"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על תורת הטנטרה? תוכלו להאזין לו ממש כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
אור חי
אור חי
אור-חי. להתחבר אל הצללים שבתוכנו
(צילום: גל אור)

והפעם: על פי קרל יונג, צללים הם חלקים או ארכיטיפים הפועלים בתוכנו, שלמדנו להתכחש ולהתנער מהם. הם נתפסים בעיני האדם כזרים לו, ולא פעם הוא מגיב אליהם בכעס ובשנאה.
יונג טען כי כל אדם נושא בתוכו צל, וככל שהצל הזה מודחק בעוצמה רבה יותר, כך הוא חשוך ודחוס יותר. אבל איך צל בכלל נוצר? מה קורה לאדם שמתכחש ומתעלם מהצללים שבתוכו? איזה ריפוי ניתן לקבל דרך עבודה נכונה עם הצללים? ומדוע מיניות היא מקום מצוין להתחיל ממנו את עבודת הצללים הזאת?
בפרק מספר 53 של "סקס אפיל" היה לנו הכבוד לארח את אור-חי, פילוסוף, מיסטיקן, יוצר חפיסת הקלפים "סוד הצללים", מורה לעבודת צל וחוקר פסיכודרמה ושמאניזם, לשיחה מרתקת על הצללים האפלים שחיים בתוך כל אחד מאיתנו, ולמה כדאי שניתן להם סוף-סוף מקום. האזנה נעימה!