סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

1 צפייה בגלריה
דנה ויינשטיין אורן
דנה ויינשטיין אורן
דנה ויינשטיין אורן
(צילום: טלי דוברת)

והפעם: מין אוראלי הוא פעילות מינית הכוללת מגע בין הפה, הלשון, השיניים או הגרון ובין איברי המין. הוא מתבצע כחלק מהמשחק המקדים או כעיקר הפעילות מינית, וההיסטוריה האנושית מראה שהאקט הזה מלווה אותנו עוד מימי מצריים העתיקה. יש אנשים שאף מגע מיני שהם עושים אינו שלם ללא מין אוראלי. אחרים ואחרות נרתעים וסולדים ממנו, שכן מדובר ביחסי מין שלא למטרות ילודה.
בפרק שפותח את העונה השנייה של "סקס אפיל", שמענו מדנה ויינשטיין אורן, מאמנת אישית וזוגית להעצמת הנוכחות המינית, למה הפרקטיקה המענגת הזאת סופחת אליה כל כך הרבה בושה, סלידה ורתיעה, אילו סיכונים בריאותיים קשורים במתן וקבלת מין אוראלי, וכיצד נוכל לשפר את ביצועינו המיניים ולהעניק לבן/ת הזוג מין אוראלי איכותי ומענג מתמיד.
אם טרם האזנתם לפרק על "נקודות העונג הנשי", פרק שגם הוא בהשתתפותה של ויינשטיין-אורן, ההמלצה היא קודם כל להתחיל ממנו ורק אחר כך לעבור לפרק החדש. תבלו!