נועם צדיק בן ה-28, הוא הבחור שכל אמא הייתה רוצה שהבת שלה תביא הביתה. לפני שנתיים השתחרר מצה"ל בדרגת סרן, וכיום הוא מתגורר בחיפה ועובד כמנהל מוצר בחברה המייצרת ומספקת מוצרים אלקטרוניים לשימושים אזרחיים וצבאיים. בזמנו הפנוי הוא לוקח חלק בתוכנית יזמות בינלאומית, והוא מגדיר את עצמו כטיפוס שאפתן.
"אחד הדברים שהכי מפחידים אותי, מעבר ל'לא למצוא אהבה אף פעם', זה להתעורר בגיל 40 עם אישה, שלושה ילדים, כלב ומשכנתה על דירה בפתח תקווה. מפחיד אותי שככה ייראו החיים שלי - משעממים! מתנצל אם אני פוגע במי שגר בפתח תקווה, אבל הבנת את הכוונה", הוא צוחק.
אז אפשר לומר שאתה מפחד משגרת הנישואים הבורגנית?
"לא בדיוק. יש לי חלומות והמון דברים שאני רוצה להשיג, אני תמיד במרדף אחרי הדבר הבא".
ובבחירה בין זוגיות לקריירה, מה לוקח?
"אני חושב שהדברים קשורים זה בזה. בשביל להצליח בקריירה צריך שתהיה לצידך בת זוג תומכת, ולהפך - מאוד קשה להצליח להתמודד עם אתגרים כשאתה לבד".
"אחד הדברים שהכי מפחידים אותי זה להתעורר בגיל 40 עם אישה, שלושה ילדים, כלב ומשכנתה על דירה בפתח תקווה. מפחיד אותי שככה ייראו החיים שלי - משעממים"
כמה זמן אתה רווק?
"כשנתיים וחצי".

4 צפייה בגלריה
נועם
נועם
נועם צדיק. "בשביל להצליח אתה צריך בת זוג"
(צילום: אביב כהן)

"זה מרתיע כשגבר רוצה יותר מדי"

נועם מספר שהוא לא בהכרח יודע לדייק מה לא עבד לו בקשרים הקודמים, אבל יש לו השערה: "אם אני רוצה מישהי זה 'אול-אין', וברור לי שזה עלול להרתיע כשגבר רוצה יותר מדי. זה לוקח אותן אחורה. אני לא אשלח הודעה רגע אחרי הדייט ואשאל, 'לאן אנחנו לוקחים את זה?', אבל בהחלט אין לי כוח למשחקים. אם אני בעניין, חשוב לי שהיא תתקשר ותראה שגם לה בא, אחרת זה מרחיק אותי. עוד דבר שאני יכול להעלות בדעתי הוא שאני רודף אחר מלא דברים, ואולי מהצד זה נראה שאני לא מספיק ממוקד. נשים מחפשות יציבות".
טוב, אתה עוד ילדון.
"נכון, אבל אני ילד גדול", הוא משיב בחיוך. "אני מאוד מחובר למה שאני עושה".
מה זה אומר?
"אני אחד כזה שלוקח את העבודה הביתה. כשאני הולך לישון או כשאני מתקלח אני כל הזמן חושב, עולים לי רעיונות, לא מניח לזה. אני מקנא באלה שמצליחים להתנתק מהדיי-ג'וב ולעשות דברים אחרים. אני גם מאוד דעתן, לא אחד ששותק. אם יש לי משהו להגיד אני אומר אותו וחשוב לי שגם בת הזוג תהיה כזאת, אם כי אני יודע שזאת עלולה להיות התנגשות חזיתית. ועדיין, חשוב לי להיות עם מישהי שתאתגר אותי".
"אין לי כוח למשחקים. אם אני בעניין, חשוב לי שהיא תתקשר ותראה שגם לה בא, אחרת זה מרחיק אותי"
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"די לאחרונה, האמת. מישהי שהייתי מאוהב בה התארסה".
אאוץ'. אתה מתאהב בקלות?
"כן. לא יודע מה גורם לי להתאהב. אני חושב שהקליק הראשוני מושפע ברובו מההופעה החיצונית. אני נמשך ליופי וזה מה שמניע אותי בהתחלה, אבל אם השיח רדוד אני בורח. לא מסוגל להישאר שם".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"חד-משמעית".
מה זאת אהבה מבחינתך?
"יצא לי לדון על זה פעם בערב שבת מול הכותל עם בחור חרדי. אני חושב שמבחינתי, זה שותפות ודאגה האחד לשני".

4 צפייה בגלריה
נועם
נועם
נועם. "אהבה היא שותפות"
(צילום: אביב כהן)

מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"הבנתי שמצד אחד, אני לא מתפשר בבחירת בת הזוג ולכן אני רווק כבר תקופה ארוכה, ומצד שני אני מאוד רוצה להיות בזוגיות. סוג של פרדוקס הייתי אומר".
אתה פעיל באפליקציות?
"כן, אבל אני לא מאמין ששם אמצא את מערכת היחסים הבאה שלי".
למה לא?
"אני קצת אולד-פאשן, אבל מאמין שכשאתה מכיר אדם בחיים האמיתיים, שניכם באים עם סיפור, עם רקע, למשל מקצועי במקרה של היכרות במקום העבודה. באפליקציה זה כזה 'אוקיי, שנינו החלקנו ימינה', ולכן נורא פשוט וקל לוותר על זה. באופן כללי, אני חושב שהדפדוף האינסופי רק מקשה על יצירת קשר אמיתי".
ובכל זאת, מה הדבר הכי טוב שיצא לך משם?
"יצאתי משם עם כמה נשים שהפכו לידידות טובות, וכנראה שלא היינו מכירים אחרת".
וואלה! אז אתה מאמין שיכולה להתקיים ידידות אפלטונית בין גבר לאישה?
"אני חושב שברגע ששני הצדדים מבינים שאתם ב'פרינדז-זון' נטו, אז כן, יכולה להתקיים ידידות. יודע שזה נשמע מגוחך, 'נטו ידידות', אבל כנראה שתמיד יש צד אחד שבאיזשהו מקום היה רוצה יותר".
מה החיסרון שלך?
"ברור שאין, אני מושלם. וברצינות – אני לוקח דברים יותר מדי ללב במקום לזרום".
מה הדבר שהכי מעליב אותך?
"כשקוראים לי שמאלן. יש משהו במילה הזאת שהופך את זה למעליב. זה גם לא עונה במדויק על ההגדרה של העמדה האמיתית שלי. יש לי פלרטוטים עם העולם הפוליטי".
אז פוליטיקה היא אישיו בבחירת בת זוג?
"ממש לא".
חתונה - ברבנות או אזרחית?
"מעדיף שלא דרך הרבנות, אבל זה לא יהיה דיל-ברייקר מבחינתי".

