עדי משיח (31) היא מסוג הרווקות שקשה להסביר את הסיבה שזה עדיין לא קרה להן. היא מתגוררת בראשון לציון ומעידה על עצמה שהיא מלאת שמחת חיים, כיפית, זורמת, משפחתית ובעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה במיוחד.
היא גננת במקצועה, אבל שלא תטעו - היא לא "לחוצת ילדים". לפחות לא כרגע: "אני משתוקקת לזוגיות ומאוד רוצה ילדים, אבל זה לא בוער בי עכשיו. אני מאוהבת בעבודה שלי והילדים בגן ממלאים אותי בצורה בלתי רגילה", היא אומרת. "אני חושבת שילדים הם הכי חכמים שיש כי הם טהורים, אין בהם את האגו שיש לנו, המבוגרים. אני מגיעה לגן בכל יום בשמחה ובאושר גדול. ההורים בגן מאוד מעריכים אותי וזה ממלא".
יכול להיות שזה ממלא עד כדי כך שהנחת לנושא הזוגיות?
"לא חושבת. כנראה שעדיין לא פגשתי את האחד שמתאים לי. יצאתי להמון דייטים בעברי אבל לא הייתי בשלה מספיק. משכתי אליי גברים שלא נכונים לי, פסלתי על פרמטרים מסוימים. אני מאמינה שאדם צריך להיות באיזושהי תודעה עם עצמו כדי למצוא את הזיווג הנכון, ועכשיו אני מרגישה שהגעתי למקום הרבה יותר מגובש עם עצמי. בניתי חיים מאושרים ואני ניזונה מסיפוק אישי. פעם חשבתי שבן הזוג הוא זה שאמור למלא אותי ושמתי את הזרקור על זה. כלומר, הציפייה לזוגיות הייתה המימוש הכי גדול מבחינתי. היום אני במקום אחר ומרגישה מדויקת מתמיד".

6 צפייה בגלריה
עדי משיח
עדי משיח
עדי משיח. מחפשת אהבה מדויקת
(צילום: אוסף פרטי)

איך זה בא לידי ביטוי?
"חשוב לי שגם לי וגם לבן זוג יהיה עולם ומלואו משלנו, מלבד מערכת היחסים. שיהיו לנו חיים עשירים ומלאים ביחד ולחוד".
"צאתי להמון דייטים בעברי אבל לא הייתי בשלה מספיק. משכתי אליי גברים שלא נכונים לי, פסלתי על פרמטרים מסוימים. אני מאמינה שאדם צריך להיות באיזושהי תודעה עם עצמו כדי למצוא את הזיווג הנכון"
כמה זמן את רווקה?
"חמש שנים. היה לי קשר שהסתיים לפני שנה, אבל הוא היה קצר ונמשך כמה חודשים אז אני לא בדיוק יודעת איך להגדיר אותו. בקשר האחרון נשבר לי הלב. כאב לי לוותר עליו כי היה בו הרבה טוב, אבל הוא לא היה מדויק, וזוגיות לחיים צריכה להיות מדויקת. לא אומרת שהכול חייב להיות מושלם, אבל שזה ירגיש שלם".

"בעבר חשבתי שאהבה היא אש בוערת ומטורפת"

אם בחוסר מושלמות עסקינן, עדי מודה ביושר שהיא דחיינית ומאחרת כרונית, אבל אל דאגה – היא לא מתכוונת לאחר לדייט שלה. "זאת נטייה שאני נאבקת מולה המון שנים, ולאחרונה עשיתי שינוי משמעותי עם עצמי בנושא הזה, אבל עדיין יש לי לאן לשאוף", היא מחייכת.
עכשיו את חייבת לתת לנו קונטרה עם היתרונות שלך.
"אני חושבת שאני חברותית וחברתית, קלילה, אוהבת בילויים, הופעות, טיולים, חופשות וכל מה שעושה כיף. ממערכות היחסים הקודמות שלי הבנתי על עצמי שאני נותנת את הלב והנשמה למי שאני אוהבת".

