סקס אפיל
אמנות הטיזינג: איך לפלרטט ולפתות את הגבר שאיתך | #94
53:11
(האזינו לפרק החדש של "סקס אפיל" על האישה הפתיינית)
"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, ביוטיוב ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם. רוצים לדבר איתנו? מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם נהניתם להאזין - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
והפעם: רגע לפני שאני יוצאת לפגרת חגים קצרה, ושנייה לפני יום הכיפורים, הכנתי לכם פרק שכולו חטאים. טיזינג זאת אמנות איטית, חושנית, ארוטית ומגרה, שתפקידה ללכוד את תשומת ליבו של הבחור ולגרום למוח שלו לנזול מרוב תאווה והשתוקקות. אך כדי שנוכל בכלל להגיע לשם, עלינו קודם כל להתחבר לאישה הפלרטטנית והמינית שבתוכנו. הפעם בפודקאסט: המדריך לטיזרית המתחילה. איך לשגע אותו לפני המפגש המיני, למה סקסטינג היא הדרך הכי טובה לספר לו מה בא לי שיקרה היום בלילה, עשי ואל תעשי בשליחת תמונות סקסיות והצעות הגשה לטיזריות הביישניות, המנוסות ולחרמניות חסרות הגבולות, שרוצות להצטייד באמצעי פיתוי נוספים לארסנל השובב שלהן. אזהרה: הפרק הזה מאוד לוהט. האזינו לפרק המלא שנמצא בראש הכתבה, ובבקשה - תנסו את זה בבית!
2 צפייה בגלריה
לימור בנדל
לימור בנדל
לימור בנדל. המדריך לפתיינית המתחילה
(צילום: דנה אופיר)
"בסקסטינג אני אפתה את הגבר בכך שאני אכתוב לו בדיוק מה אני רוצה שיקרה, ואז אם יש משהו שמעולם לא חווינו יחד, יש לי עכשיו את האפשרות לכתוב לו, 'וואו, איך הייתי רוצה שהיום בערב אתה תצמיד אותי לקיר, והייתי רוצה שתמשש לי את הפטמות. זה כל כך כיף לי כשאתה כוחני אליי וחזק אליי וסוחף אותי ומוביל. הייתי רוצה להתמסר אליך לחלוטין, ושאתה תגרום לי ל...', ואז לתאר בדיוק מה היית רוצה שיקרה. כשאת אישה מפתה את יודעת שזה בסדר לשלוח לו את זה. כמובן שחשוב לסיים כל תיאור כזה בשאלה, כי אנחנו רוצות תגובה מהצד השני. 'מה דעתך?', 'מה אתה חושב על זה?', '‫מה אתה אומר? ‫זורם לך לעשות את דברים כאלה?'
"מבחינתי, סקסטינג הוא אחד המתנות הגדולות ביותר לאישה שמעוניינת להתפתח מינית. המקום הזה מאפשר לך לפתוח צוהר חדש למיניות אחרת שבא לך לנסות. את יכולה לקרוא מאמר, לשמוע פודקאסט, ואם נורא-נורא בא לך לנסות עכשיו משהו חדש, אז בסקסטינג את תוכלי לעשות זאת די בקלות. זה גם נקרא 'תקשורת מינית מקרבת'. זאת היכולת שלי לשתף אותו בפנטזיות שלי, ברצונות שלי ובכמיהות שלי, דרך המקום הזה של פתיינות", מסבירה לימור בנדל, יועצת זוגית ‫ומומחית ליצירת חשק מיני ותשוקה, בעלת הפודקאסט "עד העונג הבא" ומנהלת קהילת הנשית "מתעוררות מחדש", שהגיעה ל"סקס אפיל" כדי לדבר על אמנות הטיזינג, ו‫להסביר איך נשים יכולות לפתות ‫את הגבר לפני ובמהלך המפגש המיני. ‫
"זה נקרא 'תקשורת מינית מקרבת'. זאת היכולת שלי לשתף אותו בפנטזיות שלי, ברצונות שלי ובכמיהות שלי, דרך המקום הזה של פתיינות"
בואי נתחיל מהבסיס - לפני שאנחנו הופכות להיות הנשים הפתייניות שאנחנו, אנחנו בכלל צריכות את הזכות להתחבר לאישה הפתיינית שבתוכנו. "נכון מאוד. לעשות לה ריקליימינג. זה בכלל להכיר שקיימת בתוכי אישה פתיינית. התרבות שלנו לימדה אותנו שאישה פתיינית היא אישה שרוצה להשיג משהו, בדרך כלל זאת תמורה כספית. יש כאן איזשהו מקום שרואה את זאת שמפתה בתור אישה שיש לה אג'נדה נסתרת, שהיא בדרך כלל שלילית ומניפולטיבית, ואני רוצה קודם כל להזיז את כל האמונות האלה הצידה. המקום הזה של האישה הפתיינית הוא מקום שקיים בתוכי, זה המקום שרוצה להעצים את עצמי כאישה, מקום שאומר - יש לי את הזכות לקחת את הבעלות על זה שאני מינית וחרמנית. אישה פתיינית היא אישה שמשגעת ומטריפה את בן הזוג שלה, וגורמת לכך שכל מה שהוא חושב עליו במהלך היום, זה איך הוא מסיים עם כל המטלות שלו ופוגש אותה כבר.
