"היה לי בחור שחשבתי שזה הולך איתו למקום של חתונה, כי ראיתי שהכול מסתדר כמו שרציתי, אבל זה נגמר כשגילינו שאנחנו בני דודים מדור שני. זה ממש הפריע לו והוא החליט לקחת צעד אחורה", מספרת רווקת השבוע, רותם משלי בת ה-34 מירושלים.
מה? הולד איט! איך מגלים דבר כזה? "הוא סיפר למשפחה שלו איפה גדלתי בירושלים ואז גילינו שאמא שלו ואבא שלי הם בני דודים, משהו רחוק כזה. זה הסביר למה זה כל כך הסתדר בינינו, כי אני מאמינה שאנחנו מתחברים ונמשכים לאנשים שדומים לנו באופי ובמראה החיצוני. מבחינה הלכתית, אגב, אין עם זה בעיה, אבל זה היה דיל-ברייקר בשבילו. היום אני מאמינה שהכול טובה. אנחנו לא בקשר יותר, לא משפחתי ולא אישי, כי בכללי אני לא רואה סיבה לשמור על קשר עם אקסים".
איזה קטע מטורף. "נכון, אבל לצערי, בשנה האחרונה המחסור בזוגיות התחיל להיות ממש מורגש מבחינתי. חישבתי מסלול מחדש והיום אני מאוד פתוחה לזוגיות, מחפשת מישהו רציני ורוצה להתמסד. לא בא לי לבזבז את הזמן אלא להקים משפחה. אני רוצה את הפינה השקטה שלי כבר. זה נשמע כמו קלישאה, אבל אני מרגישה שזה בדיוק הדבר שחסר לי כדי שהכול יסתדר לי בחיים. אני ממש רוצה לחזור הביתה ולא להיות לבד. גם הורדתי הילוך בטיולים ועם החברים במטרה לזמן לעצמי זוגיות ולכוון לשם. כלומר, חשוב לי שלא יהיו לי יותר מדי עיסוקים שיסיטו ממני את התחושה שחסרה לי זוגיות".
"הוא סיפר למשפחה שלו איפה גדלתי בירושלים ואז גילינו שאמא שלו ואבא שלי הם בני דודים, משהו רחוק כזה. זה הסביר למה זה כל כך הסתדר בינינו, כי אני מאמינה שאנחנו מתחברים ונמשכים לאנשים שדומים לנו באופי ובמראה החיצוני. מבחינה הלכתית, אגב, אין עם זה בעיה, אבל זה היה דיל-ברייקר בשבילו"
רותם מתגוררת בירושלים ועובדת במשרד הכלכלה. היא עורכת דין במקצועה, ובעלת תואר שני בייעוץ ארגוני. היא מעידה על עצמה שאחד הדברים שהיא הכי טובה בהם הוא ניהול זמן, ושהיא אוהבת להקשיב, לייעץ ולהיות שם בשביל מי שצריך. אה, היא גם מסורתית וחשוב לה שלבן הזוג שלה תהיה זיקה לדת. "אני רוצה שהוא ישמור שבת, ואחד החששות שלי הוא שהוא לא ייתן לי את החופש להיות אני".
למה הכוונה? "אני מאוד עצמאית, ובתת המודע אני קצת מרגישה שהעצמאות שלי מונעת ממני את היכולת להיפתח לאדם אחר. אבל אני עובדת על זה ומודעת לכך".
4 צפייה בגלריה
רותם משלי
רותם משלי
רותם משלי. "אולי העצמאות שלי מפריעה לי למצוא אהבה"
(צילום: אלבום פרטי)
מאיפה זה בא לדעתך? יצאת עם גברים שהעובדה שאת עצמאית הפריעה להם? "לא אמרו לי את זה מפורשות, אבל קרה שהרגשתי שאני מאבדת את עצמי בתוך הקשר, למשל את היכולת והחופש לעשות מה שאני רוצה ולהיות מי שאני. אני חולמת על גבר שייתחשב בי וברצונות שלי, ירוץ איתי קדימה אבל גם ידחוף אותי, ואני אדחוף אותו קדימה גם, כמובן. צריך להבין שאני תמיד בעשייה. אני אוהבת למצות את החיים וזה אומר שביום-יום שלי אני מאוד עסוקה. אני גם עובדת במשרה מלאה, גם מנהלת כמה דירות ותמיד לוקחת על עצמי עוד כמה פרויקטים, כדי להתפתח ולהתקדם ברמה האישית והמקצועית. לא משעמם לי אף פעם, אבל החלום שלי הוא למצוא זוגיות טובה וליהנות מכל מה שיש לי יחד עם בן הזוג שלי".
נייס. מה החיסרון שלך? "חוסר סבלנות, בעיקר לאנשים שלא מבינים אותי".
מה זאת אהבה מבחינתך? "חיבור בין שני אנשים שמבינים האחד את השני ורוצים להעניק ללא תמורה. כאלה שרואים את טובת השני לנגד עיניהם כל הזמן. גם חברות טובה, משיכה, תקשורת טובה ולהרגיש בנוח זה עם זו".
