כבר תקופה שאני עוקבת אחר חשבון האינסטגרם המרשים של רווקת השבוע שלנו, עדי כהנים. עדי היא סטייליסטית ובלוגרית אופנה בת 24, שהפיד שלה מתאפיין בתמונות הורסות, סטוריז עם ערך מוסף לעוקבות הצעירות, כשעל כל זה מנצחת בחורה קלילה וכיפית, עם המון טון וסגנון. אז איך זה שהיא לא תפוסה?
"יכול להיות שיש גברים שנרתעים מנשים עצמאיות עם ביטחון, כאלה שחושפות את עצמן בסטורי", אומרת כהנים, "אבל אני לא נותנת לזה להפריע לי. אני מחפשת גבר שבטוח בעצמו, אחד שמגיע עם 'ביטחון מהבטן'. יש בי הרבה מעבר לעבודה שלי באינסטגרם או בסטיילינג, וכל מה שאני מקווה זה למצוא את מי שיצליח לקלף מזה קצת, להכיר אותי ולקבל את הכול באהבה ובפירגון".
לפני שנה היא קיבלה הצעה מפתיעה שרק מעטות היו מסרבות לה: לעלות על טיסה לברזיל ולכהן בתור המלבישה של התוכנית "זוג מנצח VIP", שמשודרת בימים אלו ב"רשת". עדי לא התלבטה יותר מדי, והלכה על ההצעה המנצחת בידיעה שהצעות כאלו לא נוחתות לפתחך מדי יום.

6 צפייה בגלריה
עדי כהנים
עדי כהנים
עדי כהנים. דרוש גבר עם "ביטחון מהבטן"
(צילום: עדי כהנים)

על הסיבה שהגיעה לעולם הסטיילינג היא אומרת: "מאז ומתמיד הייתה לי זיקה ותשוקה גדולה לעולם האופנה. אין סיכוי שחברה הייתה יוצאת מהבית בלי שאגיד לה מה ללבוש. החלטתי ללכת עם הלב שלי ולעשות את מה שאני אוהבת והכי טובה בו, וזה מוכיח את עצמו כל יום מחדש. בעיניי, ניצחתי את כל הקשיים והאתגרים שהביאה איתה הקורונה".
איך למשל?
"היום אני סטייליסטית אישית, עובדת עם לקוחות פרטיים ועסקיים, ובמקביל מתפרנסת מהיותי בלוגרית אופנה. אני מנהלת קהילת אינסטגרם שמונה 6,500 חברות, ונהנית מכל רגע".
כמה זמן את רווקה?
"הזוגיות האחרונה שלי הייתה לפני שנתיים. מאז עברו קצת מים בנהר, אבל לא היה משהו שהבשיל".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"בזוגיות האחרונה, אבל אפשר לומר שזאת אני ששברתי לעצמי את הלב. נתתי מעצמי בלי סוף אבל הייתי במערכת יחסים לא בריאה. זה לא היה עובד לא משנה מה. ידעתי שזה לא שלי אבל לא הקשבתי לעצמי. השתניתי לגמרי, לא זיהיתי את עצמי, אני זוכרת שנפגשתי עם חברת ילדות באותה תקופה והיא אמרה לי, 'מה זה? נגמרה הסוללה באנרג'ייזר'. היום זה כבר מאחוריי".

6 צפייה בגלריה
עדי כהנים
עדי כהנים
הזוגיות האחרונה כיבתה אותה אנרגטית. עדי כהנים
(צילום: עדי כהנים)

6 צפייה בגלריה
עדי כהנים
עדי כהנים
ניצחה את הקורונה. כהנים
(צילום: עדי כהנים)

