דנה ברין (32) מרעננה כבר יודעת באיזה אולם היא תתחתן ואת כמות המוזמנים שיהיו לה ("לא ערכתי רשימה מדויקת אבל סביב ה-80, אז כדאי שהצד השני יגיע עם כמות"). היא בשלה לקשר שיוביל להקמת משפחה, ומשתפת שכל החיים היא נמצאת בהתפתחות עצמית ובלמידה. "אני מחפשת בחור לצורך מערכת יחסים שתוביל לחתונה ולהקמת משפחה, אני לא משחקת משחקים. לאורך השנים יצאתי עם בחורים שונים ולמדתי מזה המון. הבנתי מה חשוב לי בזוגיות והיום אני לגמרי בשלה ומוכנה לאהבה אמיתית".
למה את מרגישה מוכנה דווקא עכשיו? "תמיד אמרתי שאני רוצה זוגיות בלי להבין את משמעות הדבר, אבל עברתי דרך שהפילה לי כמה אסימונים. היום אני יודעת לראות שיש אותי, יש את המישהו האחר שמולי ויש את שנינו. היופי הוא להבין איך תופסים את הכול ביחד: אותי, אותו ואותנו. בסופו של דבר, זוגיות היא אחת ההחלטות הכי חשובות בחיים ואני מבינה דברים שלא הבנתי לפני כן".
5 צפייה בגלריה
דנה ברין
דנה ברין
דנה ברין. "היופי הוא להבין איך תופסים את הכול ביחד: אותי, אותו ואותנו"
(צילום: דנה ברין)

"אומרים שטובים השניים מן אחד, אבל גם האחד חשוב"

היא מתגוררת ברעננה יחד עם אמה ועם נלה, הכלבה שלהן, עובדת כקוסמטיקאית ויש לה עסק עצמאי לטיפוח הציפורניים. את השינוי בקריירה שלה עשתה לאחר מגפת הקורונה: "הייתי גננת במשך למעלה מעשור ולמען האמת, הייתי בטוחה שגם אישאר גננת למשך כל החיים שלי כי אני מאוד אוהבת ילדים. בשנתיים האחרונות חישבתי מסלול מחדש ועשיתי שינוי מבורך עם עצמי, בכל תחומי החיים. אני מאוד אוהבת להיות בהתפתחות אישית, קוראת ספרים, מאזינה לפודקאסטים בתחום של העצמה וחוקרת את ה'אני' שלי.
"חשוב לי שגם הפרטנר שלי ידע שהתפתחות אישית חשובה לא פחות מההתפתחות הזוגית. אומרים שטובים השניים מן האחד, אבל גם האחד ממש חשוב. זוגיות זה לא רק להיות ביחד, צריך שגם לך יהיה טוב עם עצמך. הבחוץ שלנו הוא לגמרי שיקוף של הבפנים ואני עדיין לומדת לתרגל את זה, לטפח את ה'בפנים' שלי כל יום מחדש. זאת עבודה וזה קשוח אבל זה חובה".
5 צפייה בגלריה
דנה ברין
דנה ברין
דנה ברין. לטפח את הבפנים
(צילום: דנה ברין)
את מרימה לי להנחתה - נשמע שזה נושא שממש בוער בך. יכול להיות שזה קשור למערכות יחסים קודמות שלך, עניין הפיתוח האישי? "יכול להיות. יצאתי עם מישהו לפני כמה שנים ומערכת היחסים לא הייתה מאוזנת. לא ראינו האחד את השני, כל אחד ראה רק את עצמו. בעצם, זאת לא הייתה זוגיות. לא היינו שניים. וזה גם לא היה לי במודעות בזמנו, זה פשוט זרם כזה".
מה קרה שם? "היינו על אוטומט, בנינו תכניות לעתיד, דיברנו על מגורים משותפים ועל איך מתקדמים משם, סוג של תכנון עתיד משותף. זה נגמר כי גיליתי שהוא שיקר לי, הוא לא ראה את הדברים כמו שאני ראיתי על אף שדיברנו עליהם. כלומר, הוא כן היה בתוך זה אבל כנראה שהוא לא היה מוכן ובשל להיכנס לזה מבחינת צעדים אקטיביים ומשמעותיים. אולי הוא גם ניסה לרצות אותי כי הוא היה טיפוס מאוד מרצה, עד שבאיזשהו שלב הוא הרגיש מתוסכל ואני יצאתי מזה שבורה".
באסה. כמה זמן את רווקה? "משהו כמו עשרה חודשים".
"יצאתי עם מישהו לפני כמה שנים אבל מערכת היחסים לא הייתה מאוזנת. לא ראינו האחד את השני, כל אחד ראה רק את עצמו"
מה את מביאה איתך למערכת היחסים? "אני רגישה וחייכנית, יש לי עיניים מאירות ותלתלים שובבים, אוהבת ללמוד ותמיד פתוחה לדברים חדשים".
מה החיסרון שלך? "אני ישירה, לא אוהבת ללכת סחור-סחור. מעריכה כנות. ויש לי גם יתרון שבמערכות יחסים הוא לפעמים חיסרון - אני מאוד נחושה. זה אומר שכשיש מטרה לנגד עיניי, אני תמיד אפעל כדי להשיג אותה. זה יכול להרתיע את הצד השני, במיוחד אם הוא אדם כזה שלא תמיד 'באמוק' על דברים. זה קרה לי כבר".
