רווק השבוע שלנו הוא אדם ארביב (33), היי-טקיסט מרמת גן שחי ונושם כושר ותזונה. הוא מעיד על עצמו שהוא מחפש את האחת שלו בכל דרך אפשרית, אך מסרב להתפשר. "מה לא ניסיתי? להתחיל בים, בבר, בטיילת בזמן ריצה. הורדתי את כל האפליקציות, אפילו עשיתי 'מוב' של חדורי מטרה: עזבתי דירה והגיע להחליף אותי זוג. הבחורה מאוד מצאה חן בעיניי, אז בחנתי אחת לכמה חודשים את הרשתות החברתיות של שניהם בשביל לבדוק אם הם עדיין ביחד. לפני חודש בערך ראיתי שהם נפרדו, אז מיד שלחתי לה הודעה באינסטגרם. לצערי, היא אמרה שכבר נכנסה לזוגיות חדשה".
וואו, זה ממש לא יפה!
"אני יודע, אבל מה לעשות? המטרה מקדשת האמצעים", הוא מחייך. "בכל אופן, אחרי כל הניסיונות, אני עדיין רווק אבל אופטימי, ואת?"
כמה זמן אתה רווק?
"כבר שנה. זה יותר מדי בשבילי, צריך לשים לזה סוף. במהות, אני בן אדם זוגי, אבל אני גם לא נוטה להתפשר על בנות הזוג שלי, מה שמוביל אותי ללופ הזה של הרווקות. מערכת היחסים האחרונה נמשכה קצת יותר משנה וכללה מגורים משותפים".
אז למה נפרדתם?
"הכול קרה מאוד מהר כזה. סיפור קצת הזוי. זו מישהי שאני מכיר מכתה א', למדנו באותה הכיתה והיינו יחד כל היסודי. היא הייתה הילדה הכי יפה בכיתה וכבר בתור ילד הייתי מאוהב בה עד מעל הראש, אבל הייתי ביישן כזה, צ'אבי. באופן כללי, אני לייט-בלומר. לא באמת דיברנו מאז ולפני קצת יותר משנתיים היא הופיעה לי תחת 'אנשים שאתה עשוי להכיר' באינסטגרם. שלחתי הודעה, דיברנו וקבענו לצאת לדייט".
הכי סיפור סינדרלה של בנים.
"ממש! זה היה מבחינתי כמו להגשים חלום ילדות, פתאום בגיל 31 לצאת איתה. הכול ממש זרם, כבר אמרתי שזהו, זאת האישה של החיים שלי. אחרי חודש ביחד כבר טסנו לחופשה בברצלונה, אחרי חודשיים עברנו לגור ביחד".
מרגיש לי שהולך להגיע "אבל".
"בדיוק. מה שקרה הוא שלאט-לאט, אתה מבין שלא כל הנוצץ זהב. התחילו בעיות ומריבות, לא דיברנו כמה ימים כשגרנו באותו הבית, זה היה נורא. אני לא נוטה לריב ואני ממש שונא מלחמות. אוהב את השקט ונוטה לפיוס, אבל איתה זה היה ממש כמו ללכת על ביצים. משכתי ומשכתי, אמרתי לעצמי, יהיה בסדר, אני אוהב אותה, עד שקמתי והלכתי. מאז אני סינגל".
אפשר לומר שלקח לך זמן להבין שזה לא מסתדר. למה משכת בעצם?
"את כל מערכות היחסים שלי אני סיימתי והצד השני 'חיכה לטבעת', מה שנקרא. לפניה היה לי קשר של שנה וחצי עם בחורה מושלמת שפשוט לא הצלחתי להתאהב בה, לא היה שם ריגוש. לא הייתי מסוגל להגיד 'אני אוהב אותך', אבל לא באמת הייתה לי סיבה לגמור את זה ומשכתי. אני מודה שלפעמים אני תופס דברים קצת באיחור, אבל אני מאמין שעוד אשתפר בזה".

6 צפייה בגלריה
אדם ארביב
אדם ארביב
אדם ארביב. "הצד השני חיכה לטבעת"
(צילום: אוסף פרטי)

6 צפייה בגלריה
אדם ארביב
אדם ארביב
לייט בלומר. אדם ארביב
(צילום: אוסף פרטי)