מה הבנת על עצמך במערכות יחסים לאורך השנים?
"מכל אחת מהן לקחתי משהו, אבל העיקר לדעתי הוא לא להתעלם מהסיטואציה ולסמוך על עצמי. אני לא יכולה לטפל או לרפא אף אחד, וכשאני עושה את זה אני פשוט שמה את עצמי אוטומטית בתחתית. מצאתי את עצמי מוותרת ומתפשרת, בעיקר על עצמי, משנה ומתכווננת כדי שיהיה קצת יותר נוח לצד השני. כשזה לא עבד, החלטתי שאני לא מנסה יותר לשנות אף אחד. הוא חייב לבוא נקי ומוכן. זה חייב לשדר על אותו הגל, אחרת זה לא יהיה מספיק חזק בשביל מערכת יחסים יציבה".
מה המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"בעיניי, לדעת לנהל תקשורת זה הבסיס לכל מערכת יחסים, אחרת אין עם מה לעבוד. כנות נמצאת באותה חבילה - אני מאוד ישירה וכנה, קשה לי לשמור בבטן את מה שאני מרגישה, וכדי לנהל תקשורת בריאה וטובה חייבים כנות".
מה הדיל-ברייקר שלך?
"קמצנות, שקרים, בגידה, חצי-חצי בדייט זה פחות אני, לגבי שקרים - אני מאמינה שעדיף להגיד את האמת הכי קשה וכואבת מאשר לשקר. על בגידה - בכלל אין על מה לדבר. חסימה מיידית".
מה את מביאה איתך?
"אנרגיה! אני מלאת אנרגיה, כיף להיות בחברתי, אני מאוד חברותית, טובה עם אנשים, יודעת להקשיב, נאמנה ויש האומרים שאפילו מצחיקה. נראה לי שהטופ זה האינטליגנציה הרגשית שלי, היא מאוד גבוהה. אי אפשר לזייף מולי רגש. אני ישר מזהה".
מה החסרונות שלך?
"אני ביקורתית, מודה, אבל זה גם קצת יתרון כי הביקורתיות עוזרת לי לגלות המון על הצד השני, בייחוד כשאין בה שיפוטיות, ואני לא אדם שיפוטי".
את סטייליסטית, זה עלול להלחיץ גברים שלא יודעים להתלבש.
"ממש לא! יצאתי עם כמה כאלה", היא צוחקת. "זה תהליך שאפשר לעבור ביחד, וגם זה שאני סטייליסטית לא אומר שמי שיהיה איתי חייב להתלבש רק לפי צו האופנה. אצל גברים זה אחרת מנשים. כן חשובה לי אסתטיקה, אבל אני מאמינה שאפשר לעבוד עם הכול. בכל מקרה, אני לא בקטע של להחליט ולקבוע ו'אין מצב שאתה יוצא ככה מהבית'. זה הכי לא אני. הכול בהסכמה וביחד. חשוב לי שהוא ירגיש בנוח".
ספרי על טעות הסטיילינג הכי נפוצה אצל גברים.
"כשהם לובשים ברמודה עם סניקרס, ובמקום חצי גרב - גרב גבוה. לא נעים".

6 צפייה בגלריה
עדי כהנים
עדי כהנים
סטייליסטית אבל לא שיפוטית. עדי כהנים
(צילום: עדי כהנים)

6 צפייה בגלריה
עדי כהנים
עדי כהנים
עדי כהנים. "אי אפשר לזייף מולי רגשות"
(צילום: שחר עצמון)

את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"התאהבות אצלי היא שלב מאוד מורכב, מבט ראשון זה טו מאצ'. תחליפי 'אהבה' ב'משיכה' ואגיד שכן".
את פעילה באפליקציות היכרויות?
"הייתי באחת האפליקציות בהמלצת חברה, נראה לי ל-24 שעות. אני זוכרת שמרוב הסתערות ממש נלחצתי שאולי בטעות שמתי תמונה שאני לא אמורה לשים. קיבלתי כמות הודעות לא הגיונית בעשר דקות. אפילו על 'אנבוקסינג' באינסטגרם אין כמות כזו", היא צוחקת.
וואו. איך הרגשת?
"הרגשתי בשוק בשר. לא יכולתי להכיל את זה, מעבר לזה שכל ההודעות היו פחות או יותר אותו הדבר. זה מרגיש פייק וזאת בטח לא הדלת שתפתח לי זוגיות יציבה. אני מעדיפה סיטואציה בריל לייף. זה הרבה יותר מדליק וחזק בעיניי".
מי ה'טייפ' שלך?
"וואי, אין לי טייפ. כל אחד מהאקסים שלי שונה מהשני בצורה קיצונית. בעיקרון, רק לא מנופחים כאלה עם שרירים מתפוצצים וקוביות, כאלה שכל היום מתעסקים בחיצוניות, כי זה פחות עושה לי את זה. כן חשובה לי אסתטיות, אבל כל עוד יש בו את התכונות שאני מחפשת, ה'טייפ' הוא בכלל לא פקטור אצלי".
עכשיו מתבקש שאשאל מהן התכונות שאת מחפשת.
"את מסבכת אותי! כמו שאמרתי, כשאני אוהבת אני מאוד טוטאלית, וכשזה בשילוב של מרוקו זה מתבטא בחום ובאהבה, אז זה צריך להיות הדדי, שידע לבטא רגש - זה חשוב לי ממש, חוש הומור מפותח הוא חובה! חוץ מזה, אני אוהבת שמצחיקים אותי. אינטליגנציה רגשית גבוהה, מישהו שהסובבים שלו מעריכים אותו, שיהיה טוב לב, כריזמטי, שאפתן, חרוץ – אני פחות נמשכת לטיפוסים שקמים בעשר בבוקר בסתלבט.
"אני חולמת מישהו שיהיה החבר הכי טוב שלי, שיאמין בי, שיפרגן לי, שידע להקשיב ולהתעניין כשצריך. שידע להכיל את מי שאני. לא צריך לנסות לשדר משהו שאתה לא. ביטחון עצמי במי שאתה הוא כזה שבא מהבטן וזה הכי מורגש ומושך".
חתונה ברבנות - כן או לא?
"כן. אני באה מבית מסורתי וגם ככה אני בחורה שלא בדיוק מתנהלת לפי הספר, אז נראה לי שלוותר על זה יהיה ביג אישיו".
אז לא לשאול אם את מגדירה את עצמך כמונוגמית?
"חד-משמעית מונוגמית".
תארי לי את הדייט המושלם מבחינתך.
"שיחשוב על הכול, יעדכן אותי לאן הולכים - כדי שאתלבש בהתאם, ושיבוא לאסוף אותי. בעיניי זה מושלם! אני שונאת שמבקשים ממני להגיד 'מה בא לי'. תהיה יצירתי! וגם אם יצא בנאלי, לפחות תיזום אתה את הדייט הראשון. היה לי דייט אחד כזה בחיים וזה היה קסום וגברי. לא עניין אותי כלום מסביב".
מה גורם לך לצחוק?
"חיקויים, הומור עצמי".

