סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
מאשה הלוי
מאשה הלוי
ד"ר מאשה הלוי. מהראשונות שיצאו מארון הא-מונוגמיה בישראל
(צילום: מיכל בנדק)

והפעם: בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מבינים שהם לא חייבים להסתפק בבן זוג אחד בלבד, ושאפשר לקיים נישואים נורמטיביים ועדיין לשכב או לנהל קשרי זוגיות עם אנשים נוספים.
ד"ר מאשה הלוי, מגשרת ומאמנת זוגות ויחידים ומומחית ליחסים לא מונוגמיים בהסכמה, הייתה מהראשונות בישראל שיצאו לתקשורת והודו שהן א-מונוגמיות. המסע האישי שלה, בחיפוש אחר תשובות לקונפליקטים שעלו בזמן שפתחה את הנישואים, עודד אותה לערוך הסבה מקצועית ולהתחיל לאמן ולייעץ לזוגות אחרים שמבקשים לפתוח את הקשר.
בפרק החדש של "סקס אפיל" ננסה להבין איתה אילו קונפליקטים ואתגרים עולים כשמחליטים לפתוח את הנישואים, למה רכבת ההרים הרגשית הזאת לא מתאימה לכל אחד ואחת, מה עומד מאחורי רגש הקנאה המפורסם, ואילו מתנות תוכלו לקבל מפתיחת הנישואים ומהחזרת האוטונומיה לגוף שלכם. האזנה נעימה!