אז מה אתה מחפש כרגע?
"אני מחפש מישהי קלילה וכיפית, שתזרום איתי ותשדר איתי על אותו הגל, בין אם זה בכושר, בילויים, ים או מוזיקה. שלא תהיה מהבחורות האלה שכל הזמן עייפות".
ואתה לא מוכן להתפשר.
"תראי, פעם הייתי בטוח שיש איזשהו צ'ק-ליסט כזה, היום אני מבין שאין באמת חוקיות באהבה. יחד עם זאת - ואני מניח שעכשיו זה השלב שבו כל הקוראים והקוראות יגידו שאני אדם שטחי שחי בסרט ושלא פלא שאני רווק, מראה חיצוני הוא דלת הכניסה מבחינתי. זה חשוב לי מאוד".
תסביר.
"אני מאוד משקיע במראה החיצוני שלי, עושה כושר חמש פעמים בשבוע ושומר על תזונה מאוד קשוחה, ולכן חשוב לי שגם בת הזוג שלי תיראה טוב. בת הזוג האחרונה שלי הייתה מאמנת כושר, הקודמת נטורופטית, זה יוצא שטנץ כזה אבל בגלל שאני מאוד מודע לנראות ולגזרה שלי, אז חשוב לי שגם בת הזוג שלי תהיה כזו, שתשקיע בעצמה ולא תזניח. גם מבחינת בריאות וגם מבחינת נראות, ברור. על עצמי אני יכול לומר שזה מעלה את הביטחון, גורם לי להרגיש יותר טוב ואטרקטיבי".
אז אפשר להגיד שיש לך קטע עם משקל?
"כן. בעבר הייתי 30 קילוגרמים יותר מעכשיו".

6 צפייה בגלריה
אדם ארביב
אדם ארביב
אדם ארביב. משקיע במראה החיצוני שלו וזה ניכר
(צילום: אוסף פרטי)

6 צפייה בגלריה
אדם ארביב
אדם ארביב
"אין חוקיות באהבה". אדם ארביב
(צילום: אוסף פרטי)

מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"שברגע שאני מבין שהקשר הזה לא ילך לחתונה, אני צריך מיד לחתוך ולא להתמהמה. אני תמיד מושך ומושך, גם כשבתוך תוכי אני יודע שזה לא 'זה'. היום אני מבין שחבל על הזמן שלי ושלה. מאוד מקווה שבקשר הבא שלי זה כבר לא יקרה".
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"כן, למרות שבחלק גדול מהמקרים זה מתגלה בסוף כבלוף. כמו שאמרתי, לא כל הנוצץ זהב".
מה היתרון שלך?
"אני מאוד מסודר, מאורגן וכריזמטי. תמיד כשהולכים לאנשהו, אני זה שדואג שהכול יקרה, שהכול יזרום, שהכול יהיה במקום ובזמן ושלא יחסר דבר. בקיצור, אני הבחור שאפשר לסמוך עליו".
אמרת שאתה כריזמטי. גם בזוגיות?
"כן, בהחלט, אבל לא בקטע של כפייה כי אני מאוד זורם. אני לא אלפא, זאת לא מלחמת כוחות. אני מניח שהכריזמה מגיעה מזה שאני מוקף באנשים שהם פחות כאלה".
עד כמה קל או קשה לך בדייטים?
"עם השנים זה לא הופך להיות קל יותר. בשנות ה-30 כל אחד כבר בא עם המשקעים שלו, הניסיון שלו, השריטות שלו, והזמן לא לטובתך... רואים את זה הרבה בתל אביב, את התקיעות הזו. התחלתי עם מישהי בבר, אמרה שהיא בת 24, וכשאמרתי לה שאני בן 33 היא אמרה שזה מבוגר לה מדי. זה שלב קשוח בחיים, להגיע למצב שאתה כבר בגיל שלא מגניב יותר להיות בו רווק".
אתה פעיל באפליקציות?
"אני מתעב את זה, אבל לצערי בסגרים חזרתי לשם בלית ברירה. זה מעייף אותי. מעדיף להתחיל עם מישהי בבר או בים. אני לא מתבייש לגשת, יש לזה אחוזי הצלחה הרבה יותר גבוהים. בואי נגיד שעד היום אף אחת לא זכתה שאשנה את שם המשפחה שלה באנשי הקשר מ'טינדר' או 'קיופיד' לשם המשפחה האמיתי, אז לא ממש יצא משם משהו רציני".

6 צפייה בגלריה
אדם ארביב
אדם ארביב
מחכה ליום ששם משפחתה כבר לא יהיה 'טינדר'. ארביב
(צילום: אוסף פרטי)

