סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים. פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

1 צפייה בגלריה
מעיין בשן פולק
מעיין בשן פולק
מעיין בשן פולק
(צילום: גבע תלמור)

והפעם: אחרי שנעקצה כלכלית פעמיים בחייה, על ידי שני אנשים שהיא בטחה בהם, נשבעה לעצמה מעיין בשן פולק ששלישית מצדה לא תיפול, ושאיש יותר לא יוכל לעבוד עליה יותר.
במשך עשר שנים היא למדה כל מה שיכלה על מדע שפת הגוף, דרך הרצאות, תרגול וצפייה מדוקדקת באופנים שבהם אנשים מביעים את עצמם בצורות שאינן מילוליות, עד שהפכה לאחת המומחיות החשובות בישראל.
בשנים האחרונות מעיין עוזרת לפוליטיקאים וליחידים להתמצא ולהכיר יותר את שפת הגוף של עצמם ושל הסובבים אותם, בהקשרים עסקיים וזוגיים כאחד, כולל ריאיונות קבועים ממש אצלנו, באולפן ynet.
ל"סקס אפיל" היא הגיעה כדי לספר לנו על החשיבות הגדולה של שפת הגוף ברושם ראשוני, ועל מערכת הסימנים הגלויים והסמויים שאנחנו מעבירים זה לזה כמעט ללא מודע. בשן-פולק מספרת גם על התנוחות המפורסמות במיטה, ביניהן תנוחת ה"דוגי-סטייל" ו"המסיונרית". מסתבר שהן הרבה יותר עמוקות משנדמה לכולנו. ולסיום, לא יכולנו לשחרר אותה לדרכה בלי לקבל ממנה טיפים שיעזרו לנו להבחין מתי האורגזמה של הפרטנר/ית שלנו אמיתית ומתי היא מזויפת.