סקס אפיל
איך להיות מאהב טנטרי? | #106
56:45
(האזינו לפרק החדש של "סקס אפיל": איך להיות מאהב טנטרי?)
סקס אפיל הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, ביוטיוב ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם. רוצים לדבר איתנו? בואו לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם נהניתם להאזין - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו באפליקציות השונות.
והפעם: "המאהב המושלם הוא מאהב שיודע שהוא לא יודע. הוא לא מפחד לשים את האגו בצד, ולבוא לכל מגע מיני בצורה הרפתקנית וסקרנית, לצאת למסע בלי לדעת מה יקרה בו, ובמנותק מכל מה שהוא למד בפורנו", אומר האורח שלנו לפרק הזה, ד"ר סוג'יי שמש, וטרינר שהפך ב-25 השנים האחרונות למנחה בינלאומי לטנטרה, לזוגיות ולמיניות בריאה, וראש התוכנית להכשרת מנחים בשיטת מ.א.ר.ג.
לפרק 106 של "סקס אפיל" סוג'יי הגיע כדי לספר סודות עתיקים מעולמות הטאואיזם והטנטרה: איך לייצר אווירה מזמינה וארוטית בבית, איך להטריף אותה מינית ב"משחק המקדים", והדגשים מרתקים על איך לזוז עם איבר המין, ואיך לרקוד יחד ריקוד אוהבים מכושף, ארוטי ומרטיט. האזינו לפרק החדש שנמצא בראש העמוד.
4 צפייה בגלריה
זוג תשוקה סקס
זוג תשוקה סקס
לרקוד יחד את ריקוד התשוקה
(צילום: Shutterstock)
"‫‫‫גם אחרי כל השנים שבהן למדתי ‫והתמחיתי ושיננתי, ‫אני עדיין יודע שאני לא יודע, ‫ואני תמיד מוכן ללמוד עוד. אני תמיד מוכן לשים סימן שאלה ‫על כל הידע שצברתי, ‫ולבוא למיניות סקרן להיפתח לעוד אפשרויות. זה אומר שאני לא נותן לאגו שלי להוביל אותי ולסגור אותי. אני נשאר פתוח, סקרן ורוטט", אומר האורח שלנו לפרק הזה, ד"ר סוג''יי שמש, וטרינר שהפך ב-25 השנים האחרונות למדריך בינלאומי לטנטרה, לזוגיות ולמיניות בריאה, וראש התוכנית להכשרת מנחים בשיטת מארג.
למה חשוב לבוא תמיד בסקרנות למיטה? "כי גם אם אתה בטוח שאתה יודע הכי טוב מה לעשות ואיך לגעת, ייתכן שהאישה שאתה איתה עכשיו בכלל לא מעוניינת בכל התנועות שלמדת, אלא במשהו קצת אחר, ואם תנסה עליה את מה שניסית או את מה שעבד עם האישה הקודמת, לגמרי תפספס. יותר מזה - גם עם אותה אישה, שכבר היית איתה במיניות ומשהו עבד לכם, יכול להיות שהיום זה פחות יעבוד, כי היא בזמן אחר של המחזור שלה, או במצב רוח אחר.
"לפי הטנטרה, המהות הכי בסיסית של הנקביות היא שינוי מתמיד. ואם אנחנו, כגברים, בטוחים שיש רק דרך אחת לעשות דברים, כי 'ככה זה כבר עבד לנו הכי טוב', חשוב שנזכור שאולי בפעם הבאה זה כבר לא יעבוד טוב. אנחנו צריכים כל הזמן להתחדש, אנחנו צריכים לשחק עם האנרגיה הזאת.
"הגוף של האישה באופן כללי נמצא כל הזמן בטמפרטורה משתנה. עכשיו, אם היינו רוצים להדליק מדורה מעצים רטובים, היינו צריכים להשקיע המון-המון אנרגיה. לכן, כדאי שהגחלים תמיד יהיו לוחשות. איך יוצרים גחלים לוחשות באישה? דרך רומנטיקה - להראות לה שאני מסתכל עליה, רואה אותה, מחמיא לה, נותן לה תחושה שהיא יפה, חושנית וקורנת.
"הדבר השני הוא תקשורת. אישה מתוחה, עצבנית, כועסת, שאין לה דרך להביע את הרגשות שלה, תייצר לעצמה שריון מסביבה ויהיה קשה יותר לחדור אליה מבחינה רגשית. בעצם אני אומר פה שהחיבור אל המיניות הנשית עובר הרבה פעמים דרך הלב, ולא רק דרך הגוף".