מה מעליב אותך?
"כשהיא קוראת את ההודעות אבל לא מגיבה"
חתונה - ברבנות או אזרחית?
"מעדיף ברבנות, אבל אם הצד השני לא ירצה אז אני אזרום, זה לא מאסט מבחינתי. אני בא מבית חילוני, הכי בייסיק. צום בכיפור וחמץ בפסח".
מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"הכלה. אני חושב שבני זוג חייבים לדעת להכיל האחד את השני וללמוד לחיות עם השריטות והפאקים של האחר. הרי למי מאיתנו אין כאלה?"
ועכשיו בכנות, מה הפאק שלך?
"אני שבלוני ומקובע בדברים מסוימים, וקשה להזיז אותי מזה. למשל, אני לא זז מהלו"ז הקבוע של עבודה ואז כושר, ובדרך כלל היום שלי לא מסתיים לפני שמונה וחצי בערב. מקווה שתגיע האחת שתצליח להגמיש אותי קצת עם הקיבעון הזה".
תאר לי את הדייט המושלם.
"קודם כל, הוא חייב להכיל אלכוהול, זה תמיד הופך את הדייט לקליל וכיפי יותר, שובר את הקרח. המיקום לא קריטי בעיניי, זה יכול להיות בבר, במסעדה או אפילו כמו בימי הסגר – על ספסל, העיקר שתהיה זרימה ושיהיה מצחיק. חשוב שהדייט יסתיים בנשיקה אבל לא בסקס, כי בכל זאת, אנחנו רוצים להישאר עם טעם של עוד. לא ככה?"
מה מצחיק אותך?
"הסדרה 'משיח'. זה גומר אותי. גאונות שאין לתאר".
מתי בכית בפעם האחרונה?
"ביום הזיכרון. זה קורע אותי בכל שנה מחדש, לא מסוגל להתמודד עם זה".
ספר על התחביבים שלך.
"אוהב לשתות. אין אצלי סופ"ש בלי שתייה, בדרך כלל בימי חמישי בערב ובשבת בצהריים. חוץ מזה, כל עוד יש שמש בחוץ, אין סיכוי שאני לא בים! גם אוהב לנגן בגיטרה. תכלס אני גרוע, אבל עדיין נהנה מזה".
מהו המקום שאתה הכי אוהב בעולם?
"כבר ציינתי שאני אוהב את הים?"
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"לא עושה בינג' בחיים, שונא את נטפליקס, זה בזבוז זמן בעיניי. הדבר היחיד שאני רואה זה כדורגל ומדי פעם חדשות. אוהב להדליק את הטלוויזיה וסתם לזפזפ. כבד עליי להתחייב לסדרה שלמה עם 142 עונות".
איזו מוזיקה אתה שומע?
"אני די תקוע על הגראנג' של הניינטיז ועל רוק קלאסי של ה-60-70, אבל מודה שמדי פעם אני חוטא בטראש מיינסטרימי".
מה היית בגלגול הקודם?
"חרדון. מת על להתחרדן בשמש".
פוליטיקה, עישון, דת – איך אתה עם כל אלו?
"אני לא מעשן אבל זה לא אישיו, גם לא פוליטיקה או דת".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"בימים טובים שלי – אחלה גבר, מצחיק, שנון וכריזמטי, זה שמקשר בין כולם. יצירתי, גם בעבודה. בתקופות פחות טובות אני בן אדם בלתי נסבל. למשל בסגר, מצאתי את עצמי גר בדירה קטנה וקלסטרופובית שלא ממש אהבתי. הייתה גם תקופה מאתגרת בעבודה, לא היו דייטים, לא ראיתי נפש חיה, הייתי בודד ומדוכא. כלום לא הלך לי. חברים שלי אמרו לי, 'תקשיב, הפכת להיות בלתי נסבל' כי הוצאתי את התסכול על האנשים הקרובים אליי. הייתי ממש קצר, אבל כמו כל בן אדם, אני מניח".

6 צפייה בגלריה
אדם ארביב
אדם ארביב
אדם ארביב. "כבר הזכרתי שאני אוהב את הים?"
(צילום: אוסף פרטי)

מה זאת אהבה מבחינתך?
"אהבה מבחינתי זו הכמיהה לראות את בת הזוג בכל רגע נתון ולהתגעגע גם אחרי רגעים ספורים. להסתכל עליה ישנה ולחייך כמו דפקט כי אתה מבסוט שהיא שלך".
מי ה'טייפ' שלך?
"בפנטזיה - גל גדות, במציאות – מישהי שתלך איתי להופעה של שחר חסון".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"בימי שישי יש תמיד ארוחה אצל ההורים שלי. בדרך כלל, אני מתנחל שם עד חצות, ואז כבר חוזר הביתה לישון. נדיר מאוד שאני יוצא לבלות בשישי".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור?
"מאוד מקווה שנשוי פלוס שתיים, עדיין גר במרכז כי אני לא טיפוס של מושב וכאלה. זה מדכא מדי בעיניי".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"איפה לא? מצידי שמישהי תתחיל איתי בתור לשירותים כימיים, העיקר שתתחיל, זה לא קורה הרבה".
מחפשים ומחפשות אהבה ורוצים להשתתף במדור? כתבו לנו