"בגלגול הקודם הייתי גבר כי יש בי צד גברי מסוים", קובעת רווקת השבוע שלנו, שירה גלבוע. "אני הולכת עם ארנק מגנט קטן של גברים, אני נוהגת כמו גברים, גם בלבוש אני לא נשית במיוחד. לא תראי אותי הולכת עם שמלות ועקבים, ממש לא, רק לחתונה, וגם זה בגלל שאני מכריחה את עצמי. ג'ינס ונעלי בלנסטון זה אחלה מבחינתי. יחד עם זאת, אני נמוכה אז יש בי משהו עדין וזה מתאזן. יש לי שלושה אחים בנים, אז אפשר לומר שגדלתי כמו מוגלי קטנה, 'טום בוי' כזאת שמטפסת על עצים ומשחקת כדורגל בשכונה. עד היום אני היחידה בבית שצופה במונדיאל".
היא בת 30, מתגוררת במעלה אדומים, יש לה תואר ראשון בעבודה סוציאלית והיא עוסקת במשאבי אנוש. בימים אלו היא עושה הסבה לתחום החינוך וכבר בספטמבר הקרוב מתכננת להיות מחנכת ומורה לאזרחות. "אני מתה על ילדים ומאוד רוצה להיות אמא, אבל כדי לחנך וללמד אני מעדיפה להתמקד בתיכוניסטים, שכבר יש להם בגרות ואחריות. חשוב לי לחנך לעתיד טוב יותר".
מה היתרון שלך?
אני מתעניינת בהרבה מאוד נושאים, מדברת על הכול. אני מאוד ליברלית, אוהבת שאנשים הם שונים ומגוונים. נראה לי שאפשר להגדיר אותי כבחורה פשוטה שמחפשת בחור פשוט עם ערכים טובים".
ומה החיסרון שלך?
"השעון הביולוגי שלי הפוך. זה אומר שאני ערנית ופעילה יותר בלילה. לתפקד ביום ולישון בלילה מצריך הרבה מאמץ מבחינתי".

6 צפייה בגלריה
שירה גלבוע
שירה גלבוע
שירה גלבוע. משקיעה בקריפטו ולא מתכוונת להתנצל על כך
(צילום: M studio)

6 צפייה בגלריה
שירה גלבוע
שירה גלבוע
שירה גלבוע. לא תמצאו אותה בחצאית
(צילום: M studio)

מה זאת אהבה מבחינתך?
"להרגיש שבא לך להיות כל הזמן עם בן הזוג, לשתף אותו, להתייעץ איתו, להקשיב לו ולבלות במחיצתו. אהבה היא גם הציפייה הזאת, שלמרות הידיעה שיש לך יום עמוס, בערב את תגיעי לבית המשותף שלכם ותהיו ביחד".
את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"בהחלט כן. זה קיים אבל לא כולם זוכים לדבר המרגש הזה".

"אמרו לי שבשביל לזמן גבר, אני צריכה לקנות לו טלית. אז יש טלית, רק שיגיע"

