4 צפייה בגלריה
ירדן הראל
ירדן הראל
ירדן הראל
(צילום: אלבום משפחתי)

עם לוק של ילדת טבע ומבט ממזרי ושובב, ירדן הראל (34), מורת דרך ומדריכת סיורים קולינריים, כובשת את כל מי שנתקל בה. ירדן היא השילוב האולטימטיבי של אורבניות שוקקת עם רומנטיקה כפרית. מצד אחד, היא חיה בתל-אביב ועפה על חיי הלילה של העיר הגדולה, ומצד שני היא לא יכולה בלי לקפוץ למעיין טבעי ולטייל בשבילי ישראל. "טבע זה הדיפולט שלי", מסבירה לי הראל, "הוא זורם לי בעורקים, למרות שגם קצת התפלצנתי בתל-אביב".
את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"אני מאמינה במשיכה ממבט ראשון. אהבה היא משהו שצריך לעבוד בשבילו".
כמה זמן את רווקה?
"מערכת היחסים הרצינית והאחרונה שהייתה לי הסתיימה לפני שלוש שנים, אבל היו לי מאז מערכות יחסים קצרות וניסיונות".
כמה זמן נמשך הקשר הכי ארוך שלך?
"חמש שנים".
מתי נעלבת ממישהו בפעם האחרונה?
"לפני הרבה שנים, כשוויתרו עליי אחרי קשר שנמשך ארבע שנים. היום אני מבינה שזה היה הדבר הנכון לעשות, ושהקשר בסך הכול בנה וביגר אותי. מאז אני לא ממש זוכרת תחושה קשה של עלבון או שברון לב כזה".
איזה לקח עיקרי למדת מאותה מערכת יחסים?
"למדתי שמגיע לי את הכי טוב שיש, שאהבה היא שברירית ושאני צריכה לתת לעצמי יותר קרדיט ממה שנתתי בעבר".
מבחינה רומנטית, מה הבנת על עצמך לאורך השנים?
"הבנתי שאני לא אדם קנאי. שאני בוטחת בעצמי ושחברות חזקה ואהבה אמיתית הן דבר שעושה אותי מאושרת. הייתי משפרת את הזמן שלוקח לי להתארגן לפני שאני יוצאת, והייתי משמרת את איך שאני יודעת לפנק כשאני אוהבת".
עד כמה את בשלה למערכת יחסים רצינית?
"בשלה מאי פעם".
איך זה בא לידי ביטוי?
"אני באמת רוצה את זה, וחוץ מהאפליקציות הידועות לשמצה אני מקפידה שזה יהיה בתודעה של חברים שלי – אני כל הזמן מבקשת מהם להכיר לי רווקים. וכשיש מישהו שמעניין אותי, אני נותנת צ’אנס אמיתי לזוגיות".
4 צפייה בגלריה
ירדן הראל
ירדן הראל
"כשמישהו מעניין אותי, אני נותנת צ'אנס"
(צילום: ירדן כהן)

4 צפייה בגלריה
ירדן הראל
ירדן הראל
"מאמינה במשיכה ממבט ראשון. על אהבה צריך לעבוד"
(צילום: ירדן כהן)

4 צפייה בגלריה
ירדן הראל
ירדן הראל
"למדתי לתת לעצמי יותר קרדיט"
(צילום: אלבום משפחתי)

קשה להכיר באפליקציות?
"זה נוח וקל אבל גם זול וסתמי. קשה להעלות בחכה משהו שמחזיק. ואם כבר מדברות על זה, אז גברים, בבקשה תפנימו: הפגישה הראשונה שלנו לא תהיה אצלכם בבית. זו הצעה מאוסה. מוגש כשירות לציבור".

"חיבור וחברות אמיתית. כל השאר כבר יגיע לבד"

