה ומצלקת? איך להתכונן למין אנאלי מבחינת הכנה, איך להרפות את הגוף ולהתמסר להנאה, ואילו תנוחות הכי מומלצות להתחלה? אורחת: טל רומן, מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים ונוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה.