בשיתוף טויוטה סינגלס ראן
דייט במכונית? למה לא בעצם? הזוג הראשון שהתיישב מאחורי ההגה של AYGO X של TOYOTA היו רמי ברגינסקי (31) מראשון לציון ואורטל יוחננוף (32) ממושב גן שורק, שנתנו סיכוי לאהבה.
לא פשוט למצוא אהבה – האפליקציות מייאשות, הפייסבוק מלחיץ ונראה שאנשים ממהרים לפסול הזדמנויות בלי להכיר לעומק. "קשה בעולם הדייטינג", מודה אורטל, "כולם בררנים, אף אחד לא יודע מה הוא רוצה. נכון לעכשיו, אני כמעט לא באפליקציות". גם לרמי לא קל במתכונת המקוונת - "יש תקופות שאני יותר באפליקציות, ואז מוחקים את האפליקציות, ואז מכירים דרך חברים או פנים מול פנים ואז שוב חוזרים לאפליקציות", הוא מודה. "אבל יש מוטיבציה להכיר מישהי חדשה ולמצוא אהבה".
3 צפייה בגלריה
רמי אורטל זוג סינגלס ראן טויוטה
רמי אורטל זוג סינגלס ראן טויוטה
רמי ואורטל, רגע לפני הדייט
(צילום מסך)
אז מוטיבציה יש, זוג מקסים יש ועכשיו יש גם מקום מעולה להיפגש. כי תכלס מה יותר כיף מלעשות AYGO X Date באוטו שווה, להסתכל מהחלון על העיר ששניכם אוהבים ולהכיר בנחת? בשביל רמי ואורטל הדקות הראשונות היו קצת מביכות (האמת? הכי מובן), אבל הם חייכו, חגרו והכניסו ל-waze את יעד הפגישה שלהם. זאת הייתה גם הזדמנות להכיר את העיר שלהם, שלפחות לפי הסטטיסטיקה היא וואחד גן עדן למי שמחפשים את החצי השני שלהם. רק בט"ו באב האחרון פרסמה הלמ"ס דו"ח אופטימי לראשל"צים לפיו כ-77% מהגברים בקבוצת הגיל של רמי וכ-60% הנשים בקבוצת הגיל של אורטל בעיר הם רווקות ורווקים. כשהם מתבגרים, מראים הנתונים, רובם הגדול כבר נשוי. ראשון לציון נמצאת במקום השישי באחוז הרווקות והרווקים בקבוצת הגיל של השניים ומקדימות אותה, בין הערים הגדולות, רק ערים כמו חיפה, כפר סבא, רמת גן, הרצליה ותל אביב, כמובן.
נחזור לזוג שלנו, שבינתיים כבר הספיק להכיר יותר לעומק, והחליט להעביר את הדייט למסעדה בחוף הים. בשלב הזה הם תחקרו האחד את השנייה לגבי המשקה המועדף עליהם וגילו, להפתעתם, ששניהם אוהבים עראק וגם קינוחים מתוקים ומושחתים. לא יודעים מה איתכם, אנחנו כבר שומעים את שיר הכניסה לחופה, ורואים צ'ייסרים של עראק באפטר פרטי. אל דאגה, לאוטו הם חזרו סאחים, שמחים ומתרגשים, ורמי גם טרח לבקש מאורטל את הטלפון שלה. ככה זה נסיכים.
3 צפייה בגלריה
רמי אורטל זוג סינגלס ראן טויוטה
רמי אורטל זוג סינגלס ראן טויוטה
רואים שהיה מאטצ'
(צילום מסך)
המרוץ לאהבה
רמי ואורטל הם לא הרווקים היחידים בישראל שמחפשים אהבה בכלל, ודרכים חדשות להכיר בפרט. זאת גם הסיבה שהחליטו השנה ב-TOYOTA לחבור להודיס סינגלס ראן, מרוץ הרווקים והרווקות של ישראל. האירוע, שייערך ב-14 בספטמבר, במתחם המגדלור בתל אביב, הוא עוד הזדמנות מעולה להגיע למקום עם הרבה אנשים שרוצים להכיר, אבל על אמת. אם נדלקתם על הרעיון של דייט ברכב, זה לגמרי המקום בשבילכם. במתחם TOYOTA במרוץ תוכלו לעשות דייט שווה ברכב , ולגלות (אולי, אמן), שיש מישהו שרוצה לצאת איתכם למסע משותף.
AYGO X הרכב האורבני (עם הסטייל המעלף, בואו נהיה כנים) הוא לגמרי הרייד שלכם בתוך העיר.
3 צפייה בגלריה
רמי אורטל זוג סינגלס ראן טויוטה
רמי אורטל זוג סינגלס ראן טויוטה
AYGO X
(צילום מסך)
חוץ מחווית נסיעה נעימה ונוחה, הוא מאפשר ניווט פשוט לכל מקום, מערכת מולטימדיה שתוכלו לשמוע בה את המוזיקה שלכם (או הפודקאסט, אנחנו פתוחים) ולא פחות חשוב מכל אלה – בזכות רדיוס הסיבוב, סופר קל למצוא איתו חנייה. ברכב (כמו באהבה), חשוב שתרגישו בטוחים, וכאן ישנה מערכת בטיחות מתקדמת, שעושה את העבודה למרות שמדובר ברכב קטן. ולמקרה שאתם בלחץ מהגודל ,יש פה המון שטחי אחסון שקל לתפעל.
בשיתוף טויוטה סינגלס ראן
פורסם לראשונה: 16:45, 27.08.23