4 צפייה בגלריה
נועם
נועם
לוקח ללב. נועם
(צילום: אביב כהן)

מה ה'דיל-ברייקר' שלך?
"כבר אמרתי שאני לא מתפשר, אז אני חושב שברגע שיחסר אפילו מרכיב אחד ממה שציינתי, זה יגרום לי לוותר. אני לא רוצה להתפשר על מישהי שתתפשר בשבילי. זאת אומרת, שתעשה ויתורים כדי שלי יהיה טוב או שתשים אותי לפניה. חשוב לי שיהיה לה את העולם שלה, שהיא תרצה להתקדם, אבל אם לבחור דבר אחד משמעותי, אז חוסר ביטחון. בי ובעצמה".
אילו תכונות אתה מחפש בבת הזוג העתידית?
"ישנה מילה שאני מסתובב איתה כבר תקופה בעקבות פודקאסט ששמעתי לאחרונה – 'עוצמתית', ככה הייתי מגדיר אותה. מעבר לזה גם רגישה, שאפתנית, עצמאית, עם רצון לטרוף את העולם - יחד ולחוד, ואשת שיחה".
מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"שותפות. אנחנו יחד בדבר הזה, אבל על אמת".
תאר לי את הדייט המושלם.
"הכי קל בעולם - יין, מקום שקט, אני והיא לא מפסיקים לדבר לשנייה. אני מאמין שהמיקום לא באמת משנה כל עוד אנחנו יחד".
מה מצחיק אותך?
"ציניות".
מתי בכית בפעם האחרונה?
"אני בוכה, לא מתבייש לומר. כן, גם לגברים מותר. אני חושב שבכיתי די לאחרונה יחסית, קשה לי להגדיר את הסיבה העיקרית, אולי שילוב של עומס ולחץ בעבודה".
מהם התחביבים שלך?
"קרוספיט, קרוספיט ועוד קצת קרוספיט. גם כדורסל, פוליטיקה או פעילות ציבורית, קריאת ספרים, וגם ניתן למצוא אותי נופל לבינג' בנטפליקס בקלילות. אה, וכתיבה".
מגדיר את עצמך כבחור עמוק?
"כן. רגיש, עמוק, לגמרי חופר לפעמים. נראה לי שהקשר האחרון שלי ממש הוכיח את זה כי שנינו היינו עמוקים מדי, חפרנו אחד לשני את הנשמה עד שכבר שכחנו איך זה מרגיש כשזה קל וזורם".
איזה מקום אתה הכי אוהב בעולם?
"ניו יורק. וויליאמסבורג, אם לדייק. נורא נהנה לפתוח את הבוקר שם עם כוס קפה, ספר טוב ומחברת, אבל מוכן לעדכן את היעד הזה עם משהו שעוד לא הכרתי".
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"הסדרה על פורמולה 1 בנטפליקס, שכחתי את השם".

4 צפייה בגלריה
נועם
נועם
נועם. ניפגש בשיעור קרוספיט?
(צילום: אביב כהן)

איזו מוזיקה אתה שומע?
"מנועה קירל דרך איתי לוי ועד דניס לויד".
מה היית בגלגול הקודם?
"היה גלגול קודם? אני פיזיקאי, אז לא יודע, נלך על אריה. אמורים לבחור חיות? איך זה אמור לעבוד?"
אריה זה אחלה. מי ה"טייפ" שלך?
"יש לי חבר שאומר שאני מחפש מישהי שעונה להגדרה של 'אשכנזייה מבית טוב', אבל אני ממש לא רואה את זה ככה. זאת יכולה להיות כל אחת. אני כן חושב שהיא צריכה להיות ספורטאית".
מה?
"אני משקיע בספורט המון ואני מניח שאם ספורט לא יהיה חשוב גם לה, יהיה לה קשה לקבל את זה. שתתחבר, שלא תעשה את זה רק כדי להיראות טוב, אלא שממש תיהנה מזה".
יש טווח גילים מסוים שאתה מחפש?
"בא לי להגיד 25-26 אבל לא, אני ממש לא הולך לפסול על זה".
איך חברים היו מתארים אותך?
"עוקצני מבחוץ אבל חם מבפנים".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"הקורונה טרפה את הקלפים מבחינתי. התרגלתי לערבי שישי נוחים, כבר פחות במרדף אחר הבירה בערב. אם יוצא – סבבה, אם לא, אני לא עצוב מדי. ואם יש אימון בשבת בבוקר, אז בכלל. סליחה, הזדקנתי".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"תפתיעו אותי".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור?
"חבר כנסת, קל".
נדלקתן? ליצירת קשר עם נועם צדיק בפייסבוק או באינסטגרם