"‫‫להיות המאהב המושלם זה להיות מאהב ‫שמוכן להיות לא מושלם. ‫גם אחרי כל השנים שבהן למדתי ‫והתמחיתי ושיננתי, ‫אני עדיין יודע שאני לא יודע, ‫ואני תמיד מוכן ללמוד עוד"
אחת הטעויות שגברים עושים באמת היא שהם לא מדברים עם האישה כל היום, ואז הם נפגשים אותה בערב ומיד מצפים שתהיה ביניהם מיניות. "אני אעשה לה קצת קיצי והיא כבר תרצה אותי". "לגמרי, כי ככה גברים בדרך כלל עובדים, כן? אצל גברים זה מאוד פשוט. יש מתג כזה, וברגע שיש מיניות שעולה, אז פתאום כל הדברים האחרים נעלמים. אבל המהות של האישה היא מהות הרבה יותר אינטגרטיבית. היא מחוברת לב ומיניות. זה לא אומר שאישה לא יכולה לעשות סקס רק עם האגן, אבל זה יהיה הרבה פחות מספק עבורה, וזה ייקח יותר זמן בדרך כלל".
אוקיי, אז אמרנו תקשורת. באילו עוד דרכים לתקשר איתה במהלך היום או לפני המפגש? "אז כשאתה עובר לידה, גם אם אתה מאוד עסוק, תסתכל עליה רגע, תחמיא לה על משהו, לפעמים חיבוק ממש יעזור. חיבוק הוא דבר שמעורר כל כך הרבה קירבה ואינטימיות, והוא גם ביולוגית משחרר אוקסיטוצין, שזה הורמון האהבה. אנחנו רוצים כל הזמן לפלרטט ולהיות במקום של תקשורת חושנית ומינית.
'המשחק המוקדם', מה שנקרא, מתחיל למעשה ביום-יום. אגב, גבר שרוצה להיות מאהב טוב, צריך ללמוד על המיניות הנשית. גברים, אם אתם שומעים אותי בפודקאסט הזה, אתם כבר עושים את זה. אתם בעצם אוספים מודיעין טוב. לכיבוש טוב צריך מודיעין טוב, ואם אין לכם מודיעין ואתם לא יודעים, תאספו מודיעין. יש כל כך הרבה חומר וכל כך הרבה מידע. בהחלט יכול להיות שתשמעו כל מיני הצעות סותרות, וזה נכון, כי אין אישה אחת, כל אישה היא אחרת. זה הכול הצעות הגשה.
"אבל אם קיבלתם את המידע שלכם על מיניות מפורנו או מסיפורים של חברים, שימו את זה בצד. הפורנו היא הצגה אחת גדולה. היא צריכה להצטלם טוב, היא לוחצת לנו על כל הפטישים שלנו, והיא מוכרת טוב. העניין הוא שבדרך כלל, מה שקורה בתוך מעשה אהבה עמוק הוא הרבה יותר רגיש והרבה יותר נוכח. המילה הזאת, 'נוכחות', תחזור פעם אחר פעם אחר פעם".
"אם קיבלתם את המידע שלכם על מיניות מפורנו או מסיפורים של חברים, שימו את זה בצד. הפורנו היא הצגה אחת גדולה. היא צריכה להצטלם טוב, היא לוחצת לנו על כל הפטישים שלנו, והיא מוכרת טוב. בדרך כלל, מה שקורה בתוך מעשה אהבה עמוק הוא הרבה יותר רגיש והרבה יותר נוכח"
איך משיגים נוכחות? "דרך רגיעה. אם הגבר מגיע לחוץ ומכוון מטרה ואומר, 'יאללה, הפעם אני אעשה לה ככה, ולמדתי את הטריק הזה והזה והזה', הוא כבר לא נושם. הגוף שלו מתוח, ומיד האישה תרגיש את המתח שלו, וגם היא תיכנס למתח. אני אומר להפך, תבוא רפוי ופתוח. תנשום, תיתן לגוף שלך להיות בריקוד כזה, תן לו להיות גמיש, ואז משהו אחר ולא ידוע יקרה. במקום טיול מאורגן של לעשות 'וי', אנחנו יוצאים להרפתקה של טיול טרמפים. אנחנו לא יודעים לאן נגיע ואיפה נישן. זאת בעצם המהות של מעשה אהבה טוב - לצאת יחד להרפתקה. אנחנו לא יודעים מה יהיה ואנחנו מוכנים לכל דבר שיקרה.
