"החברות הכי טובות שלי נשואות עם ילדים, אז הן לא תמיד מבינות אותי או את עולם הרווקות שאני נמצאת בו ודי נמאס לי להיות לבד, מוקפת בזוגות כל הזמן. אני כל כך רוצה להכיר את החבר הכי טוב שלי", מצהירה רווקת השבוע שלנו, טלי גולדמן.
אי פעם חשבת שתהיי הרווקה האחרונה בחבורה?
"בחיים לא חשבתי שאהיה במצב הזה! יש רגעים קשים שאני מרגישה בודדה ומחוץ לעניינים, אבל יש גם בונוסים, כמו לכל דבר. יש לי למשל חופש, שלחברות הנשואות שלי אין, אבל אין ספק שלהיות רווקה במרכז כשאת בת 30 פלוס, זה לא פשוט. גם כל מערך הדייטים הופך לעבודה לכל דבר. זה לאסוף את עצמך מחדש בכל פעם, לשבת עם מישהו זר ולשפוך בפניו את החיים שלך; זה לחכות ולהיות סבלנית עד שמגיע דייט טוב שממשיך מעבר לפגישה אחת. זה לא קל, זה לופ וצריך לעבוד בזה. מאז שעברתי למרכז זה נהיה יותר קשה. יש המון דייטים אבל אני לא מצליחה למצוא מישהו שאני מתחברת אליו. רובם לא רציניים ומחפשים רק הנאות רגעיות".

7 צפייה בגלריה
טלי גולדמן
טלי גולדמן
טלי גולדמן. דייטים זאת עבודה קשה
(צילום: אוסף פרטי)

7 צפייה בגלריה
טלי גולדמן
טלי גולדמן
גברים במרכז פחות רציניים. גולדמן
(צילום: אוסף פרטי)

"במרכז פוסלים יותר על שטויות"

היא בת 34, במקור מחיפה אך מזה שנה שהיא מתגוררת בתל אביב. "אני חייבת להודות שחיי הדייטים פה שונים לגמרי מאלה שבצפון, אפילו קצת אכזריים".
יש לך מושג למה?
"אולי כי במרכז יש שפע של בחורות, לא יודעת, אבל פתאום נחשפתי לכל מיני תופעות חדשות כמו 'גוסטינג' (כשצד אחד נעלם בלי להסביר למה, ש"א), או גברים שמרשים לעצמם לפסול על דברים ממש שטותיים ולהמשיך לבאה בתור. זה מזעזע בעיניי. אלו דברים שנחשפתי אליהם רק אחרי שעברתי לפה".
על אילו "דברים שטותיים" גברים פסלו אותך?
"היה גבר ששפט אותי כי אני בת לאם חד-הורית. הוא אמר שאם אני באה מבית של הורים גרושים, בטוח יש לי תסמיני אבא ואני לא יודעת לנהל מערכות יחסים. הוא טען שמי שבא מבית 'שבור', נקרא לזה ככה, הוא לרוב שרוט שאוחז בכל מיני משקעים מהעבר. הייתי בשוק ממנו. אני מגדירה את עצמי כאדם הכי נורמלי שיש, כך שכל התיאוריה שלו לא יכולה להיות יותר רחוקה מהאמת. היה גם מישהו פעם שחתך ממני כי לטענתו, הקריירה שלי יותר מדי חשובה לי".
נשמע שהוא גבר די מיושן.
"תראי, אני עובדת כמבקרת פנים בפירמת רואי חשבון ואני מתה על העבודה שלי. אני מודה שהיא תובענית, שזה אומר להיות המון שעות מחוץ לבית, או לפתוח מחשב פתאום בערב כי יש פגישה מחר ואת חייבת לסגור דברים דחופים. אז ברור שלא כולם אוהבים אישה שחוזרת מאוחר מהעבודה או שלא נמצאת הרבה בבית, אבל אני מאד אוהבת את מה שאני עושה, לא בא לי לוותר על עצמי, ובן הזוג שלי יהיה חייב להבין את זה. מה ההבדל בין מהנדס שעובד מהבוקר עד הלילה? אז עבורם זה כן בסדר? שתדעי שמלא גברים עשו לי פרצופים על זה שאני עובדת הרבה, אמרו שהם מחפשים אישה שתהיה אמא ותחכה להם עם ארוחה חמה. למה שאתה לא תחכה לי עם ארוחה חמה?"
תכלס. ספרי קצת על עצמך.
"אני מאוד אוהבת לעשות ספורט, משתדלת להתאמן שלוש-ארבע פעמים בשבוע. אני אוהבת לרכב על אופניים ברחבי העיר, וכמו שאמרתי, יש לי חברים מהממים ואנחנו מאוד אוהבים לצאת ולעשות דברים ביחד. אני נורא חברותית, שמחה ומצחיקה, זורמת כשצריך ורצינית כשצריך. יודעת להכיל ונותנת מעצמי המון לבן הזוג שלי. חוץ מזה, אני חושבת שהדבר הכי חשוב שהבנתי על עצמי במערכות היחסים שהיו לי זה שאני יודעת לשים את האגו בצד ושאני טוטאלית, תמיד שם כשצריך אותי. אני יכולה להתעצבן משטויות, אבל כמו שאני מתעצבנת ככה אני גם נרגעת מהר ויודעת להתנצל כשצריך".

