שרון ביאליק בת ה-33, גדלה בתור "ילדה הורית", תכונה שהיא מבקשת להשאיר מאחור, בתקווה שיגיע בחור עצמאי שלא מחפש מטפלת. "אני השלישית מבין שישה אחים. כשהייתי בת 13 אבא שלי נפטר. אחי הגדול התגורר אז בחו"ל, אחותי הגדולה הייתה בצבא ואמא שלנו עבדה מאוד קשה כדי לפרנס את כולנו. פתאום נאלצתי להיות האמא והאבא בבית - להוציא מהגנים, לנקות, לבשל, לעשות סידורים. התבגרתי מאוד מהר והפכתי לאדם עצמאי. קצת שכחתי להיות ילדה".
ספרי לי על אבא שלך.
"אבא שלי היה גבר מאוד נאה. עיניים בהירות, גבוה, מרשים. אדם עם מידות טובות. הוא היה מתקתק את הבית, מבשל, מנקה, לוקח ומחזיר אותנו. לאחרונה אני מוצאת את עצמי מחפשת מישהו שיהיה דומה לו. אני יכולה להגיד שבעקבות מה שעברתי, חשוב לי מאוד להיות זאת שנשענת. אני לא רוצה לחזור להיות האמא, זאת שמטפלת בגבר".

6 צפייה בגלריה
שרון ביאליק
שרון ביאליק
שרון ביאליק. שכחה להיות ילדה
(צילום: צילום עצמי)

לא נמשכת לרזים

היא נולדה באריאל ועברה לאחרונה לראש העין, לאחר שמאסה בדירות שכורות ושבורות במרכז. היא עובדת כמנהלת מרחב צפון בחברת תקשורת, ומגדירה את עצמה כאישה רגישה, מלאה בשמחת חיים, מישהי שמאמינה באלוהים ומחוברת חזק למסורת. "אני תמיד מדגישה את זה בדייטים - שחשוב לי שתהיה לו זיקה לחגים, לקידוש.
"בדייט האחרון נישקתי מזוזה בכניסה לפיצרייה לא כשרה, והבחור, שהיה אתיאיסט, עשה מזה צחוק ואמר, 'רגע, למה לא אמרת? שיביאו לי כיפה'. זה קרה שנייה אחרי שאמרתי לו שאני זורמת איתו לפיצרייה הזאת, ושאין לי בעיה שהוא יאכל בייקון או כל מה שבא לו, כן? כאילו, אם אני יודעת להכיל אותך, למה אתה לא מצליח להכיל אותי בחזרה? תעשה מה שאתה רוצה, אבל אל תזלזל באמונות של אחרים. מאז הבנתי שאני לא מחפשת דתי או שומר שבת, אבל בהחלט אשמח לגבר מסורתי".
"אני יכולה להגיד שבעקבות מה שעברתי, חשוב לי מאוד להיות זאת שנשענת. אני לא רוצה לחזור להיות האמא, זאת שמטפלת בגבר"
בשנתיים האחרונות היא השילה מגופה 37 קילוגרמים. "תמיד הרגשתי ממש יפה וסקסית, בחורים החמיאו לי המון והייתי מחוזרת. אבל כאדם גדול היה לי קשה לעשות פעילות ספורטיבית, הרגשתי אי-נוחות עם הבגדים שלי. כשאדם אוהב את עצמו, הסביבה תאהב אותו בחזרה. תמיד הקרנתי החוצה את הפידבק החיובי שקיבלתי מאחרים, אבל היום יש לי הרבה יותר ביטחון לגבי איך שאני נראית, מתנהגת ומתלבשת. אני מתאמנת חמש פעמים בשבוע כדי לשמור על זה. זה לא קל אבל אני אוהבת ספורט".