"את יודעת, כשאנחנו הולכים לעבודה למשל ויש לנו מטרה, אנחנו לא רואים בדרך את כל מה שקורה בצדדים. אבל פתאום כשאנחנו יוצאים סתם לשוטט באותה הדרך, אנחנו יכולים לגלות מלא דברים יפים מסביב. האהבה ומעשה האהבה הטנטרי הוא מעשה אהבה של שיטוט וטיול בתוך מרחב חושני".
מדהים. מה עוד כדאי לדעת לפני המפגש המיני? "כדאי לשחרר דעות קדומות. הרבה גברים באים למעשה האהבה עם המון דעות קדומות ורעיונות ופחדים. אז ככל שניתן, על הגבר לפתוח את עצמו רגשית וגופנית לנסות דברים חדשים. להבין שאנחנו בעצם הולכים לשחק".
אגב, זה גם יכול לעזור לו בכל מיני בעיות תפקודיות, כי ברגע שמורידים את המחשבות האלה ואומרים לעצמנו שאנחנו פשוט באים לעשות נעים וליהנות האחד מהשנייה, בלי שום מטרה ומשימתיות, כבר לא צריך להתעסק בביצוע. "ממש כך. לכן, הרבה פעמים כשגברים באים אליי לקליניקה, והם באים בדיוק עם הדבר הזה של חרדת ביצוע שגורמת להם לבעיות בתפקוד, לחוסר זקפה, לשפיכה מהירה וכן הלאה, דבר ראשון שאני מלמד אותם זה להירגע. זה בסדר לכאורה 'להיכשל', זה בסדר שלא יהיה לך חשק. זה בסדר. דווקא נשים מקבלות מאוד בסדר את העובדה שפתאום לא בא להן, אבל לגברים זה כאילו אסור".
4 צפייה בגלריה
סוג'יי שמש
סוג'יי שמש
ד"ר סוג'יי שמש. בואו סקרנים ופתוחים למעשה האהבה
(צילום: ג'יל לוי)
איך מורידים את הדעות הקדומות? הרי אדם שהייתה לו איזושהי בעיית תפקודית, עלול לחשוב על זה כל הזמן, ואז הבעיה ממש הופכת להיות כדור שלג של אמונה שמגשימה את עצמה - הוא יגיע למעשה האהבה עם המון סטרס ותחושה של "אוי, בפעם הקודמת לא עמד לי, מה אני אעשה עכשיו"? ואז באמת לא עומד לו. "נכון, וזה לא רק הסטרס. העובדה שהוא בראש ובמחשבות מראש גורמת לו להתנתק מהגוף, ואז הוא לא מרגיש את מה שקורה ומכאן הסיכוי שתהיה שפיכה מוקדמת או חוסר זקפה, הוא מאוד-מאוד גדול. מה גברים עושים כדי לפצות על זה? הם עושים את הטעות הכי בנאלית. הם מתחילים לפנטז בראש על כל מיני דברים מהפורנו, ואז הם מתנתקים עוד יותר מהאישה, משתמשים בגוף שלה, לא רואים אותה, לא רואים את עצמם, ונוצר פה מפגש של איברי מין בלבד. מפגש איברי מין זה נחמד, אבל זה לא מעשה אהבה. זה לא מה שהאישה צריכה, זה לא מה שהגבר צריך".
איך נצא מהלופ הזה? "קודם כל, אני חוזר לתרגול ולהבנה שאנחנו לא צריכים להיות מושלמים. הדבר השני הוא שימוש בטכניקות מאוד פשוטות - נשימה, קול ותנועה. מדובר בכלים טנטרים שנחשבים לשלושת המפתחות של המיניות, לצד מבט בעיניים וכן הלאה. כשאנחנו נושמים נשימה דרך האף, נשיפה ארוכה דרך הפה, כשאנחנו מוצאים קול, כבר מתחיל לזרום רוגע בגוף. מערכת העצבים שלנו אומרת לנו, 'הכול בסדר, אין סכנה'. עוד דבר שעוזר להרגיע את הסטרס זה חיבוק. גם מגע בידיים יעזור. פשוט להיות מה שאנחנו. כל הזמן להקשיב לגוף שלנו. הגוף שלנו הוא משאב מטורף של חוכמה ושל קיימות".
