לרווקת השבוע שלנו, מאיה סנדרוביץ בת ה-38, נמאס לחכות למזל. היא הבינה שאם היא רוצה אהבה, עליה להיות אקטיבית ולחפש אותה בצורה מעשית. "אני לא יודעת אם זאת הקורונה, אבל הבנתי שלשבת בחיבוק ידיים ולחכות לנסיך על הסוס הלבן לא יביא לי שום דבר בחיים ונמאס לי לחכות. הבנתי שאם אני רוצה באמת להכיר מישהו, אני צריכה לפעול".
איך את פועלת?
"אני פשוט מודיעה את זה לעולם - אם זה בפייסבוק, בקבוצה מיוחדת של שידוכים בין חברים, או שאני מתחילה בעצמי ושולחת הודעות לבחורים שמוצאים חן בעיניי. אני לא פוחדת מהדברים האלה", היא מסבירה. "אני לא מפחדת להתחיל עם גברים, אני חופשי יוזמת. לא רק גברים צריכים להתחיל עם נשים. אנחנו גם מסוגלות לזה".
את מעבירה פה מסר מדהים!
"תודה, וחשוב לי שנשים יפנימו את זה, אבל חשוב לי להסביר שאני גם לא רוצה ללחוץ יותר מדי כי אהבה מגיעה כשמפסיקים לחפש. מה שאני עושה כרגע זה לזרוק אבן לאגם שקט. אני מנסה לגרום לדברים לזוז בזמנם".
משהו עבד לך בינתיים?
"כשכתבתי בקבוצה מסוימת בפייסבוק שאני מחפשת שיכירו לי, זכיתי למספר רב של פניות וזה היה מאוד מחמיא וגם יצאתי לדייטים; וכשאני יוזמת עם מישהו, תמיד משהו קורה ויש זרימה. אבל בינתיים, שום דבר לא התפתח לקשר רציני מספיק".
מניין נובע הקושי שלך לדעתך?
מאיה מהרהרת בשאלה, ולבסוף משיבה: "במשך תקופה ארוכה הייתי מרוכזת בקידום אישי ומקצועי. למדתי, עזבתי את הארץ ולא באמת חיפשתי. לא הייתי מוכנה כל כך לזוגיות ולא הייתי בראש הזה, וגם כשכבר ניסיתי, אז זה לא היה 'זה'. גם יכול מאוד להיות שיש בי תכונות שחלק מהגברים נרתעים מהן".
כמו מה?
"הכנות שלי, הישירות, העקשנות".

5 צפייה בגלריה
מאיה סנדרוביץ
מאיה סנדרוביץ
מאיה סנדרוביץ. "גברים נרתעים מהישירות"
(צילום: אוסף פרטי)

5 צפייה בגלריה
מאיה סנדרוביץ
מאיה סנדרוביץ
מאיה סנדרוביץ
(צילום: אוסף פרטי)

"בדייט השלישי הוא אמר שאני שתלטנית"

