סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

1 צפייה בגלריה
איילת דוד-קורן
איילת דוד-קורן
איילת דוד-קורן
(צילום: אייל אסרף)

והפעם: חנויות הסקס של היום הן לא חנויות הסקס של פעם. בעבר, מדובר היה במקומות סליזיים ואפופי עשן, שהתפרנסו בעיקר ממכירת DVD של סרטים פורנוגרפיים. בתחילת האלפיים אנשים הפסיקו לרכוש סרטים, והחלו לצפות בפורנו מהמחשב הביתי ואחר כך מהטלפון הנייד שלהם. זה חייב את החנויות השונות להחליף מיתוג, ולשנות המראה שלהן – ממקומות אפלים שפנו בעיקר לגברים חרמנים, למקומות צבעוניים, מוארים וידידותיים לנשים.
מי שנחשבות לחלוצות הז'אנר של חנויות אביזרי המין מהדור החדש, הן איילת דוד-קורן ודפנה קורן, שהקימו את "סיסטרס", חנות לאביזרי מין לנשים, שמנוהלת על ידי נשים ולמען נשים, כבר ב-2004. "סיסטרס" עוצבה מיומה הראשון כחנות נעימה ומסבירת פנים, קונטרה לרוח הבלתי נעימה שאפיינה את יתר החנויות.
בפרק מספר 18 של "סקס אפיל" שמענו מאיילת על החזון להקים חנות סקס ידידותית לנשים, על האופן שבו התייחסו למיניות הנשית לאורך ההיסטוריה, על האורולוגית הלן או'קונל, שפרסומיה המדעיים מיפו לראשונה את מבנה הדגדגן בשלמותו, ועל כל הסיבות שבגללן שווה לנשים להחזיק במגירה לפחות ויברטור אחד. האזנה נעימה!