בישראל נשברו כבר כמה וכמה שיאי גינס חמודים – מהחלווה הגדולה בעולם, דרך התות הכבד ביותר, ועד לשרשרת עטיפות המסטיק הארוכה מכולן. ביום חמישי צפוי להישבר שיא גינס נוסף, רומנטי להפליא.
אירוע "ספידייט מונלייט", שאמור להיות הגדול מסוגו בהיסטוריה, ייערך במתחם המגדלור בנמל תל אביב ויכלול אלף איש, 500 נשים ו־500 גברים, שכמהים לאהבה וישתתפו בסדרת דייטים קצרים. שלוש דקות בלבד יוקדשו לכל מפגש, כאשר כל אחד ואחת יצטרך לפגוש לפחות 20 משתתפים במהלך הערב. אם אף אחד לא יבריז, ההפנינג הרומנטי צפוי לשבור את שיא גינס הקודם בתחום שנקבע באירלנד, עם 964 משתתפים.
"חשוב לי לדבר עם מישהי לפני שאני יוצא איתה לדייט. בגלל זה 'ספידייט' כל כך מתאים לי. זאת הזדמנות להסתכל לה בעיניים ולבחון אם זה מתאים"
אירוע "ספידייט מונלייט" נערך כחלק מהשקת סדרת יינות "כרמל מונלייט" לרגעים רומנטיים. באותו ערב יתקיימו עוד כמה אירועים שנוגעים ללב: הופעות חיות של רביב כנר ואמנים נוספים, וכן "מרוץ האהבה הודיס סינגלס Run", שבו ירוצו פנויים ופנויות במסלולים של ארבעה ושמונה קילומטר, בתקווה שנשימתם תיעתק ביחד.

1 צפייה בגלריה
עומר שיאון
עומר שיאון
עומר שיאון. לא מתחבר לאפליקציות
(צילום: אוסף פרטי)

עומר שיאון (20) מקיבוץ משמרות יהיה אחד ממשתתפי ה"ספידייט". "ראיתי את זה בטלוויזיה ותמיד רציתי לנסות", הוא מספר. "אני מחפש אהבה, מאמין באהבה ורוצה אותה. קשה מאוד למצוא היום אהבה בחיי היומיום, בעיקר כי אני לא מתחבר לאפליקציות. חשוב לי לדבר עם מישהי לפני שאני יוצא איתה לדייט. בגלל זה 'ספידייט' כל כך מתאים לי: זאת הזדמנות להסתכל לה בעיניים ולבחון אם זה מתאים או לא".
גם עבור לינוי שיר (30) מירושלים זאת תהיה הפעם ראשונה באירוע שכזה. "נרשמתי אליו במסגרת 'דברים שאפשר לעשות מחוץ לקופסה כדי למצוא בן זוג'. אני לא פוסלת שום אופציה כדי למצוא אהבה. אי אפשר לדעת מאיפה היא תגיע", היא אומרת, "ואם יש מצב שגם נשבור את שיא גינס - זה בכלל מגניב".