בחזרה למעשה האהבה והחיזור - מה עוד כדאי לדעת לפני המפגש? "אני תמיד מציע להכין את המרחב. דייט שבועי זה דבר נהדר, בעיקר לזוגות שנמצאים הרבה זמן יחד, ולאט-לאט יש שחיקה והמיניות הופכת להיות יותר ויותר צרה. אז להקפיד על דייט שבועי כזה שבו אתם לא עושים קוויקי, אלא ממש משקיעים במעשה האהבה. בטנטרה אנחנו קוראים לזה 'זמן מקודש'.
"הדייט השבועי אגב, לא חייב להיות רק אקט מיני. לפעמים לשבת ולעשות שיחת נפש כהכנה למיניות, זה דבר נהדר. למשל, אם אנחנו מאוד טעונים או אם חזרנו מהעבודה מוצפים, המיניות שלנו לא תוכל תמיד להיפתח עד הסוף. לפעמים מספיקות עשר דקות של פשוט להקשיב ולשאול את האישה, 'תגידי, אהובה שלי, בואי תספרי לי קצת מה קורה איתך', כדי לשחרר את זה. פשוט לתת לה לדבר, לתת לה להתלונן, ולא לעשות עם זה דבר. לא צריך לתקן, לא צריך לפתור את זה, לא להרגיש שהיא מתקיפה אותנו, פשוט להבין שהיא כרגע פורקת.
"ואז פתאום את הגבר רואה שהאישה נושמת, ופתאום היא בעצמה אומרת לו, 'יאללה, בוא נשכב עכשיו'. לקחנו משהו שהפריע לה, שהיה כמו שריון על החזה ועל איברי המין שלה, ונתנו לו לצאת החוצה. כל כך פשוט, כל כך טבעי. ומה קורה תוך כדי גם? אנחנו מתחילים להפעיל את מנגנוני החיזור. הרבה גברים, אחרי שהם נמצאים עם אישה הרבה זמן, שוכחים שהיא צריכה להיות מחוזרת, וזאת טעות. האישה רוצה שהגבר יכבוש אותה כמו בפעם הראשונה שהם נפגשו.
"תחשוב רגע, אם הייתה באה עכשיו אישה חדשה שאתה לא מכיר, והיית רוצה להרשים אותה ולאהוב אותה, איך היית מסדר את החדר? מה היית מביא לשם? הסידור של המרחב המקודש הוא דבר מדהים. אורות רכים, מוזיקה נעימה, ריחות נעימים, נרות ריחניים. אפשר לשים צעצועים, שמן לעיסוי, פירות, שוקולד, שמנים ארומטיים. כל הדברים האלה יכולים לאפשר להרפתקה שלנו להיות רב-גונית".
"אם אנחנו מאוד טעונים או שחזרנו מהעבודה מוצפים, או שיש משהו בינינו, המיניות שלנו לא תוכל תמיד להיפתח עד הסוף. לפעמים מספיקות עשר דקות של פשוט להקשיב לאישה. לתת לה לדבר, לתת לה להתלונן, ולא לעשות עם זה דבר. לא צריך לתקן, לא צריך לפתור כלום, פשוט להבין שהיא כרגע פורקת"
הם גם יכולים ממש לייצר הזרה לאותו חלל מוכר, כי אם אתם בסלון או בחדר שינה, פתאום זה הופך אותו למשהו קצת אחר. "ממש כך. לקחת את חדר השינה הרגיל שלכם ולסדר אותו אחרת. אם יש טלוויזיה אז לכסות אותה, ופתאום לעשות איזה משהו אחר, להכין לעצמכם מקדש שבו שניכם תבינו שאתם הולכים לעשות אהבה, איזה כיף. מיד משהו בגוף שלנו מתמלא בהורמונים ובציפייה. אז הכנה של המרחב המקודש היא דבר מעולה, ודרך אגב, לא רק הגבר צריך לעשות את זה. איך אפשר לחלק את זה פעם אני, פעם את.
"לפני כמה זמן מורן, בת הזוג שלי, באה אליי ואמרה לי, 'בוא נעשה לנו צנצנת הפתעות. כל אחד ירשום על פתקים כל מיני דברים שבא לו שיקרו בדייטים שלנו, נשים אותם בצנצנת, לא נספר מה רשמנו, ואז ביום הדייט נוציא פתק, ומה שייצא, זה מה שאנחנו עושים".