"יש בזה העצמה נשית מאוד-מאוד גדולה, בלקבל את הישות הפתיינית שקיימת בתוכי. אני יכולה להיות אמא, סבתא, עקרת בית או מפרנסת. זה לא משנה איך אני מגדירה את עצמי, יש בתוכי ישות ארוטית שמותר וכדאי לי לשחק איתה. נשים אומרות לי שהן רוצות להיות זאת שהייתה הכי טובה שלו, זאת שמצצה לו הכי טוב, זאת שהטריפה לו את הצורה, זאת שהוא חווה איתה אורגזמות ומולטי אורגזמות כמו שהוא בחיים לא חווה. אז האישה הפתיינית מגיעה לכל מפגש מיני עם ביטחון בעצמה. יש בזה מלא עוצמה וזה גם מרים את האהבה עצמית".
אחד הדברים הכי כיפים עבורי למשל, הוא היכולת לפלרטט, אפילו סתם בשביל בקטע המשחקי עם אנשים שאני מכירה, ללא כל אג'נדה אמיתית מאחורי זה. "אני מאוד מסכימה ובא לי לשים את זה כאן, בני ובינך ובין כל מי שמאזין ומאזינה לנו – היכולת ליהנות מפלירטוט לא מקטינה ממני, לא מפחיתה מערכי. זה שאני כרגע מפלרטטת עם האיש בחנות הירקות, או שאני מפלרטטת עם עמית לעבודה או משהו כזה, לא אומר שאני בוגדת או מפירה את הנאמנות שלי כלפי בן הזוג שלי. זה פשוט להתחבר למקום שהוא משחקי ושובב, בלי אג'נדה".
אני חושבת שפלירטוט מאפשר גם לייצר תקשורת הרבה יותר טובה, כשהכול נעשה באווירה ממש טובה. וגם - את לא מרגישה שחתכת מעצמך עכשיו איזשהו חלק בגלל שאת בזוגיות מונוגמית. "בול. אני אומרת - קחי את האנרגיה הזאת ותשתמשי בה. אנרגיה המינית היא אנרגיה של שמחת חיים. קחי אותה, תשתעשעי איתה, תפלרטטי. תפלרטטי עם נשים, איזה יפות הן, תפלרטטי עם האנרגיה הג'וסית, הסקסית, שקיימת בתוכך, תני לזה מקום מתוך ידיעה שאת לא פוגעת באף אחד. אגב, ברור לי שיש נשים שמאזינות לנו עכשיו ומתכווצות במבוכה כי בכלל לא קיימת בתוכן האישה הפתיינית הזאת. אם זה קורה לך, אז קודם כל שווה לבדוק את האמונות האלה. להכיר בהן ולהבין שיש בתוכך אמונות שחוסמות ממך את היכולת ליהנות מהגוף הזה, מהיכולת לפלרטט, ולהגיד, אוקיי, אז אני במבוכה ואני בבושה כי יש סיפור שאני מספרת לעצמי, שבאתי אותו מהבית, מהחברה, מהתרבות, אבל הסיפור הזה הוא לא הכול ואפשר לשנות אותו.
"אם בא לך עכשיו להתחבר לאישה המינית והפתיינית שבתוכך, נסי לשים על האמונות האלה סימני שאלה. מה גם שאת באמת לא חייבת להסתובב בעולם ולפלרטט, את יכולה לשמור את האישה הפתיינית אך ורק לבן הזוג שלך. אני בקשר עם הרבה נשים חרדיות למשל, וזאת זכותי גדולה בעיניי, ואני מדברת איתן על כך שבחדרי חדרים, ביני ובינך, מותר לי להיות פתיינית. מותר לי לשחק עם האישה הזאת, המינית, המפתה, הג'וסית, הסקסית, גם אם באנו מתוך מקום מאוד שמרני, מאוד מצמצם מיניות נשית, מאוד מדכא מיניות נשית, ביני ובין בן הזוג שלי מותר לי להיות פתיינית".
"מותר לי לשחק עם האישה הזאת, המינית, המפתה, הג'וסית, הסקסית, גם אם באנו מתוך מקום מאוד שמרני, מאוד מצמצם מיניות נשית, מאוד מדכא מיניות נשית, ביני ובין בן הזוג שלי מותר לי להיות פתיינית"
להפך, הוא ישמח אם תביטי לו בעיניים בזמן מעשה האהבה. "מבט בעיניים בזמן שאת מפתה הוא אחד הדברים הכי חזקים. מבט בעיניים בזמן שאת עכשיו אוכלת ארוחת ערב, ואת כרגע עם משהו ארוך ביד, כמו מלפפון או גזר, או כל דבר שהוא ארוך, ואת מרימה את המבט אליו, ומכניסה את הגזר או המלפפון לתוך הפה שלך ואומרת, 'אתה יודע שאחר כך זה הולך להיות אתה, נכון?'. או לתאר את זה, להגיד, 'וואו, איך אני אוהבת שזה ככה בתוך הפה שלי, זה כל כך טעים'".
2 צפייה בגלריה
הפתיינית תגיד לו, "איך אני אוהבת כשזה עובר לי ככה בפה שלי"
הפתיינית תגיד לו, "איך אני אוהבת כשזה עובר לי ככה בפה שלי"
הפתיינית תגיד לו, "איך אני אוהבת כשזה עובר לי ככה בפה שלי"
(צילום: shutterstock)
מה באמת מדליק ומעורר גברים? כמובן שאנחנו עושות פה הכללות. "האשטאג לא-כל-הגברים. כן, אז אני אגיד באופן כללי שאת צריכה לבחון יחד עם בן הזוג שלך מה מדליק אותו ומה מעורר אותו. האישה הפתיינית מסכימה להיות סקרנית ושובבה. יש הרבה נשים שנמנעות מליזום כי פעם כשהן עשו משהו פתייני, מיד שמו להן ברקס. אני אתן לך דוגמה לסיפור כזה – היה לי בחור אחד, איך שהוא נכנס לחדר, פתאום הוא ראה אותי עם איזשהו בגד ששמתי עליי. 'מה זה בגד הזה? יאללה כאילו, תורידי אותו. איזה מכוער', ואז את חוטפת איזשהו ברקס וזה נורא מוריד".
וואי זה קרה לי גם. כל כך השקעתי בלנג'ריי ואז ישר מורידים אותם. למה?! תתענג, תסתכל על זה רגע. "יש מולך יצור מעלף ואלוהי, למה אתה לא מסתכל? את יודעת מה אומרים על לנג'ריי? אם נכנסת לחדר והחזיה והתחתונים תואמים, לא אתה החלטת שיהיה היום סקס בערב".
ענק. "בוא, חשבתי שאני רוצה להיות פתיינית, הלכתי, השקעתי ב'שיין', קניתי סט תואם, שנייה תעריך את זה שאני מעוניינת לפתות אותך. לפי סקרים שנעשו נמצא כי 60% מהגברים הם ויזואליים, ואז המקום הזה הוא לדעת לחקור ביחד עם הגבר שלך האם הוא כרגע מתגרה באופן ויזואלי. או שאולי הוא גבר שידליק אותו שאני אדבר אליו בצורה ארוטית ואקליט לו עכשיו בצורה מפתה מה אני הולכת לעשות לו. בתור פתיינית, יש לי את היכולת לשחק עם כל סוגי הפתיינות. או אם הוא גבר שמתגרה דרך הקיבה, אז אבשל לו משהו עבורו כדי לפתות אותו, אני אהיה הבית, ואז אני אביא את האישה המפתה דרך זה שאני מכינה לו שניצלים שהוא ממש אוהב, או גולש שהוא ממש רוצה".