6 צפייה בגלריה
עדי משיח
עדי משיח
עדי משיח. הבוקר מתחיל בהליכה ובתרגול מדיטציה
(צילום: אוסף פרטי)

מה זאת אהבה?
"שני אנשים שנמצאים יחד ומוציאים האחד מהשני את המיטב. כשאני במיטבי לידו והוא במיטבו לידי. כשאנחנו יחד ויש תחושה של בית, ביטחון ונתינה. בעבר חשבתי שאהבה היא אש בוערת ומטורפת, היום אני מכוונת לאהבה שהתחושה בה היא נינוחות, שלווה וידיעה שטוב לנו ביחד".
את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"כן, אבל בהסתייגות. אני מאמינה גדולה באהבה, מאמינה שאפשר להרגיש קליק חזק וכימיה ברגע הראשון שמתראים ומאמינה שזה יכול להיבנות עם הזמן, גם אם זה לא קרה מיד על השנייה הראשונה. ברור שהפנטזיה היא שכמו באגדות ניפגש, וברגע הראשון נדע שזה 'זה'".
"בקשר האחרון נשבר לי הלב. כאב לי לוותר עליו כי היה בו הרבה טוב, אבל הוא לא היה מדויק, וזוגיות לחיים צריכה להיות מדויקת. לא אומרת שהכול חייב להיות מושלם, אבל שזה ירגיש שלם"
נייס. מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"תקשורת. כשהכול פתוח וכשמדברים על הכול מהכול, השמיים הם הגבול".

6 צפייה בגלריה
עדי משיח
עדי משיח
עדי משיח. בא לרכוב איתה לעבר השקיעה?
(צילום: אוסף פרטי)

את פעילה באפליקציות?
"יש לי יחסי אהבה-שנאה עם האפליקציות", היא צוחקת.
תסבירי.
"מחקתי והחזרתי אותן כמה פעמים, ונראה לי שדי מיציתי את הקונספט הזה, למרות שכן יצא לי להכיר דרכן בחורים מקסימים, כולל הקשר האחרון שלי. יחד עם זאת, יש משהו מעייף בדפדוף, בהתכתבות ובכל הסחבת הזו".
מה החוויה הכי גרועה שיצאה לך משם?
"יצאתי לדייט עם מישהו שבמשך שעתיים דיבר איתי רק על כימיה ועל ניסויי מעבדה. זה נחמד לדבר על זה כמה דקות, אבל הרגשתי שזה משתלט על הדייט והשתעממתי מאוד. אני ממש זוכרת שאמרתי לעצמי, או-קיי, אם הייתי רוצה שיעור בכימיה אז הנה יש לי כאן מרצה מצוין".
מה מעליב אותך?
"כשלא מקשיבים לי".
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך?
"שתהיה לו אינטליגנציה רגשית להבין ולהרגיש אותי, זאת מהות החברות בעיניי. שידע להיות שם בשבילי כמו שאני שם בשבילו. גם אדם שמח עם אנרגיות טובות מאוד מושך אותי. אני אוהבת בחורים אנרגטיים שאוהבים את החיים, כאלה שנהנים לישון במלון יוקרה אבל גם באוהל בטבע. זה הסטייל שלי. אני לא נעולה על שום דבר, אבל בגדול, מישהו שיש בו חיות. מבחינה חיצונית, בעבר הייתי מגדירה את זה ממש כדמות, סטייל 'בחור שחום עם שיער שחור', אבל היום אני הרבה יותר פתוחה ולא רוצה להגביל את עצמי".

6 צפייה בגלריה
עדי משיח
עדי משיח
עדי משיח. בין מלונות יוקרה לאוהלי שטח
(צילום: אוסף פרטי)

חתונה - ברבנות או אזרחית?
"ברבנות. אני חילונית לגמרי ובכל זאת חשובה לי המסורת".
דעה פוליטית היא אישיו?
"לא מתעניינת בפוליטיקה. יש לי כל כך הרבה במה להתעסק שאין לי זמן לזה. חשוב לי שלא יהיה קיצוני בדעותיו לגבי שום דבר. קיצוניות היא לא דבר בריא".
עישון?
"לא מעשנת אבל לא אפסול על זה".
טווח גילים שאת מחפשת?
״38-29 עם עדיפות לגילאי 36-34".
גרוש עם ילדים או גרוש בכלל זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"מעדיפה רווק, אבל גרוש בלי ילדים בהחלט יכול לבוא בחשבון. אני מאמינה שאנשים עוברים תהליכים בחיים, ואם מישהו עשה בחירה שלא התאימה לו, זה לא בהכרח אומר עליו משהו רע".