7 צפייה בגלריה
טלי גולדמן
טלי גולדמן
טלי גולדמן. מתעצבנת מהר ומתקררת מהר
(צילום: אוסף פרטי)

7 צפייה בגלריה
טלי גולדמן
טלי גולדמן
טלי גולדמן. חברותית, שמחה ומצחיקה
(צילום: אוסף פרטי)


מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"ברור! חוויתי את זה עם בן הזוג האחרון שלי".
כמה זמן את רווקה?
"כשנתיים. כשאני והאקס נפרדנו, זה היה אחד הדברים הכואבים שחוויתי ולקח לי המון זמן להתגבר על כל מה שקרה".
עכשיו סיקרנת. מה קרה שם?
"הייתי במערכת יחסים לא פשוטה עם גבר גרוש עם ילדה, והייתי צריכה להבין את הסיטואציה, מה שלא תמיד היה פשוט ודרש המון איפוק".
קשוח, לא?
"כן, קשוח מאוד. זה הצריך הרבה הקרבה מצידי, המון איפוק וסבלנות. אם רווקה תשאל אותי איך זה להיות בזוגיות עם גרוש פלוס ילד, לא בטוח שאמליץ לה להיכנס לשם. זה להיות בזוגיות שבה את לא בראש הטבלה".
את רואה את עצמך שוב עם גרוש פלוס ילדים?
"אם זה גבר שרוצה להמשיך את החיים ורוצה להכיר למטרת הקמת משפחה, אז כן. אני חושבת שיש משהו מהמם בלצאת עם גרוש עם ילדים. אלו גברים אבהיים מן הסתם, מאוד חמים, אוהבים, שמבינים את המשמעות של להיות אחראי על מישהו, שעברו משהו בחיים, דברים שרווק לא בהכרח מכיר. בקיצור, יש בזה המון טוב".
לאיזה סוג של גברים את מתחברת?
"אני מחפשת גבר טוב, איש של פעם עם ערכים טובים. שיאהב לטייל, שיהיה מוצלח ושאפתן, אחד כזה שלא מספיק לו הכאן והעכשיו והוא תמיד רוצה ללמוד ולהתפתח. אני אדם כזה שנמצא כל הזמן בעשייה וחושבת שזה יסתדר טוב יחד. אגב, הוא חייב להיות מצחיק וחשוב לי שהוא יהיה איש משפחה. הרי בסוף זה אמור להבשיל ולהגיע לשם. כבר יצא לי להיתקל ברווקים בגילאי 30 פלוס שלא רצו להתחתן או להביא ילדים לעולם".
ומבחינת טייפ?
"גבוהים! אני מתה על גברים חסונים, כאלה שיודעים לתקן כל מיני דברים בבית או ברכב, עם חיוך יפה ועיניים טובות. מבחינת גיל אני מניחה שגברים בני 34-42 יכולים להתאים. צעירים ממני זה פחות הכיוון".

7 צפייה בגלריה
טלי גולדמן
טלי גולדמן
לא תוותר על חופשת הסקי השנתית. טלי גולדמן
(צילום: אוסף פרטי)