איזה מקסים. "המטרה היא פשוט להיות יצירתיים בתוך המקום הזה. עוד דבר חשוב הוא תשבוחות ומחמאות. נשים הרבה פעמים עסוקות לפני ובזמן הסקס, באיך שהן נראות. יש להן מודעות עצמית מאוד גדולה, והיא בדרך כלל שלילית. 'העליתי פה במשקל', 'לא הורדתי שיערות מכאן', 'הבטן שלי לא כמו שהייתה', 'השדיים שלי כבר לא מה שהם היו'. הן עסוקות בביקורת עצמית מתמדת, והתפקיד של הגבר הוא לגרום לכל הביקורת הזאת להיעלם. זה המשחק המוקדם האמיתי, כן? לגרום לה לגמרי לאבד את הראש, ולהיות במקום שבו היא מרגישה כמו אלה מלאת תשוקה ויופי, וזה יכול להיות דרך מחמאות, דרך מבט, דרך מגע, דרך נשימה, ודרך זה שאנחנו באמת אוהבים אותה. אוהבים את איך שהיא נראית ולא שיפוטיים בתוך עצמנו.
"אי אפשר לשקר פה. אם אתם שיפוטיים, היא תרגיש את זה אנרגטית, וזה אומר שאתם צריכים לעבוד על השיפוטיות שלכם. אגב, דרך טובה להוריד שיפוטיות זה לעשות מדיטציה, וזאת גם הדרך להיות נוכחים. הטנטרה מחברת בין המדיטציה למעשה האהבה, ואז הגוף מתמלא בתחושות".
4 צפייה בגלריה
זוג מתרגל מדיטציה
זוג מתרגל מדיטציה
דרך טובה לשחרר שיפוטיות היא לתרגל מדיטציה
(צילום: Shutterstock)
בגלל זה נגיד אומרים להסתכל בעיניים טובות. כי עיניים טובות הן לא עיניים שיפוטיות והן לא עיניים שרואות פגמים או באות עם דעות קדומות. אלו עיניים שאוהבות את כל מה שקורה ואת כל מה שנמצא מולי כרגע. "לגמרי, ואיך עושים עיניים טובות? להרבה אנשים זה ממש קריפי להסתכל בעיניים. הרבה אנשים, אפילו אנשים שחיים ביחד שנים, עוצמים את העיניים ולא מעזים להישיר מבט. הם מפחדים. אבל אחד הדברים המעניינים הוא שכשאנחנו מסתכלים בעיניים יותר מ-20-30 שניות ברצף, הגוף שלנו מתחיל להפריש אוקסיטוצין ועוד הורמונים שגורמים לנו להרגיש יותר נחשקים. לכן מבט העיניים זה חשוב. יש בזה משהו מאוד אינטימי.
"דבר נוסף הוא כפות ידיים. את זוכרת שכשהיינו בני 16-15 ורק נגענו בפעם הראשונה ביד של מישהו או מישהי ואיך התרגשנו מזה? יש ביד משהו כל כך מדהים, ככה לגעת, להרגיש, להחזיק את האצבעות, ללטף את פנים כף היד. זה גם נותן ביטחון, זה גם נותן תחושה של סבלנות וזמן, וזה גם מחבר רגשית.
"אנחנו צריכים להיות רחבים בתפיסה שלנו, וכל הזמן להתעניין בדברים חדשים. לוותר על הפנטזיות. הרבה פעמים גבר רואה שיש לו דייט והוא כבר מתכנן לעצמו מה יהיה, נזכר בכל מיני דברים שהוא ראה בפורנו, ומחליט שזה מה שיקרה הלילה. ואז, מה קורה בעצם? הגוף והראש שלו כבר לא נוכחים. הם נמצאים בתפיסה, בתכנונים. ומה יקרה אם התכנון הזה לא יצליח כמו שרציתי? כי לא בא לה או כי זה לא בדיוק נעים כמו שזה נראה בסרט או בפנטזיה? אנחנו נרגיש כאילו שאנחנו לא בסדר, או שמשהו באישה לא בסדר, או שמשהו ב'ביחד' שלנו לא בסדר. אנחנו נרגיש כישלון. וכישלון זה אומר שאנחנו לא נהנים.