סנדרוביץ עלתה לארץ מארגנטינה כשהייתה בת 13. היא למדה בישראל תקשורת ואחר כך נרשמה ללימודי תואר שני ביחסי ציבור באוניברסיטת ניו יורק, שם היא חיה במשך מספר שנים. כיום היא מתגוררת בראשון לציון ועובדת בג'ונגל הקשוח של עולם יועצי התקשורת. למה המידע הזה חשוב? כי אין ספק שמאיה עוסקת בתחום שדורש לא רק אמביציה, "אלא גם המון עקשנות ועור של פיל", לדבריה.
האם העבודה התובענית שלך זולגת לקשרים הזוגיים?
"ובכן...", מאיה מתמהמהת וצוחקת. "אני חייבת להגיד שזה קצת גולש למערכות היחסים".
באיזה אופן?
"בקריירה שלי אני מאוד פרפקציוניסטית, ולפעמים מלאה בביקורת עצמית. אם דברים לא הולכים כמו שאני רוצה, אני שוברת את הראש ומנתחת אותם. אני מניחה שזה ככה גם בזוגיות, אבל זה משהו שאני עובדת עליו. אני לומדת לשחרר מעצמי את הקשיחות והמגננות".
מישהו פעם העיר לך על זה?
"פעם יצאתי עם בחור ולקחתי אותו למסעדה שאני מכירה ואוהבת לאכול מנה ספציפית שמכינים בה, והזמנתי לשנינו אוכל. הוא לקח את זה קשה".
שהזמנת לו אוכל?!
"כן. בדייט השלישי שלנו הוא פצח בווידוי שהוא מרגיש שאני קצת שתלטנית", היא צוחקת.
קצת מוגזם, לא?
"אולי, אבל ברור לי שלפעמים גברים מפרשים אותי לא נכון או נרתעים מזה שאני אדם מאוד עצמאי. אני אוהבת לצאת ולבלות ואני מאוד חברותית. קשה לפספס אותי. מצד שני, עם הבן אדם הנכון אני לפעמים רוצה להיות 'האישה הקטנה', זו שמתרפקת עליו ונותנת לו להוביל".
"רגע, את יודעת מה? אני חוזרת בי", מאיה תופסת את עצמה ומנסה לדייק: "אני לא האישה הקטנה, כמו שאני כן מחפשת גבר שידע להתמודד עם כל החבילה שהוא מקבל, כי אני בחורה מאוד רגישה ומכילה. לצד הגבר הנכון אני מסוגלת לשחרר הכול".
כיצד הרגישות שלך באה לידי ביטוי?
"כמה שאני חזקה, ככה אני רגישה. אני יכולה להתרגש מהדברים הכי קטנים. בכיתי למשל בטקס ההשבעה של ביידן, ואני מסוגלת לבכות מפרסומת של כלבלבים חמודים. בעולם הזה של התקשורת דווקא כיף להיות רגשן ולהראות את זה. כולנו בסופו של יום בני אדם".
אז מתי בכית בפעם האחרונה?
"אם להיות כנה, בכיתי בגלל בחור".
אוי. למה?
"כי התאכזבתי שזה לא עבד בינינו. זה היה מישהו שהכרתי ויצאנו תקופה קצרה אבל מאוד אינטנסיבית, והייתה זרימה מעולה בינינו עד שמשהו פשוט לא עבד שם. לא אפרט מתוך שמירה על הפרטיות שלו, אבל האכזבה קצת שברה אותי, ככה שלא משנה כמה חוזק ואסרטיביות אשדר, בתוך תוכי אני בחורה מאוד רכה ופגיעה, וזה כל היופי".

5 צפייה בגלריה
מאיה סנדרוביץ
מאיה סנדרוביץ
מאיה סנדרוביץ. "בתוך תוכי אני בחורה רכה וזה כל היופי"
(צילום: אוסף פרטי)

5 צפייה בגלריה
מאיה סנדרוביץ
מאיה סנדרוביץ
היא הזמינה לו אוכל והוא קרא לה שתלטנית. סנדרוביץ
(צילום: אוסף פרטי)

