אור כהן, 35 אוטוטו 36, הוא מאבטח ביחידת אופנועים בנס ציונה. ב-35 שנותיו הוא כבר ראה עולם, וזאת לא מטאפורה. "אני חושב שטיילתי בכל העולם פרט לדובאי, שזה היעד הבא", הוא מספר בהתלהבות. "עם שחרורי מהצבא, בגיל 21, נסעתי לעבוד בעגלות בפינלנד ומצאתי את עצמי מתאהב בזה. מסתבר שהייתי ממש טוב בלמכור. למען האמת, הייתי הכי טוב", הוא אומר בחיוך.
"מפינלנד מצאתי את עצמי מטייל בעולם, מתרחב ללוקיישנים חדשים, מכשיר עובדים ומתקדם לניהול. בהמשך פתחתי עגלות משלי, ועל קצה המזלג הסתובבתי כמעט בכל העולם, מאירופה לקנדה, לדרום אפריקה ולאוסטרליה, אנגליה ועוד".
איפה הכי נהנית?
"שאלה קשה מאוד, אבל אם עליי לבחור מקום אחד שהכי נהניתי בו אז זאת ללא ספק נורבגיה. התאהבתי בה מהפעם הראשונה. יש בה נופים עוצרי נשימה, פיורדים מדהימים, כלכלה חזקה, מדינה ירוקה, טכנולוגיה מתקדמת ותנאים סוציאליים שלא ראיתי בשום מקום אחר".
והנשים?
"יפהפיות!", הוא אומר ומספר שבנורבגיה הוא גם גילה מה הכי עושה לו את זה בנשים - "קעקועים!", הוא זורק את המילה באוויר. "אין דבר יותר מושך מאישה עם קעקועים!".
למה?
"קעקועים זה לא רק דבר חיצוני, זה משהו שמעיד על האופי של האדם שמולך, גברים או נשים. מבחינתי, בחורה מקועקעת היא בחורה שמחוברת לעצמה, שלא אכפת לה מה אומרים עליה. זה כלי לביטוי עצמי", אור מסביר את העניין. "כל השנים הללו בעולם בכלל ובאירופה בפרט ראיתי בחורות עם קעקועים מדהימים, לבוש וסטייל שאין בארץ".
פרובוקטיבי?
"גם, אבל פרובוקטיבי עלול להישמע שיפוטי. בארץ שופטים יותר את האופן שבו אנשים מתלבשים, אם יש להם פירסינג או שיער ורוד. מבחינתי, אם בת הזוג שלי קמה בבוקר ובא לה לצבוע את השיער לכחול, אני הראשון לפרגן לה".

5 צפייה בגלריה
אור כהן
אור כהן
אור כהן. ראה עולם
(צילום: אוסף פרטי)

5 צפייה בגלריה
אור כהן
אור כהן
אוהבת כלבים וקעקועים? כנראה שתתאימי לאור
(צילום: אוסף פרטי)

"אני במקום אחר היום. מיציתי את הרווקות"

