"מה נשאר לנו בחיים האלה אם לא להעביר את הזמן בצחוק וחיוכים?", תוהה רווק השבוע שלנו, שי חדד. "אני חושב שנשים מעדיפות גברים מצחיקים וחדים ולא משעממים ויבשים, אבל ברור שאני גם יודע להיות רציני כשצריך. אני לא על תקן הבדרן כל הזמן, אבל בואי נגיד שעדיין לא נתקלתי בסיטואציה שבה מישהי נרתעה ממני כי אני מצחיק".
זה כאילו הטייטל שלך, "המצחיק של החבר'ה"?
"תראי, התחלתי להופיע לפני המון שנים, ב-2006. לא היה אז פייסבוק ויוטיוב והכל היה מאוד מחתרתי. אחרי כמה שנים הפסקתי ועזבתי את זה לתקופה. במבט לאחור, אני חושב שבזמנו לא הייתי טוב ומשופשף כמו שאני היום. ב-2018 חזרתי להופיע, אחרי שהבנתי שזה מה שאני אוהב ורוצה לעשות. תמיד היה לי חוש הומור, אבל אני לא יודע אם נכון להגדיר אותי רק כ'מצחיק' כי אני עוד הרבה דברים".

6 צפייה בגלריה
שי חדד
שי חדד
שי חדד. מצחיק אבל גם הרבה דברים נוספים
(צילום: Niv Art Shimon)

"מי שתהיה איתי חייבת לאהוב כלבים"

הוא בן 34, מתגורר בקריית ביאליק עם בלאקי, הכלב שלו, ואם אתן לא אוהבות כלבים אז כנראה שזה לא 'מנט-טו-בי'. "הכלב שלי הגיע אליי אחרי שננטש פעמיים. היה לו שם של עובד רס"ר, קראו לו 'פיני', ושיניתי אותו ל'בלאקי'. הוא די טרוריסט", הוא אומר משועשע. "בלילה הוא חופר מנהרות כמו החמאס וביום משתין על מכוניות – אבל רק על רכבי יוקרה! אם זאת לא הונדה או ג'יפ הוא לא ישתין. בכל מקרה, מי שתהיה איתי חייבת לאהוב כלבים, זה אישיו מבחינתי".
יש לך עוד 'דיל ברייקרים'?
"אני רוצה מישהי שתבין שאף בן אדם אינו מושלם".
אמירה די מחשידה. תסביר.
"אני מודע ליתרונות ולחסרונות שבי, וחשוב לי שמי שתהיה איתי תקבל אותי איך שאני ותתמוך בי בנושא הסטנד-אפ. שתלך איתי עד הסוף כמו שאני אלך איתה, כמובן. שיהיה פירגון הדדי ושנדחוף האחד את השנייה לעשות דברים שאנחנו אוהבים ומאמינים בהם. אני מאמין שחשוב ללכת עם החלומות שלך, ואני עובד מאוד קשה כדי להצליח בשלי. סוגר לעצמי הופעות, דברים שמעולם לא חשבתי שאצליח לעשות".

6 צפייה בגלריה
שי חדד
שי חדד
"עובד מאוד קשה כדי להגשים לעצמי את החלומות". שי חדד
(צילום: Niv Art Shimon)

חדד מספר לי שהוא משתוקק להכיר את אהבת חייו, אבל לא מוכן להתפשר על נשים שמגיעות עם "רשימות מכולת", לדבריו. "אני רואה את הבחורות שיש בחוץ, הרבה מהן מגיעות עם רשימה כזאת שלא נעים לי להגיד, אבל היא לא באמת קיימת. אני גם מדבר על זה עם הרבה חבר'ה רווקים שמאוד מתוסכלים ומיואשים מה'לסמן וי' הזה. אין גבר מושלם, וחשוב לזכור את זה.
"הזוגיות הקודמת שלי לימדה אותי המון. אני מודה שהיה לי קשה בזמנו כשזה נגמר, זאת הייתה תקופה לא פשוטה והסטנד-אפ ריפא אותי. זה נגיד משהו שאני לא יכול להתפשר עליו - על הצורך להופיע, להיות על במות, להצחיק. אני רוצה להכיר, אבל לא בכל מחיר".
ספר קצת על הזוגיות האחרונה שלך.
"אני רווק כבר שנה וחצי בערך. מאז שנפרדנו לא הייתי בדייט אחד כי גם הגיעה הקורונה ולא יצא. פרסמתי פעם איזה פוסט בקבוצת היכרויות בפייסבוק, אבל לא מצאתי מישהי שבאמת עשתה לי את זה כדי שנצא לדייט".
תגדיר "עשתה לי את זה".
"אני לא איזה דוגמן, כן? לא מחפש מלכת יופי. רוצה להכיר מישהי שתהיה מעניינת, כיפית, שתיראה לטעמי וכמובן שיהיה את החיבור המתאים, אם זה בשיחות ובפגישות. בסופו של דבר, זה חשוב להמשך".

