"אני שם את הלב שלי על שולחן הניתוחים עם הכתבה הזאת". כך פותח רווק השבוע שלנו, ברק בוחניק, את הריאיון - בהצהרה מקסימה שמתבררת כנכונה. הוא בן 27, גר בדירת סטודיו מהממת באזור נמל תל-אביב עם שותף שהוא חבר: דון, הכלב שלו.
ברק מעיד על עצמו שהוא שאפתן בטירוף, ספונטני, מצחיק ואוהב את החיים. על הקושי להכיר מישהי במסגרת עבודתו הוא מספר: "ענף הבנייה מורכב מ-95% גברים, ככה שהסיכוי שלי למצוא אהבה במקום העבודה שלי שואף לאפס, מה גם שרוב הקולגות שלי חצו את ה-40".
כמה זמן אתה רווק?
"עברו שנתיים מאז הקשר הארוך האחרון".
מה עם אפליקציות? אתה פעיל בהן?
"משתדל ומנסה, אבל קשה לי מאוד עם תרבות ה'קודם נדבר באפליקציה, ואז באינסטגרם, ורק אחר כך נעבור לוואטסאפ'. קשה לי עם התכתבויות בלתי נגמרות. בסופו של יום, במפגשים אתה יכול להרגיש את הווייב של האדם שמולך, לגלות מי הוא באמת בלי פילטרים. כשכותבים לי 'בוקר טוב' בוואטסאפ, אני לא יכול לדעת אם זה 'בוקר טוב' שמח או עצוב. הכול טכני".

5 צפייה בגלריה
ברק בוחניק
ברק בוחניק
ברק בוחניק. מתקשה עם תרבות ההתכתבות הבלתי נגמרת, ופייר? אי-אפשר שלא להבין אותו
(צילום: ברק בוחניק)

ספר לי על הדייט הכי גרוע שהיה לך.
"לקחתי מישהי לעתיקות של קיסריה. פתחתי מחצלת, יין, שוקולדים, השקעתי. אחרי כמה דקות הגיעו שלושה אוטובוסים מלאים באנשים מהיישובים ליד ועשו מלא רעש ובלגן. מפה לשם, אחרי כמה דקות חתכנו הביתה".
תאר לי את הדייט המושלם.
"הוא חייב לכלול ים או טבע ואוכל".
למה אתה רווק לדעתך?
"אני לא מוכן להתפשר על דברים שמפריעים לי. עד שאני מגיע למישהי שאני באמת רוצה, זה נדיר. לא קורה הרבה שאני מכיר בחורות שתואמות את מה שאני מחפש".
אז מה אתה מחפש?
"מישהי שאפתנית בתחומה, פלפלית, חייכנית. אישה חמה ומחבקת בעלת ביטחון עצמי גבוה, כזאת שמסתכלת לחיים בלבן של העיניים. מרוץ החיים לא פשוט והוא רצוף קשיים, אז חשוב לי שמי שתהיה לצידי תלך איתי יד ביד לעבר כל אתגר או הזדמנות, אולי אפילו תזרום איתי על רילוקיישן. עם המציאות הקשוחה בישראל, האופציה של ארה"ב אף פעם לא ירדה מהפרק מבחינתי".

5 צפייה בגלריה
ברק בוחניק
ברק בוחניק
עובד בתחום שרובו גברי. ברק בוחניק
(צילום: ברק בוחניק)

אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"ברור! אני מאמין שמשיכה חיצונית חשובה אבל מה שבסוף קובע הוא ללא ספק האופי".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"לפני כמה חודשים. זאת הייתה מערכת יחסים שרציתי להישאר בה אבל נאלצתי לעצור".

"אהבה מבחינתי היא המחוות הקטנות"

ברק מספר על הרצון לאהוב ולהיות נאהב: "אומרים שלצד כל גבר מצליח עומדת אישה, וזה נכון. בזוגיות אני הגרסה הטובה ביותר של עצמי. מאוד חסרה לי ההרגשה הזאת, של לתת אהבה למישהי ולקבל בחזרה. לאהוב זו תחושה מדהימה ואני שם לב שבמערכות יחסים אני יותר אכפתי, מאושר ומשתף".
מקסים. מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"אמון וכנות. כשאין אמון מתחילים לקנא, זה לא בריא לקשר. לגבי כנות ופתיחות, כולנו יודעים מה קורה כשמטאטאים מתחת לשטיח ולא מדברים על דברים שמפריעים".
מה זאת אהבה מבחינתך?
"מחוות קטנות. למשל כשמפתיעים עם ארוחת בוקר, מכתבים קטנים מתחת לכרית, שיחות אל תוך הלילה. בחור אחד שאל בקבוצת וידויים בפייסבוק איך יודעים שאוהבים באמת, אז הגבתי לו שאם בוקר אחד הוא יקום לפניה, יסתכל עליה ויחייך לעצמו כמו אדיוט, הוא ידע שיש שם אהבה".