למקרה שכבר הספקתן לתהות, גם לאור יש קעקועים. כמה, איזה ואיפה? את זה תצטרכו לגלות בעצמכן. כ"מרוקאי שלם" לדבריו, אור מעיד על עצמו שהוא בשלן לא רע בכלל, ושבימים נטולי קורונה הוא נוהג לארח לארוחות ערב רבים מחבריו. "אני מאוד אבל מאוד אוהב לבשל", הוא מסכם.
איזו מנה מנצחת תכין לבחורה שתרצה להרשים?
"כל מה שהיא תאהב. אבל מניסיון, רוב הנשים שיצאתי איתן היו בעולמות של דגים, סושי, מוקפץ".
ואם היא תהיה טבעונית?
"אמצא כבר מה לבשל לה. אפילו נעשה לה גינת ירק ביחד", הוא צוחק.
מהן החוזקות שלך?
"אני מאוד מאמין בעצמי. אם קיבלתי החלטה מסוימת, אהיה נוכח בה ב-110%. אני מזל שור וזה מזל מאוד עקשן, לטוב וגם לרע, אם כי אני רואה בזה יתרון. אני חדור מוטיבציה לדברים שאני עושה ואוהב בחיים שלי, ואם אפשר להבליט משהו חיצוני, אז אני גם די גבוה", הוא מצהיר בגאווה. "190 סנטימטרים! אני יודע שבישראל גובה אצל גבר זה אישיו".
מה החיסרון שלך?
"אני ישיר מדי. מה שיש לי בלב יש לי בלשון. יש אנשים שנרתעים מלשמוע את האמת כי לפעמים האמת פוגעת, אבל נאה דורש נאה מקיים. אני מעדיף לשמוע תכלס מאשר בלבולי מוח".
מה הדבר התכלסי שבחורה אמרה לך?
"שאני בחור טוב מדי".
וזה מבאס אותך?
"זה לא מבאס כמו שלפעמים מעייף לשמוע את זה. יצא לי לשמוע לא מעט פעמים משפטים כמו: 'מי שתהיה איתך תהיה מאושרת'", הוא אומר בגילוי לב. "אני מקווה שזה נכון. בזוגיות אני מאוד משחרר, מכיל ולא מאלה שכל רגע מסמסים לבחורה ומקנאים לה או מתערבים לה בחיים. להפך! אני אוהב נשים עצמאיות וחזקות שביחד נפרה האחד את השנייה. אני לא מחפש מישהי שתהיה תלויה בי ותחכה להודעות ממני או שאשחק איתה משחקים", הוא מוחא. "זה משגע אותי. לפעמים אני לא מבין, מה, בנות מחפשות מישהו שישחק איתן משחקים?!".
ואתה לא משחק משחקים?
"בעבר הייתי משחק משחקים, אני מודה, אבל אני יודע מאיפה זה נובע. בנעוריי הייתי סוג של 'ברווזון מכוער', וכשכולם מסביבי חגגו ופרחו אני הייתי סוג של 'לייט בלומר'. באמצע שנות ה-20 שלי התחלתי להיראות טוב יותר, להתאמן והביטחון העצמי שלי עלה".
איזה אור אתה כיום?
"אני במקום אחר. מיציתי את העולם הזה של הרווקות. אני רוצה ללכת לישון ולהתעורר בבוקר עם אותה בת זוג, לבשל לה, לאהוב אותה".
וילדים?
"כן, אני בשל להתמסד ואימא שלי כבר חולמת שאביא לה נכדים במקום כלבים", הוא אומר בחיוך.
כמה זמן אתה רווק?
"שלוש שנים, 5 חודשים ו-11 יום, אבל מי סופר...".
אתה פעיל באפליקציות?
"לא ממש".
למה?
"כי זה הפך לשוק בשר. לא משנה כמה תכתוב על עצמך, לא באמת מתעמקים לקרוא מה כתוב. זה מאוד שטחי - רואים תמונה יפה, מסמנים לייק ולהפך. זה לא רומנטי. הייתי שמח להכיר מישהי במסיבה או בבר, כמו שהיה נהוג לפני הקורונה. תמיד רצוי מבחינתי להכיר פנים מול פנים, אבל אני פתוח להכול ואני גאה להיות בין השורדים האחרונים בעולם כשזה מגיע לרומנטיקה", אור מצהיר.

5 צפייה בגלריה
אור כהן
אור כהן
"בין השורדים האחרונים בעולם כשזה מגיע לרומנטיקה"
(צילום: אוסף פרטי)

5 צפייה בגלריה
אור כהן
אור כהן
אור כהן. לאחרונה התאהב בטכנו
(צילום: אוסף פרטי)

5 צפייה בגלריה
אור כהן
אור כהן
אור כהן. באה לנורבגיה?
(צילום: אוסף פרטי)

מה הדבר הכי רומנטי שעשית אי פעם?
"אקסית שלי חגגה יום הולדת 28, אז הכנתי לה 28 מתנות, כשכל מתנה מיוחדת בפני עצמה ומתאימה לה כמו כפפה".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"אני מאמין בלהידלק ממבט ראשון. להתאהבות דרוש זמן כדי להכיר את הצד השני".
מה למדת על זוגיות ממערכות יחסים בעבר שלך?
"מאוד חשובה התקשורת וצריך לדבר על הכול, על הטוב ובמיוחד על הרע. זוגיות לא נמדדת בכמה 'לאבי דאבי' יש בינינו או בתמונות באיסנטגרם, אלא על התקשורת, התמיכה ההדדית ועוד".
חשוב לך שתחזיקו באותן דעות פוליטיות?
"האמת, הפוליטי לא מעניין אותי בכלל. לא אכפת לי שמאל או ימין, שכל אחד יאמין במה שהוא רוצה, ממילא תמיד יהיה לנו על מה להתלונן".
מה הדיל-ברייקר שלך?
"בגידה, שקרים, אם מישהי מחפשת רק כסף והכי חשוב", הוא מדגיש, "אם היא לא אוהבת כלבים".
עד כדי כך?
"כן! עד כדי כך! כבר קרה שנפרדתי ממישהי שלא אהבה את הכלב שלי BOSS. מצטער, אני תמיד אבחר בו".
מה אתה עושה בזמנך הפנוי?
"אני אוהב לבשל כמובן, לגלוש בים, באולינג".
באולינג?!
"ברור!", הוא צוחק. "אני ממש טוב בזה, ואגב דייט ראשון בבאולינג זה הדבר! מעבר לכך, לגלוש והרבה ים".
מה מתנגן אצלך בספוטיפיי?
"רגאטון בעיקר, שירים משנות ה-80-90 ומייקל ג'קסון תמיד בראש. לאחרונה גם גיליתי את הטכנו", אור נשמע נלהב. "אני חייב להגיד שבהתחלה לא הבנתי על מה כל המהומה ואיך אפשר לשמוע את הרעש הזה, אבל מצאתי את עצמי נהנה מזה".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור?
"בעזרת השם נשוי, אב לשניים לפחות, חולם על תאומים".
איפה אפשר להתחיל איתך?