רווק השבוע שלנו, ד"ר פיני אהרוני בן ה-48, הוא רופא נשים. פיני גרוש כבר 15 שנים, יש לו שני ילדים והוא גר בתל אביב. הוא מחפש מישהי שתרגש אותו, לא מתבייש להודות שיופי חיצוני הוא חלק מהמשחק, ולא פוסל סיבוב נוסף של הבאת ילדים לעולם. "תקופת הרווקות מהווה בשבילי הכנה נפשית לקראת הזוגיות הבאה", הוא קובע ומסביר: "אני שרוי בזמנים כאלה שמרגישים לי כאילו שהם הקורס המסכם, המעמיק והאחרון לקראת זוגיות שתמלא אותי ותישאר איתי עד סוף חיי".
עד עכשיו לא הרגשת ככה? "מאז שהתגרשתי הייתי בכמה מערכות יחסים ארוכות, האחרונה שבהן נמשכה חמש שנים והסתיימה לפני שנה וחצי. אני מאוד מתגעגע ל'ביחד'. אני אדם זוגי במהותי והזוגיות ממלאת, מעשירה ומפרה אותי. אפשר לומר שהתקופות הזוגיות יותר משמעותיות בחיי מאשר תקופות הרווקות".
4 צפייה בגלריה
פיני אהרוני
פיני אהרוני
פיני אהרוני. מעיד על עצמו שהוא יותר פרוע ממה שהוא נראה
(צילום: פיני אהרוני)
פיני מספר שהעבודה שלו היא סוג של שליחות עבורו. "אני עוסק בתחום ייחודי בגינקולוגיה שנקרא 'מחלות עריה'. זה תחום שעוסק במחלות של הפות והנרתיק - הפרשות, גרד, כאבים ביחסי מין, מחלות עור של הפות ועוד. אין הרבה רופאים כאלה בארץ, ומטופלות מגיעות אליי לעיתים לאחר שנים של סבל".
נשים בטח עפות על זה שאתה גינקולוג. "אז זהו, שזה מתחלק. יש כאלה שזה מושך אותן ויש את אלה שזה דוחה אותן. קורה לי שנשים באפליקציות נמשכות אליי ושזה מאד מדליק אותן. נראה לי יותר שזאת מין פנטזיה כזאת, להיות עם רופא נשים. הן בטח אומרות לעצמן, 'הוא בוודאי מכיר את האזור הזה מעולה ויודע לעשות דברים שגברים אחרים לא יודעים לעשות'. בצד השני, יש נשים שזה מרתיע אותן. גם כי הן לא רוצות שהגבר שאיתן יראה נשים אחרות כל היום, וגם כי זה מעורר אצלן מין תחושת מבוכה ופחד של 'וואו, הוא מבין יותר טוב ממני בכל מה שקורה שם למטה, אני מרגישה לא בנוח, אולי הוא יראה שיש משהו לא תקין אצלי', חרדות כאלה. אני לגמרי יכול להבין את זה. פעם יצאתי לדייט עם רופאת שיניים ואני זוכר את עצמי רגע לפני כן במעלית בודק שכל השיניים נמצאות במקום".
"זאת פנטזיה כזאת, להיות עם רופא נשים. הן אומרות לעצמן, 'הוא בטח מכיר את האזור הזה מעולה ויודע לעשות דברים שגברים אחרים לא יודעים לעשות'"
מה אתה מביא איתך לזוגיות? "אני קשוב, עדין, מכיל ומקבל, מבין נשים. המקצוע שלי הופך אותי לרגיש במערכות יחסים ובקשרים רומנטיים. אני חושב שאני חכם וכן, גם מבוסס רגשית וכלכלית".

מתלמיד ישיבה לרופא נשים

פיני מעיד על עצמו שהוא לא אדם שגרתי. הוא גדל בבית חילוני ובגיל 13 התחיל להתקרב לדת. הוא חזר בתשובה ולמד בישיבה, אבל מבהיר: "אף פעם לא הייתי חרדי ממש. מתישהו במהלך הלימודים בישיבה הבנתי שאין לי מספיק מוטיבציה לזה והתגייסתי לצבא. במהלך השירות הצבאי כבר היה לי ברור שאני לא חוזר לישיבה והלכתי ללמוד רפואה".
איך הכרת את אשתך דאז? "הכירו בינינו, יצאנו במשך חמישה חודשים ונישאנו. התחתנתי בגיל מאד צעיר, הייתי בן 23. היינו נשואים עשור כמעט. בשנים האחרונות ליחסים שלנו היינו בטיפולים והמחשבה להתגרש התגבשה אצלי כבר באותו הזמן".
4 צפייה בגלריה
פיני אהרוני
פיני אהרוני
פיני אהרוני. "אני קשוב, מכיל ומקבל"
(צילום: פיני אהרוני)
האם הגירושים שלכם קשורים בעיסוק שלך? "לא, התגרשנו לפני שהפכתי להיות רופא נשים. רצינו דברים אחרים ונפרדנו בכאב רב".
מה החיסרון שלך? "אני מורכב, לא שגרתי, לפעמים קשה להכלה".
מה זאת אהבה מבחינתך? "קשר נפשי עמוק, רצון להיות יחד, לגדול ולהתפתח יחד".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון? "כן".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה? "לפני 11 שנים. אחרי הגירושים הייתה לי בת זוג מדהימה שחוויתי איתה חוויות מאוד טובות. נפרדנו בגלל חוסר הסכמה לגבי העתיד. היה לי קשה והייתי בדיכאון מאוד עמוק, שבר שנמשך שנתיים".
