"אני יודעת שאני מאוד בררנית ושאני פוסלת מהר. יכול להיות שאני גם לא נותנת יותר מדי צ'אנסים, אבל זה רק כי חשוב לי לצאת עם מישהו שימצא חן בעיניי מבחינת מראה. אם נניח מכירים לי מישהו והוא לא עושה לי את זה כבר מהתמונה הראשונה, אפילו שאני יודעת שהיא לא משקפת, אני ישר מוותרת. אני צריכה שמשהו במראה החיצוני שלו ימשוך אותי", מודה ביושר רווקת השבוע שלנו, הילה שוסטר.
היא בת 42, עובדת כבנקאית, מתגוררת בחולון מאז שהיא זוכרת את עצמה, ומצהירה על עצמה שהיא אוהבת לחיות את החיים הטובים, ואם אפשר אז כמה שיותר. היא חיית אקטואליה ופוליטיקה, מחוברת למילה הכתובה ומכורה לרשתות החברתיות.
את ממש מרימה לי לשאלה הבאה, שוודאי כבר מהדהדת במוחם של הקוראים, אבל את בת 42. את לא חושבת שאולי שווה לך להתחיל טיפה להתפשר בשלב זה של חייך?
הילה מחייכת ולא נותנת לשאלה הבוטה שלי לעצבן אותה. "לא, למה שאני אתפשר? זה לא שאני עד כדי כך סובלת לבד, הכול טוב. אני נהנית מהחיים. כמובן שישנם רגעים של בדידות מדי פעם, אבל בשורה התחתונה לא בא לי להתפשר. אנשים יכולים להרים גבה, אבל זאת אני ולא אכפת לי מה יגידו. יכול להיות שאם היית מדברת איתי לפני עשור, התשובה שלי הייתה קצת אחרת. דווקא בשלב הזה של חיי, אני רוצה מישהו שימצא חן בעיניי, לגמרי".

6 צפייה בגלריה
הילה שוסטר
הילה שוסטר
הילה שוסטר. לא מתפשרת
(צילום: אוסף פרטי)

"אהבה היא הרמוניה של כל הרגשות והחושים, כמו יצירה שהמילים והלחן בה מושלמים"

הילה מספרת שיש בתוכה שני צדדים: צד רציני וצד שטותניקי. "אני יכולה להיות הכי רצינית ולדבר על נושאים ברומו של עולם, ושנייה אחרי זה לצחוק מהדברים הכי שטותיים. אני משתדלת להיות תמיד באנרגיות טובות, יש לי רגישות ואמפתיה לאחרים, אני קשובה למי שצריך וחברה במלוא מובן המילה. אני גם תקתקנית", היא מעידה על עצמה.
ומה החיסרון שלך?
"אני לוקחת ללב מהר מדי ולעיתים גם יותר ממה שצריך. גם הפתיל שלי יכול להיות קצר, אבל כמו שזה מגיע מהר, זה גם הולך מהר".
מה זאת אהבה?
"הרמוניה של כל הרגשות והחושים. כמו יצירה שבה המילים והלחן מושלמים, ובא לך לשמוע אותה שוב ושוב ללא הפסקה. אהבה זה גם להתגעגע, לתת בלי להתחשבן, לדאוג, לתמוך, לעזור בלי לבקש תמורה. להיות שם בטוב וגם ברע, לא כקלישאה".
"הייתי בטוחה שעוד רגע אנחנו מתחתנים, ושכל מה שהעיק והעיב יישאר מאחור. בסופו של דבר, הדברים לא הסתדרו כפי שרציתי והלב כאב על הפרידה. לקח המון זמן עד שבאמת התאוששתי"
את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"לא, אבל אני מאמינה במשיכה ובהידלקות. אהבה היא משהו שנבנה עם הזמן, אבל מאוד חשוב שיהיה קליק ראשוני שייתן חשק להתעניין בפרטנר".

6 צפייה בגלריה
הילה שוסטר
הילה שוסטר
הילה שוסטר. "להיות שם בטוב וברע"
(צילום: אוסף פרטי)

