סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים. פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן.

1 צפייה בגלריה
שחר ברלוביץ
שחר ברלוביץ
שחר ברלוביץ
(צילום: יח"צ)

והפעם: אנשים שמגיעים לקליניקה של שחר ברלוביץ, מנחה לתקשורת אינטימית, מדריך ומלווה זוגות ויחידים להעצמה אינטימית ומינית, עושים זאת כי הם לא מרוצים מחיי המין שלהם. בדרך כלל, הם יאשימו את הפרטנר או הפרטנרית שלהם, ויתקשו מאוד להסתכל פנימה, על עצמם.
בהשראת היועצות הזוגיות, ד"ר בטי מרטין וד"ר אסתר פרל, כתב שחר שיטה בשם "מיפוי האישיות הארוטית", שמטרתה לגרום לכל אחד ואחת מאיתנו לערוך בדק בית באשר ליחס שלנו כלפי 10 דינמיקות ארוטיות.
בדיקה עצמית זו מאפשרת לנו לזהות באילו אזורים בתקשורת המינית שלנו אנחנו לא לגמרי משוחררים, כדי שנוכל לעבוד בדיוק עליהם, ובכך לאפשר לעצמנו להתפתח ולגדול מבחינה מינית. אבל מהי בכלל "המפה הארוטית" ומדוע חשוב שכולנו נכיר את החולשות והחוזקות המיניות שלנו?
בפרק מספר 14 של "סקס אפיל" אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להצטייד בדף ועט או לפתוח את ה-Notes בטלפון, ולהצטרף אלינו להאזנה אקטיבית שתאפשר לכם לעבור על המסע המיני שלכם, מאיבוד הבתולין ועד היום, ולבדוק באילו אזורים אתם לא מספיק מתקשרים את ההנאה שלכם.