בשיתוף אלביט מערכות
ב-14 בספטמבר, זו השנה השנייה, נערך בתל אביב מרוץ הסינגלס ראן, שלא רק הריץ רווקות ורווקים אל קו הגמר בתקווה שיימצאו אהבה, אלא גם הפגיש אותם במקומות מפתיעים ביותר. אחד מהם הוא במתחם חושך, שאיפשר להם לעשות דייט קצת שונה ולהתרשם מהם רק באמצעות ציוד ראיית לילה משוכלל.
תחת אורות הכוכבים
בין עמדות שונות של דייטינג לבמה של הופעות חיות, הוצבה עמדה יוצאת דופן מטעמה של חברת אלביט מערכות. המשתתפים בה, שנרשמו מראש, נכנסו אחד אחת לתוך החלל החשוך ולרשותם הוצבה מערכת משקפיים ייעודיים לראיית לילה. מה שהיה עד עתה נחלתם של חיילי צה"ל וחיילים אחרים מכל העולם, עמד עכשיו לרשות הסינגלים כדי שיוכלו, למרות החושך, לנסות ולהכיר את האהבה הבאה שלהם. המתחם התנהל בסגנון ספיד דייט, והמשתתפים נכנסו בסבבים וניסו לראות אלה את אלה רק בעזרת המשקפיים הייחודיים, בתקווה לסוף עם מאץ' מושלם.
3 צפייה בגלריה
משקפת לראיית לילה אלביט מערכות
משקפת לראיית לילה אלביט מערכות
(צילום: אלביט מערכות)
משקפי ראיית הלילה עוברים מהצבא לסינגלים
"המערכות שלנו הן מערכות ראיית לילה מתקדמות, שנמצאות בשימוש נרחב בכל העולם, וגם אצל חיילי חי"ר בצה"ל", מספר יוגב דהן, מנכ"ל אלסק, חברה בת של אלביט מערכות.
המערכות פותחו באתר החברה בשדרות שמייצר ומספק מערכות ראיית לילה ללקוחות ברחבי העולם וכאמור גם למשרד הבטחון ולצה"ל. "אלביט פועלת בפריפריה ואנחנו גאים מאד במוצרים שלנו, בתרומה שלנו לביטחון המדינה וביכולות הטכנולוגיות המתקדמות של החברה.אלביט משקיעה רבות בפריפריה ואפשר לראות את התוצאות בשטח", אומר דהן.
הטכנולוגיה של המשקפיים הייחודיים הללו מתבססת על האור הקלוש שמגיע מהכוכבים, ומעבירה אותו תהליך כימי ואלקטרוני, שמתרגם את מה שהוא מאיר, לתמונה איכותית למשתמש. כבר שנים שטכנולוגית ראיית הלילה משתכללת כל עת והמערכות של המשקפיים, שהופיעו בבליינד דייט של מרוץ האהבה, ניצבות בשורה הראשונה עם המערכות המתקדמות מסוגן בעולם הזה ונמכרות בהתאם, לגורמים בכל העולם.
3 צפייה בגלריה
משקפת לראיית לילה אלביט מערכות
משקפת לראיית לילה אלביט מערכות
מערכת לראיית לילה של אלביט
(צילום: אלביט מערכות)
איך מגיעים מהצבא לספיד דייטינג?
דהן מסביר שלמשקפיים יש שימוש גם בשדה האזרחי - "הטכנולוגיה בה אנחנו משתמשים משמשת גם לנהיגה בתנאי חושך או לסיורי לילה מסוגים שונים של מדענים או טיילים וחוקרי טבע, והן מאוד אינטואיטיביות ונוחות לשימוש". ועדיין, עיקר השימוש בהן נעשה בחיילות החי"ר, שמבצעים פעילויות לילה והמערכת מהווה עבורם עיניים של ממש. "הזיהוי המוקדם והיכולת לזהות מי לכוחותינו ומי לא חשובה מאוד לחייל בשטח", הוא מוסיף, "ולכן לראות בלילה בטכנולוגיה כזו זה יתרון לחיילי צה"ל לפני כל שימוש אחר", הוא מדגיש.
3 צפייה בגלריה
משקפת לראיית לילה אלביט מערכות
משקפת לראיית לילה אלביט מערכות
(צילום: אלביט מערכות)
אז מה נתנו המשקפיים המיוחדים האלה לרווקות ולרווקים האמיצים שנכנסו לחדר החושך? "ניתן לראות באמצעותן צורות, פרופורציות ודמויות, אפשר לראות תמונה כללית של החפץ או האדם שנמצא מולנו. התמונה רציפה, כמו בווידאו, ורואים את תנועת הדמויות. המשקפות זהות לאלה שמשמשות את הצבא ולכן לחיילי חי"ר יהיה יתרון במגרש הזה של הסינגלס ראן", אומר דהן בחיוך.
בסוף האירוע הופק סרטון שצולם על ידי צלם ייעודי ואיפשר לראות מה קרה בחלל המוחשך בין האנשים. זו הפעם השלישית שאלביט עושה שיתופי פעולה רומנטיים, באחד מהם אפילו תועדה הצעת חתונה בחשכה, לא פחות.
רומנטיקה לא רק בחושך
כאמור, זו השנה השנייה בה התקיים מרוץ האהבה של תל אביב, הסינגלס ראן. המרוץ הציע כמקצה קליל של 5 קילומטרים עבור מתחילים - רווקים ורווקות שרוצו או צעדו, בקצב שלהם ובקלילות. המקצה השני, באורך 10 קילומטרים, מיועד לרצים מנוסים יותר.
מי שלא מצאו את הדייט בריצה, נהנו ממגוון פעילויות דייטינג במתחם המגדלור ומהופעות של פול טראנק, אמיר דדון ולולה מארש, והכל – באתר הכי רומנטי של תל אביב – מול הים.

בשיתוף אלביט מערכות
פורסם לראשונה: 08:06, 10.09.23