סקס אפיל
איך לדבר מלוכלך במיטה? מדריך לביישנים, למנוסים ול"סוטים המטונפים" | #99
50:53
(האזינו לפרק החדש של "סקס אפיל" על איך לדבר מלוכלך?)
סקס אפיל הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, ביוטיוב ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם. רוצים לדבר איתנו? בואו לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם נהניתם להאזין - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
והפעם: את הפרק הזה הקלטתי הרבה לפני המלחמה, אבל החלטתי שדווקא עכשיו, בזמנים כל כך עצובים ומלאי יגון, הוא יכול להוות אתנחתא קומית ומשחררת, ולקחת אתכם לשעה של צחוק מתגלגל, גסויות מטונפות וחיוך שובב שלא ירד לכם מהפרצוף. מבטיחה!
אזהרת טריגר: מדובר בפרק הכי גס שאי פעם הקלטתי, אז שימו לב שאתם לא מנגנים אותו בזמן שאתם באוטו עם הקולגה או הילדים. לימור בנדל היא יועצת זוגית ובעלת הפודקאסט, "עד העונג הבא". פליקס גרימברג הוא חוקר מיניות ומלווה גברים להתפתחות אישית ומינית. לימור ופליקס הם גם זוג בפרק ב', שמעביר יחד סדנאות למיניות בכנסים ובפסטיבלים.
ל"סקס אפיל" הם הגיעו כדי לספר לכם מה זה בכלל דיבור מלוכלך במיטה, למה שווה לנו להתחיל לשלב אותו במיניות שלנו, איך להתמודד עם רגשות האשמה והבושה שאולי יעלו בכם על עצם המחשבה לדבר מלוכלך, איך נוכל לדעת שבן/ת הזוג שלנו בכלל פתוחים לשלב את סוג הדיבור הזה, והצעות הגשה ארוטיות וסקסיות לזוגות מתחילים, מתקדמים וקינקיים. האזינו לפרק המלא שנמצא בראש הכתבה.

2 צפייה בגלריה
לימור ופליקס
לימור ופליקס
לימור ופליקס
(צילום: דנה אופיר)
"אני לא אשכח איך קצת אחרי שהתגרשתי, אחרי 12 שנות נישואים, קבעתי עם מישהו מטינדר שאבוא אליו, ורק הגעתי אליו ודבר ראשון הוא אומר לי, 'זונה, רדי מיד על ארבע', ופשוט תפסתי את עצמי והלכתי הביתה. זאת הייתה ממש חוויה משפילה וטראומטית. הרגשתי מושפלת. הרגשתי שהוא לא מחובר אליי בשיט.
"ובואי, זה טינדר, בנו להזדיין, אבל יש הבדל ענק בין דיבור מלוכלך או דיבור ארוטי או דיבור סקסי שאת עושה עם מישהו שאת נמצאת איתו בקשר ארוך טווח ויש ביניכם אמון, ואני יודעת שבכל רגע נתון אני יכולה להגיד לו, 'תקשיב, זה טו-מאץ', לעומת דיבור מלוכלך עם גבר שהרגע הכרתי ואז זה לא תמיד מותאם ויכול ממש להשפיל", אומרת לימור בנדל, יועצת זוגית ומומחית ליצירת חשק מיני. לימור מעבירה ביחד עם בן זוגה, פליקס גרינברג, חוקר מיניות ומלווה גברים להתפתחות אישית ומינית, סדנה לדיבור מלוכלך במיטה.
"לפני שאנחנו נדבר על דיבור מלוכלך, חשוב לי להניח את הקונטקסט, ולהגיד שזוגות שיש ביניהם מיניות טובה, יכולים לקחת את הפרקטיקה הזאת של הדיבור המלוכלך ובעזרתה להרים את המיניות שלהם ממש כמה שלבים למעלה", אומר פליקס. "לעומת זאת, זוגות שאין ביניהם מיניות טובה ופתוחה, והם כרגע בניתוק, ויש ביניהם פערים בחשק המיני ובתשוקה, אז לדעתי אין טעם להיכנס לדבר הזה, כי זה לא מתאים לכולם.
"אחרי ששמתי את זה על השולחן, אז מבחינתי, דיבור מלוכלך הוא קודם כל דיבור נוכח, ואני אסביר: הרבה פעמים אנחנו נכנסים למיטה עם הראש, עם כל מיני מטלות וחששות, ובאמצעות הדיבור הנוכח אפשר למקד את מה שקורה עכשיו בינינו בחדר, ובאמת להיות ברגע".
לימור: "בדיוק ככה. יש שני מצבים: או שאת 'טורן-און' או שאת ב'טורן-אוף', שזה בדיוק ההפך מ'סטייט-אוף-מיינד' מיני. אם עכשיו אני נכנסתי למיטה והדיבור הפנימי שלי, עוד לפני שבן הזוג לקח אותי למסע של דיבור ארוטי, כבר מכבה אותי, כי הוא דיבור מוריד, כי אני עסוקה במחשבות ובתכנונים, ובכביסות ובילדים, וב'דלדלים' שיש לי בבטן, אז אני מראש לא מחוברת, ואיפה מתרחשת האורגזמה? המאזינים כבר יודעים?"