6 צפייה בגלריה
עדי משיח
עדי משיח
עדי משיח. רק אל תהיה מרוכז מדי בעצמך והכול יהיה בסדר
(צילום: אוסף פרטי)

מה ה"דיל-ברייקר" שלך?
"בחור שמרוכז בעצמו, שלא רואה את האחר ואדם שלא אוהב לדבר. יש הרבה גברים שדיבור עבורם הוא צד פחות חזק, ולי זה פחות מתאים. אני בחורה עמוקה שאוהבת לחקור, אוהבת עומק, היופי בחיים הוא בתהליך הגילוי. אם הוא מעיד על עצמו שהוא לא דברן גדול - זה לא ילך".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך?
"נפגשתי עם בחור שלא היה דומה בכלל לתמונות שלו. מהרגע הראשון שנפגשנו רק רציתי ללכת. זה כל-כך לא נעים לשבת שעה רק כדי לכבד את האדם שהגיע לפגישה, בו בזמן שאת שואלת את עצמך בלב - מתי כבר אחזור הביתה? אני יודעת שזה נשמע רע אבל אני אמיתית. חושבת שלכימיה ולמשיכה יש מקום משמעותי בקשר".
מה את עושה בזמנך הפנוי?
"אני אוהבת ללכת לים, אני מציירת, קוראת ספרים, מרכיבה פאזלים, מתרגלת יוגה ופילאטיס, ונרשמתי לאחרונה לריקוד אפריקאי. השיא הוא שהתחלתי ללמוד לנגן על תופים. זה חלום שאני מגשימה ממש בשבועות האחרונים".
על איזה תחביב לא תוותרי בחיים, גם לא בשביל בן הזוג שלך?
"יש לי סשן יומי של סיבוב הליכה ומדיטציה מיד אחריה. זה מטעין אותי אנרגטית וזה לא משהו שאוותר עליו".
מהו המקום האהוב עלייך?
"הים. המרחב הפתוח, השפע האינסופי הזה. אני אוהבת להיות בתוך המים, יכולה להעביר שם שעות, וגם להסתכל על הים מהחוף".

6 צפייה בגלריה
עדי משיח
עדי משיח
עדי משיח. "יש לי הומור מאוד ספציפי"
(צילום: אוסף פרטי)

מה מצחיק אותך?
"פספוסים של אנשים, כשמישהו מועד וכאלה. יש לי הומור מאוד ספציפי. מתחברת גם להומור על דברים שאף אחד לא מעז לדבר או לצחוק עליהם".
מתי בכית בפעם האחרונה, ולמה?
"אני לא בכיינית גדולה אבל שמעתי לאחרונה בזמן סיבוב ההליכה שלי שיר שמאוד ריגש אותי, על שני אנשים שאחרי כל האהבות הזמניות והחולפות מצאו זה את זו והיו לשמש. כן, אני מוכנה ובשלה לאחד שלי", היא מכריזה.
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"משחק הדיונון. אני לא רואה יותר מדי סדרות, אבל כשאני רואה זה צריך להיות משהו ממש טוב, מתח או דרמה".
איזו מוזיקה את שומעת?
"הכול מהכול, ממזרחית עד לרוק. מתה על מוזיקה אלקטרונית, טכנו, וגם שומעת רגאיי וצ'יל".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"מלאת שמחת חיים, מצחיקה, רגישה, טובת לב, אוהבת חידושים, בילויים ופעילויות".
מה את עושה בימי שישי בערב?
"זה זמן שמוקדש למשפחה. הכי כיף לשבת עם כוס תה אחרי הארוחה וליהנות מהאווירה המשפחתית. לעיתים רחוקות אני יוצאת לאיזו מסיבה".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"באידאל הייתי אומרת כמובן שפנים מול פנים, אבל בזמנים של היום, גם באינסטגרם או בפייסבוק יהיה בסדר מבחינתי".
איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים?
"מתפתחת מבחינת הקריירה שלי, נשואה עם אהוב ליבי, מגדלת איתו ילדים וכמובן שיהיה לנו כלב".
רוצים להתחיל עם עדי? כתבו לה לפייסבוק או לאינסטגרם