5 צפייה בגלריה
ברק בוחניק
ברק בוחניק
האהבה נמצאת במחוות הקטנות. ברק בוחניק
(צילום: ברק בוחניק)

"לא אצא עם מישהי שמפגינה נגד חיילים"

בילדותו סבל ברק מהפרעות קשב וריכוז קשות שעיצבו את אישיותו. "אני מאובחן מכיתה ג', והחלום שלי הוא לפתוח בית ספר לבעלי הפרעת קשב וריכוז כדי שילדים אחרים לא יעברו את הקשיים שעברתי, שתהיה להם מסגרת שתתאים להם. חוץ מזה, אומרים שאנשים עם ADHD הם בעלי כריזמה, אינטליגנציה ויכולות אישיות גבוהות".
הרגשת שזה פגע לך במערכות יחסים בעבר?
"לא. בדרך-כלל אלו דברים שאני שם על השולחן ממש מההתחלה. אני כבר מודע לחסרונות שלי, אז כדי לא לשכוח אני ישר כותב תאריכים ביומן למשל".
חתונה - ברבנות או אזרחית?
"ברבנות".
פוליטיקה – האם היא אישיו?
"בגדול לא, אבל גם לא אצא עם מישהי שמפגינה נגד חיילים או שמחזיקה בדעה של החזרת השטחים".
מי ה"טייפ" שלך?
"חן אמסלם. יש לה את האופי החם של אישה מזרחית וגם את הפלפליות שאני מחפש".
טווח גילים שאתה מחפש?
"32-25. רוב הבחורות שיצאתי איתן היו בנות 30 פלוס-מינוס. נשים שסיימו עם המשחקים, יודעות מה הן רוצות מעצמן וזה בדיוק מה שעושה את כל ההבדל".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"גרושה כן, עם ילדים לא".

5 צפייה בגלריה
ברק בוחניק
ברק בוחניק
מחפש אישה שסיימה עם המשחקים. ברק בוחניק
(צילום: ברק בוחניק)

מהו המקום האהוב עליך?
"הים, בנחרצות. הדירה הקודמת שלי הייתה במרחק רבע שעה נסיעה מהים וזה ביאס אותי ממש. כשאני חוזר הביתה אני לוקח את דון הכלב לפרוק אנרגיה בים ואני תמיד אומר: כשדון מאושר, אני מאושר".
מה ה"דיל-ברייקר" שלך?
"מישהי ששומרת שבת ושלא אוהבת כלבים".
וואלה? שבתות הן עניין מבחינתך?
"אני אוהב לצאת לטיולים בשבת. להניע את האוטו בבוקר אחרי ארוחה טובה ופשוט לזרום עם הדרך, לחקור ולמצוא מקומות חדשים ויפים. ברגע שיוצאים מאזור הנוחות מגלים עולם מופלא, ואני מחפש את המישהי הנכונה לעשות את זה איתה".
מה אתה עושה בזמנך הפנוי?
"נפגש עם חברים, הולך לקאנטרי, מטייל עם דון, בונה דברים בגינה או רץ בים".
מה מצחיק אותך?
"שחר חסון".

5 צפייה בגלריה
ברק בוחניק
ברק בוחניק
ברק בוחניק. בשבתות הוא מטייל
(צילום: ברק בוחניק)

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"לפני שבוע. ראיתי באחד הערוצים כתבה על מישהי שלמרות כל הקשיים הצליחה במשימה שהציבה לעצמה. זה הזכיר לי את עצמי. לא פשוט להיות עצמאי בישראל, זו רכבת הרים של רגשות, הצלחות ואכזבות. אני מתמודד עם המון דברים ואני לבד. רוב האנשים סביבי אמרו לי, 'עזוב אותך, תהיה שכיר, לך תדאג לעבודה מסודרת', ולמרות הכול אני ממשיך בשלי ובמטרות שהצבתי לעצמי.
"כיום, ברוך השם, אני מנהל חברה של שישה אנשים ואוהב את מה שאני עושה. תמיד מרגש אותי לראות אנשים נוספים שעוברים תהליכים, כי אני יודע טוב מאוד איך זה לא לוותר לעצמך".
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"'קופה ראשית', אבל אני בקושי צופה בטלוויזיה".
ספר משהו שאף אחד לא יודע עליך.
"בימים קרים מאוד אני יוצא עם תרמוס תה ומחלק לדרי הרחוב שבסביבת הבית שלי".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"מישהו שתמיד יהיה שם בשבילם, ידאג להרים את האווירה ולפזר חיוכים".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"נפגש עם המשפחה או עם חברים לקידוש ואחרי זה נרדם על הספה או יוצא לבלות. הקידוש חשוב לי מאוד. לא משנה איפה טיילתי בעולם, תמיד עצרתי הכול בשישי בצהריים כדי להכין ארוחה ולשבת סביב השולחן עם כולם. זה מנהג ממש חשוב בעיניי".
אז איפה אפשר להתחיל איתך?
"באתרי בנייה. סתם, בדרך כלל אפשר למצוא אותי בפארק הירקון, בנמל, בטיילת הילטון, בפאבים בדיזנגוף ובעזרת השם כשיגיע הקיץ בעיקר בים".
רוצות להתחיל עם ברק? כתבו לו לפייסבוק או לאינסטגרם