היית מגדירה את עצמך כ"בררנית"?
"כן, כנראה שזה מה שקורה עם הגיל. חשוב לי מאוד שהגבר יהיה לטעמי, כי בלי משיכה אני לא חושבת שזוגיות יכולה להתפתח".
את פעילה באפליקציות?
"לצערי כן, יוצאת להרבה דייטים משם ורובם לא דומים לעצמם. חלקים נחמדים אבל לא היה משהו שהחזיק מעבר לדייט-שניים. כל האפליקציות מאוסות, אין היום את ההיכרות הבין-אישית, הכול עבר לטלפון וזה כזה מבאס. ובכלל, 90% מהאנשים לא דומים לעצמם. הם שמים תמונות מלפני עשור וזה מעצבן! פעם מישהו הגיע לדייט והוא נראה ממש אחרת מהתמונות שלו, אז שאלתי, 'תגיד, ממתי התמונות שהעלית?' והוא אמר שמלפני שמונה-עשר שנים. למה להעלות כאלו תמונות?!".
מה הדבר הכי טוב שיצא לך מהאפליקציה?
"זוגיות מדהימה מהמקום הכי לא צפוי: מטינדר. באופן כללי, זה נחמד להכיר. אני תמיד שמחה להכיר אנשים טובים ומנסה להוציא את המקסימום מכל אחד".
מה החוויה הכי גרועה שיצאה לך משם?
"כל מיני. אם זה דייטים ממש גרועים, או גברים שפשוט נעלמו או חתכו בלי סיבה. הדברים האלה מורידים אותך ומוציאים לך את החשק מכל העולם הזה. היה דייט אחד, הוא אסף אותי מהבית, רואה אותו, מתבאסת רצח אבל בסדר, יאללה, הוא הגיע אז נצא לדרינק, מה כבר יכול להיות? ואז, כשחיפש חנייה, הבן אדם לא הפסיק לקטר על כמה שהוא שונא את תל אביב. כל הזמן שאל למה אני בכלל גרה שם? וכשאמרתי שאני דווקא אוהבת את העיר, הוא אמר לי, 'איכס! בטח את גם רוצה לגדל שם ילדים'. אמרתי לו שברור, לפחות בהתחלה, כי זאת עיר מדהימה.
"השיא היה כשהתיישבנו בבר והוא סיפר לי שהוא ממקבל שלוש נשים באופן קבוע, ורק לאחר הדייט הרביעי הוא בוחר. אם הוא לא היה קשור למישהו שאני מכירה, הייתי יוצאת מהאוטו בשנייה שהוא אסף אותי. בכללי, חברות שלי נקרעות מהסיפורים שלי ואומרות שאני צריכה לכתוב ספר על כל הדייטים ההזויים שהיו לי".
מה הדבר שהכי מעליב אותך?
"כמו שאמרתי, כשפוסלים אותי בלי להכיר אותי באמת, וכשמדביקים לי תווית של 'אשת קריירה' או 'בת לאם חד-הורית'. מעליב אותי גם כשגבר מתחלק איתי בדייט או כשהוא מזמין אותי אליו הביתה בדייט הראשון".

7 צפייה בגלריה
טלי גולדמן
טלי גולדמן
גולדמן. נהנית מהעיר הגדולה
(צילום: אוסף פרטי)

חתונה - ברבנות או אזרחית?
"לא משנה לי".
פוליטיקה?
"לא מעניין אותי, אין לי בעיה עם דעות שמנוגדות לשלי".
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"משיכה, כנות וחברות".
מה ה'דיל ברייקר' שלך? מה יגרום לך לוותר על גבר?
"מישהו חסר שאיפות, גבר שאוהב להיות לבד ולא מתחבר לאנשים או אדם שלא אוהב בעלי חיים".
תארי לי את הדייט המושלם מבחינתך.
"יש לי פנטזיה לעשות דייט ראשון בלונה פארק. זה נראה לי מגניב ממש, מוריד מהלחץ. אני מתה על רכבות הרים ועל מתקנים למיניהם. זה שובר את הקרח נורא מהר והרבה יותר משחרר מלשבת עם מישהו זר בבר".
מה מצחיק אותך?
"סיטואציות מצחיקות שקורות לחברים או למשפחה, סרטים, סדרות מצחיקות. באופן כללי, אני שטותניקית".
מתי בכית בפעם האחרונה, ולמה?
"לפני שלושה חודשים, כשבעלה של החברה הכי טובה שלי נפטר מסרטן".
אוף, עצוב. מהם התחביבים שלך?
"לטייל, לעשות סקי, לצלול, בישול, סרטים, בילויים עם החברים, מסעדות טובות".
על איזה תחביב לא תוותרי בחיים, גם לא בשביל בן הזוג שלך?
"לא אוותר על הכלבה שלי, על ספורט ועל האהבה שלי לסקי".
איזה מקום את הכי אוהבת בעולם, ולמה?
"את הבית של אמא. זה הלב. זה המקום שאני מרגישה בו הכי מוגנת".

7 צפייה בגלריה
טלי גולדמן
טלי גולדמן
טלי גולדמן. אין על הבית של אמא
(צילום: אוסף פרטי)

מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"'הכתר'. לפניה 'משחקי הכס'".
איזה מוזיקה את שומעת?
"מיינסטרים, נייניטיז, אייטיז".
מה היית בגלגול הקודם?
"דולפין, בוודאות".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"המשפט הראשון שהם יגידו זה: 'איך את רווקה?!', וגם יגידו שאני הדודה הכי טובה, מלאת נתינה ושאני תמיד שם כשצריך אותי".
מה זאת אהבה מבחינתך?
"הכול. אהבה זה החיים".
מה את עושה בימי שישי בערב?
"לרוב אני עם המשפחה או עם החברים. יוצאת לבר, מסעדה, מטיילת הרבה".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"בכל מקום בגדול, אני די פעילה. החלום שלי הוא לקנות בסופר ולהכיר מישהו שם".
איפה את רואה את עצמך בעוד עשור מהיום?
"מקווה להכיר את החבר הכי טוב שלי ולעשות שני ילדים קסומים, לאמץ כלב מבוגר מ'צער בעלי חיים' ולחיות באושר".