"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על הדפוסים הארוטיים? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
גיל נוה
גיל נוה
גיל נוה בתור "גלינה פור דה ברה", ממלכות הדראג הוותיקות בישראל
(צילום: אוראל לוי)

והפעם: תוכנית הריאליטי המפורסמת וזוכת הפרסים, "המרוץ לדראג של רו פול", העלתה את אמנות הדראג למרכז המיינסטרים העולמי, אבל יש מי שהיה שם הרבה קודם. גיל נוה, המוכר גם בתור "גלינה פור דה ברה", נועל עקבים, שם פאה ומורח ליפסטיק, ועולה על במות כבר מעל 20 שנה.
ל"סקס אפיל" הוא הגיע כדי להסביר מה זה אומר בכלל להיות מלכת דראג? מהם השורשים ההיסטוריים של התרבות הזאת? למה היא מזוהה עם קהילת הלהט"ב? מה רוצים ממנה שמרנים דוגמת אבי מעוז ומפלגת נעם, ומה דעתו על הביקורות הנוספות כלפי מלכות דראג, שנטען לגביהן שהן מקדמות סטריאוטיפים שליליים כלפי נשים. גיל משתף גם כיצד בנה את הדמות שלו, איך הוא מרגיש מבחינה מגדרית כשהוא "עולה על הנש", ואיך מסתירים את "החבילה".
אורח: גיל נוה או "גלינה פור דה ברה", ממלכות הדראג הוותיקות והידועות בארץ. ביום-יום משמש כדובר של "אמנסטי אינטרנשיונל" בישראל, ובלילה הוא מעביר הרצאות וסדנאות בנושאי דראג, היא-סטוריה ואקטיביזם לארגונים, חברות הייטק, ולמוסדות עירוניים וממשלתיים, עם ההרצאה: "כל מה שרצית לדעת על דראג ולא העזת לשאול (בגבולות ההיגיון)".

בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת