סקס אפיל
למה אנחנו מראות ל-30 גברים את הפות שלנו? | #87
46:38
(האזינו לפרק החדש של "סקס אפיל" על העונג הנשי)
"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, ביוטיוב ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם. רוצים לדבר איתנו? בואו לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם נהניתם להאזין - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
והפעם: טל איזק, מרפאה בעיסוק ומלווה נשים וזוגות במיניות, ולירי אמבר דווי, מנחה למיניות ולארוטיקה, "שברו את הרשת" הישראלית כשהכריזו קבל עם ופייסבוק שכחלק מסדנת "הלוחש לנשים", סדנת חינוך מיני שהן מעבירות לגברים, הן מדגימות על איבר המין שלהן היכן נמצא הדגדגן, ומהם סוגי המגע שניתן לענג בעזרתם נשים.
ל"סקס אפיל" הן הגיעו כדי להסביר מדוע חשוב לתרגל מבט אוהב על איבר המין הנקבי, איך עובד מעגל התגובה המינית הנשי, למה רצוי לענג באיטיות ובסגידה את כל גופה של האישה ורק בסוף להגיע לאיבר המין, למה ממש שווה לנו להגיע לכל מפגש מיני בסקרנות ובתודעה חוקרת, מתי להגיד לו או לה כשמשהו לא נעים או לא מספיק מדויק לי, ומה אנחנו לא יודעים ויודעות על העונג הנשי. האזינו לפרק המלא.
2 צפייה בגלריה
טל איזק (מימין) ולירי אמבר דווי
טל איזק (מימין) ולירי אמבר דווי
טל איזק (מימין) ולירי אמבר דווי
(צילום: סלפי)
היי טל ולירי. לפני מספר חודשים טלטלתן את הרשת הישראלית, כשסיפרתן שבסדנת הגברים שאתן מעבירות, "הלוחש לנשים", אתן מדגימות על איבר המין שלכן במקום על בובות. תרצו לספר קצת על הסדנה הזאת? לירי: "'הלוחש לנשים' היא סדנת הדגל של טל ושלי, ואנחנו רצות איתה כבר כמעט שנתיים. ניסינו לחשוב איזה ידע היינו רוצות לתת לגברים סביב הנושא הזה של מיניות בריאה, והבנו שבא לנו להסביר לגברים בצורה הכי פשוטה וישירה מה זה גוף האישה, איך לגשת אליו ואיך לגעת בו".
טל: "הסדנה עורכת כשש שעות. היא בנויה משלושה חלקים, החלק הראשון מתמקד בהתחלה במיפוי העונג הנשי - אנחנו ממש שוברות ומנפצות מיתוסים שגברים וגם נשים מגיעים איתן למיניות. אנחנו מדברים על נקודות העונג בגוף האישה, מסבירות על סוגי אורגזמות, על אזורים ארוגניים ובכלל על איך לגשת לגוף הנשי. החלק השני מתמקד בחלקים הרגשיים, כמו עם איזה פצע נשים נכנסות למרחב מיני, למשל נשים שלא אהבות את הפות שלהן. אנחנו גם מלמדות אותם איך לייצר מרחב מיני בטוח, ורק אחר כך אנחנו יוצאות להדגמה. החלק השלישי מתעסק בחוכמת המעגל, יש שם 30 גברים בכל סדנה שיש להם הרבה חוכמה לתת האחד לשני, ובנוסף אנחנו מדברות על פרקטיקות שקשורות לכניסה ולחקירה של איבר המין, וגם על מין אוראלי.
"בחלק של ההדגמה אנחנו בעצם מפגישות את הגברים בגובה העיניים מול איבר המין הנשי, בסיטואציה שהיא לא מינית - דבר שלרובנו אולי אף פעם לא יצא לחוות, כי לרוב נסתכל על איבר המין הנשי רק באקט מיני או בצפייה בפורנו, וגם אז לא בטוח שניישיר אליו מבט".