במוח. "נכון מאוד. אז אם אני עכשיו בדיבור שמוריד אותי מינית, המוח שלי יהיה עסוק בלכבות אותי. אני לא אהיה רטובה, יכאב לי, לא יתחשק לי בכלל מין. אבל אם אני אבוא למיטה כשאני מחוברת לגוף שלי, מחוברת לחושניות שבי, ועם דיבור פנימי שמרים ומפאר אותי, שיודע מה אני שווה, אז גם הדיבור הארוטי, המלוכלך והסקסי שאני אעשה עם בן הזוג שלי, רק יחבר אותי עוד יותר ל'סטייט-אוף-מיינד' המיני".
לימור: "אם אני עכשיו בדיבור פנימי ביקורתי שמוריד אותי מינית, אני לא אהיה רטובה, יכאב לי ולא יתחשק לי בכלל מין"
פליקס: "יש גם איזשהו קונספט, שגם לי לקח כמה זמן להבין, והוא שברגע שאנחנו נמצאים ברמת עוררות מינית גבוהה, אז המילים שיוצאות לנו מהפה מקבלות משמעות אחרת. אם נניח לא נהיה בסיטואציה מינית ואני אדבר מלוכלך ללימור, היא תעיף לי סטירה. אבל אם אני ולימור עכשיו בעיצומו של סקס סוער, ואז אני תופס אותה בשיער, מצמיד אליה את השפתיים שלי ולוחש לה 'מי הזונה שלי'"?
לימור: "אני! אני! אני!"
פליקס: "אוקיי? אז פתאום זה מקבל כאילו משמעות אחרת. הדיבור מלוכלך חייב לבוא בתוך קונטקסט, הוא לא יכול לבוא סתם ללא הכנה ובלי שנהיה בכלל במצב של עוררות מינית. את צריכה להיות בגירוי מיני גבוה כדי בכלל ליהנות ולרצות את הדיבור הזה".
פליקס: "דיבור מלוכלך חייב לבוא בתוך קונטקסט, הוא לא יכול לבוא סתם ללא הכנה ובלי שנהיה בכלל במצב של עוררות מינית. את צריכה להיות בגירוי מיני גבוה כדי בכלל ליהנות ולרצות את הדיבור הזה"
מה יעשו נשים שמרגישות שקצת בא להן שידברו איתן מלוכלך, אבל באותה מידה הן מתפדחות, וחוששות לצאת מביכות או מוזרות? כלומר, אני מניחה שדיבור מלוכלך יכול להעלות המון רגשות של אשמה ובושה. מה פתאום בא לי בכלל שידברו אליי ככה? מה זה אומר עליי? פליקס: "אני חושב שבגלל זה חשוב שזה ייעשה בקשר ארוך, כשהאישה כבר מרגישה מספיק בטוחה בקשר, ויש לה חיבור רגשי עם בן הזוג שלה. כשהיא יודעת שבן הזוג שלה רואה אותה בעיניים טובות וחושב שהיא יפה וסקסית".
לימור: "אני תמיד אומרת, וחשוב לי להגיד את זה גם כאן - הסקס הכי טוב שיהיה לכם בחיים זה בזוגיות ארוכת שנים. לפי מחקרים, לאישה הממוצעת יורד החשק המיני בזוגיות ארוכת טווח אחרי ארבע שנים. זה קורה בגלל שהמיניות הופכת לקבועה ולמחזורית ולידועה. למשעממת. עכשיו תיקחי דיבור מלוכלך או כל דבר חדש שתעשו יחד במיטה, צעצועים, אנאלי, מה שתרצו, והחדש הזה כבר יעורר אצלכם משהו אחר במיניות.
"ספציפית, כמו שפליקס אמר, דיבור מלוכלך מחייב אמון הדדי, חיבור לאישה הג'וסית, הסקסית, המינית שקיימת בתוכי. גם אם אני אמא, וגם אם אני בגיל המעבר, וגם אני סבתא, וגם אם אני גרה במאה שערים, קיימת בתוכי דמות שלמה שהיא דמות של האישה הארוטית והמינית. אנחנו יצורים מיניים, כולנו, גם הגברים וגם הנשים. ואז אני, בתור האישה הג'וסית, הסקסית והמינית, אשאל את עצמי, במה בא לי לשחק היום בלילה? כשדיבור מלוכלך יכול להיות אופציה כזאת.
"בא לי גם ממש לתת לזה לגיטימציה ונרמול. מלא-מלא נשים באמת מרגישות בול את מה שאת אומרת. הן מרגישות שזה לא בסדר עכשיו, שבן הזוג שלהן יקרה להן 'זונה', כי מה זה מעיד עליי ומה זה אומר עליי? ואני אומרת בדיוק להפך! אתם 12 שנה ביחד, 27 שנה ביחד, הזוגיות הזאת היא בדיוק המקום הכי בטוח עבורך להיות זונה ושרמוטה, לאפשר לעצמך לשחק".

