"נושא הזוגיות מאוד רגיש עבורי", פותחת רווקת השבוע שלנו, אפרת לוין בת ה-35. "אני שואלת את עצמי למה אני לא מצליחה לייצר אחת, ואני אפילו לא מדברת על חתונה. אני מדברת על אהבה. אני חושבת שאני נראית טוב, לא יודעת אם אני יפה, אבל הלוק שלי משדר משהו מאוד חיובי. אני גם מאוד אוהבת את עצמי. אולי יצאתי עם האנשים הלא נכונים, כאלו שפחות מתאימים לי, למרות שלא תשמעי ממני משהו רע על אף אחד מהם. כולם היו אנשים טובים וזה פשוט לא הסתדר בינינו".
"אני עצמאית בקריירה שלי, יש לי משפחה מהממת וחברים מדהימים, אבל נושא הזוגיות לא מצליח לי", היא מוסיפה בצער. "לפני כמה שנים הקצבתי לעצמי דד-ליין - אם עד גיל 35 לא אמצא מישהו, אתחיל תהליך של הבאת ילד לעולם לבד, והנה הגיל הגיע ואני לא מצליחה לראות את עצמי מביאה ילד לבדי".
יכול להיות שאת כמהה לזוגיות כי את כבר רוצה ילדים?
"ממש לא, אני לא שם. לא איכנס להיריון ממישהו שאין בינינו שום דבר, זה משוגע. אני לא מכוונת לזוגיות בשביל זה, ונכון להיום, גם לא אביא לעולם ילד בכל מחיר".

7 צפייה בגלריה
אפרת לוין
אפרת לוין
אפרת לוין. לא תיכנס להיריון מסתם בחור
(צילום: אפרת לוין)

"לפעמים הפחדים שלי מנהלים אותי"

היא נולדה וגדלה בתל-אביב, עובדת כעצמאית בתחום הסושיאל מדיה ונהנית מכל כרגע. יש לה פטיש למשקפי שמש, היא מכורה לאופנת וינטאג' וחולמת לפתוח חנות מגניבה משלה או בית קפה שישלב בין שני העולמות הללו. היא מעידה על עצמה שיש לה לב עצום ושהיא אדם של אנשים.
"אולי יצאתי עם האנשים הלא נכונים, כאלו שפחות מתאימים לי, למרות שלא תשמעי ממני משהו רע על אף אחד מהם. כולם היו אנשים טובים וזה פשוט לא הסתדר בינינו"
"לפעמים הפחדים שלי מנהלים אותי, ובגלל שאני רגישה אני נוטה להיעלב בקלות", היא מסבירה. "שאלתי פעם מישהו שנפרד ממני מה הסיבה שבגללה זה נגמר, כי חברה אמרה לי שאני צריכה פעם אחת ולתמיד לקבל פידבקים מבחורים ולהבין למה. אמרתי לו שגם אם הסיבה מעליבה או פוגעת, חשוב לי לדעת מה לא עבד לטובת מערכת היחסים הבאה שלי".
אמיצה! איך הוא הגיב?
"הוא אמר שלא הייתי מספיק פתוחה, ושהוא הרגיש שבאתי לקשר עם צ'ק-ליסט. לא הסכמתי עם הדברים כי מבחינת פתיחות אני נפתחת די מהר, לא ישר, אבל כן משתפת ומספרת. זו הייתה תקופה עמוסה של עבודה, אז אולי בגלל זה נוצר הרושם ההוא. לגבי הצ'ק-ליסט - יכול להיות שהיו דברים שלא תאמו את מה שדמיינתי, אבל לא שמתי ברקסים בגלל זה. נתתי הזדמנויות".

7 צפייה בגלריה
אפרת לוין
אפרת לוין
לא שמה ברקסים ונותנת הזדמנויות. אפרת לוין
(צילום: אפרת לוין)

מה זאת אהבה מבחינתך?
"התרגשות מהאדם שמולי, תשוקה, משהו שמרגישים חזק בבטן".
את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"זה עוד לא קרה לי אז אין לי את היכולת לענות על זה".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"לפני שנה. זו הייתה מערכת יחסים קצרה של כמה חודשים אבל היא הייתה משמעותית".
"אני חושבת שגרושים באים עם ניסיון, יודעים מה הם רוצים ושואפים לתקן, אבל יחד עם זאת הם מגיעים עם הרבה יותר פחדים וחששות שאולי שוב לא יצליח להם"
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים לאורך השנים?
"שאני נעימה וסבלנית בטירוף, שאני נהנית להיות בזוגיות ולומדת תוך כדי תנועה, שצריך וכדאי לדבר על הכול, גם על הפחדים שלנו".

