סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
יעל אלעד
יעל אלעד
יעל אלעד
(צילום: באדיבות יעל אלעד)

והפעם: כשחושבות על יחסי יזיזות ועל מין מזדמן, שיחת תיאום ציפיות היא לא הדבר הראשון שעולה לנו בראש. "השתגעתן? זה רק יהרוס את הספונטניות", יגידו המתנגדים, אבל מי קבע שמין טוב בכלל מחייב איזושהי ספונטניות?
שיחת תיאום ציפיות, כן, גם לפני סטוץ חד-פעמי עם אדם זר לחלוטין, יכולה לפעול כאמצעי מעורר תשוקה, שגם יפחית מצבי חרדה אפשריים וגם יאפשר לשני הצדדים להגיע למפגש המיני עם ביטחון מלא בעצמם ובמרחב שהם הולכים לשחק בתוכו.
השיחה משנת החיים הזאת נקראת RBDSM. לא, היא לא עוסקת ביחסי שליטה, אבל היא כן תגדיר לכם את הגבולות שתוכלו להתרגש ולהתענג בתוכם, תמזער פגיעות אפשריות שמתבססות על אי-הבנה ועל רצונות סותרים, ותהפוך את הלילה שלכם ושל הפרטנר/ית למענג פי כמה.
בפרק החדש של פודקאסט המיניות "סקס אפיל", יעל אלעד, מנחת קבוצות, סדנאות ומעגלי נשים, ומדריכה למיניות כשער לעבודה עצמית, מסבירה מה כוללת השיחה הזאת ואיך לנהל אותה עם מינימום בושה ומקסימום ביטחון. האזנה נעימה!