כמה זמן את רווקה?
"שבע שנים בערך, אבל זה מרגיש לי הרבה פחות".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"כשנפרדתי מהאקס. הקשר היה ארוך וכלל מגורים משותפים. הייתי בטוחה שעוד רגע אנחנו מתחתנים, ושכל מה שהעיק והעיב יישאר מאחור. בסופו של דבר, הדברים לא הסתדרו כפי שרציתי והלב כאב על הפרידה. לקח המון זמן עד שבאמת התאוששתי".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"הבנתי שאני אדם שאוהב לתת יותר מאשר לקבל. אני מאוד אוהבת להעניק, גם במילים וגם מבחינה חומרית. הבנתי גם שאני יודעת לסלוח מהר ושאני נותנת המון חופש, בדיוק כפי שאני רוצה שינהגו כלפיי".
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"תקשורת. תקשורת טובה יכולה לפתור המון מחלוקות ואי-הסכמות. מאוד חשוב לשוחח, לשתף, לא להסתיר ולא לפחד מדעתו של הצד השני. לשים את הדברים על השולחן ולחלוק הכול".
הילה מספרת שהיא לא פעילה באפליקציות. "אני לא עפה על הסגנון הזה, שמרגיש לי כמו ריאיון עבודה, שאלון ותחקירים. יש תקופות שאני נכנסת ובודקת ויש חודשים שאין לי מושג מה קורה שם".
אז איך את פוגשת בחורים?
"זהו, שבגיל 40 פלוס זה כבר הופך להיות קצת יותר קשה כי לא יוצאים לפאבים ולמועדונים בתדירות גבוהה, לפחות לא אני. האפשרויות מצטמצמות וזה מכשול, אז או שמכירים לי פה ושם או שאני מכירה דרך הרשתות החברתיות. אבל זה תמיד יכול להגיע ממקום לא צפוי.
"שוחחתי פעם עם מישהו שהכרתי באחת הרשתות החברתיות, עברנו לוואטסאפ ואחרי כמה משפטים הוא התחיל לשאול אותי שאלות חודרניות ואינטימיות שגרמו לי לתחושות לא נעימות. מהר מאוד הסברתי שזה לא מתאים, בטח כשאנחנו בכלל לא מכירים, וחתכתי".

6 צפייה בגלריה
הילה שוסטר
הילה שוסטר
מחכה לפניות שלכם ברשתות החברתיות. הילה שוסטר
(צילום: אוסף פרטי)

מה מעליב אותך?
"חוסר אמון, הקטנה וזלזול".
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך ולמה?
"אני רוצה שהוא יהיה חייכן, טוב לב, אינטליגנט ואיש שיחה. שיהיה מצחיק, נדיב ולא רק מהבחינה החומרית. שידע להעניק. שיהיה חם ומפרגן, שאפתן עם רצון להתקדם, אחד כזה שכולם מתאהבים בו".
מי "הטייפ" שלך?
"חשוב לי שהוא יהיה גבוה, זה מאסט מבחינתי. מעבר לזה, אין משהו שאני הולכת לפיו. מדובר במכלול של דברים שאני רואה ולפי זה אני מחליטה אם בא לי להכיר או לא".
חתונה, ברבנות או לא?
"פעם היה לי חשוב להתחתן כדת וכדין, היום זה פחות מעסיק אותי. גם אין לי חלום על שמלה לבנה ומיוחדת".
פוליטיקה – האם היא אישיו?
"לא מעניין אותי למי הוא מצביע כל עוד הוא לא קיצוני, לכאן או לכאן".

6 צפייה בגלריה
הילה שוסטר
הילה שוסטר
הילה שוסטר. כבר לא חולמת על שמלה לבנה, כן על שני ילדים
(צילום: אוסף פרטי)

עישון?
"אני לא נוגעת בסיגריות ובכל מה שקשור לעישון, כך שאני מעדיפה מישהו שלא מעשן, אבל לא אפסול אם מדי פעם, כשהוא יוצא לבלות, הוא מעשן סיגריה או שתיים".
טווח גילים שאת מחפשת?
"אין לי בעיה עם צעירים ממני אבל חשוב שהם יהיו בוגרים בראש וברצון שלהם למסד קשר ולהקים משפחה. זה יכול לנוע בין 48-35, אבל שוב, כל עוד יש חיבור טוב, הכול זורם".
"יצאתי לפני המון שנים עם מישהו שכל הפגישה סיפר לי על האקסית שלו ועל כמה שלא היה לו טוב. זה נגמר שם כמובן"
גרוש עם ילדים או גרוש בכלל זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"עד לפני כמה שנים הייתי אומרת שאין סיכוי, אבל היום, אחרי שעברתי את גיל ה-40 ואני יותר בשלה, אין לי בעיה עם גרוש פלוס ילדים חמודים".
אבל רק חמודים! מה "הדיל-ברייקר" שלך?
"קמצנות לא תעבור אצלי בשום צורה, ריח גוף, חוסר אסתטיות ומישהו שיקרא לי 'מאמי' כל שתי דקות כבר על הפגישה הראשונה".

