"החלטתי לחזור לארץ כדי למצוא זוגיות, זו האמת", כך מצהיר רווק השבוע שלנו, חגי בראנץ בן ה-36. הוא מתגורר בראשון לציון והוא הבעלים של מותג אונליין אמריקאי למוצרי שיער ואיפור, שעד לא מזמן היה רשת חנויות ענפה בסינגפור. "חייתי בסינגפור במשך 11 שנים. הנחיתה בארץ לא הייתה פשוטה אבל אני סתגלן, אז חזרתי לעניינים די מהר. ישראל היא הארדקור בהשוואה לאסיה, בעיקר המרדף הבלתי נגמר אחרי משהו. זה סיר לחץ. בסינגפור אין חדשות, רק פעם ביום, וגם אז שיא הדיווחים מסתכם בבחור שחצה באדום וקיבל דו"ח", הוא צוחק. "באמת שהכול שם מתנהל על מי מנוחות. לא כמו כאן, כשמפמפמים לך חדשות כל היום. עוד דבר מעניין זה שבסינגפור החוק שולט, שזה משהו שממש אהבתי שם. לא שוברים את החוק בשום צורה, נקודה. בארץ זה... אחרת, נגדיר את זה ככה".
אז למה לחזור?
"בגדול, המחשבה לחזור לארץ עברה לי בראש לא מעט, אבל כל פעם דחיתי את המהלך כי החיים שם באמת טובים בסך הכול. למדתי אנגלית שהיא השפה הרשמית שלהם, וגם סינית-מנדרינית, הייתה לי חנות על הגג של המלון הכי מפורסם בסינגפור, ואז הגיעה הקורונה ואחרי תקופה ארוכה של סגרים והפסדים, החלטתי לצמצם נזקים, לסגור ולחזור הביתה. זאת הייתה ההזדמנות היחידה שלי ואמרתי לעצמי - אם אתה לא חוזר עכשיו, לא תעשה את זה לעולם. וכאמור, רציתי כבר אהבה".

4 צפייה בגלריה
חגי בראנץ
חגי בראנץ
חגי בראנץ. "רציתי כבר אהבה"
(צילום: אלבום פרטי)

"הבנתי שחשוב לי לצאת עם ישראלית"

חגי מספר על הקושי למצוא זוגיות במדינה זרה: "אין הרבה ישראליות בסינגפור. מגיעות בעיקר משפחות ואנשים בגילים יותר מתקדמים. גם אין הרבה מטיילים כי זאת מדינה מאוד יקרה, ואם כבר יש ישראלית, אז מתחרים עליה עשרה גברים, לפחות", הוא צוחק.
מה לגבי נשים מקומיות?
"יצאתי במשך שנה ומשהו עם מישהי סינית, מקומית, עד שזה נגמר, לאו דווקא בגלל פערי התרבויות, אבל כשזה נגמר, הבנתי שחשוב לי לצאת עם מישהי ישראלית ויהודייה. אני יודע שכשיש ילדים, צריך לבחור איפה רוצים לחיות את החיים, וראיתי את זה על זוגות מעורבים אחרים. בסופו של דבר, צריך להיות או פה או שם: האופציות היו או שהיא תתגייר ותוותר על כל מה שהיא באה איתו או שאני אוותר על כל מה שבאתי איתו, אין אמצע. הסינים מאוד דומיננטיים, כמו הישראלים, וגם הם מושכים לכיוון שלהם. הם מאוד גאים במקום שהם באו ממנו. שנינו היינו אש וזה היה פלונטר. מאז שנפרדנו לא נפתחתי שם בפני מישהי שהיא לא יהודייה".
"שנינו היינו אש וזה היה פלונטר. מאז שנפרדנו לא נפתחתי שם בפני מישהי שהיא לא יהודייה"
חגי מעיד על עצמו שהוא חרוץ, שאפתן, לא מסתפק בבינוניות ותמיד רץ קדימה: "אני מסתגל מאוד מהר לשינויים, עברתי דברים מטורפים לאורך התקופה שלי שם. יחד עם זאת, אני מאוד רגיש ולא נפתח בקלות, לוקח קצת זמן לקלף אותי, אבל כשאני מרגיש בטוח, הכול משתחרר.
"הייתי זאב בודד במשך המון שנים, בניתי לא מעט מגננות. אומרים לי שאני מדבר הרבה אבל לא אומר כלום כי לא תשמעי אותי מספר על העסק שלי או מתי נכוויתי ואיפה כואב לי. יש אנשים שנכנסים לקשר ויום לאחר מכן כבר הכול זורם, לי לוקח קצת יותר זמן, אבל כשאני שם, אני 'אול-אין'. הבעיה היא שזה לא קורה הרבה".