שירה מספרת שהיא רווקה כבר "יותר מדי זמן", לדבריה. "היו לי כל מיני קשרים שלא החזיקו מעמד ליותר מכמה חודשים. בעצם, במשך המון שנים לא רציתי בכלל זוגיות. מהשחרור שלי מצה"ל ועד גיל 26 עסקתי בעיקר בלימודים. לא הייתי במוכנות לדבר הזה. עברתי כל מיני תהליכים, רציתי להשקיע בעצמי ולהתקדם, להתפתח ברמה האישית. רק בשנים האחרונות הבנתי כמה זה חסר לי והיום אני מוכנה ונכונה מחפשת מישהו רציני ויציב כדי להקים איתו משפחה. אמא שלי אמרה לי שבשביל לזמן את הגבר שלי אני צריכה לקנות לו טלית. אז יש טלית, רק שיגיע", היא צוחקת.
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"לפני כמה חודשים. הייתי במערכת יחסים עם מישהו צעיר ממני, בן 25, ואחרי שלושה חודשים של קשר הוא כבר לא היה בעניין וזה כאב לי. הוא חזר לאקסית שלו, בגדול".
אאוץ'. מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"שיש נושאים מסוימים בהם חשוב לי שתהיה לנו דעה או אידיאולוגיה משותפת כמו חיבור למסורת, ציונות, ליברליות ופתיחות לעולם".
"הייתי במערכת יחסים עם מישהו צעיר ממני, בן 25, ואחרי שלושה חודשים של קשר הוא כבר לא היה בעניין וזה כאב לי. הוא חזר לאקסית שלו"
תחביב מרכזי מאוד בחייה של שירה הוא מסחר בשוק ההון וקריפטו. היא מספרת שההתעסקות שלה בכלכלה הפריעה לגברים מסוימים שיצאה איתם: "אני מתעניינת בכלכלה וחושבת שאנחנו חיים במדינה שמאוד קשה לחסוך בה כסף לעתיד, לכן אני מוצאת בהשקעות מקור פרנסה נוסף למשפחה העתידית שלי. יש גברים שקצת קשה להם עם זה ואני יכולה להבין, אבל זה משהו שנצטרך לדבר עליו.
"בגדול, היו לי שני סוגים של גברים - אלו שהפריע להם כי הם מאוד סולידיים, עובדים, חוסכים כל שקל ומפחדים 'להמר' על הביטחון הכלכלי שלהם, ואלו שהם לא מודרניים ואפילו חשוכים, שאמרו לי שזה 'תחום עניין של בנים' והקושי שלהם היה בעיקר עם העובדה שאני אישה שעוסקת בדברים כאלה.
"חבר'ה, אנחנו ב-2023! אני אישה אבל זה לא אומר שאני צריכה לשבת בבית ולגדל את הילדים, לנקות ולבשל. זה לא יקרה, אני לא אחת כזאת. אני אישה של קריירה, של לצאת לעבוד. הדומיננטיות שלי הפריעה לגברים מסוימים, אבל זה רק חידד לי את האדם שאני מחפשת: מישהו שיהיה איתי באותו ראש, שיאהב לראות את בת הזוג שלו פורחת, עסוקה, ונמצאת בעשייה מתמדת".
"חבר'ה, אנחנו ב-2023! אני אישה אבל זה לא אומר שאני צריכה לשבת בבית ולגדל את הילדים, לנקות ולבשל. זה לא יקרה, אני לא אחת כזאת. אני אישה של קריירה, של לצאת לעבוד"
מדהים. מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"אמון ושיתוף. שנרגיש שאפשר לסמוך האחד על השני, בלי שקרים. הכול בחוץ והכול חשוף".

6 צפייה בגלריה
שירה גלבוע
שירה גלבוע
שירה גלבוע. טלית כבר יש, וחתן?
(צילום: אוסף פרטי)

את פעילה באפליקציות?
"מעט מאוד, בעיקר באוקיי-קיופיד".
מהו הדבר הכי טוב שיצא לך משם?
"הכרתי כמה חברים טובים לחיים. אחד מהם כבר נשוי עם ילדה ואנחנו עדיין בקשר. אפילו הכרתי את אשתו ואנחנו יושבים לפעמים".
חזק. ומהי החוויה הכי גרועה?
"לפני עשור בערך, כשהאפליקציות עוד היו חדשות, הכרתי בחור שממש הטריד אותי, לאחר מכן גם שלח לי תמונות מזעזעות אבל הייתי חזקה מול זה והצלחתי להיפטר ממנו יחסית מהר".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך?
"בחור שממש הטריד אותי לאורך כל הדייט. כל הערב הוא דיבר על עצמו וידעתי שזה לא 'זה', אבל המשכתי כי לא היה לי נעים לחתוך. כשהחזרתי אותו אל הרכב שלו, הוא ניסה לגעת בי ואמרתי שאני לא רוצה ושיתרחק. אבל הוא המשיך ב'מה הבעיה שלך?! כולה נשיקה'. מהר מאוד הוא גם הוציא את איבר המין שלו וזה היה מזעזע. יצאתי מהאוטו והעפתי אותו. לונג סטורי שורט, כמה שנים לאחר מכן הוא התפרסם באופן שלילי בדיוק באותו נושא, כשהתגלה שהטריד נשים נוספות, בהן מישהי מפורסמת. שמעתי שהוא חזר בתשובה אבל הוא פסיכופת, חד-משמעית".
מזעזע. מה מעליב אותך?
"כשמתנשאים מעליי, כשלא רואים אותי וכשמזלזלים בי".
"הוא ניסה לגעת בי ואמרתי שאני לא רוצה ושיתרחק, אבל הוא המשיך ב'מה הבעיה שלך?! כולה נשיקה'. מהר מאוד הוא גם הוציא את איבר המין שלו וזה היה מזעזע"
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך ולמה?
"חוש הומור - כי זאת הדרך הכי טובה להתמודד עם החיים. שיהיה חזק מול החיים, שידע להסתדר בכל סיטואציה. בחור רגיש, שידע לדבר ולבטא את עצמו, שגם ברגעים פחות טובים בקשר ידע לראות גם אותי ולקיים דיאלוג בריא. חשוב לי שיהיה אינטליגנט שמתעניין בהרבה דברים. הפתיחות לשונות של מגוון של אנשים ודעות ממש חשובה לי".
מה הטייפ שלך?
"בחורים גבוהים עם זיפים עד זקן קצרצר. קצת קשה לי עם הזקנים הארוכים של הרצל. עיניים בהירות, חיוך מלא שיניים, כתפיים חסונות".
תארי לי את הדייט המושלם.
"דייט שקשה לסיים אותו, שמדברים בו במשך שעות בלי לשים לב לזמן, ששנינו צוחקים בקול ומוצאים שיש לנו הרבה נושאי שיחה משותפים. דייט שלא בא שייגמר. פחות משנה לי איפה".