את מאמינה באהבה ממבט ראשון? "לא חוויתי באופן אישי, אז לא יודעת להגיד בוודאות אם אני מאמינה או לא. מה שכן, אני מאמינה באנרגיות של אנשים ושאפשר להרגיש חיבור מהרגע הראשון״.
מקסים. מה הבנת על עצמך במערכות יחסים? "שזאת באמת עבודה קשה ולא קלישאה, ושרצוי שארוץ עם מישהו שיילחם יחד איתי".
4 צפייה בגלריה
רותם משלי
רותם משלי
רותם משלי. מישהו לרוץ איתו
(צילום: אלבום פרטי)
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים? "תקשורת, כנות, אמון ופרגון אמיתי".
את פעילה באפליקציות? "כן".
מה הדבר הכי גרוע שיצא לך מהן? "לקבוע דייט עם מישהו ולגלות שהוא נראה אחרת לגמרי מהתמונות ועסוק רק בעצמו".
תארי לי את הדייט המושלם. "בר יין עם פרטנר שנעים, כיף ובעיקר זורם איתו. אם אפשר להרים גם צ'ייסרים של ערק, אז בכלל יהיה מושלם. בכל זאת, ירושלמית", היא צוחקת.
מה מעליב אותך? "כשמזלזלים בי".
4 צפייה בגלריה
רותם משלי
רותם משלי
רותם משלי. אישה שכל הזמן נמצאת בעשייה
(צילום: אלבום פרטי)
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך ולמה? "צניעות וענווה הן תכונות שכובשת אותי מהרגע הראשון, גם שאפתנות כי גם אני כזאת. אני מאוד אוהבת ללמוד, להתפתח ולהתקדם בחיים, בכל תחום, וחשוב לי שבן הזוג שלי גם יהיה כזה. שיהיה חברותי, איש של אנשים, חברים ומשפחה, שמח וחיובי".
מי הטייפ שלך? "אני מתחברת ונמשכת לאנרגיה ולווייב. גבר גבוה עם ביטחון עצמי גבוה".
חתונה - ברבנות, אזרחית או מוותרת? "רבנות. אין שאלה בכלל, אנחנו יהודים".
דעה פוליטית כמו שלך היא משהו שחשוב לך? "לא. שכל אחד יחשוב ויעשה מה שטוב ונכון לו".
עישון? "לא מעשנת אבל זה לא מפריע לי".
טווח גילים שאת מחפשת? "42-33".
גרוש עם ילדים או גרוש בכלל זה משהו שיכול לבוא בחשבון? "כן, אבל שיהיה לו ילד אחד במקסימום".
"החיים האישיים שלי מאוד חשובים לי. אין ספק שדברים ישתנו כשאהיה בזוגיות ושהמינונים ירדו, אבל אני לא מוכנה לוותר על החיים שלי כפי שהם היום"
מה יגרום לך לוותר על גבר? "אם הוא אדם שאין לו שאיפות בחיים, שחי את החיים בשביל לשרוד אותם, זה לא יעבוד בינינו".
מה את עושה בזמנך הפנוי? "אוהבת לטייל ולתכנן את הטיולים, להיפגש עם חברים, ללכת לחדר כושר, לקרוא ספרים על התפתחות אישית".
4 צפייה בגלריה
רותם משלי
רותם משלי
רותם משלי. סיני הוא המקום האהוב עליה
(צילום: אלבום פרטי)
על איזה תחביב לא תוותרי בחיים, גם לא בשביל בן הזוג שלך? "על כלום. החיים האישיים שלי מאוד חשובים לי. אין ספק שדברים ישתנו כשאהיה בזוגיות ושהמינונים ירדו, אבל אני לא מוכנה לוותר על החיים שלי כפי שהם היום".
מהו המקום האהוב עלייך ולמה? "זה תלוי סיטואציה. בגדול, ים וטבע עושים לי טוב אז כל מקום כזה מבחינתי הוא מושלם. נניח סיני הוא מקום שאני 'בורחת' אליו כשאני רוצה לנשום ולקחת הפסקה".
מה גורם לך לצחוק? "להיות בחברת אנשים שאני אוהבת".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? "אתמול, כשראיתי סרט. אני מאוד רגישה, גם אם זה לא תמיד נראה ככה. גם ילדים מרגשים אותי אז אני יכולה לבכות במובן הטוב. לחילופין, אני בוכה כשאני רואה פגיעה באחרים".
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'? "'סוכן הלילה' בנטפליקס".
איזו מוזיקה את שומעת? "הכול אבל אני לא מפספסת את ההופעות של אינפקטד משרום".
ספרי משהו שאף אחד לא יודע עלייך. "יש לי חלום לאמץ ילד".
איך חברים שלך היו מתארים אותך? "ציטוט של חברה שלי - 'מסורה, אכפתית, בעלת לב זהב, שאפתנית'".
מה את עושה בימי שישי בערב? "אני בארוחת שבת עם המשפחה".
איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? "נשואה עם שלושה או ארבעה ילדים, אולי גם כלב, מגשימה את עצמי".
אז איפה אפשר להתחיל איתך? "אני ירושלמית אז בעיקר כשאני יוצאת למסעדות בירושלים אבל אפשר גם בתחנת דלק, בכל מקום".

רוצים להתחיל עם רותם? שלחו לה הודעה לפייסבוק או לאינסטגרם