"אז לוותר על הפנטזיות ולשחרר את הציפייה, ולזכור כל הזמן לנשום. בכל פעם כשאני שם לב שהראש שלי רץ לדבר הבא או לדבר שלא קשור לפה, אני ממליץ לעצור, לקחת נשימה, להסתכל בעיניים רגע. בכל פעם כשאתה רואה שהיא התנתקה, כי גם נשים מתנתקות וחושבות, להאט. להסתכל לה בעיניים ולהגיד לה משהו נעים. 'היי אהובה שלי, תסתכלי עליי רגע. אני כל כך אוהב אותך'. הכי פשוט בעולם. זה מיד יחבר אותה לכאן ועכשיו, ומיד יחבר אותה לפתיחה של הלב, ואז, גם אם היא התנתקה, היא תחזור.
"משחק מוקדם - כשאנחנו מתחילים במשחק המוקדם, חשוב להבין שהגוף של האישה פועל באיזשהו אופן די הפוך מהגוף של הגבר. הרבה פעמים מתארים את הגוף של הגבר כמו שמש חמה שמהמרכז היא זורקת החוצה, בזמן שהגוף של האישה הוא יותר כמו ירח - מקבל את החום שלו מבחוץ ואת האור מבחוץ וקורן".
"הדרך לעורר אישה באמת, זה לגרום לה לרצות שניגע יותר ממה שאנחנו נוגעים, והדרך לעשות את זה היא באמצעות טיזינג. כשהיא כבר רוצה ומוכנה, אבל הוא מחכה עוד טיפה. להתקרב לאיבר המין שלה ואז הופ - לזוז הצידה"
"באופן טבעי, גברים מצפים ישר למגע באיברי המין, ומכיוון שהם מרגישים שזה המגע שהכי טוב להם, הם ממהרים לעשות זאת גם לגוף האישה, ואז הם ישר קופצים על האזורים הקדושים, על הפטמות, על השדיים, על היוני, שזה איבר המין הנקבי, על הדגדגן, וכשהגוף של האישה לא מוכן עדיין ולא מספיק בוער ורוטט, זה רק יקפיץ אותה ויגרום לה להתכווץ ולהיסגר.
"קחו את הזמן. תזכרו לגעת בידיים, ברגליים, בכפות הרגליים, שזה אזור מאוד-מאוד חושני. תנו מגע בצוואר, בשקע של הצוואר, באוזניים, בקרקפת, בשיער. תחבקו אותה, תעטפו אותה. הרבה לפני שנוגעים באיברי המין, אנחנו צריכים להשקיע הרבה אנרגיה ועניין באזורים שמסביב. למעשה, הדרך לעורר אישה באמת, זה לגרום לה לרצות שניגע יותר ממה שאנחנו נוגעים, והדרך לעשות את זה היא באמצעות טיזינג".
וואו, כן. "טיזינג זה דבר נהדר. אין משהו במיניות הנקבית שיכול לעמוד מול טיזינג כשהיא כבר רוצה ומוכנה, והוא מחכה עוד טיפה. יותר מזה - אנחנו מתקרבים עם היד למשל לחזה, מגיעים אליו ואז הופ - זזים הצידה, ועולים למעלה לצוואר. היא כבר בטוחה שהנה זה בא והופ, עוברים הצידה".
להטריף אותה. "להטריף אותה, כן, להטריף אותה. זה דורש כמובן המון סבלנות מהגבר וביטחון עצמי. זאת מין תחושה של 'אני כאן וזה הולך להיות נהדר, מה שלא יקרה בינינו הלילה'. אני קורא לזה אהבה לא מגמתית. אין אג'נדה. לא חייבים לגמור, לא חייבים להשפריץ, לא חייבים להגיע למולטי-אורגזמה, לא חייבים שום דבר.
"לפעמים המפגש הוא פשוט מפגש שלא קורה בו שום דבר גרנדיוזי, והוא הופך למפגש נשמתי וחושני מאוד, שייזכר וייטבע בגוף של האישה, לפעמים אפילו בתור המפגש הכי קשוב שהיה לה. אז לא לחפש הישגים, הם יקרו מעצמם. אם לא בפעם הזאת, בפעם הבאה. אנחנו בונים פה מפגש שמייצר תחושה מתמשכת של נינוחות. אנחנו רושמים בגוף חוויות טובות, כי הגוף שלנו זוכר. הוא זוכר את החוויות השליליות והחיוביות באותה הדרך".
