5 צפייה בגלריה
מירית פדלון
מירית פדלון
מירית פדלון
(צילום: אלבום משפחתי)

בגופיית ספורט ומכנסיים קצרים, מירית פדלון (37) עוטה את כפפות האגרוף שלה ועולה לזירה. לא משנה מה מזג האוויר ולא משנה מי המתמודד שעומד מולה, היא שם, במלוא הדרה, מוכנה לכל תרחיש. "הגעתי לאגרוף תאילנדי בעקבות האקס שלי", היא מספרת ומוסיפה: "ומאז אני פשוט לא יכולה להפסיק. זה הרבה מעבר לחוג או אימון ספורטיבי".
פדלון התל-אביבית, שעובדת במקצועה כמפיקת כנסים ואירועים ב"מיקרוסופט", מודה שאגרוף תאילנדי מייצג המון דברים שמגדירים אותה. "יש את נושא המשמעת - אין דבר כזה לוותר לעצמי. אין דבר כזה לאחר או לפספס אימון. גם אני, כשאני מקבלת החלטות בחיים, אני תמיד עושה הכול בשביל לעמוד בהן", היא מצהירה. "האגרוף גם מנקה אותי, מפקס אותי. לא משנה מה קרה לי באותו היום, אחרי כל אימון אני מרגישה ווינרית".

5 צפייה בגלריה
מירית פדלון
מירית פדלון
מירית פדלון. מרגישה ווינרית אחרי כל אימון
(צילום: אלבום משפחתי)

5 צפייה בגלריה
מירית פדלון
מירית פדלון
מירית פדלון. "אין דבר כזה לוותר לעצמי"
(צילום: אלבום משפחתי)

פדלון היא בחורה עם קצב לב גבוה, שמחת חיים לצד ביטחון ובגרות. עבורה, "לטרוף את העולם" זה לא סתם משפט, ולעשות פעילויות אקסטרים זה לא רק לעשות סנפלינג או צניחה חופשית, זה משהו בקצב החי והבועט שהיא מביאה איתה. "אני קמה כל יום בחמש וחצי בבוקר כדי לעשות ספורט, ורק אז אני מתחילה את היום שלי", היא אומרת.

מישהו לרקוד איתו

וכשהיא לא מתאמנת, היא רוקדת ("עכשיו אפשרות כזו לא קיימת כל כך, אבל מבחינתי, הייתי רוצה רק לנסוע בין מסיבות ופסטיבלים של מוזיקה בארץ ובעולם"). אז עד שיחזרו המסיבות, אתם מוזמנים לצחצח את נעלי הריקוד שלכם כי מירית פדלון מחפשת מישהו לרקוד איתו במסיבה הבאה.
כששואלים את פדלון על מערכות יחסים קודמות, קשה שלא לתהות איך הבחורה הזו, עם התעוזה, הראש, הלב הפתוח והביטחון, עדיין לא מצאה את הגבר המתאים לה. "אני חושבת שכל השנים הללו לא דייקתי את עצמי על האדם שאני באמת מחפשת, אחד שהזוגיות איתו תהיה לטווח הרחוק ולא מישהו שיהיה נכון רק לאותו הרגע", היא מסבירה.
את חושבת שעד עכשיו בחרת דווקא את הבלתי מושגים?
"לא מדויק. הייתי עם גברים שחשבתי שאני יכולה לשנות אותם אם רק אהיה סבלנית שיא, אבל התבגרתי והבנתי המון דברים".
מה הבנת?
"שאם מדובר באדם שלא באמת נמצא איתי על אותו הגל, זה לא יחזיק בעתיד", היא אומרת ומדגימה: "למשל, אני בחורה מאוד-מאוד חברותית. אני אוהבת מסיבות או ללכת בסופ"ש עם חברים לים. זה לא אומר שלא אצא עם בחור שאוהב את השקט שלו ומעדיף סופי שבוע רגועים בבית, אבל אם זו תהיה השגרה, לא ייווצרו לנו חוויות משותפות. חוסר תיאום כזה, קטן ככל שהוא נשמע, עלול לגרום להתרחקות לדעתי. לכן אני לא מנסה יותר לשנות אף אחד".
"אני גם לא יכולה להרשות לעצמי להתפשר על מה שחשוב לי – בסוף זה חוזר כמו בומרנג, ויותר גרוע - זה גורם לי להתפשר על עצמי", היא מודה. "אנשים לא משתנים כל כך בגילאים שלנו, והפנמתי שיש פער בין הרצונות והחלומות שלי לבין המציאות. לכן אני חושבת שאין ברירה אלא להיצמד למציאות, ולקוות שהיא תהיה חלומית".
פדלון ממשיכה להרהר ואז מסכמת את הכל במשפט אחד, חזק ומדויק: "כשאת עם גבר שלא מתאים לך, אין לך מה להילחם על הזוגיות שלכם, כי הדבר היחיד שתפספסי זה את עצמך".
כמה זמן את רווקה?
"כשלוש שנים".
תני לי לנחש, את מאמינה באהבה ממבט ראשון.
"ברור שכן!"
יש לך בעיה עם גברים שצעירים ממך?
"לאו דווקא. אין חוקים לגיל במערכות יחסים. כבר יצאתי עם גברים שהיו מבוגרים ממני בעשור, וגם עם כאלה שהיו צעירים ממני בשנתיים. למעשה, האחרון שיצאתי איתו היה צעיר ממני בשמונה שנים".
הרגשת פער?
"דווקא במקרה הזה, פער הגילאים נתן משהו קסום לקשר כי הייתה בו המון תמימות ותכונות שלא פגשתי כבר זמן רב, וזה ממש מצא חן בעיניי. אומנם זה לא צלח מכל מיני סיבות, וגם אם נשבר לי מעט הלב, לא בקטע דרמטי, אני שמחה שהכרתי אותו".

