"אני יכול להסביר בקלות את הקושי העיקרי שלי עם מציאת זוגיות - יש טייפ מאוד מסוים שאני מחפש. אני מאוד 'פיקי' וקשה לי עם נשים שלא מבינות את תחומי העניין שלי. גם מבחינת מראה, אני חושב שאין הרבה בנות בארץ שקולעות לטעם הספציפי שלי", מודה ניב חדש (29), רווק השבוע שלנו.
אתה לא חושב שזה קצת... יהיר?
"תראי, אני לא יכול לשנות את ההעדפות שלי, זה מי שאני. אמא שלי כל הזמן אומרת לי שאני קיצוני מדי, אבל מה הטעם בלהשתנות בשבילי מישהי או שאהיה עם מישהי שלא תקבל אותי כמו שאני? זה יהיה אבוד מראש לשנינו".
כבר חמש שנים שהוא מתגורר בתל אביב, ובקרוב יסיים לימודי אבטחת מידע ו-Ethical Hacking. את אתרי ההיכרויות הוא לא כל כך מחבב ("אוקיי-קיופיד מלא בסאחיות"), אבל דווקא את אפליקציית 'באמבל' הוא פחות שולל ("יש שם פוטנציאל").
יצא לך משהו מאחת האפליקציות?
"לפני שנה הכרתי מישהי בטינדר אבל היא שברה לי את הלב. התברר שאנחנו מאותה הסצנה ויש לנו מכרים משותפים. זה היה סיפור ארוך ולא ברור, שלא נגמר בטוב. אפשר להגיד שמה שכן יצא לי מהאפליקציות עד עכשיו זה בעיקר למידה של השטח והבנה של סוג הנשים שיש בעיר".
תסביר.
"יש כל מיני בחורות, מגניבות יותר, מגניבות פחות. זה נשמע מצחיק, אבל אם אני פותח טינדר אצל ההורים במכבים-רעות נגיד, אני נחשף לבחורות פחות 'פרועות', נקרא לזה ככה, מאשר בתל אביב. גם מבחינת מראה, מחוץ לתל אביב הכול הרבה יותר אסוף. אלו נשים שכותבות, 'אם אתה לא רציני תחליק שמאלה'. כאלה".
אבל אתה מחפש משהו רציני, אז מה הבעיה עם המשפט הזה?
"אני מרגיש שמחוץ לעולם התל אביבי, הרבה בחורות נרתעות ממני. אולי כי המראה שלי יותר מחוספס - הקעקועים, הזקן... אני יודע שאני לא בדיוק אידיאל היופי הישראלי. יש לי סגנון לבוש מסוים והמוזיקה שאני שומע היא גם אישיו. אני בטוח שלא כל אחת מסוגלת להתמודד עם זה, וזה לא פשוט למצוא אהבה בארץ כשאתה פריק. זו מגבלה שאני מתמודד איתה".
אתה מגדיר את עצמך כ"פריק"? חשבתי שבתל אביב קוראים לזה "היפסטר".
"לא בדיוק, הרבה פעמים קוראים לי 'היפסטר' בגלל הזקן, אבל אני לא מחשיב את עצמי ככזה. זו לא החבורה שלי. אני רחוק שנות אור מהיפסטריות, והמוזיקה שאני מאזין לה היא אנטיתזה לזה. אני שומע בעיקר מטאל ורוק על כל גווניו, אבל עוד הרבה דברים שבמבט ראשון לא יאמינו עליי שאני מכיר ושומע".