לירי: "הגברים יכולים לתרגל הסתכלות על האיבר הזה בעיניים טובות ואוהבות, אחרי שהם הצטיידו בכל הידע שהעברנו להם לפני כן והכין אותם להדגמה הזאת. הם בעצם יכולים לתרגל בזמן אמת את המבט הזה שנותן לנו להרגיש בטוחות, כי באמת כל החלק השני של הסדנה מתרכז באיך יוצרים מרחב בטוח לאישה שיאפשר לה להרגיש בטוחה להתמסר. מבחינתי, זה הדבר הכי קריטי שאנחנו מלמדות שם, הרבה מעבר לטכניקה. הם פשוט מסתכלים ונותנים לנו את התחושה הבטוחה הזאת שזה בסדר. אף אחד לא נוגע בנו, אף אחד לא מתרגל עלינו בצורה פיזית, הם פשוט שם בנוכחות אוהבת. יש לנו גם שלוש אסיסטנטיות, שהן בובות של פות שאנחנו עובדות איתן. אנחנו גם מציגות תמונות, תרשימים וגרפים, וגם מדגימות על עצמנו".

טל: "חשוב לי לציין שההדגמה שאנחנו עושות על עצמנו היא לא מינית. כלומר, אנחנו לא יושבות שם ועושות ביד, ממש-ממש לא. אנחנו לא בעונג מיני בזמן הזה, אנחנו פשוט מציגות את זה, כמו שבמקומות שונים בעולם כבר עושים, למשל באתר החינוך המיני המפורסם OMGYes. בנוסף, אנחנו עורכות תיאום ציפיות עם כולם לפני הסדנה. חשוב לנו לשמוע אותם, להכיר אותם, להבין למה הם מגיעים לסדנה".
טל איזק: "בחלק של ההדגמה אנחנו בעצם מפגישות את הגברים בגובה העיניים מול איבר המין הנשי, בסיטואציה שהיא לא מינית - דבר שלרובנו אולי אף פעם לא יצא לחוות, כי לרוב נסתכל על איבר המין הנשי רק באקט מיני או בצפייה בפורנו, וגם אז לא בטוח שנישיר אליו מבט"
אילו תגובות קיבלתן מגברים? אני יודעת שאחד הסיפורים הכי מצחיקים שסיפרתן לי זה שגבר מעל 70 אמר לכן שזאת הפעם הראשונה שהוא בעצם קולט איפה נמצא הדגדגן. לירי: "לצערי, הגבר הזה לא לבד. הוא מייצג כל כך הרבה גברים וגם נשים שבאמת לא יודעים איפה הדגדגן נמצא, שבאמת מעולם לא ממש חקרו מה קורה בפות ואיך זה נראה. איבר המין הנקבי הפך למין פרח סודי כזה, שאף אחד לא ממש טורח לפתוח, להתבונן בו, להעמיק ולהרגיש מה הטעם שלו, מה הריח שלו. יש נשים שמעולם לא עצרו להסתכל עליו אפילו".
טל: "רוב התגובות שאנחנו מקבלות הן תגובות של הודיה על האפשרות הזאת לקבל את הידע הזה בפעם הראשונה, ולפעמים התגובות הן של הלם, של 'איך עד היום לא עצרנו כדי להתבונן על זה?'"
אני יודעת שבטנטרה קוראים לזה "יוני גייזינג", נכון? לירי: "נכון. 'יוני' זה מסנסקריט, הודית עתיקה, והפירוש הוא 'המערה הקדושה'. זה בעצם הכינוי לפות. ו'גייזינג' זה מבט עיניים. בתרגול הזה של 'יוני גייזינג' אנחנו לא רק מתרגלות מבט על הפות, זה סוג של מבט ללב האישה. מסתכלים על איבר המין שלה בעיניים שרואות אל תוך הנשמה".
טל: "מה שאנחנו מביאות לשם זה עיניים שמסתכלות ישירות על הגוף הזה, על הגוף החי והפועם שנמצא לפניהם, שזה כל כך שונה מסתם להסתכל על דגם של פות מסיליקון, וגם חלק מהתרגול הזה הוא להצליח לראות אותנו, את זה שאנחנו נשים שלמות שיושבות שם עכשיו במקום מאוד פגיע, ואיך הם כגברים יכולים לגרום לנו להרגיש בנוח במרחב הזה".