5 צפייה בגלריה
מירית פדלון
מירית פדלון
"לא יכולה להתפשר על מה שחשוב לי – זה חוזר כמו בומרנג"
(צילום: אלבום משפחתי)

את פעילה באפליקציות?
"לא ממש. אני לא נגד אפליקציות, פשוט לא מצאתי בהן עניין בגלל האדם שאני. תביני, אני אדם מאוד פתוח, כל הקלפים שלי על השולחן. בגלל זה קשה לי להכיר גברים בצורה מלאכותית".
מה חסר לך באפליקציות?
"אותנטיות! כולם כביכול מוצגים באותו אופן. הכול מרגיש כמו שוק בשר ואנחנו לא באמת מנסים להכיר ככה. יש מעין רוטינה של אותן הודעות, אותן תגובות על התמונות. את רוב בני הזוג שלי פגשתי בכל מיני סיטואציות, בלי לתכנן, ויש בזה משהו חזק יותר. אם אני נדלקת על החיוך שלהם או מריחה את הריח שלהם – אני נדלקת בלי שמישהו הכין אותי לכך מראש. למרות שבסוף הכול אפשרי, ואני באה לטור הזה עם הלב הכי פתוח שיש".

רוצה אותך חכם וסקרן לעולם

מירית היא בחורה חכמה ורהוטה, וכשיש לה רגשות שהיא לא יודעת להביע במילים, היא בוחרת באופציה שלעיתים נדמה כי חלפה מין העולם: מכתבים. "אני כותבת מכתבים. לבני הזוג שלי תמיד נהגתי לכתוב מכתבים אחרי מריבות".
למה?
"כשרבים אז הרבה פעמים אומרים דברים קשים מבלי להתכוון, ואפילו אם מנסים ליישב את העניינים ולהרגיע, קשה להתבטא או להגיד משהו נכון. כשאנשים נמצאים בסערת רגשות הם לא מקשיבים. אבל כשמקבלים מכתב, קוראים אותו שחור על גבי לבן. יש לצד השני זמן לקרוא אותו כמה פעמים. תמיד אהבתי מכתבים, ובעיניי הם לוקחים חלק בתקשורת הזוגית".
אילו תכונות את מחפשת בגבר שלך?
"בעיקרון, אין לי רשימת מכולת, אבל אם חייבים לציין אז שיהיה חרוץ – אני לא מתחברת לבטטות כורסה. חשוב לי אדם כן – כנות היא בסיס מאוד חשוב לבונדינג אצלי ולתקשורת. ושידע לבטא את הרגשות שלו – אני בחורה מאוד אמוציונלית, לטוב או לרע, ואם אני מרגישה משהו אני מחצינה אותו. לכן הייתי שמחה למישהו שלא מפחד להיות כזה. שיהיה לו ביטחון עצמי, שיהיה חכם וסקרן לעולם".
אחותי, זאת כבר רשימה לסופר!
מירית צוחקת ועונה: "כן, נכון, אבל לפחות אני יודעת מה אני רוצה. אגב, חשוב לי לעדכן שההורים שלי הם החברים הכי טובים שלי", היא אומרת. "אני ואבא שלי מנהלים בכל בוקר שיחת טלפון, מתעדכנים על מה חדש ומה קורה. גם בחיי אהבה שלי אני משתפת אותם, עד גבול הטעם הטוב".
חשוב לך שגם בן זוגך ינהל קשר טוב עם הוריו?
"אני יכולה להבין הרבה על בחור מהקשר שלו עם המשפחה שלו. מישהו שמתייחס להורים שלו יפה זה מישהו שמאוד מדבר אליי. חום וכבוד להורים הם דבר חשוב, וזה מראה לי מה הבסיס שלו ואיך הוא גדל. גם אני מאוד קשורה למשפחה שלי ואני צריכה מישהו שיבין שהם חלק ממני ממש כמו החברים שלי. שיבוא איתי לקידוש וארוחת שישי, ולא ייבהל אם במקרה הוא יישאר עם אמא שלי לבד 20 דקות", היא אומרת ומחייכת.
מה המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"הערכה. אני חושבת שצריך להוקיר את האנשים שנמצאים לצידנו, אלו שאנחנו בונים איתם את המשפחה שלנו ואת המאמצים והוויתורים שכל אחד עושה לשם כך".
מה היתרון שלך?
"אני חיובית, תמימה קצת וחייכנית. אני אומרת את האמת, שמה את כל הקלפים על השולחן, ואני חושבת שכל גבר שיצאתי איתו ידע איפה הוא יושב אצלי בלב".
מה החיסרון שלך?
"החיסרון שלי הוא גם היתרון שלי. גברים לעיתים אומרים שהם לא אוהבים משחקים, ומצד שני אני אומרת תמיד את מה שאני מרגישה, אז יכול להיות שמאבדים עניין כי אין שטח אפור".

5 צפייה בגלריה
מירית פדלון
מירית פדלון
מירית פדלון. "חיובית, תמימה וחייכנית"
(צילום: אלבום משפחתי)

מה הדבר הכי רומנטי שעשו בשבילך?
"אחד האקסים שלי עזר לי לעבור דירה אחרי שנפרדתי ממנו. זו מחווה שאני מאוד מעריכה, ונתפסת בעייני כאקט רומנטי מאוד. בכלל, יש לי קשר עם אקסים שנוצרה בינינו חברות, ואני יודעת שאהיה שם עבורם והם בשבילי".
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"אין סדרה כזאת. אני לא צורכת את המוצר הזה כבר מעל שלוש שנים, תודה לאל".
איזו מוזיקה את שומעת?
"טכנו, האוס, טראנס, EDM, ואת כל האמנים שכנראה שהופיעו בפסטיבלים של אינדי נגב בשנים האחרונות".
מה היית בגלגול הקודם?
"כוכבת ילדים".
על מה את מסתכלת בגבר?
"על החיוך. לא כולם מחייכים מכל הלב, אז כנראה שאני אמשך למישהו שכשהוא מחייך רואים את הנשמה שלו".
מי הטייפ שלך?
"אין לי טייפ ספציפי. כל אחד מהאקסים שלי נראה אחרת".
איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"אני מקווה מאוד לגור במושב עם בן זוג שאתרגש לקום לצידו ויחד בנינו משפחה משלנו. ושנסע מידי סופ"ש לקמפינג. אם זה אכן יקרה, כנראה שבכל לילה אמצא את עצמי מביטה בכוכבים ואומרת שכל החלומות שלי התגשמו".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"אפשר להתחיל איתי כמעט בכל סיטואציה – במסיבה, עבודה, מפגש חברתי, בים, אפילו באגרוף תאילנדי – אבל לא כשאני רצה. אני גם ככה שונאת לרוץ ורק מחכה שזה ייגמר, אז כל הפרעה כזאת בדרך לא באה בחשבון. וגם בפייסבוק, באינסטגרם או במייל".

מחפשים ומחפשות אהבה ורוצים להשתתף במדור השדכנית? כתבו לנו