אילו תכונות את מחפשת בבן הזוג שלך?
"גבר מצחיק זה הדבר שעושה לי את זה יותר מהכול. אני גם יודעת למה".
למה?
"רגע של כנות, אבא שלי הוא האיש הכי מצחיק שאני מכירה. קיצר, תסביך אלקטרה", היא אומרת ומתפקעת מצחוק. "אז אני מחפשת גבר מצחיק אבל גם כזה עם ראש על הכתפיים, אחד שיודע מה הוא רוצה מעצמו, עם פלפל ושמחת חיים. חשוב לי שתהיה לנו שפה משותפת, שהוא יהיה חכם וחם ומושלם".
מה המרכיב הכי חשוב במערכת יחסים?
"חיבור וחברות אמיתית. כל השאר כבר יגיע לבד. אין לי רשימת מכולת".
מה ה'דיל ברייקר' שלך?
"גבר שיש בו שמץ של אלימות או גזענות. מעבר לזה, גם מישהו שנמצא בפרק ב’ עם ילדים פחות יתאים לי. אני מעדיפה להכיר מישהו בסטטוס שלי".
עד כמה את פתוחה לדעות של אחרים?
"יש לי סבלנות, אני אדם די פתוח ומקבל, ומבחינתי זה הכול עניין של דרך וצורת התבטאות. הרבה פעמים, יותר מחוסר הסכמה קשה לי עם חילופי הדברים בין אנשים, ואני אסביר: אני לא מתעסקת בפוליטיקה אבל משתייכת יותר לצד השמאלי של המפה. לא מזמן נקלעתי לשיחה עם מישהו שמחזיק בדעות ימניות. היו שם רגעים בהם הטונים עלו והשיחה התנהלה מכוער. לתחושתי, דעות שונות או דומות זה לא מה שחשוב. אם יודעים לדבר בכבוד, הפערים הללו בכלל לא משנים".
תארי לי את הדייט המושלם מבחינתך.
"הדייט המושלם עבורי הוא כזה שלא מפסיקים בו לדבר, שיש כימיה, לא משנה איפה זה קורה. אבל אם כבר לוקיישן, אז אפשר שזה יהיה ליד מקור מים. נגיד, נסיעה לים המלח לאיזה מעיין חם שנמצא באזור, כשאנחנו שרים בקולי קולות את השירים שמתנגנים ברדיו. אני אוהבת גם לשחק ביליארד, אבל את זה נוכל לשמור להמשך".
מהם התחביבים שלך?
"אני אוהבת לטייל ולהיות במים ובמעיינות, אני סוג של דג. אני גם מאוד אוהבת תיאטרון, הופעות, לבלות עם חברים בבר ולאפות. אה, ואני אוהבת חניות".
חניות?!
“אני אוהבת את האתגר. כמה שיותר צפוף, יותר מדליק. תל אביב מחשלת אותך, אין מה לעשות".
מה הדבר הכי יפה אצלך?
"השיער".
ובקטע של אופי?
"אני אדם מאוד חברותי ויכולה להסתדר בכל סיטואציה. יש בי גם רגישות גדולה, אבל זה גם מה שמפיל אותי. החוזקה והחולשה שלך הם תמיד שני צדדים של אותו המטבע".
למה?
"כי אני מאוד רגישה לסביבה שלי וקולטת כל אדם וניואנס - שזה דבר יפה, אבל לפעמים אני גם יכולה לקחת ללב משהו שלא קשור אליי בכלל. מקווה שהשתפרתי בזה".

ילדות מושלמת בצפון

היא נולדה וגדלה במושב הקהילתי קורנית, שנמצא במועצה האזורית משגב שבצפון. את ילדותה היא מתארת כמושלמת, והחלום שלה הוא להעניק ילדות דומה גם לילדיה. "אני מקווה לחזור לחיות בצפון עם המשפחה שאני אקים. לחבור לחברי הילדות שלי שנמצאים שם, שהם הדבר הכי יקר לי בעולם".
כמה ילדים את רוצה?
"נתחיל באחד, אולי נגיע לשלושה".
מה מצויר לך על הגוף?
"בשנות ה-80 סבתא שלי ציירה אלפי ציורים במסגרת אנציקלופדיה שנקראת FLORA PALAESTINA, ומתוכה בחרתי לקעקע שני ציורים. אפילו השארתי את החתימה שלה".
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"שיימלס - הגרסה האמריקאית, ועכשיו עלתה עונה שניה לתאג”ד ואני מאוד נהנית ממנה. זה מזכיר לי את השירות הצבאי שלי בתור חובשת".
איזה מוזיקה את שומעת?
"מוזיקה הייתה מאוד נוכחת בבית ילדותי. אבא שלי השמיע לנו ביטלס, סיימון וגרפניקל, שלום חנוך. אני אוהבת גם את אריק איינשטיין, פינק פלויד, קט סטיבנס ועוד. היום אני מכורה לפסקול של המחזמר המופלא HAMILTON".
מה מרגש אותך?
"הדייסון שביקשתי וקיבלתי מתנה ליום ההולדת לפני חודש. זה גם מסגיר את הגיל שלי".
מה היית בגלגול הקודם?
"דוב פנדה".
מי הטייפ הסלבריטאי שלך?
"ג’וני דפ, ריאן גוסלינג, פול ראד, ברוס וויליס, אביב אלוש, עידו רוזנבלום".
מה עושה לך את זה בגבר?
"פנים וזרועות".
איפה אפשר להתחיל איתך?

רוצים להיות רווקי השבוע של ynet יחסים? כתבו לנו