6 צפייה בגלריה
ניב חדש
ניב חדש
ניב חדש. לא קל לעיכול עבור כל אישה
(צילום: מור אופק)

"אומרים שתל אביב היא בועה, אבל עובדה שקשה לי למצוא את הטייפ שלי"

יש משהו מעורר השראה בלהודות בשוני ובחוסר הרצון להתפשר בלי לחוש אשמה ואי-נעימות. ניב לגמרי מודע לכך שהטעם שלו בנשים מאתגר, ועל כן הוא לא שולל את האפשרות למערכת יחסים בלונג-דיסטנס עם מישהי שגרה בחו"ל. "אני מחפש מישהי עם תחביבים ועם השקפת עולם זהה ככל האפשר לשלי. כבר יצא לי לדבר עם בנות מחו"ל בגלל שהתקשיתי למצוא פה מישהי שאני חושב שמתאימה לי. אולי זה קצת פסימי, אבל ככה אני מרגיש".
למה זה כל כך קשה לדעתך?
"למשל, הדיל ברייקר שלי הוא נשים ימניות או קרניסטיות (נשים שמצדיקות את אכילת הבשר שלהן, ש"א), מאחר שאלו דברים שמעוררים בי סלידה קשה. לגבי הדעה הפוליטית, אני לא מחפש בהכרח מישהי שכל שבת הולכת מכות עם שוטרים בהפגנות בבלפור. להפך, אני מעדיף מישהי שלא הכי פעילה אבל היא כן באמצע - לא שמאלנית לחלוטין אבל גם לא אקטיביסטית שאצטרך לחלץ ממעצר כי היא הלכה לזרוק אבנים.
"אני רואה חשיבות בהשקפת עולם תואמת. אנשים אומרים שתל אביב היא בועה, שכולם כאן שמאלנים. זה לא נכון, מעט מאד מהבחורות שיצאתי איתן היו תואמות בקטע הזה. ולגבי קרניסטית, זה סלנג של טבעונים – מישהי שאוכלת בשר זה אישיו. אין לי בעיה לצאת עם מישהי צמחונית, אני מסוגל להתמודד עם זה, אבל מישהי שמעלה תמונות של 'הנה הסטייק שאכלתי' – לא תתאים כי קשה לי עם זה.
"שוב, בשביל מישהו מבחוץ זה נראה טריוויאלי שכולן פה כאלה אבל זה לא באמת ככה. והשילוב של שניהם - פוליטיקה וטבעונות - מאתגר. בקיצור, הבדיחה היא שכל תל אביב כזו, אבל אני עדיין נתקל בקושי מסוים למצוא את הטייפ הזה. באשר למוזיקה שאני שומע – אני לא מחפש מישהי שבהכרח תכיר אותה אחת לאחת, אבל כן שתכיל ותחבב את זה".

6 צפייה בגלריה
ניב חדש
ניב חדש
יש טבעונית בקהל? ניב חדש
(צילום: אוסף פרטי)

6 צפייה בגלריה
ניב חדש
ניב חדש
"רואה חשיבות בהשקפת עולם זהה". ניב חדש
(צילום: אוסף פרטי)

יצא לך שהרימו גבה על הדרישות שלך?
"בוודאי. חבר אמר לי פעם, 'אתה פשוט רוצה לז**ן את עצמך, אתה מחפש גרסה נשית שלך'. אמרתי לו שזה לא כל כך רחוק מהאמת. אמרו לי הרבה פעמים שהדרישות שלי מוגזמות, שזה רק אוכל. אבל אני מסתכל קדימה ויודע שיהיה מאוד קשה לנהל משק בית עם קונפליקט כזה. כשמישהו מבני הזוג לא אוכל בשר וחלב והאחר כן ועוד מכניס את זה הביתה, זה יכול לעורר הרבה מאוד קשיים".
מה היתרון שלך?
"אינטליגנציה רגשית גבוהה מהממוצע. אה, ואני מכין אחלה חומוס, מקבל עליו מחמאות".
ומה החיסרון שלך?
"לוקח דברים אישית מדי, יכול להיעלב בקלות".