"את יודעת מה אומרים על לנג'ריי? אם נכנסת לחדר והחזיה והתחתונים תואמים, לא אתה החלטת שיהיה היום סקס בערב"
אילו עוד טיפים לפיתוי עולים לך? "אומרים שיש שני סוגים של גברים - גבר 'גיבר', שכל כולו נתינה, לעומת גבר 'טייקר', שיעשה מין כדי לספק את עצמו. רק הוא חשוב ורק האורגזמה שלו חשובה. עכשיו כפתיינית יש לך את היכולת להעביר את הגבר שלך מלהיות גבר שהמיניות שלו היא מאוד אנוכית ורק מסתכלת פנימה, לגבר 'גיבר' שידבר מהלב. את יכולה לעשות זאת באמצעות הצבע האדום. לשים עלייך חצאית בצבע אדום, או אלמנטים קטנים של צבע אדום במהלך היום. זאת הפתיינית, היא יודעת שאדום משחרר אצל הגבר של לפי מחקרים הורמונים כמו אוקסיטוצין, הורמונים של אהבה, של שייכות, הורמונים של היקשרות".
זה כמו פיתוי בתת המודע בעצם. "בדיוק. אגב, לצערי יש עדיין המון בנות שחושבות, 'אני לא אתן לו בדייט הראשון, כדי שהוא לא יחשוב שאני זונה', אז חשוב לי לשים פה שהמקום הזה שמרשה לי להיות באנרגיה מינית לא מחייב אותך לסיים את המפגש במעשה אהבה או בחדירה או משהו כזה. מותר לי להיות המפתה לשם הפלירטוט. בואי, אני עכשיו אוכלת משהו בדייט? אז אני אוכל עם הידיים. לא סתם אני אוכל עם הידיים, אני אטפטף על עצמי רוטב בטעות על האצבע, ואז אני אלקק את האצבע שלי. 'וואו, איזה טעים לי'. וכאילו המקום הזה המפתה, זה לגרום לדמיון שלו להתפתח. או להקליט לו הודעה: 'איך אני אוהבת שמשקה חם נוגע לי בפה', או 'וואו, שתיתי הרגע קולה והקולה הזאת עברה לי כרגע בגרון וזה ככה... וואו, איזה טוב זה עשה לי בגוף, אני ממש מרגישה...'. אנחנו מפעילות את הדמיון שלו, את הכמיהה שלו, את הרצון שלו לראות אותך כבר".

אני חושבת שזה מדהים, אבל אני בטוחה שיש בו הרבה נשים שהן נורא ציניות לגבי זה והן יגידו, "מה, אין מצב שאני אומרת כזה דבר או מקליטה כזאת הודעה". "נכון מאוד, וכאן זה האפשור שלי לשחק עם האישה הפתיינית וכדומה. בסוף אישה שהיא פתיינית היא אישה שיודעת לדבר בצורה חושנית, היא תדבר על מה כל סיטואציה עושה לחושים שלה. אז אם את עדיין מתביישת אבל כן רוצה להתחבר לאישה הפתיינית שבתוכך, אז ממש כמו עם נהיגה, לכי בצעדים של בייבי-סטפס. לפני שאת עולה על הרכב, קודם כל תלמדי על הרכב, תלמדי על הגבר, תלמדי מה משגע אותו, מה מטריף אותו, מה גורם לגברים להיות בכמיהה, ברצון, תלמדי על גבריות, תלמדי על הגוף שלו. את יודעת שיש לגבר שלושה סוגים שונים של אורגזמות ומולטי-אורגזמות? תלמדי על זה. אז נגיד, אל תצלמי את עצמך רוקדת או אל תרקדי לפניו אם זה מביך אותך, אבל כן תעמדי כשאת לבד עם עצמך מול המראה בבית, כשאת לבושה בלונג'ריי. אולי לרקוד זה גם מוגזם מדי, אז השיעורים הראשונים זה רק לעמוד מול המראה כשאת עם חזייה ותחתונים סקסיים".
זה טיפ מעולה. קודם כל תתחילי עם להרגיש בנוח עם עצמך, הרבה לפני שאת מגיעה למקום האינטימי עם בן הזוג, אם את רוצה להוציא את המקום הפתייני שלך. "נכון מאוד. עשו מחקר בארה"ב ובדקו כמה גברים נמצאים בחוף נודיסטים וכמה בחוף הרגיל, כששני החופים נמצאים בצמוד האחד לשני, וראו שרוב הגברים היו בחוף שאינו נודיסטי. גם ביהדות אומרים שעדיף הנסתר על הגלוי, ובפתיינות את לא תחשפי הכול על ההתחלה. נגיד אנחנו בסוואנה ואת איילה עכשיו. את לא באה ואומרת לו, 'יאללה, אריה, בוא תעמיס אותי'. לא. את תקפצי ותאפשרי לו לרדוף אחרייך רגע. את תיקחי את הזמן. אז אחרי שאת רוקדת עם עצמך וזזה ומרגישה סקסית וכדומה, זה הזמן לשלב הבא, למשל להצטלם עם הדבר הסקסי הזה. גם פה, אני לא אצלם לו פטמה ואני לא אצלם לו את הציצים שלי, אני אצלם מחשוף. אבל לפני כן, אני אעשה לעצמי סשנים עצמיים הרבה לפני שאני שולחת את זה אליו. אמנות צילום עצמי עם לנג'ריי עלייך, זאת אמנות בפני עצמה. ומה העניין? פתאום אני עושה משהו חדש עם עצמי, אני נדלקת על עצמי".
