בשיתוף HOODIES
סוף מסלול, סוף מחזור, סיום תיכון, מחנה של הצופים – נדמה שעד לפני כמה שנים כל טישירט, תהיה סמרטוט אשר תהיה, הייתה חולצת אימון לגיטימית לגברים. בקיץ קיבלו החולצות האלה טוויסט של צווארון גזור, או חולצת שרוולים שהוסבה לגופיה, ובחורף הן נעטפו בטרנינגים עטורי כתמים. למרבה השמחה, גם הצד הגברי של ציבור המתאמנים הבין שבגדי ספורט ייעודיים לא רק תורמים למראה וההרגשה הטובה, אלא גם יכולים לשפר את איכות האימון.
ב-14 בספטמבר ייערך הודיס סינגלס ראן, מרוץ הרווקים והרווקות של ישראל, וזאת הזדמנות מעולה לדגם את עצמכם. ולמי שמבולבל, ריכזנו את כל מה שצריך הגבר המתאמן והאופנתי לקחת בחשבון לפני הרכישה.
נפטרת מחולצות הספורט המאולתרות? זוהי ההזדמנות שלך להיפטר גם מהמראה המרושל, הזרוק, הלא מוקפד והלא אופנתי. בחר בגדי ספורט שמתאימים לך לפי מידותייך. לא גדולים ורחבים וגם לא צמודים מדי. הכר את מבנה הגוף שלך על יתרונותיו וחסרונותיו ורק אז בחר את הבחירות הנכונות לך. העדף חולצות קלילות, נושמות ומנדפות זעה. בחר גם במכנסיים קלילים וגמישים, המאפשרים חופש תנועה ללא תאונות מביכות בזמן הפעילות.
אל תערבב צבעים שלא מתכתבים זה עם זה: אם אתה רוצה לשוות לעצמך מראה צעיר וקליל והאחידות בצבעים פחות לטעמך, ודא ששני הצבעים (לא יותר מזה!) מתאימים ויוצרים מראה הרמוני. למראה קלאסי העדף צבעים אחידים בלי קשקושים. לך על בטוח.
2 צפייה בגלריה
*לשימוש הכתבה בלבד*
*לשימוש הכתבה בלבד*
(צילום: שי יחזקאל)
שיטת השכבות: השכבות עשויות לא רק לסגור פינה מבחינת שלבי העלאת הדופק שלך (מכיר את זה? אתה מתחיל לעשות כושר כשאתה קופא מקור ואחרי חמש דקות אתה מזיע ותקוע עם סוויטצ'רט חם). אלא גם לייצר עומק ומראה הרבה יותר אופנתי ומלוטש לסט הספורטיבי שלך. אל תחשוש לערבב - זו יכולה להיות גופיה ועליה קפוצ'ון, או חולצת טישרט עם סווצ'רט רחב. אפשר לקשור על המותן ולהתחיל את היום בפגישה קלילה ולא מעונבת מדי.
שאלת המפתח: איך אני מרגיש עם הבגד הזה? כשאתה בוחר בגדי אימון באינטרנט או בחנות, השאלה שאתה באמת צריך לשאול את עצמך היא - האם אני מרגיש בטוח ונוח בבגדים? האם אני מחובר לעצמי ויוצא איתם מהבית בביטחון? מה שמרגיש נכון ומדויק למישהו אחד, לא בהכרח יתאים לאחר. נסה לייצר לעצמך מראה ייחודי שאתה אוהב.
הלוק המושלם יכלול את כל הפריטים מכף רגל ועד ראש. רכוש גרביים נוחים שמתאימים לסיטואציה של הזעה בחורף ובקיץ, וכובע מתאים אם אתה חשוף לשמש.
אקססוריז: להשלמת המראה בחר שעון ספורט טרנדי, משקפי שמש ותיק ספורטיבי קליל. הכל עדין ובלי הגזמה. איך תדע שאתה עושה את זה נכון? תמיד תישאר בשלב שנראה כמו "זרקתי על עצמי משהו", ובו ובזמן "חשבתי לפני שהתלבשתי".
נעליים: גם בבחירה הזו אל תזלזל. בחר קודם כל את בגדי האימון שלך לפי טעמך האישי וההתאמה שלהם לגופך ולסגנון החיים שלך, ורק אחר כך את הנעליים – בשל המבחר הבלתי נגמר של צבעים וסגנונות שיש. העדף תמיד נעלי ספורט קלאסיות שמשלימות את המראה הנקי.
2 צפייה בגלריה
גם בריצה וגם במערכות יחסים, שצריך להציב רף הגיוני של מה אני רוצה להשיג.
גם בריצה וגם במערכות יחסים, שצריך להציב רף הגיוני של מה אני רוצה להשיג.
(צילום: עירד נצר )
כעת, אתה לגמרי מוכן לעשות כושר בסטיל. אז למה שלא תראה זאת לכולם?
בשיתוף HOODIES
פורסם לראשונה: 08:30, 17.08.23