6 צפייה בגלריה
ניב חדש
ניב חדש
מכין אחלה חומוס. חדש
(צילום: אוסף פרטי)

"מונוגמיה לא כל כך גרועה כמו שעשו ממנה"

"הרבה פעמים אמרו לי להוריד את הזקן, שאני נראה טוב יותר בלעדיו. אישית, אני מרגיש יותר בטוח עם הזקן שלי והוא מעלה לי את הביטחון. יש בנות שממש נדלקות מזה ויש בנות שנרתעות. גם עם הקעקועים זה ככה. פעם יצאתי עם מישהי שזה ממש הבהיל אותה, ראיתי על הפנים שלה שהיא לא בקטע הזה בכלל. ואני בסדר עם זה, שלם עם מי שאני".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"שמונוגמיה זה לא דבר כזה גרוע כמו שעושים ממנו".
תסביר.
"אנשים חושבים שזוגיות זה נורא מגביל ואני דווקא חושב שאין שום דבר רע במונוגמיה, לא רואה את עצמי במערכת יחסית פתוחה או פוליאמורית. לא בקטע של קנאה, זה פשוט לא מסתדר לי. אני בחור של בחורה אחת. מונוגמיה נשמעת כאילו שהיא כבר לא באופנה אבל אני עדיין מאמין בה, למרות שעוד לא יצא לי להתנסות במערכת יחסים פתוחה. אני לא יודע איך זה באמת מרגיש, אולי זה כן טוב אבל אצטרך לנסות ורק אז לחוות דעה קונקרטית".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"נראה טוב, אולי קצת זקוק לעזרה בקטע הרומנטי. אופנתי! תמיד אומרים לי שאני מתלבש מאוד יפה. אני יודע זה נשמע מצחיק אבל אומרים לי שאני מתלבש קול".
איך נראית אשת חלומותיך?
"קעקועים מדליקים אותי, מראה גותי הוא האהוב עליי ויש לי פטיש לתסרוקת פוני. אם למישהי יש פוני כמו שצריך, אני נדלק כמו זיקוק. זו נישה, Bettie Bangs כזה. זה הסגנון".
רק ככה?
"זה לא שחור-לבן. זו העדפה מאוד מסוימת שיש לי. אני לא אשפוט מישהי רק בגלל שהיא לא נראית ככה, אבל צריכות להיות תכונות מסוימות באישיות ובמראה כדי שאימשך למישהי".

6 צפייה בגלריה
ניב חדש
ניב חדש
"לא רואה את עצמי במערכת יחסים פתוחה". ניב חדש
(צילום: אוסף פרטי)

מאמין באהבה ממבט ראשון?
"לחלוטין".
מה דעתך על גוסטינג?
"כשהייתי בלונדון, בדיוק לפני שהתחילה הקורונה, פגשתי מישהי שחיבבתי ממש. היה לנו מאצ' עוד לפני שהגעתי לעיר. לאורך כל החודש כשדיברנו, היא לא טרחה לספר לי שהיא הייתה מאורסת עד לפני שלושה חודשים ושהיא לא מעוניינת בכלום, וכשזה התגלה, זה היה מאוד מוזר, ודי ביאס לי את החופשה.
"הייתה מישהי שיצאתי איתה, חזרנו אליי לדירה אחרי דייט אחד, שכבנו והכול היה נראה בסדר אבל פתאום היא נעלמה ואמרה שהייתי רק ריבאונד. הייתה עוד מישהי שחתכה מוזר. לא יודע, אני נתקל בהרבה חוסר כנות מנשים שפשוט לא מסוגלות להגיד - 'לא מתאים לי, הספיק לי, לא בא לי'. אם אתן לא מעוניינות – תגידו! אל תמרחו אותנו ותספרו כל מיני סיפורים. אולי לפעמים אני לא קורא נכון את השטח, אבל אני מאמין שעדיף להגיד מאשר למרוח וסתם לשחק משחקים".
חתונה ברבנות - כן או לא?
"אין מצב, בשום פנים ואופן לא".
מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"אהבה ללא תנאים".
מה זאת אהבה מבחינתך?
"שני אנשים שמסוגלים לעזור אחד לשני לצמוח ולשפר את עצמם".
תאר לי את הדייט המושלם מבחינתך.
"יושבים לאכול איפשהו, הולכים להופעה אחר כך ואז יוצאים לשתות. יותר מושלם מזה אין".