6 צפייה בגלריה
שי חדד
שי חדד
שי חדד. לא מחפש מלכת יופי
(צילום: Niv Art Shimon)

6 צפייה בגלריה
שי חדד
שי חדד
שי חדד. להכיר אבל לא בכל מחיר
(צילום: Niv Art Shimon)

מה דעתך על אפליקציות כמו טינדר או באמבל?
"אני נמצא פה ושם באפליקציות, אבל זה לא פשוט להכיר שם כי המבחר גדול מדי וזה מבלבל".
לאיזו בחורה היית עושה סווייפ ימינה באפליקציה?
"מישהי עם חיוך כובש, עיניים יפות, מתולתלת או עם שיער ארוך גולש וחלק. מבחינת אישיות – מישהי שאוהבת לצחוק, לדבר, להקשיב. שתהיה בן אדם טוב עם ביטחון עצמי וימבה חוש הומור. זה פלוס בעיניי. רצוי שלא תעשן, אבל גם אם כן, אז לא נורא".
מה מוריד לך?
"מוריד לי דיבור ילדותי של בחורות. 'היוש', 'ממוש', 'נכוני', זה ילדותי בעיניי. גם בחורה שלא מכירה אותי אפילו יום וקוראת לי 'חיים שלי'... לא יודע, פחות אוהב. זה כאילו שיש נשים שיש להן יותר 'חיים' מסופר מריו", הוא אומר וצוחק. "אני מדבר עם בחורה בת 26-27, לא עם ילדה. לי אישית זה מוריד".
מה היתרון הכי גדול שלך?
"חוש הומור, ביטחון, אנרגיות. אני מצחיק".
אומרים שגברים מצחיקים למעשה מכפים על חוסר ביטחון עצמי. אתה מסכים עם זה?
"לא, בדיוק ההפך. למצחיקים יש מלא ביטחון עצמי בגלל שהם בעלי חוש הומור. לפה נכנס הקטע של המודעות העצמית. אני מניח שאם לא הייתי מצחיק - לא הייתי מופיע ולא היה לי קהל. קומדי בר, בית ציוני אמריקה – הופעתי בכל המקומות האלה ואני חושב שיש לי את זה. לאחרונה גם הצטלמתי לעונה החדשה של 'מה זה השטויות האלה' עם עדי אשכנזי, והיא צחקה ממני ממש. נראה לי שזאת אחלה גושפנקא".
מה החיסרון הכי גדול שלך?
"אני לפעמים קצת רגיש ולוקח ללב. אולי גם שטותניק אבל לא בתדירות גבוהה".
אתה מתחיל עם בחורות ברחוב?
"האמת היא שלא יצא לי, למרות שאני חושב שאם אראה מישהי מסקרנת והסיטואציה תהיה נוחה לשני הצדדים, אז כן אפנה אליה. במציאות של היום אני מנסה להכיר בסופר-פארם, במחסומים, במתחמי חיסונים, לא פשוט".