6 צפייה בגלריה
שירה גלבוע
שירה גלבוע
אוהבת לטייל וחולמת על גבר פתוח ואינטליגנט. שירה גלבוע
(צילום: אוסף פרטי)

חתונה - ברבנות, אזרחית או מוותרת?
"כדת משה וישראל".
דעה פוליטית?
"אני הולכת להיות מורה לאזרחות ומאוד חשוב לי לעקוב ולדעת מה קורה בארץ ובעולם. אין לי בעיה שבן הזוג שלי יהיה בעל דעה שונה משלי, רק שלא יהיה קיצוני לאף צד".
עישון?
"לא מעשנת וממש מעדיפה שגם בן הזוג שלי לא יעשן".
טווח גילים שאת מחפשת?
"28-35 ככה".
גרוש עם ילדים או גרוש בכלל – זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"מעדיפה שלא. רוצה שחוויית החתונה תהיה ראשונה לשנינו ושהוא יגיע לקשר איתי פנוי בכל ליבו, בלי מטענים מורכבים".
מה יגרום לך לוותר על גבר?
"גבר שלא סגור על מה הוא אוהב לעשות בחיים, שאין לו חלומות גדולים שהוא רוצה להגשים או גבר שלא יודע לבטא את עצמו ואת הרגשות שלו החוצה".

6 צפייה בגלריה
שירה גלבוע
שירה גלבוע
שירה גלבוע. חשוב שתבוא עם ראש פתוח
(צילום: אוסף פרטי)

מה את עושה בזמנך הפנוי?
"אני מאוד אוהבת לקרוא, להתעדכן מה קורה בארץ ובעולם, לשמוע מוסיקה ופודקאסטים, לצפות בסרטים וסדרות בנטפליקס, לטייל ולסחור בשוק ההון אבל אני הכי אוהבת לבלות עם האחיינים שלי".
מהו המקום האהוב עלייך?
"הבית שלי. מוצאת בו מקום מפלט מהעולם וגם הכלב שלי, שיבס, מחכה לי שם כל ערב. קוראים לו ככה כי הוא בצבע וויסקי".

6 צפייה בגלריה
שירה גלבוע
שירה גלבוע
שירה והכלב שיבס. הבית הוא מקום המפלט
(צילום: אוסף פרטי)

מה מצחיק אותך?
"סרקזם, הומור גבוה ושחר חסון".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"לפני שלושה חודשים. החבר הכי טוב של אבא שלי נפטר וקרע לי את הלב לראות את אבא שלי כל כך עצוב".
הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"Outlander".
איזו מוזיקה את שומעת?
"בעיקר ישראלית חדשה וישנה אבל אוהבת לשמוע כמעט הכול חוץ מרוק כבד ודיכאון".
ספרי משהו שאף אחד לא יודע עלייך.
"אני לא אוכלת בשר כבר מגיל 16, אבל לפעמים אני חוטאת בלאכול את הקובה של אמא. לא מצליחה לעמוד בפניו".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"אחת כזאת שמתעסקת בהרבה תחומים, שעומדת על מה שחשוב לה ואולי גם מצחיקה".
מה את עושה בימי שישי בערב?
"כל שבת שניה אנחנו עושים ארוחה כל המשפחה, בשבתות הפנויות אני עושה בינג' בבית או יוצאת לדייטים".
איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"נשואה פלוס 3 עם כלב, בתפקיד מוערך במערכת החינוך, מנהלת ביה"ס תיכון".