אני חושבת שזה גם המון עניין של משחק עם טאבו. כאילו, דווקא בגלל שביום-יום אני עצמאית ופמיניסטית, לפעמים אני ארצה להיות מובלת במיטה. "לגמרי. להוציא את כל התוויות שהדבקתי לעצמי ביום-יום, ולאפשר לעצמי לעשות כל מה שבא לי במיטה. ומה שנחמד הוא שבכל מיניות את יכולה להיות משהו אחר. אז ערב אחד אני אהיה כנועה ויהיה בינינו משחק שהוא שולט ואני מתמסרת, וערב אחר אני אהיה הדומיננטית, וערב אחר תהיה בינינו טנטרה, ובערב אחר נדבר בינינו מלוכלך. אפשר ממש להחליט שכל דייט שלכם ייראה אחרת ואז אף פעם לא משעמם".
אז איך תציעו לאנשים שלא מנוסים בכך לדבר מלוכלך? פליקס: "אפשר להתחיל מתמלול של מה שקורה כרגע. לצורך העניין, אני נוגע בלימור, ואני יכול להגיד לה, 'וואי, איך אני אוהב את ההרגשה של הגוף שלך', או של איבר מסוים שאני בדיוק נוגע בו. הרבה מאוד זוגות שוכבים בלי להוציא מילה מהפה, וכאן יש להם את האפשרות להתחיל לספר מה הם עושים ולהדליק ככה האחד את השני".

2 צפייה בגלריה
לימור ופליקס
לימור ופליקס
לימור ופליקס
(צילום: דנה אופיר)
לימור: "אישה יכולה לקחת את אחד הרומנים הרומנטיים שהכי עושים לה את זה, וממש למרקר פסקאות ארוטיות שמדליקות אותה, ולבקש מבן הזוג שלה להקריא אותן בקול רם או ללחוש לה אותן לאוזן. ואז כאילו, פתאום הדמיון שלה מתחיל לעבוד, עוד לא קרה ביניהם כלום והיא כבר תידלק. דיבור מלוכלך או דיבור ארוטי משפיע על המוח שלי ויכול לגרום לי לחוות אורגזמות ומולטי-אורגזמות מטורפות. אפשר למשל להשתמש פה בכיסוי עיניים כדי להתרכז רק בקול של הפרטנר שלך מקריא לך את הפסקה הארוטית הזאת, או לוחש לך אותה לאוזן".
לימור: "אישה יכולה לקחת את אחד הרומנים הרומנטיים שהכי עושים לה את זה, וממש למרקר פסקאות ארוטיות שמדליקות אותה, ולבקש מבן הזוג שלה להקריא אותן בקול רם או ללחוש לה אותן לאוזן"
עוד רעיונות? פליקס: "אפשר לבוא וללחוש לה דברים כמו, 'אני רוצה לטעום אותך'. 'את מהממת בעיניי'. רגע להתבונן על מה אני עושה במיטה ולחשוב איך אני יכול לתאר את זה בפניה. 'הפטמה שלך ממש טעימה כשהיא בתוך הפה שלי'. אפשר גם להקליט זה לזו הודעות קוליות מחרמנות בוואטסאפ". לימור: "איך אני אוהבת להיצמד לחזה שלך'. 'הריח שלך מטריף לי את כל החושים וגורם לי להיות רטובה'. 'הפות שלי רטובה כל כך עכשיו ואני מחכה שתיכנס אליי פנימה'". פליקס: "את יודעת איך אני אוהב לצפות בפטמה שלך מזדקרת, לתפוס אותך בצוואר החשוף, להצמיד אותך אליי'".
אם זה מתחילים, מה זה "דיבור מלוכלך" למתקדמים? לימור: "זה כבר יהיה דיבור שיכלול השפלות כמו, 'רדי על ארבע', או 'מי הזונה שלי?', או שהוא יבקש ממך להגיד לו, 'מה יש לך בפה'?, בזמן שאת מוצצת לו. אגב, אם מישהי נורא רוצה להציע לבן זוגה לדבר מלוכלך אבל היא מתביישת, היא יכולה להגיד לו, 'שומע? חברה שלי סיפרה לי שהיא ובן הזוג שלה דיברו ממש מלוכלך אחד לשני ושזה הכי עשה לה את זה. בא לך שננסה?'".
פליקס: "לסיום אני רוצה להגיד שמיניות האישה היא מאוד מנטאלית, ואם אני כגבר רוצה להוציא את המיניות הזאת מה שנקרא החוצה, אז אני אדבר לחלק הזה, כלומר למוח ולדמיון שלה. חשוב להבין שהגישה של הדיבור המלוכלך היא לא להשפיל אלא להעצים. זאת גם התנועה. לדעת שאני יכול להטריף אותה באמצעות המילים והקול שלי".