6 צפייה בגלריה
שי חדד
שי חדד
להכיר במתחם חיסונים. חדד
(צילום: Niv Art Shimon)

מהו המקום שאתה הכי אוהב בעולם, ולמה?
"להיות על הבמה. זה ממלא אותי כל פעם מחדש ואני מרגיש שאני חי את החלום. הסטנד-אפ זה לא תחביב, זה באמת חלום".
חייבת לשאול: מתפרנסים מזה?
"כן. עד לפני הקורונה הופעתי בכל הארץ. לא מיליונים אבל מתפרנסים יפה".
מה המקום האולטימטיבי לדייט מבחינתך?
"במתחם החיסונים של 'כללית'".
די, תהיה רציני!
"מסעדה רומנטית בים מול הגלים והשקיעה או בטיילת".
בחורות שייצאו איתך צריכות לפחד שמא תכתוב עליהן בדיחות להופעה הבאה שלך?
"כן, הן חייבות להבין שאני כבר בדייט כותב את זה".
באמת?
"לא!", הוא אומר ומתפקע צחוק. "אני לא ארד עליהן לעולם. יש לי קטעים על זוגיות אבל אני לא ארד על בחורה שאני יוצא איתה, אולי אתייעץ איתה על חומרים שקשורים לזוגיות. חוץ מזה, היא מיד מקבלת גם הופעה חינם, עליי".
ואם היא תגיד: "שמע, לא בא לי מצחיק, פחות בא לי טוב"?
"לא קרה לי דבר כזה בחיים. אני לא עושה כל הזמן צחוקים ושטויות. אנחנו חיים רק פעם אחת ואני חושב שהומור הוא התרופה הכי טובה".
מה, אם בכלל, נחשב בעיניך לנושא רציני מדי שלא תצחק עליו?
"אני לא אוהב הומור שחור - שואה, מחלות, אלו נושאים שלעולם לא אצחק עליהם בהופעות שלי. אני לא יורד על הקהל, אולי מאלתר אבל בגבול הטעם הטוב. לא משפיל, זה לא אני, לא הסטייל שלי".
מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"אני חושב שקודם כל אמון, תמיכה ופירגון. להכיל זה את זו, לבנות זוגיות בריאה וכיפית, להשלים האחד את השני".
אם הייתי שואלת את החברים שלך איזה בן זוג אתה, מה הם היו עונים?
"כיפי, מפנק, מעודד ואחד כזה שיודע להגיד מילה טובה ברגעים הנכונים. נראה לי שהם היו אומרים שאני בן אדם מאוד זוגי ושלא משעמם איתי לרגע".
מה הדבר הכי רומנטי שעשית בשביל מישהי?
"הפתעתי אותה עם טיול לחו"ל והיה ממש כיף".
תחביבים?
"אין לי יותר מדי תחביבים. אני אוהב לראות כדורגל, לטייל בארץ ובחו"ל, לבשל ולשמוע מוזיקה".
מה מתנגן לך בפלייליסט?
"שומע הכול. עברית. אנגלית. בסגרים דיכאון בעיקר", הוא צוחק. "סתם, אני אוהב שירים קצביים ושמחים".
בינג' אחרון בנטפליקס?
"יש כמה. 'נמלטים' - סדרה מעולה בעיניי, 'אדם זר', 'מרלון' - סדרה מצחיקה עם מרלון ויינס, קומיקאי ענק. רואה הרבה סטנד-אפ מחו"ל, בסגרים זה גרם לי להתגעגע לבמה ולקהל".

6 צפייה בגלריה
שי חדד
שי חדד
שי חדד. מי פנויה לסטנד אפ?
(צילום: Niv Art Shimon)

אתה בן אדם של בוקר או לילה?
"לילה".
איך אתה אוהב את הקפה שלך?
"1.5 כפיות קפה, 1.5 כפיות סוכר, שיהיה זורם".
פוליטיקה – איך אתה עם זה?
"זה לא כזה משנה לי איזו דעה פוליטית תהיה לה, אותי זה בכלל לא מעניין".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור מהיום?
"מקווה שעד אז אהיה בזוגיות מאושרת ושיהיו לנו שני ילדים חמודים. שאצליח להופיע על הבמות הכי גדולות. השאיפה היא להגיע למסך, בסופו של דבר, ואני הולך עם זה עד הסוף".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"אפשר בפייסבוק ובאינסטגרם. יש לי מלא עוקבים: מאפיות, סופרים, עורכי דין, פיצריות, פתאום עסק של כנאפה מבת ים. לא יודע מאיפה הגיעו אליי בכלל". לפייסבוק של שי חדד, לאינסטגרם של שי.