6 צפייה בגלריה
עדי כהנים
עדי כהנים
"בלי ביקורתיות מנמיכה". עדי כהנים
(צילום: עדי כהנים)

מהו הדבר שהכי מעליב אותך?
"ביקורתיות מנמיכה. כלומר, כשגבר מעביר עליי ביקורת כדי להקטין אותי, וגם כשלא סומכים עליי. אני טוטאלית, בזוגיות במיוחד, וכשאני מרגישה שלא סומכים עליי אפילו קצת, זה יכול ממש להעליב אותי".
מתי בכית בפעם האחרונה?
"כשמישהו קרוב אמר לי משהו שיפוטי ולא נכון לגביי. הייתי לפני איזשהו פרויקט שעבדתי עליו, היה עליי עומס נפשי מטורף והוא תפס טיימינג גרוע כדי לשפוט אותי. לא יכולתי שלא להתפרק. את מבינה למה אני חייבת בן זוג עם אינטליגנציה רגשית גבוהה?"
מהם התחביבים שלך?
"לשיר, לפגוש חברים טובים, ארוחה עם יין לבן, ספורט, הליכה בים".
על איזה תחביב לא תוותרי לעולם, גם לא בשביל בן זוג?
"לפגוש חברים טובים. אני חושבת שהמשמעות של לוותר על זה היא להיות במערכת יחסים עם גבר אובססיבי – לא משהו שאאחל לעצמי".
מה את עושה בימי שישי בערב?
"או שאני עם חברים או שאני עובדת, מצלמת סטוריז, עושה דברים שקשורים לקידום שלי. אני כן אוהבת לצאת ולבלות, אבל כולם במעגלים שלי בזוגיות או נשואים או עם ילדים. אני הרווקה היחידה וזה פחות מסתדר. אני יודעת שאני רק בת 24, אבל זה ממש מורגש אצלי. אני בכללי בחורה מאוד זוגית. כל החיים שלי הייתי במערכות יחסים, רק בשנתיים האחרונות אני לבד, אבל זה לגמרי בסדר. בניתי את עצמי ועשיתי דברים שכנראה שלא הייתי עושה אם הייתי בזוגיות".
מה המקום האהוב עלייך בעולם?
"נראה לי ים, חוף ריק כזה עם מוזיקה ואיזה משקה טוב. בגדול, אין מקום ספציפי, זה תלוי במי שאיתי. פשוט אוהבת להיות במקום שאני יכולה להיות בו עדי ולהרגיש חופשייה עם זה".
הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"אין כזאת, לא רואה סדרות, נראה לי בזבוז זמן. האחרונה שראיתי הייתה בבידוד כשחזרתי מהצילומים בברזיל לפני שנה. אפילו לא זוכרת את השם, משהו עם כלא".
איזו מוזיקה את שומעת?
"אם תשאלי את חברות שלי הן יגידו לך 'בצרפתית', אבל האמת היא שחוץ ממשהו דיכאוני אני שומעת הכול. מוזיקה אצלי זה לנפש, אין בוקר שנפתח בלי".
מה היית בגלגול הקודם?
"זמרת".
דמות שמעניקה לך השראה?
"מגי אזרזר. היא פשוט היא ופאק איט על כל העולם. סתם לדוגמה, ראיתי סרטון מהחתונה שלה כשהיא שכבה על הרצפה ורקדה, ואמרתי לחברה שלי, 'יואו, זה הכי אני'. אני פשוט אוהבת את האותנטיות שלה, את זה שהיא לא רואה בעיניים".
מה דעתך על גברים שמתחילים בברים ומועדונים?
"פעם זה הגעיל אותי אבל אולי פשוט עוד לא הגיע הגבר שעשה את זה נכון".
יש לך טווח גילאים רצוי?
"אני מכוונת לאזור 28-33 כזה".
איפה את רואה את עצמך בעוד עשור?
"ממשיכה בעשייה שלי, נוגעת בקהלים חדשים. הופכת למוכרת ונחשבת לאחת הגדולות בתחום האופנה והסטיילינג. וכמובן – מתגוררת בבית משלי, נשואה באושר +1 לפחות".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"ליטרלי בכל מקום! לנסות תמיד אפשר. פעם מישהו ביקש את המספר שלי כשעמדתי רכב לידו ברמזור. תמיד אעדיף סיטואציה פנים מול פנים, אני מאוד מעריכה כשעושים את זה, אבל אפשר גם באינסטגרם או בפייסבוק".

מחפשים ומחפשות אהבה ורוצים להשתתף במדור? כתבו לנו