6 צפייה בגלריה
שרון ביאליק
שרון ביאליק
מתאמנת חמש פעמים בשבוע. שרון ביאליק
(צילום: צילום עצמי)

מה הטעם שלך בגברים?
"אני לא נמשכת לרזים. זאת אומרת, אני אוהבת להרגיש שאני יוצאת עם גבר רחב, גבוה, אבל חשוב שהוא יבין שספורט זה חלק מהחיים שלי ושזה חשוב לבריאות, גם לשלו. הייתי שם ואני יודעת שלהיות אדם שמן זה קשה. אני רוצה לילדים שלי אבא שמשחק, שרץ איתם, שמתכופף לקשור להם את השרוכים".
היית מגדירה את עצמך כ"בררנית"?
"לא. די הורדתי חומות ודרישות בשנים האחרונות. אני חושבת שאלוהים רצה שאעבור תהליך עם עצמי כדי להבין מה אני באמת צריכה להכניס לחיים שלי. בסוף אני מאמינה שהכול מלמעלה ושיש סיבה להכול, גם לזה שאנחנו מדברות עכשיו. אני מאמינה בלב שלם שבזמן הנכון אפגוש אותו, סומכת על אלוהים".
מה זאת אהבה מבחינתך?
"לקום לידו בחיבוק בבוקר ולחייך, לדעת שיש מישהו שדואג, מחזר ומפרגן".

6 צפייה בגלריה
שרון ביאליק
שרון ביאליק
שרון ביאליק. "אלוהים רצה שאעבור תהליך"
(צילום: צילום עצמי)

את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"אני מאמינה שאפשר לזהות כימיה ואהבה מהרגע הראשון".
כמה זמן את רווקה?
"הקשר הרציני והארוך ביותר שלי היה לפני שלוש שנים. מאז היו לי רק קשרים קצרים של כמה חודשים. בגדול, זה נגמר כי הוא רצה לגור בחו"ל והבנתי שתוכניות לחוד ומעשים לחוד. הוא היה פחות רציני לגבי לעבור לגור ביחד ולמצוא עבודה מסודרת. גר ביחידה של ההורים והיה לו נוח לישון כל היום. ברגע שהבנתי שזה לא הולך לשום מקום, החלטתי לסיים עם זה".
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"אני רגישה, הוא תמיד נשבר, אבל הדיל-ברייקר היה כשיצאתי עם גרוש פלוס שלושה, וזה היה חתיכת תיק. הקשר האחרון בא משום מקום. לא רציתי להיכנס לזה אבל הוא היה כל כך מדהים ומרשים ומאוד הזכיר לי את העטיפה שרציתי. זה היה שונה מקשרים קודמים שהכרתי, ואמרתי, אוקיי, ננסה.
"הוא הכניס אותי לבית שלו, הכיר לי את הילדים ואחרי חודש הבנתי שהוא קבור עמוק בבלגן של עצמו ושזה לא בשבילי. הייתי צריכה לסיים איתו ונשבר לי הלב כי כן הרגשתי משהו, אבל לצד הרגש, יש המון שכל בהחלטות שמובילות אותי קדימה. אחרי לילה של בכי שלחתי לו הודעה, ובואי נאמר ששבועיים אחר כך עדיין כאב לי. הבנתי מכל זה שבא לי על פרק א' - להתרגש מהחתונה, להביא ילדים, לא רוצה להרגיש כמו האישה השנייה".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"הבנתי שאני נותנת את כל כולי לגבר. אני מאוד טוטלית. מבשלת, מכינה, דואגת, מנקה את הבית, מכינה ארוחת ערב. אני מאמינה שזה תמיד יהיה חלק ממני, האימהות, כי בסוף אני מאוד אוהבת לתת לאחרים, למרות שאין ספק שאני צריכה שגם יכילו ויטפלו בי".
מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"כנות".
את פעילה באפליקציות?
"אני בטינדר".

6 צפייה בגלריה
שרון ביאליק
שרון ביאליק
שרון ביאליק. טיפוס טוטאלי
(צילום: צילום עצמי)