7 צפייה בגלריה
אפרת לוין
אפרת לוין
אפרת לוין. נעימה וסבלנית
(צילום: אפרת לוין)

יכול להיות שאת חושפת את העולם שלך מהר מדי?
"חשבתי על זה אבל אני לא מרגישה שאני ממהרת".

"לא צריך לחכות להחלמה מלאה כדי לחזור להיות בזוגיות"

אפרת מודה שיצאה בעבר עם מספר גברים גרושים, שבשלב מסוים בהיכרות הם נלחצו וקיבלו פיק ברכיים. "הם סיפרו על הגרושה שלהם שהייתה מלחיצה אותם, אמרו שהם לא יודעים אם הם רוצים להיכנס לזה שוב, והכול בזמן שכבר פיתחתי כלפיהם רגשות.
"אני חושבת שלא צריך לחכות להחלמה מלאה של הלב כדי לחזור להיות בזוגיות. אני חושבת שכולנו מורכבים ומפחדים להיפגע, סביר להניח שכולנו נפגענו בעבר ממערכת יחסים בטעות או בכוונה, אבל אותי זה לא עוצר. מבחינתי, כל עוד נרצה להיות במערכת יחסים, נהיה חשופים לפגיעה כלשהי, וכדי לזכות בקשר הנכון אין לנו ברירה אלא לפתוח את הלב שוב".
אז אין לך בעיה לצאת עם גרושים עם ילדים או עם גרושים באופן כללי?
"ממש לא בעיה. יצאתי עם שלושה כאלה, גם עם הורים לילדים. זה מאתגר אבל אפשרי. באופן כללי, אני חושבת שגרושים מצד אחד באים עם ניסיון, יודעים מה הם רוצים ושואפים לתקן, אבל יחד עם זאת מגיעים עם הרבה יותר פחדים וחששות שאולי שוב לא יצליח להם".
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"פתיחות וכנות. על זה הכול יושב ומכאן זה רק יכול להתעצם".
את פעילה באפליקציות?
"לפעמים, למרות שדי מיציתי אותן כי הן הכול שם מרגיש מאוד לקוני. אני עושה הפסקות ויוצאת לפרסומות פעם בכמה זמן, מעדיפה היכרות פנים אל מול פנים, אבל יש טרנד כזה שכבר לא ניגשים. יכולים להסתכל עליי שעות ולא לגשת - ואני נגישה".

7 צפייה בגלריה
אפרת לוין
אפרת לוין
איפה הגברים העמוקים? אפרת לוין
(צילום: אפרת לוין)

מה הדבר הכי טוב שיצא לך מאפליקציה?
"יצאו לי משם שלוש מערכות יחסים של כמה חודשים".
והחוויה הכי גרועה?
"מישהו שלח לי תמונה של האיבר שלו. כמה חצוף ורע צריך להיות כדי לעשות את זה".
מה מעליב אותך?
"כשמסתירים ממני דברים".
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך, ולמה?
"שיהיה חם, שיחבק אותי מלא, שיהיה כן. כנות זו תכונה מאתגרת לאנשים, אבל חשוב לי שהוא יוכל לדבר איתי על הכול. שיהיה מוכן לקחת איתי סיכונים ולהגשים איתי חלומות. גבר אסרטיבי, זורם, משפחתי".
מקסים. מי ה'טייפ' שלך?
"אין משהו ספציפי. אני יכולה להימשך לגבר מסוקס וגם למישהו על גבול החנון פתאום. אבל בגדול, בחור שמח ומצחיק, שבטוח בעצמו ולא מפחד להתחייב".
7 צפייה בגלריה
אפרת לוין
אפרת לוין
בלי הסתרות ועם מקסימום פתיחות. אפרת לוין
(צילום: אודי מוצני)