מבאס. מה הבנת על עצמך במערכות יחסים? "שאני מסוגל לאהוב ולהיות נאהב".
מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים? "הכלה וקבלה".
"אני מרגיש נבוך כשאני מדבר על זה כי זה מעיד על שטחיות, 'הנה עוד אחד שמחפש צעירה דוגמנית', אבל יחד עם הפסיכולוג הגענו לתובנה שזה בסדר, שזה מותר, שאני לא צריך להסתיר את זה. אני לא יכול להתכחש למי ולמה שאני, לא פשעתי ואין לי במה להתבייש"
אתה פעיל באפליקציות? "כן, ואפילו יצאה לי משם בת זוג".
מה מעליב אותך? "כשלא מבינים אותי, לא מקבלים אותי ולא מעריכים אותי".
אילו תכונות אתה מחפש באישה שתהיה איתך ולמה? "הייתי רוצה אישה שתרגש אותי, שתדליק אותי, שתגרום לי לחשוב שזכיתי באוצר עצום בכך שהיא איתי. שתעריך אותי, תבין אותי ותהיה קשובה אליי באופן הדדי. אני נמשך לנשים מזרח אירופאיות, דוגמניות יפהפיות עושות לי את זה. באופן כללי, חיצוניות מאוד עושה לי את זה. אני נדלק מאיך שאישה נראית".
4 צפייה בגלריה
פיני אהרוני
פיני אהרוני
פיני אהרוני. נדלק ממראה של אישה
(צילום: פיני אהרוני)
אתה יודע, עכשיו זה השלב שבו כולן מצקצקות ואומרות לעצמן שאתה גבר שטחי. "תראי, מאז שהתגרשתי יצאתי עם נשים שהיו צעירות ממני משמעותית, מזרח אירופאיות - רוסיה, אוקראינה וכאלה, נשים מהממות. שמתי לב שזה מה שמדליק אותי. אני לפעמים מתבייש להגיד את זה אבל כן, אני נדלק ממראה טוב. אומרים שההתאהבות נרגעת אחרי שנה, שנתיים, שלוש, ואני זוכר איך שכבתי לצד האקסית במיטה עד היום האחרון של הקשר שלנו והרגשתי שיש לצדי יהלום.
"אז כן, ברור שיש נשים שיקטלו אותי על זה. אולי התקלקלתי, אולי התרגלתי, אני מרגיש נבוך כשאני מדבר על זה כי זה מעיד על שטחיות, 'הנה עוד אחד שמחפש צעירה דוגמנית', אבל יחד עם הפסיכולוג הגענו לתובנה שזה בסדר, שזה מותר. שאני לא צריך להתבייש בזה ולהסתיר את זה, ובאותה נשימה, גם לא להסתנוור מזה. זה הדבר הכי אנושי ובסיסי שיש. אני לא יכול להתכחש למי ולמה שאני, לא פשעתי ואין לי במה להתבייש".
זה בהחלט אמיץ להודות בתשוקות שלך, גם אם הן לא פוליטיקלי קורקט. מה עם חתונה - ברבנות, אזרחית או מוותר? "אני עדיין אדם שומר מצוות, אשמח שזה יקרה אבל לא מחייב".
4 צפייה בגלריה
פיני אהרוני
פיני אהרוני
ד"ר פיני אהרוני. מי לא חולמת על רופא?
(צילום: פיני אהרוני)
עישון? "אני לא מעשן, אבל לא קריטי לי אם היא כן".
טווח גילים שאתה מחפש? "מעדיף 34 עד 35".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל – משהו שיכול לבוא בחשבון? "כן".
מה עם עוד ילדים נוספים? "אני לא לחוץ על זה מכיוון שיש לי ילדים, אבל אני יודע היטב שטווח הגילים שאני מחפש כולל בתוכו נשים שכן רוצות ילדים. ילדים בעיניי הם פרי של אהבה אמיתית, טובה וכנה, אז אני מעריך שזה יקרה שוב".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך? "אישה שהתעקשה לא לשלוח תמונה וביקשה שאבוא לבליינד-דייט. זאת הייתה החלטה גרועה".
תאר לי את הדייט המושלם. "מתרגשים כל הזמן, מרגישים את הפרפרים בבטן ויודעים שגם הצד השני מרגיש בדיוק את אותו הדבר".
מה אתה עושה בזמנך הפנוי? "קורא, רואה סרטים, מטייל".
מהו המקום האהוב עליך ולמה? "דרום אמריקה".
מה מצחיק אותך? "שטויות קטנות של היום-יום. לפעמים כואבת לי הבטן מהצחוקים האלה״.
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? "מספר פעמים בשנה וחצי האחרונות, בייחוד לאחר הפרידה, מהקושי של הדחייה ומהבדידות".
מה היית בגלגול הקודם? "אני חושב שהייתי יהודי בשואה".
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'? "שעת נעילה".
איזו מוזיקה אתה שומע? "רוק פופ שנות השבעים, שמונים, תשעים".
ספר משהו שאף אחד לא יודע עליך. "אני די פרוע, הרבה יותר ממה שאנשים חושבים או משערים לעצמם".
איך חברים שלך היו מתארים אותך? "אדם טוב, מוכשר, מסור וחכם".
מה אתה עושה בימי שישי בערב? "סעודת שבת, קידוש, מנוחה, שיחה, קריאה".
אז איפה אפשר להתחיל איתך? "באפליקציה, במייל, בטלפון, אפילו כאן בטוקבקים".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים? "בזוגיות מאושרת, מצליח מאוד מקצועית".