יש ממש תחום שנקרא פוטותרפיה כזה של נשים שהולכות לצלמות במיוחד כדי להצטלם בלנג'ריי, כדי להרים לעצמן, להרגיש טוב עם הגוף שלהן. "זאת תרפיה שמחברת אותך למיניות שלך. אחותי דנה אופיר עושה את זה כמקצוע. אז האישה הפתיינית לא רק נשארת עם לנג'ריי, היא גם נשארת עם הנעליים עליה. יש מה שאני קוראת לו 'נעלי סקס', נעליים שמיועדות לסקס, אלו לא נעליים שאת יכולה ללכת איתם ברחוב, אבל הן כן נורא מדליקות במיטה. אם אני עכשיו אשכב במיטה עם עקבים גדולים, פתאום הרגל שלי תיראה נורא-נורא ארוכה, וזה יחרמן אותי. אני מעלה לעצמי את הג'וס מעצם זה שאני נועלת את הנעליים האלה ומחכה לך במיטה עם סט תואם. עוד דרך לפיתוי עוברת באחד המנועים הכי מדליקים בעולם - 'אסור לך'. האישה הפתיינית יודעת להגיד לו, 'אסור לך'. 'אני הולכת כרגע לעשות לך משהו מאוד מחרמן, אבל אסור לך לגעת בי, למרות שאני אהיה ממש-ממש קרובה אליך'".
נגיד, לעשות לו לאפדנס, אבל כשהוא לא יכול לגעת בך תוך כדי. "קחי את הגרביון שלך, קחי איזה צעיף או משהו, תקשירי לו את הידיים מאחורי מסעד הכיסא, קחי את האשראי, לכי תפרקי אותו בקניון", היא אומרת ומתפקעת מצחוק.
כמובן, הטוקבק הכי נפוץ ב-ynet יחסים על האישה הגולדיגרית. "נו זאת האורגזמה הכי טובה של האישה, לא ידעת? אני צוחקת. אז את קושרת אותו לכיסא ואת אומרת לו, 'אתה לא הולך לגעת בי. האם אתה מסכים לכך? האם אתה מסכים לזה שאני אקשור אותך?', או מראש להוציא איזשהו איבר מחוץ לתחום. 'היום אסור לך לגעת לי בפטמות'. אמא'לה, זה יטריף אותו".
ואז למתקדמים יותר זה "אסור לך לגמור". "פה את כבר הולכת לתחום של שולטת-נשלט או BDSM. אבל כן, ברגע שאת אומרת לו 'אסור', לקחת את המיניות שלו והבאת אותו לאורגזמה שהוא מעולם לא חווה לפנייך. ויכול להיות שאת נמצאת עם גבר-גבר שזיין מלא נשים לפנייך, אבל בואי, הוא מעולם לא שכב איתך, ולך יש כפתיינית את היכולת לתת לו את העונג הצרוף הזה. 'היום אני לא הולכת לגעת בזין שלך, שיהיה לך ברור, אבל אתה תרגיש את הציפורניים שלי ואת האצבעות שלי, ואתה הולך להרגיש אותי בכל מיני מקומות בגוף שלך שאפילו לא ידעת שהם קיימים. האם אתה מוכן לחוות עונג שמעולם לא חווית?', ואז יש לנו 'כן', אוקיי? קיבלנו הסכמה. בכלל כפתיינית, איבר המין שלו הוא הדבר האחרון שאת הולכת לגעת בו".
נראה לי שהמהות של פיתוי זה לקחת את זה לאט. כמו עם בורלסק – רק בסצנה האחרונה הרקדנית תרים את החזייה ותחשוף את החזה שלה. אבל זה יהיה הסוף, כאן ייגמר הריקוד. "נכון מאוד. כשאת מפתה את עושה עם הגבר משחק שלם לפני שאת נוגעת לו באיבר המין. זה לייצר אצל הגבר שלך רעידות ורטטים בכל הגוף. כן. זאת האישה הפתיינית, היא גורמת לו לחוות משהו בגוף שהוא מעולם לא חווה".