חתונה - ברבנות או אזרחית?
"ברבנות. אני אדם מאמין".
פוליטיקה – האם היא אישיו?
"לא".
עישון?
"אני לא מעשנת אבל אין לי בעיה עם מעשנים. כן מפריע לי עישון וויד בקטע תלותי".
"פעם הכרתי מישהו באפליקציה, יצאנו כמה פעמים, ואז טסתי לחו"ל עם חברות והראיתי להן תמונות שלנו. הן לא הגיבו כי הן לא רצו להרוס לי את החופשה, אבל כשחזרנו הן סיפרו שהוא דיבר גם איתן"
טווח גילים שאת מחפשת?
"40-33".
מה ה'דיל ברייקר' שלך?
"גבר שמתקרבן מוריד לי ממש, גם שתלטנות וחוסר אמינות הן נורות אזהרה ענקיות. פעם הכרתי מישהו באפליקציה, יצאנו כמה פעמים, ואז טסתי לחו"ל עם חברות והראיתי להן תמונות שלנו יחד. הן לא הגיבו כי הן לא רצו לבאס אותי ולהרוס לי את החופשה, אבל כשחזרנו הן סיפרו לי שהוא דיבר גם איתן.
"מסתבר שהוא שלח הודעות באפליקציות השונות לבנות נוספות, כולל לשתי חברות שלי. העמדתי אותו במקום והוא התחיל לספר סיפורים. אמר שזה פרופיל פיקטיבי, שהכול שטויות, אבל ברור לי שהוא פשוט 'מיקבל', אז כמובן שזה לא המשיך בינינו. אגב, גם גברים שמצטלמים כל היום ומעלים הרבה תמונות שלהם לרשתות החברתיות מורידים לי".
קטע, הרי זה העיסוק שלך.
"דווקא בגלל שאני מנהלת מותגים ברשתות אני חיה את העולם הזה. בעיניי להצטלם כדי לקבל לייקים על בסיס קבוע זה לא גברי ולא מושך".
7 צפייה בגלריה
אפרת לוין
אפרת לוין
אפרת לוין. "להצטלם כדי לקבל לייקים זה לא מושך"
(צילום: אפרת לוין)

מה הדייט הכי גרוע שהיה לך?
"האמת היא שלא היו לי דייטים גרועים טפו-טפו, אפילו אם בכיתי את חיי אחרי שזה נגמר".
באסה. ובאווירה אחרת, תארי לי את הדייט המושלם מבחינתך.
"זה יכול להיות בבית קפה, בר, ספסל בעיר או במסעדה. מה שחשוב הוא שנצחיק האחד את השני, שתהיה אווירה נינוחה וטובה במקום תחושה של ריאיון עבודה ורשמיות. הרבה חיוכים, פתיחות וסיפורים על החיים. שלא נרצה שהערב ייגמר".
את מגדירה את עצמך כאדם עמוק?
"כן, וגם חשוב לי להיות עם מישהו שיודע לדבר על הרגשות שלו. אני אוהבת לשבת על ספסל בעיר, להסתכל על אנשים, לבהות בהתרחשויות ולהפליג במחשבות".
מה את עושה בזמנך הפנוי?
"אחד התחביבים הגדולים שלי הוא לכתוב. הפתקים שלי בפלאפון מפוצצים בדברים שאני כותבת, ואחד החלומות שלי הוא לכתוב סדרה על עצמי".
על איזה תחביב לא תוותרי בחיים, גם לא בשביל בן הזוג?
"אני לא מאחלת לעצמי שבן הזוג שלי ירצה שאוותר בשבילו על משהו".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"לפני חודש בערך בכיתי בגלל בחור שנעלם לי אחרי שלושה מפגשים טובים. זה החזיר אותי לכל מי שנעלם לי אי פעם. היה קשוח".
מה היית בגלגול הקודם?
"מעצבת אופנה מוגזמת. אם תשאלי חברים שלי הייתי בטוח בחור גיי. אגב, אמרו לי פעם שיש מצב שאני מוגבלת במציאת זוגיות כי אני מסתובבת עם לא מעט אנשים מהקהילה וזה מרתיע גברים. מה הקשר בכלל?".
הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"טיפול זוגי".
7 צפייה בגלריה
אפרת לוין
אפרת לוין
אפרת לוין. גברים תפסיקו להיעלם!
(צילום: אפרת לוין)

איזה מוזיקה את שומעת?
"אוהבת מוזיקה ישראלית, מריטה ורמי ועד לנועה קירל. אוהבת אלקטרו, מוזיקה אתנית וגם את עומר אדם".
ספרי משהו שאף אחד לא יודע עלייך.
"יש לי פוביה מכלבים ואני עובדת על זה ממש בחודשים האחרונים. אין לזה הצדקה, מעולם כלב לא רדף אחריי או נשך אותי, אבל זה פשוט קיים. יש גברים שסיפרתי להם על זה והם הגיבו מקסים, אבל בדרך כלל אנשים לא סבבה עם זה, בעיקר בתל-אביב שהיא עיר של כלבים".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"צבעונית, אופטימית, שיתופית ובעלת יכולת הקשבה מפחידה".
מה את עושה בימי שישי בערב?
"אני אצל ההורים שלי עם כל האחים. אנחנו משפחה גדולה וזה אושר גדול".
איפה את רואה את עצמך בעוד עשור?
"עם בעל הורס וילדים מתוקים בבית שכיף לנו לחיות בו".
רוצים להתחיל עם אפרת? כתבו לה לפייסבוק או לאינסטגרם