רבים מהרווקים ומהרווקות נמצאים היום במעגל אינסופי של מאצ'ים, שלא מובילים לשום דבר. זה אומר שכבר שנים שהם נמצאים בשגרה שכוללת סוויפ ועוד סוויפ ועוד דייט ועוד דייט, ואהבה? אין.
השפע הלא נגמר של אפליקציות ההיכרויות למיניהן רק מתעתע את הרווקים, וגורם להם להאמין שהאהבה שלהם נמצאת במרחק סיבוב נוסף אחד עם האצבע, כשבפועל מה שבאמת צריך כדי למצוא אהבה, זה להחליט שאתם מתמקדים ובאים להכיר בצורה הרבה יותר עמוקה. צפו בווידיאו של טל רומן ועדי טרם.
(תסריט: טל רומן ועדי טרם, בימוי: צפריר שוראקי, סאונד: טל אתחדיה, טכנאי: אלי סגל, פרומטר: תהילה גולדמן, עריכת וידיאו, אפטר ואפקטים: שי שבתאי)
מחקרים מראים כי ישנן מספר פעולות שיגדילו את הסיכוי שלכם למצוא התאמה באפליקציה, בראש ובראשונה - השקעה אמיתית בפרופיל או בביו שלכם. רושם ראשוני, בטח כשיש הרבה "מתחרים", הוא מאוד-מאוד חשוב. במילים אחרות, אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שיעשו לכם סוויפים ימינה, חשוב מאוד שתפנו לעצמכם כמה דקות ותשבו על הפרופיל שלכם, כי פרופיל שכתוב היטב, עם תמונות טובות ואפילו עם סרטון וידיאו שווה, יעזור לכם לבלוט בתוך ים הפרופילים הגנריים.
שימו לב לשגיאות כתיב, ועברו על כל מילה ומילה שאתם כותבים. מחקרים מראים שמתן מידע אמיתי וחיובי על עצמכם, יכול להגדיל את הסיכויים שלכם למשוך אנשים בעלי דעות דומות, וליצור רושם ראשוני מדויק יותר.
1 צפייה בגלריה
טל רומן ועדי טרם
טל רומן ועדי טרם
טל רומן ועדי טרם
(צילום: מתוך הווידיאו)
יש לכם מאצ'? מעולה! נסו להתחיל את השיחה בפנייה אישית, חיובית והומוריסטית. כך, הסיכוי שישיבו לפנייה שלכם רק יעלה. אגב, אם כבר הגעתם לשלב ההתכתבות, תכבדו את הצד השני, תתעניינו בו או בה, תשאפו לחפש תחומי עניין משותפים ומהנים, ותשתפו אותו או אותה בחוויות חיוביות שקרו לכם.
"אם כבר הגעתם לשלב ההתכתבות, תכבדו את הצד השני, תתעניינו בו או בה, תשאפו לחפש תחומי עניין משותפים ומהנים, ותשתפו אותו או אותה בחוויות חיוביות שקרו לכם"
דרך נוספת להגדיל את הסיכויים שלכם עוברת בהתמדה. אחת הסיבות העיקריות שקשה למצוא התאמות באפליקציות היא אותה אשליית שפע שפתחנו איתה. אנשים כל הזמן מפחדים לפספס משהו טוב יותר, מישהי שווה יותר, מישהו מוצלח יותר, וכתוצאה מכך, מדפדפים הלאה מהר מדי, ומפספסים הרבה מאוד קשרים פוטנציאליים.
לכן, כשאתם כבר מוצאים אדם שנראה לכם מתאים, חשבו על שלושה קריטריונים שאתם לא מוכנים לוותר עליהם. למשל: תחביבים, ערכים ומשיכה. אם הצד השני עונה על הקריטריונים האלה, עצרו לרגע את שאר ההתכתבויות ותנו לו או לה הזדמנות אמיתית.
הטיפ האחרון שלנו הוא תיאום ציפיות - מומלץ כבר בשלב מוקדם יחסית של ההיכרות להבין מה המטרה שלכם: זוגיות, מפגש אינטימי או להמשיך להתכתב לעד באפליקציה? חשבו עם עצמכם מה אתם מחפשים כרגע, כדי שאם אינכם ב"אותו הראש" עם הצד השני, עדיף שתדעו זאת על ההתחלה ולא תבזבזו זמן מיותר לכם ולצד השני.
כמובן שרמיזות מיניות לאנשים שאינכם מכירים הן BIG NO NO, וגם אם אתם מחפשים עכשיו מפגש מיני, כדאי שתכירו קודם, ותשמרו את ההצעות המיניות לשלב מתקדם יותר של ההיכרות.
בהצלחה!