4 צפייה בגלריה
חגי בראנץ
חגי בראנץ
חגי בראנץ. ניצל את תקופת הקורונה כדי לחזור לארץ
(צילום: אלבום פרטי)

יכול להיות שקשה לך למצוא את הטייפ שאתה מחפש?
"אני לא מחפש משהו מיוחד, מחפש מישהי שהיא בראש פתוח, שיהיו לנו אינטרסים משותפים, משיכה פיזית ושאיפות. בחורה שתיתן לי להגשים את עצמי ואת החלומות הגדולים שלי, שלא תקטין אותי, שתמנף אותי ואני אותה. אני לא מפחד מאישה חזקה או משהו כזה. כן חשוב לי שזאת תהיה מישהי שראתה דבר או שניים בחיים שלה. אני לא מתכנן לחזור להתגורר בחו"ל, אבל היא כן צריכה להיות בעלת מחשבה דינמית כי אי אפשר לדעת מה יקרה מחר. כשחייתי על הקו חשבתי שזה קל ופשוט למצוא בחורה שתחזור איתי, ועם הזמן הבנתי שזה לא".
מה זאת אהבה מבחינתך?
"חברות טובה, תקשורת, משיכה וכימיה".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"בהחלט כן וכשזה 'זה' אז מרגישים את זה מהרגע הראשון".
"יש אנשים שנכנסים לקשר ויום לאחר מכן כבר הכול זורם. לי לוקח קצת יותר זמן, אבל כשאני שם, אני 'אול-אין'. הבעיה היא שזה לא קורה הרבה"
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"לפני שש שנים הכרתי בחורה ישראלית, התאהבתי בה והיא והחליטה לעזוב. היום היא כבר נשואה".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"שאין מושלם".

4 צפייה בגלריה
חגי בראנץ
חגי בראנץ
חגי בראנץ. מעיד על עצמו שהיה בעברו "זאב בודד"
(צילום: אלבום פרטי)

מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"תקשורת. לדעת תמיד לדבר".
אתה פעיל באפליקציות?
"כן אבל הורדתי רגל מהגז לאחרונה, מרגיש לי כאילו הכול שם חוזר על עצמו. זאת גם הסיבה שבגללה פניתי למדור, חיפשתי פלטפורמה שתאפשר לי לספר על עצמי באופן לא שטחי, שתיתן לי להראות מי אני. בהיכרות פנים מול פנים אני מנצח, אני מאוד ורבלי ועשיתי דבר או שניים בחיים".
מה הדבר הכי טוב שיצא לך מהאפליקציות?
"זמן קצר אחרי הנחיתה הכרתי בחורה מדהימה דרך האפליקציה, היא לגמרי ענתה על כל מה שביקשתי. יצאנו תקופה קצרה אבל זה לא צלח".
באסה. מהי החוויה הכי גרועה?
"פגשתי בחורה לדייט שלא הייתה דומה בשום צורה לתמונות שלה באפליקציה אבל אני ג'נטלמן, המשכתי כרגיל בנימוס. זה קרה לי כבר כמה פעמים. באתי, לקחתי, שילמתי והלכתי. ג'נטלמן".
מה מעליב אותך?
"למדתי לא להיעלב בקלות אבל בגדול, כשמנסים להקטין אותי".
אילו תכונות אתה מחפש באישה שתהיה איתך ולמה?
"הכלה, פירגון ומודעות עצמית, מישהי שלא תהיה שיפוטית. שתהיה עדינה, ספונטנית ופתוחה לדברים חדשים. מבחינה ויזואלית הייתי אומר שאני נמשך לבהירות עם עיניים בצבע דבש".
"פגשתי בחורה לדייט שלא הייתה דומה בשום צורה לתמונות שלה באפליקציה אבל אני ג'נטלמן, המשכתי כרגיל בנימוס. זה קרה לי כבר כמה פעמים. באתי, לקחתי, שילמתי והלכתי. ג'נטלמן"
חתונה - אזרחית, ברבנות או מוותר?
"ברבנות. לא דתי אבל מתחבר למסורת".
פוליטיקה - האם היא אישיו?
"לא מתחבר לקיצון משום צד".
עישון?
"לא מעשן ומחפש מישהי שלא מעשנת".
טווחי גילים שאתה מחפש?
"33-26".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"אין לי בעיה עם גרושה ללא".
מה ה"דיל-ברייקר" שלך?
"חוסר תקשורת ועקשנות יתר. לא מחפש יס-מנית, אבל רוצה מישהי שיודעת לדבר ולהתדיין ולהקשיב לצד השני".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך?
"הייתה מישהי שלא הפסיקה לדבר על העתיד המשותף שלנו וסיפרה לי עד כמה אנחנו מתאימים, הציעה לי לטוס איתה ליוון שניה אחרי שנפגשנו. היא גם סיכמה במשפט כאילו הייתה הפסיכולוגית שלי: 'אני קלטתי אותך, אתה ילד של אמא, עד היום היית הולל אבל עכשיו אתה רוצה להתמסד'. כמובן שזה ממש לא נכון ופה זה נגמר".
תאר לי את הדייט המושלם.
"דייט שמאבדים בו את ממד הזמן, שאין חשיבות לכלום מלבד שנינו".
מהם התחביבים שלך?
"ספורט, בעיקר ריצות על הים, מדיטציות, טיולים בחו"ל, מפגשים עם חברים".

4 צפייה בגלריה
חגי בראנץ
חגי בראנץ
חגי בראנץ מתאמן. לא יוותר על ספורט לעולם
(צילום: אלבום פרטי)

על איזה תחביב לא תוותר בחיים, גם לא בשביל בת הזוג שלך?
"ספורט".
מהו המקום האהוב עליך ולמה?
"סינגפור, כמובן".
מה מצחיק אותך?
"אני בדרך כלל זה שמצחיק את כולם, הומור זה דבר ממש חזק אצלי שליווה אותי מרבית חיי. אני בעיקר צוחק מהבדיחות של עצמי".
מה מרגש אותך?
"האחיינים שלי".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"אני לא בוכה בדרך כלל אבל מה שיכול לגרום לי לבכות זה לראות פגיעה בחסרי ישע".
מה היית בגלגול הקודם?
"אני משער שכלב כי יש לי תכונות של כלב: אני נאמן ויש לי אנרגיות שיא באופן טבעי. אמא שלי אומרת שאני כל-כך אנרגטי שצריך להוציא אותי ארבע פעמים ביום", הוא צוחק. "אני שואב הרבה השראה ואנרגיה מאנשים, אוהב שיחות טובות".
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"הריקוד האחרון".
איזו מוזיקה אתה שומע?
"תלוי מתי. כשאני רץ מיינסטרים, בבית ישראלית שקטה, במדיטציה מוזיקה טיבטית".
ספר משהו שאף אחד לא יודע עליך.
"ביליתי חודש בכפר תאילנדי ועברתי סדנת מדיטציה ואגרוף תאילנדי".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"שאפתן עם הרבה חוש הומור".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"משתדל לנסוע להורים לארוחת ערב".
אז איפה אפשר להתחיל איתך?
"לרוב אפשר לתפוס אותי על חוף הים, אבל ההיכרויות הכי טובות שקרו לי היו דרך חברים משותפים".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"בית קרקע במושב עם שניים-שלושה ילדים, מגשים את עצמי".

רוצות להתחיל עם חגי? כתבו לו לפייסבוק או לאינסטגרם