בואו נדבר על עונג נשי. מה גברים לא יודעים על העונג הנשי? טל: "הייתי אומרת שאין איזשהו כפתור קסם ייחודי שלחיצה עליו תייצר אצלך את האורגזמה הכי חזקה ואת הטירוף הכי חזק. לכל אחת יש את הכפתור שלה, או אולי שילוב של כמה כפתורים, אבל הרבה מהעונג הנשי הוא ממש תלוי במרחב הבטוח ובתקשורת שנוצרת שם. המון פעמים יש איזשהו רצון לקבל את התסריט, את הדרך הקצרה ביותר, וזאת טעות כי כל אישה היא שונה, ולכל אישה הקצב והמקצב הייחודיים לה".
לירי: "המון גברים שואלים אותי למה הפות הוא איבר כל כך מורכב? ואני אומרת להם, הפות לא מורכב, נפש האדם היא דבר מורכב. ואם אתם באמת רוצים להביא את האישה לעונג, אז חשוב שתזכרו שזה לא תלוי רק בכם. זה מאוד-מאוד תלוי בעד כמה האישה שאתכם מחוברת לעצמה, למיניות שלה, בכמה היא סומכת עליך ומסכימה להיפתח ולהתענג".

2 צפייה בגלריה
טל איזק (מימין) ולירי אמבר דווי
טל איזק (מימין) ולירי אמבר דווי
טל איזק (מימין) ולירי אמבר דווי. "רצינו להביא ידע על העונג הנשי"
(צילום: סלפי)
מה הכי חשוב לדעת לפני שבאים ובאות לענג אישה? "אני חושבת שאחד הדברים הכי-הכי חשובים זה לא למהר להביא אותה לשום מקום, אלא לקחת את הזמן ולזכור ששנינו בני אדם שלמים שנפגשים עכשיו במקום מאוד-מאוד חשוף ופגיע. אז קודם כל, להיות באמת בהקשבה למקום הזה, ואז אפשר לשחק עם האישה כאילו שזה מגרש המשחקים הכי מסקרן, הכי מגניב, הכי מלא ג'וס שיש, מרחב שאנחנו רק רוצים לגלות כל חלק וחלק בו ולקחת את הזמן. לזכור שלדגדגן שלנו יש מעל 8,000 קצות עצבים, אבל קצות העצבים האלה מתחילים במוח, והם עוברים לאורך כל הגוף, ולכן שווה להסתכל על העונג כעל מסע שבמהלכו אנחנו ננסה להדליק כל חלק וחלק בעצבים האלה. לזכור שיש תהליך שלם לעבור עד שאנחנו מגיעים לאיבר המין.
"יש לנו את האזורים הארוגניים בגוף, יש לנו את הצוואר, את האוזניים, את השפתיים, את כפות הידיים, כל כך הרבה דברים לגלות, ובאמת תדמיינו שעם כל חלק שאתם נוגעים או מנשקים, אתם עושים אהבה עכשיו, בדיוק כמו שעושים עם הפות, ולהגיע לפות רק כשהיא כבר ממש מתחננת, נוטפת, פתוחה, פועמת. רק כשהאישה כבר לא מסוגלת יותר. רק אז להגיע לשם".
לירי אמבר דווי: "יש לנו את האזורים הארוגניים בגוף, יש לנו את הצוואר, את האוזניים, את השפתיים, את כפות הידיים, כל כך הרבה דברים לגלות. ההצעה שלנו היא שתדמיינו שעם כל חלק שאתם נוגעים או מנשקים, אתם עושים אהבה עכשיו, ולהגיע לפות רק כשהיא כבר ממש מתחננת, נוטפת, פתוחה, פועמת. רק כשהאישה כבר לא מסוגלת יותר"
טל: "אני גם אוסיף שצריך להסיר את המטרה, לא להתעסק בכך שעליך 'להגמיר' או לעשות משהו כזה או אחר, ושמותר גם לעצור בכל רגע נתון. מותר לשאול, מותר לדבר, מותר להבין יחד מה נעים יותר ופחות, מותר לדייק את סוגי המגע שאנחנו נותנים ומקבלים. התקשורת היא כל כך חשובה כשאנחנו נכנסים למרחב המיני. וגם מומלץ מאוד להביא פגיעות, זאת איכות מדהימה בתוך המרחב המיני. זה סקסי, פגיעות וכנות, באמת".
לירי: "אני אגיד עכשיו סוד כמוס: כולנו לא יודעים. גם אני וטל לא בהכרח יודעות. אז אומנם יש לנו הרבה ידע והרבה ניסיון, אבל כשאנחנו נכנסות למרחב המיני, כל אחת עם הפרטנרים שלה, זה תמיד מגרש משחקים חדש, ישות חדשה לחקור, ולכן תמיד מומלץ לבוא לכל חוויה מינית עם עיניים חדשות וסקרניות. כי גם אם זאת אותה אישה, בכל פעם היא תהיה קצת שונה, כי אנחנו כל הזמן בתנועה".
בהקשר לזה אני תוהה איך מייצרים תקשורת מינית שהיא לא פוגענית? זאת אומרת, הזכרתן את החשיבות שיש בלהגיד מה אני אוהבת ומה טוב לי, אבל אם נניח שהוא עושה לי משהו שלא נעים לי. איך אני מציעה לו לעשות משהו אחר בלי להוריד אותו או לגרום לו להרגיש שהוא לא בסדר? טל: "זאת באמת סיטואציה רגישה, ובסיטואציה רגישה אנחנו צריכים לנהוג ברגישות, ולא לומר דברים כמו 'לא ככה', 'זה לא טוב', 'אתה לא יודע לגעת', או כל מיני דברים כאלה שעלולים לפגוע. אפשר לבקש לעצור בעדינות ולהגיד 'רגע', ואפשר להראות ממש עם היד מה כן נעים לך. ממש לקחת את היד שלו ולהראות את התנועות, את הקצב, את העוצמה, וכשהוא עושה משהו שנעים לך, אז לפרגן ולהגיד לו את זה. אני אשאף להשתמש בקול שלי, בתנועה שלי ובנשימה שלי כדי להראות לו שטוב לי. ואם משהו מכאיב לי, אז לבקש לעצור. אני יכולה להגיד לו, 'בוא נעצור רגע. בא לי שניקח איזה רגע, ננשום שנייה ונעשה איזו הפסקה קלה".
לירי אמבר דווי: "כשאנחנו נכנסות למרחב המיני, זה תמיד מגרש משחקים חדש, ישות חדשה לחקור, ולכן תמיד מומלץ לבוא לכל חוויה מינית עם עיניים חדשות וסקרניות. גם אם זאת אותה אישה, בכל פעם היא תהיה קצת שונה, כי אנחנו כל הזמן בתנועה"
לירי: "כולנו בעצם בתהליך של Unlearning, לא פחות מאשר של Learning. כלומר, אנחנו משחררים הרבה מהתפיסות הישנות ומקבלים תפיסות חדשות, והתהליך הזה הוא מורכב ומצריך המון סבלנות והמון חמלה. בא לי שכל מי שמאזין ידע שכולנו באנו ללמוד וללמד האחד את השנייה איך לאהוב אותנו. ואם עכשיו אני מסבירה לפרטנר שלי איך לגעת בי בצורה שהיא יותר מדויקת, אני לא מעירה לו, אני מכוונת ומדייקת אותו. אני פשוט מראה לו איך לאהוב אותי בצורה יותר נכונה ומדויקת עבורי.
"אגב, כל מה שאנחנו אומרות תקף למערכות יחסים ארוכות אבל גם לסטוצים, שגם בהם אפשר ליצור מיניות עם תקשורת בריאה, נעימה ומדויקת. אז ההמלצה שלנו אליכם היא להיות כל הזמן בתודעה סקרנית ולחקור - מה עושה לי את זה? מה מדליק אותי? איזה מגע נעים לי? מה גורם לי להרגיש הכי הכי סקסית? בדרך הזאת נוכל לגלות עולמות הכי מחשמלים ומרגשים שיש".

פורסם לראשונה: 10:06, 03.08.23