6 צפייה בגלריה
הילה שוסטר
הילה שוסטר
הילה שוסטר. בבקשה תהיה גבוה ורחב לב
(צילום: אוסף פרטי)
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך?
"יצאתי לפני המון שנים עם מישהו שכל הפגישה סיפר לי על האקסית שלו ועל כמה שלא היה לו טוב. זה נגמר שם כמובן".
תארי לי את הדייט המושלם.
"מחצלת על הדשא או מול הים, שתי כוסות יין, שיחה ארוכה אל תוך הלילה ורצון להיפגש שוב למחרת".
מה את עושה בזמנך הפנוי?
"לאחרונה התחלתי להתאמן באופן רציני יותר ואני עושה פילאטיס פעמיים בשבוע וגאה לספר שלא מוותרת על אף שיעור. אני גם משתדלת לעשות הליכות, במיוחד ליד הים. אני מאוד אוהבת להיפגש עם חברים ולבדוק מסעדות איכותיות, ואני חיה תרבות - אוהבת הצגות, סרטים והופעות שנותנות לי אנרגיה, משהו שהיה חסר לי בתקופת הקורונה ולשמחתי חזר ובגדול. אני חיה את המדיה ומשתדלת להישאר מעודכנת ולהיות עם היד על הדופק בכל מה שקורה בארץ, ולא חסר".
על איזה תחביב לא תוותרי בחיים, גם לא בשביל בן הזוג שלך?
"אם קבעתי מפגש או יום כיף עם חברות, צריכה להיות סיבה ממש מוצדקת כדי שאבטל. חברות שלי הן חלק משמעותי בחיי ואני יודעת כמה חשוב להקדיש להן זמן איכות, גם אם יש דברים חשובים יותר על סדר היום".
מהו המקום האהוב עלייך ולמה?
"הים, ללא ספק. שם אני יכולה להיות הכי אותנטית, להגיע כשאני שמחה, עצובה, כעוסה או מלאת אנרגיות והוא תמיד מקבל אותי כמו שאני. לשבת מול הגלים ולהיות עם עצמי והמחשבות. יש שם המון השראה שאני לא יכולה לקבל בשום מקום אחר. כשרע לי, זה המקום שאליו אני בורחת וחוזרת עם תחושות נפלאות".

6 צפייה בגלריה
הילה שוסטר
הילה שוסטר
הילה שוסטר בים. "זה המקום האהוב עליי בעולם"
(צילום: אוסף פרטי)

מהמם. מה מצחיק אותך?
"אלכוהול ושנינות. לא מתחברת לסרטונים שרצים ברשת על מתיחות או על אנשים שנופלים וכאלה. גם אוהבת את ההומור של 'ארץ נהדרת'".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"אני מרגישה שבכל שנה אני מתבגרת והופכת להיות רגישה יותר. אני יכולה לדמוע מכל דבר שזז. אני יכולה למשל לשמוע שיר נוסטלגי שמזכיר לי משהו ומיד הברז ייפתח. ביום הזיכרון האחרון, כל סרט שראיתי שבר לי את הלב בצורה קשה. אני כרגע בתקופה טובה בחיי, טפו-טפו, אז יש בי יותר צורך להתרגש ופחות לבכות".
מה היית בגלגול הקודם?
"לא יודעת בדיוק, אבל אין ספק שזה קשור לשואה. מגיל קטן התחברתי לנושא הזה".
"אני מרגישה שבכל שנה אני מתבגרת והופכת להיות רגישה יותר. אני יכולה לדמוע מכל דבר שזז. אני יכולה לשמוע שיר נוסטלגי שמזכיר לי משהו ומיד הברז ייפתח"
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"אני פחות בענייני סדרות אבל אחת שממש תפסה אותי היא 'מלכת היופי של ירושלים'. עפתי על הסיפור, הליהוק, המשחק. וואו".
איזו מוזיקה את שומעת?
"מכורה למוזיקה! אוהבת באמת הכול. אני אחת כזאת ששומעת רדיו בנהיגה וחייבת לזוז. הכי אוהבת ישראלי, משירי ארץ ישראל הישנה והטובה ועד לשירים הכי עכשוויים של נועה קירל ואנה זק. הפייבוריט שלי הוא כמובן שלמה ארצי וגם אמיר דדון וחנן בן-ארי שמרגשים אותי. גם קרן פלס ממיסה".
ספרי משהו שאף אחד לא יודע עלייך.
"עם כמה שאני אוהבת לאכול במסעדות שוות, בסוף אני הכי אוהבת את השניצלים ואת תפוחי האדמה שאמא שלי מכינה".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"אחת שזורמת. תמיד כשמארגנים מפגש אני הראשונה שמאשרת הגעה ולרוב גם זאת שסוגרת את כל הפינות. הם בטח היו אומרים שאני יודעת לחיות וליהנות, שאני שנונה ומצחיקה, ושאני שם עבורם מתי שהם צריכים אותי".
מה את עושה בימי שישי בערב?
"מבחינתי, יום שישי הוא כמו כל יום אחר בשבוע כי גם במהלך השבוע אני יוצאת, אז לרוב הוא מסתכם במפגש משפחתי ובהמון מנוחה".
איפה את רואה את עצמך בעוד עשר שנים?
"עם שני ילדים לפחות ובן זוג אוהב ותומך. ואם יהיה בית על הים, אז מבחינתי עשיתי את שלי ובגדול".
רוצים להתחיל עם הילה? כתבו לה לפייסבוק או לאינסטגרם