מה הדבר הכי טוב שיצא לך משם?
"רוב האקסים שלי, אבל לא בטוחה שזה דבר טוב", היא אומרת משועשעת. "סתם, בדיעבד יש לי הרבה מזל שלא התחתנתי עם האקסים שלי. אני לא מורידה מהם, פשוט מבינה שאף אחד מהם לא היה הזיווג שלי, ואני לא רוצה למצוא את עצמי מתחתנת ומתגרשת למחרת".
והחוויה הכי גרועה?
"מתחזים. הגיע לדייט מישהו שנראה בן 60 עם שיער לבן, מעט שיניים, כשבפועל בתמונה שהוא שם, הוא נראה גג בן 40. אמרתי לעצמי שאין מצב שזה אותו בחור מהתמונה. הדייט הזה נמשך שבע דקות על השעון. היה גם מישהו שהגיע עם 20 קילוגרמים יותר מהתמונות. אמר שהעלה אותם בקורונה. אז למה אתה לא מחליף תמונה? היה גם אדם שלא פגשתי מעולם ולא שיחרר. שלח לי פרחים, דובי, ואפילו לא נפגשנו! בסוף חסמתי אותו ולמרות זאת הוא פתח פרופיל חדש והחליף מספר רק כדי ליצור איתי קשר. חוויה שלא בא לי לדבר עליה כי היה לי באמת לא נעים".
"היה גם מישהו שהגיע עם 20 קילוגרמים יותר מהתמונות. אמר שהעלה אותם בקורונה. אז למה אתה לא מחליף תמונה? היה גם אדם שלא פגשתי מעולם ולא שיחרר. שלח לי פרחים, דובי, ואפילו לא נפגשנו! בסוף חסמתי אותו"
אוי לא. מה מעליב אותך?
"חוסר אמון וכשמשקרים לי".
אילו תכונות את מחפשת בגבר שיהיה איתך ולמה?
"חכם, מצחיק, חם, צנוע, שאפתן, חרוץ, אופטימי ובעל מידות טובות".
מי הטייפ שלך?
"טום קרוז, דיוויד בקהאם, תום חיימוב, יהודה לוי".

6 צפייה בגלריה
שרון ביאליק
שרון ביאליק
שרון ביאליק. מישהו לרוץ איתו
(צילום: צילום עצמי)

דעה פוליטית – האם היא אישיו?
"אני ימנית. זה לא אישיו אבל חשוב לי שיכבדו את זה".
עישון?
"לא מעשנת סיגריות ומעדיפה שהריח לא יהיה בבית".
"היה למשל בחור שבאמצע הדייט לקח את התפריט ועשה איתו 'קוקו מורן. איפה מורן? הנה מורן'. עניתי לו שקוראים לי שרון והלכתי"
טווח גילים שאת מחפשת?
"40-33".
מה יגרום לך לוותר על גבר?
"מישהו שאין לו יראת שמיים, לא מאמין באלוהים, כעסן או גאוותן".
מה הדייט הכי גרוע שהיה לך?
"רק אחד? היו מלא", היא צוחקת. "יש לי פוסטים שלמים על זה ב'מאמצחיק' (קבוצת פייסבוק פופולרית, ש"א). היה למשל בחור שבאמצע הדייט לקח את התפריט ועשה איתו 'קוקו מורן. איפה מורן? הנה מורן'. עניתי לו שקוראים לי שרון והלכתי".
הלם. תארי לי את הדייט המושלם.
"משחק סנוקר, הרבה טיזינג וחיוכים, אלכוהול לשחרור".
מה את עושה בזמנך הפנוי?
"משחקת כדור-רשת, הולכת לים והאחיינים שלי די ממלאים את שאר ימות השבוע. יש לי גם כלבה מהממת בת 10 בשם קיארה".
מהו המקום האהוב עלייך ולמה?
"ים. זה עושה לי שקט בנפש".
מה מצחיק אותך?
"אנשים שנופלים בטעות, כמובן כשלא נגרם להם נזק".

6 צפייה בגלריה
שרון ביאליק
שרון ביאליק
שרון ביאליק. חולמת על מסעדה משלה
(צילום: צילום עצמי)

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"לפני חודש בערך התפרקתי בקברי צדיקים".
מה היית בגלגול הקודם?
"בטוח ציפור. חולה על חופש".
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"חברים! צופה בה שוב ושוב ושוב".
איזו מוזיקה את שומעת?
"משינה, היהודים, עדן חסון".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"בעלת נתינה ורוחב לב, שאפתנית, חייכנית, כוסית".
מה את עושה בימי שישי בערב?
"קידוש עם המשפחה. אצלנו זה עד השעות המאוחרות".
אז איפה אפשר להתחיל איתך?
"בכל מקום, רק תתחילו כבר! תמצאו אותי בפאב אהוב בפשפשים ביפו או ברשתות החברתיות".
איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים?
"בעלת מסעדת פועלים משלי, נשואה פלוס שלושה וכלבה".
רוצים להתחיל עם שרון? שלחו לה הודעה לפייסבוק או לאינסטגרם