זה גם מעלה לי שהרבה נשים מתלוננות שלא רואים אותן ושרק חותרים למיניות, ואז יש תחושה של מיניות אגואיסטית כזאת. הוא נורא חרמן והוא משתמש בי בשביל לפרוק את זה. באופן שבו אתה מתאר את מעשה האהבה, אתה נותן בעצם אופציה אחרת, שבה אתם פשוט נמצאים יחד בזה. אתם נטו בחקירה זוגית, וזה ממש רומנטי בעיניי. "לגמרי, וזה גם הכי מעורר שיש. לגברים יש גם נטייה להיות מאוד מרוכזים במשהו אחד. וכשהם למשל משחקים עם האצבעות או יורדים או נותנים מגע באזור מסוים, הם קצת כמו מדען שמסתכל במיקרוסקופ. הם ושוכחים שמסביב יש אישה שצריכה שמדי פעם שנעיף מבט וניגע גם באיברי גוף אחרים שלה. שנשלח יד לצוואר, שניגע ושנעטוף אותה.
"כשאנחנו ממוקדים באזור מסוים, גם אם נהיה הכי טובים ומיומנים במגע הזה, גם האישה תישאר ממוקדת באותו אזור. במעשה אהבה טנטרי אנחנו רוצים שהיא תיאבד את ההתמקדות. אנחנו רוצים שתיאבד שליטה. כשיש איבוד שליטה, נכנסת התנועה החזקה של הזרימה האנרגטית, שיכולה להביא גם לאורגזמה הרבה יותר עמוקה. בלי מחשבה, בלי לדעת איפה אני, בלי לדעת איפה הוא, בלי לדעת מי אני ומי הוא.
"כשיש איבוד שליטה, נכנסת התנועה החזקה של הזרימה האנרגטית, שיכולה להביא גם לאורגזמה הרבה יותר עמוקה. בלי מחשבה, בלי לדעת איפה אני, בלי לדעת איפה הוא, בלי לדעת מי אני ומי הוא"
"החיבור הזה שאנחנו מחפשים, כשאנחנו מאבדים לחלוטין את האגו שלנו, נמצא שם, במדיטציה הזאת. וזה קורה כשאנחנו עושים סוג של מגע שהוא רב-חושי. לכן, לא להתמקד רק באזור אחד, אלא להיות מיומן מספיק כדי שהיד תמשיך ותלטף, ומדי פעם תפזר את האנרגיה. התמקדתם ביוני? תפזרו את האנרגיה גם ללב, תחברו אותה ללב, תשלחו את היד אל העורף, תיגעו לה בשפתיים, תלחשו לה משהו סקסי או ג'וסי באוזן פתאום, תנשכו אותה. מה זה אורגזמה, אם לא אובדן שליטה אולטימטיבי? אז כל הזמן לגעת בכל מיני אזורים ולגרום לה לשחרר לחלוטין את הראש ואת השליטה.
"תגרמו לאישה שאתכם להרגיש הכי חושנית, הכי מינית, הכי בטוחה, וזה אומר גם איטיות. יש משפט שאומר, 'למאהב טוב יש יד איטית'. וכשאתם חושבים על איטי, תורידו ב-50 אחוז ותהיו עוד יותר איטיים. אחרי כמה דקות תורידו בעוד 50 אחוז. מה שעוזר לזה הרבה פעמים זה לשים מוזיקה איטית. הגוף שלכם באופן טבעי ינוע עם המוזיקה ועם הקצב שלה".
4 צפייה בגלריה
סקס אילוסטרציה
סקס אילוסטרציה
להיות מאהב טוב זה להיות מאהב קשוב
(צילום: Shutterstock)
למה האיטיות חשובה? "כי כשאנחנו נעים מהר וקופצים ממקום למקום, אנחנו מפספסים את הרזולוציה. איטיות גם מאפשרת ביטחון, היא מאפשרת להרגיש את התחושות לעומק. עוד דבר שמומלץ מאוד לעשות הוא לשנות את סוגי המגע. מגע מהיר שפתאום הופך לאיטי יותר, מגע חזק ואז חלש, מלטף, שורט, מחבק. תנו לכל הגוף ולא רק לידיים להיות חלק מהעניין.
"אגב, איך יודעים שהאישה מוכנה לכניסה לנרתיק? לפי הכתבים הטנטרים, שיווה אומר לשאקטי שהוא אוהב לראות אותה רוטטת כמו עץ ברוח. כלומר, האישה צריכה לרטוט. היא צריכה להיפתח בעצמה ולינוק את הלינגם פנימה. אפשר כמובן לשאול אותה, אבל גם אפשר ממש להרגיש את זה דרך הגוף. הרבה גברים לא יודעים לזהות את המקום הזה, שבו פתאום האישה נפתחת והיא רוצה שתיכנס. אפשר לזהות את זה דרך זה שהיא תתחיל להזיז את האגן, או שהיא תמשוך אותך אליה עם הרגליים, אבל אם בטיזינג עסקינן, אז כשאתם מתקרבים ליוני, תחכו ותזוזו הצידה, ותמשיכו להטריף אותה עוד".