6 צפייה בגלריה
ניב חדש
ניב חדש
ניב חדש. לא פוסל זוגיות בלונג-דיסטנס
(צילום: אוסף פרטי)

מה גורם לך לצחוק?
"ממים ודברים הזויים שאני נתקל בהם באינטרנט".
מהם התחביבים שלך?
"מוזיקה, קולנוע, נגינה, קעקועים, חתולים, ספרים, יוגה".
על איזה תחביב לא תוותר לעולם, גם לא בשביל בת הזוג?
"לא אוותר על המוזיקה, שהיא מהות חיי".
אתה מתפרנס מזה?
"לא, נטו תחביב".
מה המקום האהוב עליך בעולם ולמה?
"הייתי בהלסינקי לפני שלוש שנים ונהניתי מכל רגע. זאת עיר מדהימה, והלוואי שייתאפשר לי לעבור לגור שם יום אחד".
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"Paradise City, סדרה ממש גרועה וקרינג'ית ב'אמאזון'. זו הייתה אמורה להיות דרמה על תלאות עולם הרוקנ'רול, אבל זה הופק כל כך גרוע ולא אמיתי שזו בעצם קומדיה".
מה היית בגלגול הקודם?
"פיראט".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"יוצא לשתות בבר בפלורנטין עם חברים או להופעה, עכשיו כשזה חזר. הלימודים מאוד מתישים אותי, אז לפעמים אחרי מבחן אני גמור ואין לי כוח לצאת, תלוי בתקופה. אם יש לי מה לעשות אני תמיד אעדיף לצאת, אבל לפעמים מתאים לי קצת לבד".
מה דעתך על נשים אסרטיביות שמתחילות בעצמן?
"בעד, לחלוטין, והלוואי שהייתי נתקל בזה יותר. פעם אחת מישהי שמבוגרת ממני בעשור התחילה איתי בפייסבוק. הייתי בעד אבל זה די התמוסס".
מה דעתך באמת על נשים מבוגרות ממך?
"יצא שהרבה פעמים התחלתי עם בנות מבוגרות ממני, השיא היה 44 לדעתי ואפילו לא ידעתי כי היא נראתה בת 30 בערך, וזו הייתה סיטואציה מצחיקה. אני יודע שיש המון גברים שלא היו מסוגלים אבל זה לא כזה מפריע לי, אני אפילו בעד מישהי מבוגרת, אבל אני חושב שהמקסימום שאני מוכן זה כזה 34-35" .
היית יוצא עם מישהי עם ילדים מפרק א'?
"וואו, ילדים. אני חושב שאוכל לצאת עם מישהי שיש לה ילד רק אם היא באמת אשת החלומות שלי. אם זה סתם פלינג, שום דבר מיוחד, לא יודע אם אצליח. רק אם אני רואה את עצמי נשוי לה".
מודל לחיקוי או דמות שמהווה עבורך השראה?
"קיאנו ריבס. שחקן, מוזיקאי, נראה טוב, מכבד נשים, איש אהוב, שיחק ב'מטריקס', קשה שלא לאהוב אותו".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור מהיום?
"בדיוק כמו שאני רק מקועקע יותר, עמוק יותר בתוך המוזיקה, עם עבודה בהיי-טק שמשלמת טוב וגר בלוס אנג'לס".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"בפלורנטין - ב'סאצ'מו בר', 'ברלין', 'פלורנצ'ירס', 'צ'ירס'. מקווה שמישהי שמרגישה כמוני תקרא את הכתבה ותיצור קשר".