בשיתוף HOODIES
"ספורט בעצם עוסק כולו בתשוקה", אמר אלכסנדר וואנג, "והתשוקה הזו צריכה לבוא לידי ביטוי בבגדי הספורט שלך". אפשר לסמוך על מעצב העל המצליח שהוא יודע על מה הוא מדבר. לאורך השנים עברו בגדי הספורט כמה וכמה גלגולים: בעבר, כשלא דיברו מספיק על חשיבות הספורט, מי שעסק בתחום היו בעיקר אנשי מקצוע או אנשים עם מודעות גבוהה לבריאות הגוף והנפש. אותם אנשים לא ייחסו חשיבות מיוחדת לבגדים בהם התעמלו, ואפשר היה להסתפק בטריינינג או בבגדים נוחים שנשלפו מהארון.
בהמשך, כשהספורט הפך להיות חלק אינטגרלי מהחיים שלנו, צצו קולקציות ספורט כמו פטריות לאחר הגשם - גם בתוך בתי אופנה מוכרים וותיקים וגם כמותג בפני עצמו. הזמרת ומעצבת האופנה האנגליה ויקטוריה בקהאם, סיפרה לעיתונאים שחזו בה בבגדי ספורט שעבורה הם מייצגים את השילוב האולטימטיבי של אופנה ותפקוד. "הם מאפשרים לך להיראות טוב ובמיטבך תוך כדי ביצועים", היא הוסיפה.
3 צפייה בגלריה
בגדי ספורט מייצגים את השילוב האולטימטיבי של אופנה ותפקוד.
בגדי ספורט מייצגים את השילוב האולטימטיבי של אופנה ותפקוד.
בגדי ספורט מייצגים את השילוב האולטימטיבי של אופנה ותפקוד.
(צילום: שי יחזקאל)
אבל האם, לצד הנוחות והפונקציונליות, בגדי הספורט נתונים גם הם לטרנדים ומגמות אופנתיות? ספויילר – לגמרי כן! אחת הסיבות לכך היא שבגדי הספורט נלבשים כשבראש שלנו יש כבר את הלו"ז שיהיה לפניהם ואחריהם. מפגישה בבית קפה, דרך קפיצה למשרד ועד יציאה עם חברים. בעזרת אקססוריז ופרטי לבוש נוספים הופכים בגדי הספורט ברגע אחד לאאוטפיט לגיטימי לגמרי כמעט לכל פעילות שיש לנו לעשות במהלך היום.
תוך כדי שהאופנה הספורטיבית צוברת תאוצה, גם הטכנולוגיות התאימו את עצמן למציאות. "אם בעבר כל בד 'נושם' התאים לקו הייצור האופנתי וספורטיבי, הרי שהטכנולוגיות התקדמו", מסבירים בהודיס, שהשיקו לאחרונה קולקציית פרו לגברים ונשים. "היום כמעט כל מותג שמכבד את עצמו מייצר בגדי ספורט יפים, נוחים, איכותיים, עם תפרים, גימורים ובדים נושמים שממקסמים את חוויית הספורט".
במשך הזמן, גם ספורטאים ידועים, החלו להזדהות עם מותגי ספורט והפכו אותם לפופולאריים יותר. ההשפעה שלהם בדמיות החברתיות עשתה את שלה וכל אדם אנונימי, עם מודעות לספורט, לא מתפשר על אופנה גם כשהוא מתעמל. ההיפך הוא הנכון: אזורי הספורט כמו חדרי הכושר והפארקים, כבר דורשים את העמידה בסטנדרטים האופנתיים. ואכן, בשלב זה, אופנת הספורט עלתה כיתה, ונכנסה לזירה של הגדולים: לא רק איכות אלא גם אופנה עדכנית.
"כשאנחנו בונים קולקציה אנחנו לוקחים בחשבון גם את הטרנדים העולמיים, וגם את האיכות והנוחות שהם הבסיס לעיצוב אופנת ספורט", מסבירים בהודיס. לקראת חשיפת קולקציית החורף, קבלו כמה טיפים כדי שתהיו תמיד הכי טרנדיים ועדכניים:

צבעוניות

בעונות הקודמות וגם בקולקציית סתיו-חורף הקרוב, נמצא בעיקר בגדי ספורט בצבעים אחידים, חלקם מונוכרומטיים, כאלה שמתאימים לכל שעה ביום ושיכולים להשתלב עם אקססוריז אחרים בשעות שאינן מיועדות לפעילות ספורטיבית. בחורף הזה הטרנד יהיה פלטות צבעים אדמתיות, לצד נייבי וירוקים כהים. אבל אל תפחדו מצבעים בהירים ומהצבע הלבן. זכרו לפני הכל, לבחור בצבעים שמחמיאים לכם.
3 צפייה בגלריה
תמיכה נכונה זהו שם המשחק.
תמיכה נכונה זהו שם המשחק.
תמיכה נכונה זהו שם המשחק.
(צילום: שי יחזקאל)

שילוב שכבות

אמנם אנחנו עכשיו מזיעים מחום, אבל באופנה, כמו באופנה, כבר מהקיץ מתכננים את החורף וקולקציית הסתיו-חורף מחכה להפציע בקרוב. הלוק הספורטיבי המשלב טייץ, חלק עליון וסווטשרט הוא תמיד חביב הקהל, וגם השנה הוא יככב בחדרי הכושר. העדיפו תמיד את האופציה שמאפשרת קילוף שכבות, כדי שיהיה לכם מענה כשהדופק יעלה.

בדים

למרות שבחורף נראה שפחות דחוף להקפיד על בדים מנדפי לחות - כדאי לכם לחשוב פעמיים. בכל מזג אוויר, וגם כשיש מזגן חימום או קירור, חשוב שלבדים תהיינה תכונות נושמות ושיאפשרו לכם לנוע בלי לדאוג. זכרו שנבדים חייבים להיות במקסימום פונקציונליות בלי קשר לתחזית מזג האוויר.
3 צפייה בגלריה
גם בקולקציית סתיו-חורף הקרוב, נמצא בעיקר בגדי ספורט בצבעים אחידים.
גם בקולקציית סתיו-חורף הקרוב, נמצא בעיקר בגדי ספורט בצבעים אחידים.
גם בקולקציית סתיו-חורף הקרוב, נמצא בעיקר בגדי ספורט בצבעים אחידים.
(צילום: שי יחזקאל)

גזרות

תמיכה נכונה זהו שם המשחק. אפילו אם תהיו הכי טרנדיים ולא תתחשבו במה שעושה לכם הגיזרה של בגד הספורט, אתם עלולים לפספס. לכל אחד מבנה גוף שונה ואופן האימון הוא שונה ולכן, בסוף לא משנה כמה בגד יהיה יפה, אם הוא לא יהיה נוח ולא יחזיק את מה שהוא צריך להחזיק מהר מאוד יזנחו אותו.

בשיתוף HOODIES
פורסם לראשונה: 11:41, 03.08.23