"תגרמו לאישה שאתכם להרגיש הכי חושנית, הכי מינית, הכי בטוחה, וזה אומר גם איטיות. יש משפט שאומר, 'למאהב טוב יש יד איטית'. כשאתם חושבים על איטי, תורידו ב-50 אחוז ותהיו עוד יותר איטיים"
"טיפ נחמד הוא לתת ללינגם לעבור על השפתיים. כל מה שהייתם עושים עם הידיים שלכם, עם האצבעות ועם הלשון, תעשו עם הלינגם, שהוא איבר המין הזכרי. הגבר צריך להיות גמיש באגן שלו, או לפחות לדעת להזיז אותו לצדדים ולא רק למעלה ולמטה.
"גברים לא יודעים אבל התנועה של הדחיפה קדימה ואחורה, מעודדת שפיכה מוקדמת כי היא מאוד ריגושית, היא מאוד מזכירה את הפורנו, ואז הגבר עלול לפחד מכך והנוכחות שלו כבר תלך לאיבוד. מרגיש דחף לשפוך? תעצור, תנשום, אפילו תצא ותנסה לשנות תנוחה. הכי טוב כמובן זה פשוט ללמוד לשלוט בשפיכה שלכם. הרבה גברים חושבים שזה מסובך, אבל חודשיים-שלושה של אימון יום-יומי מביאים כל גבר לדבר הזה. גברים, תלמדו לשלוט בשפיכה שלכם. אתם תהפכו להיות מאהבים מטריפים, וזה יוציא לכם את כל החרדות והחששות.
"אם נחזור לתזוזה בתוך מעשה האהבה, אז לאן שהאגן שלה הולך, תרדוף אחריה. היא דוחפת קדימה, תעלה איתה. זה יחרפן וישגע אותה. תחשבו על ריקוד זוגות כזה כמו סלסה, כשהאגן זז ביחד, איזה מחרמן זה. אז אפשר לעשות את זה תוך כדי החדירה, ממש לנוע ככה. והתנועות האלה שהאישה עושה בצורה מודעת או לא מודעת, היא מכוונת את הלינגם לנקודות בתוך היוני שלה, שהיא רוצה להרגיש אותן. שיטה מאוד מוכרת בתפיסה הטאואיסטית והטנטרית היא תבנית שנקראת '8 פלוס 1' או פשוט '9', והיא כוללת שמונה חדירות שטוחות, כאשר רק העטרה של הלינגם נכנסת, ואז חדירה אחת עמוקה עד הסוף ולהישאר שם, ואז עוד פעם".
מה האפקט של זה? "וואו. כדאי לנסות. זה מדהים כי זה יוצר תנועה כל כך רגשית וכל כך קשובה, וזה גם מונע מהגבר לשפוך. זה מאט אותו טיפה. תזכרו שכל מה שאתם עושים עם האצבעות, אפשר לעשות עם הלינגם. אבל הנקודה היא שהלינגם צריך להיות מעט רפוי. מה זה מעט רפוי? נגיד, במצב זקפה של 85 אחוזים, ואז הוא יכול לקבל קצת גמישות, ואז אפשר לעשות תנועה שמאלה ותנועה ימינה, ולעשות סיבובים עם האגן, ולהתחכך במעגלים ובשמיניות, ולבדוק איך האישה זזה, איך היא מזיזה את הגוף שלה, ולהגיב לזה. אבל - ברגע שמצאנו משהו שהאישה ממש-ממש אוהבת וכיף לה? להישאר שם. לא לשנות את הקצב ולא לשנות מהירות.
"אם התנועה שלכם מתחילה לשעמם, אז להחליף אותה. כשאנחנו מרגישים שאנחנו כבר לא שם, נורא פשוט, כמו במשחק - כבר לא כיף לי, אני אעשה משהו אחר. כשאני רואה שכבר לא כיף לה ושחזרו המחשבות פתאום, זה אומר שצריך לשנות תנוחה או קצב. ואם אתה לא יודע מה הדבר הבא, תעצור רגע, תסתכל לה בעיניים, ומשהו חדש כבר יקרה".