איזה בן זוג את מחפשת?
"גבר דומיננטי שיהיה בטוח בעצמו ולא יפחד מאישה חזקה. אני לא חושבת שהייתי יכולה להיות עם מישהו שקט, ביישן ומופנם. אני צריכה שהוא יהיה אנרגטי!", היא אומרת את המילה בהתלהבות. "וכמובן, מישהו שמוכן לזוגיות, ומחפש לבנות משפחה. בן אדם מבוסס שיודע מה הוא רוצה. מישהו עם עבודה יציבה וחיים יציבים".
ומה מבחינת מראה?
"אני מתנשאת לגובה של 175 סנטימטרים, אז כדאי שהוא יהיה גבוה, ובדרך כלל יצאתי ואני נמשכת לגברים כהים".
פוליטיקה רלוונטית אלייך?
"לא, האמת שלא. מי שקיצוני לימין או לשמאל אז זה לא יתאים איתו, כי מבחינתי זה מעיד הרבה על אדם אם הוא לא יכול להקשיב לדעה אחרת. אני בעצמי מתעניינת בגלל המקצוע שלי, אבל אני לא חיה את זה".
מה היתרון שלך?
"אני מאוד תומכת, נאמנה, אוהבת. אני תקשורתית, פתוחה, בן אדם חייכן וחיובי. יש האומרים שאני מקרינה אור. אני בן אדם מצחיק, עם ראש פתוח. לא לוקחת את עצמי ברצינות, ואני מאוד משפחתית".
ומה החיסרון שלך?
"הניסיון שלי בעבר הפך אותי לחשדנית קצת. קשה לי להיפתח בהתחלה".
את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"אהבה ממבט ראשון לא, תשוקה כן".
כמה זמן את רווקה?
"כשלוש שנים".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"לפני שנה וחצי".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"הבנתי מה אני מחפשת בבן זוג. הבנתי שאני לא מחפשת מישהו שישלים אותי, אלא מישהו שיצעד לצידי. הבנתי מה חשוב לי בתוך מערכת יחסים, מה חשוב לי מהצד השני. הבנתי שלדברים לפעמים צריך לתת זמן".
מה מעליב אותך?
"שקרים, גברים שנעלמים, כשלא עונים, זלזול בזמן וחוסר כבוד, הודעות לא לעניין – למשל עם טון סקסואלי או בשעה מאוחרת".
מה המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"תקשורת, נאמנות, פתיחות".
מה ה'דיל ברייקר' שלך?
"מישהו שמשקר, שמשחק משחקים, שלא מסתדר עם המשפחה שלי או לא רוצה משפחה".
רגע, את ארגנטינאית. מה יקרה אם תכירי בחור צמחוני או טבעוני?
"הו! פה תהיה בעיה", היא מתפקעת בצחוק. "כיאה למקום ממנו באתי, אני אוכלת בשר. אוי ואבוי אם אהיה צמחונית", היא מחייכת. "בנוסף לזה, אני גם ממש לא שומרת על כשרות. אז אני לא שוללת להכיר צמחוני, טבעוני או מישהו ששומר כשרות, אבל שלא יתערב לי בצלחת, אחרת אין לזה סיכוי".

5 צפייה בגלריה
מאיה סנדרוביץ
מאיה סנדרוביץ
אל תצפה שהיא תוותר על הבשר. סנדרוביץ
(צילום: אוסף פרטי)

תארי לי את הדייט המושלם.
"דייט לא שגרתי דווקא. אולי ללכת לפארק שעשועים או לפיינטבול, או להיפגש באסקייפ רום, משהו שהוא לא הדבר הרגיל. לעשות יחד פעילות שתגרום לנו לשבור את הקרח ולהכיר האחד את השני".
מה מצחיק אותך?
"שנינות, אנשים עם יכולת להבין ציניות, אנשים שיודעים לצחוק על עצמם, והאחיינים שלי".
מה את עושה בזמנך הפנוי?
"אני מתאמנת המון, אוהבת לרקוד, קולנוע, מסעדות, טלוויזיה, ים, מוזיקה, הופעות, טיולים... כל הדברים שהקורונה לקחה מאיתנו".
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"ברידג'רטון ולופין".
איזה מוזיקה את שומעת?
"בעיקר מיינסטרים, פופ, רוק וכן הלאה. ישראלי מעט מאוד, אבל אם כן אז אני אוהבת את הקלאסיקות: אריק איינשטיין, שלום חנוך, כוורת".
איפה את רואה את עצמך בעוד עשור מהיום?
"נשואה באושר, מגדלת שני ילדים, עובדת בתחום התקשורת ומצליחה מאוד".
איפה אפשר להתחיל איתך?