כולנו מחפשים ומחפשות אהבה באפליקציות. באחת, בשתיים או בארבע במקביל. פעם היינו מתביישות ומתביישים בזה, היום כבר אין סיבה. ולמרות שכולנו שם, עדיין כל כך הרבה נשים וגברים מפשלים בדבר הכי חשוב - הפרופיל שלהם. אנשים משקיעים בממוצע שלוש שניות בכל פרופיל שהם רואים. זה אומר שיש לנו שלוש שניות בלבד כדי ליצור רושם ראשוני טוב בכרטיס הווירטואלי הזה, אז למה שלא נעשה את זה מדהים?
2 צפייה בגלריה
אפליקציה של היכרות
אפליקציה של היכרות
בדרך לפרופיל המושלם באפליקציה
(צילום: Shutterstock)
בשנים האחרונות ראיתי אלפי פרופילים וכתבתי פרופילים חדשים לעשרות אם לא מאות אנשים. המידע שאספתי מתבסס על מחקרים מהעולם, והוצאתי ממנו כמה טיפים שימושיים ביותר, שיעזרו לכם לייצר פרופיל מנצח, שיבלוט מעל השאר.

מינימום שלוש תמונות. ותרו על משקפי השמש והחברים

כשאנשים מחפשים את המאצ' המושלם, הם קודם כל מסתכלים על התמונות. לא, תמונה אחת זה לא מספיק. גם שתיים לא. בטח אם שתיהן דומות מדי. שימו מינימום שלוש תמונות, ואם אפשר יותר - מה טוב.
מה לא לשים? תמונה עם עוד אנשים - No. תמונה עם אנשים מהמגדר השני? - BIG NO NO. הפרופיל אמור להראות איך אתם נראים, ולא כמה חברים שלכם אוהבים אתכם או מה לבשה האקסית שגזרת את הפרצוף שלה מהתמונה. משקפי שמש? לא, אלא אם כן זאת תמונת המאה, ובטח לא יותר מאחת. סלפי מחדר הכושר? לאאאאאאא!

2 צפייה בגלריה
אישה וגבר עומדים גב לגב ומחזיקים טלפון
אישה וגבר עומדים גב לגב ומחזיקים טלפון
באפליקציות יש לכם שלוש שניות לייצר רושם ראשוני
(צילום: shutterstock)
אז מה כן? בואו נתחיל מהתמונה הכי חשובה: תמונת הפרופיל. תמונת פרופיל טובה היא תמונה שמאפשרת למסתכלים לראות אתכם מספיק קרוב אבל לא מדי. אם בתמונה יש מקום רק לפרצוף שלכם, זה קרוב מדי. יש לכם תמונה מחויכת? מעולה! אנשים נמשכים לאנשים אחרים שמחייכים. זה המדע אומר, לא אני.
"תמונת פרופיל טובה היא תמונה שמאפשרת למסתכלים לראות אתכם מספיק קרוב אבל לא מדי. יש לכם תמונה מחויכת? מעולה! אנשים נמשכים לאנשים אחרים שמחייכים. זה המדע אומר, לא אני"
אתם מנגנים על כלי נגינה מסוים? השוויצו בכך! יש לכם תמונה טובה עם חיית מחמד? גם טוב! ומה עם שאר התמונות? כדאי שתהיה לפחות תמונת אחת עם גוף מלא ועוד תמונה עם קצת אופי, אולי מאיזה טיול.

בלי תיאורים מיניים, לא יותר מארבע שורות חמודות

ועכשיו לחלק הבאמת קשה. מה כותבים? אני אתחיל ממה שלא כותבים: בחייאת, שום אזכור לעניינים מיניים - לא סקס, לא מיטה, וגם אל תציין כמה אתה טוב במסאז' אלא אם... בעצם, אין לזה שום החרגה. פשוט אל תכתוב את זה. אם כתבת שאת אוהבת "יוגה, ים ויין בשקיעה", זה נחמד, אבל הפרופיל שלך זהה ל-80% מהנשים באפליקציות. כולנו אוהבות יין בשקיעה, את לא מיוחדת. גברים יקרים - תכתבו. משהו. אם השארתם ריק, קחו בחשבון שנחשוב שאתם לא רציניים. ואנחנו פה בשביל למצוא אהבה, לא?
נשים יקרות - אתן חכמות ורהוטות, אבל תשתדלו לשמור על זה גג ארבע-חמש שורות. אם תכתבי יותר, סיכוי סביר שהרוב יתייאשו באמצע המניפסט. את לא הבעיה, הבעיה היא עולם האינסטנט שאנחנו חיות בו.
אז מה כן לכתוב? כל דבר שייתן הצצה למי שאתם ואתן באמת, מעבר לתחביבים או לעבודה שלכם. מה מרגש אותך בחיים? מה חשוב לך? מה אתה מעריך בזוגיות? כמובן, כל ביטוי של הומור שיקליל את הדיכאון שממילא אנחנו נמצאים בו כשאנחנו מחפשים אהבה אונליין, יתקבל בברכה. אבל לא להגזים.
קחו דוגמה על חשבון הבית: "אני אליאנה ואני מכורה לטוויטר, אבל גם נלחמת עם עצמי להניח את הסמארטפון בצד כי טלפון זה השטן 😅. מסעדות ומתנות יקרות לא מרגשות אותי, אבל אכפתיות, אינטימיות ורגישות - כן. יזמית בלב אבל עצלנית בגוף. אל תשאל אותי איך זה בא ביחד".
"מה מרגש אותך בחיים? מה חשוב לך? מה אתה מעריך בזוגיות? כמובן, כל ביטוי של הומור שיקליל את הדיכאון שממילא אנחנו נמצאים בו כשאנחנו מחפשים אהבה אונליין, יתקבל בברכה. אבל לא להגזים"
ולסיום - אימוג'ים - כן? לא? ברור שכן! זה הופך טקסטים להרבה יותר קלילים בעין וגם מעביר את הווייב שלכם בצורה הרבה יותר טובה. אבל אם רגע להתעמק, באילו אימוג'ים לא להשתמש? באלה > 🍆😈👹💩👅 (לא צריך להסביר למה, נכון?) באילו כן? באלה >😅😊🥰😍
בסוף, הכי חשוב שתהיו אתם ושתתנו הצצה למי שאתם ואתן דרך הפרופיל שלכם.
בהצלחה! אליאנה ברבל היא המנכ"לית של אפליקציית אלי הבוטית, שעוזרת למצוא אהבה דרך חברים. רוצים לקבל את דעתה של אליאנה על הפרופיל שלכם? שלחו לה מייל