מה זאת אהבה מבחינתך? "חברות טובה, שיחות נפש, הכלה, ביטחון, להרגיש בבית".
5 צפייה בגלריה
דנה ברין
דנה ברין
חדורת מטרה. דנה ברין
(צילום: דנה ברין)
את מאמינה באהבה ממבט ראשון? "כן, לגמרי".
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים? "פתיחות, היכולת לדבר על דברים, להיות כנים וגם פתיחות במובן של הכלה. אנחנו מתחילים קשר כשאנחנו במצב מסוים אבל בהמשך הזוגיות משתנה בהתאם לסיטואציות המורכבות של החיים. חשוב לי שהוא יהיה ערוך לזה".
נייס. את פעילה באפליקציות? "בעבר הרחוק הייתי, עכשיו כבר לא כי אני לא מאמינה בזה. ברשתות החברתיות זה עבד לי יותר מאשר באפליקציות, לא מתחברת לקונספט של לשוטט שם וזה גם אוכל לי את הזמן".
מה מעליב אותך? "שלא רואים אותי, שלא מתייחסים אליי, כשמתעלמים ממני או כשנמצאים בחברת אנשים וגורמים לי להרגיש מחוץ למאורע".
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך? "בן אדם שפתוח לשינויים, דינמי, מציב לעצמו יעדים ושואף להשיג אותם. בעל נקודת מבט אופטימית על החיים, יכולת לשיתופיות ודיאלוג, רגיש ומשפחתי. חשוב לי שיהיה בעל יכולת הכלה, רוגע וביטחון".
מי ה'טייפ' שלך? "בחור שיעשה לי טוב".
עישון? "ממש אבל ממש לא בא בחשבון".
דעה פוליטית? "לא משנה לי".
טווח גילים שאת מחפשת? "40-32".
גרוש עם ילדים או גרוש בכלל זה משהו שיכול לבוא בחשבון? "גרוש כן, עם ילדים פחות".
מה יגרום לך לוותר על גבר? "חוסר אמינות וחוסר רגישות".
"יצאתי לבליינד-דייט עם מישהו שהזמין אותי לסרט עם כיבוד של VIP. בחרנו לקחת גלידה ושנייה אחרי שפתחנו אותה מצאתי את הכפית שלו בתוך הגביע שלי, לאחר מכן היא גם עברה לפה שלו בלי הכנה מוקדמת. אז הגלידה הלכה לפח, הסרט היה חביב ושם נפרדו דרכנו"
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך? "יצאתי לבליינד-דייט עם מישהו שהזמין אותי לסרט עם כיבוד של VIP. בחרנו לקחת גלידה ושנייה אחרי שפתחנו אותה מצאתי את הכפית שלו בתוך הגביע שלי, לאחר מכן היא גם עברה לפה שלו בלי הכנה מוקדמת. משם כבר הדרך הייתה קצרה מאוד - הגלידה הלכה לפח, הסרט היה חביב ושם נפרדו דרכנו".
הו וואו. תארי לי את הדייט המושלם. "פיקניק ליד הים עם גבינות ויין".
מה את עושה בזמנך הפנוי? "מאוד מתחברת לתכנים שקשורים בהתפתחות אישית ולכן קוראת הרבה ספרים בסגנון. אוהבת הצגות, מסעדות, הרצאות, סדנאות זוגיות, לטייל בעולם ולסגור את היום בים".
על איזה תחביב לא תוותרי בחיים גם לא בשביל בן הזוג שלך? "לא רואה שום סיבה לוותר על דברים שלי, אפרופו התפתחות אישית".
5 צפייה בגלריה
דנה ברין
דנה ברין
דנה ברין. קח אותה כבר לפיקניק
(צילום: דנה ברין)
מהו המקום האהוב עלייך ולמה? "הים – חד-משמעית. מרגיע, משקיט מחשבות ומעורר חיוך".
מה מצחיק אותך? "כמעט כל דבר נחמד שנקרה בדרכי כי אני חייכנית וצחקנית מטבעי. אבל גם דברים בנאליים כמו סטנדאפ, בדיחות בין חברות, קומדיות".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? "אתמול. חברה שלחה לי משפט מרגש על אהבה".
מה היית בגלגול הקודם? "ארנבת".
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'? "סדרה טורקית שמבוססת על סיפור אמיתי ומתארת שלוש נשים המשנות את חייהן באמצעות תת-המודע. וואו, זה היה מדהים".
5 צפייה בגלריה
דנה ברין
דנה ברין
דנה ברין. דייט על כוס יין יעשה את העבודה
(צילום: דנה ברין)
איזו מוזיקה את שומעת? "חוץ מדיכאון די זורמת על הכול".
ספרי משהו שאף אחד לא יודע עלייך. "הייתי רוצה לעשות טיול מסביב לעולם".
איך חברים שלך היו מתארים אותך? "נעימה, חייכנית ואדיבה. אוהבת לארח ובגדול! לפעמים דעתנית וישירה".
מה את עושה בימי שישי בערב? "צופה בסרט כיפי או קוראת ספר".
איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? "עובדת היכן שאני אוהבת, נמצאת בזוגיות מאושרת וטובה עם ילד אחד, שניים או שלושה".