כשפז אחיאל וערן פילבר סגרו לפני חצי שנה תאריך לחתונתם, הם לא העלו בדעתם שמלחמה תדחה את האירוע המאושר. הערב היו אמורים השניים לעמוד מתחת לחופה, אבל בשבת בצהריים סמ"ר ערן פילבר גויס למילואים, ופז החלה מיד בהכנות לדחיית האירוע.
שניהם בני 23. הוא ירושלמי, סטודנט לכלכלה וחשבונאות במכללת הדסה. היא מראש העין, לומדת לתואר שני במנהל מערכות בריאות באריאל. כבר ארבע שנים הם יחד ולפני חצי שנה סגרו את התאריך באולם אמרלד בבית שמש, 400 מוזמנים.
"ברגע שערן גויס הבנתי שהחתונה תיאלץ להידחות", מספרת הכלה. "במוצאי שבת הודענו על כך למשפחות שלנו, לאולם ולספקים. בראשון בבוקר נעזרנו בחברה שמסדרת את אישורי ההגעה כדי להפיץ את ההודעה על הדחייה. אפילו לא לקחתי את השמלה הלבנה מהתופרת. איך אפשר לשמוח בימים כאלה? אני מתפללת שערן וכל חיילי צה"ל יחזרו הביתה בשלום".
1 צפייה בגלריה
yk13625833
yk13625833
"איך אפשר לשמוח בימים כאלה?" פז אחיאל וערן פילבר
(אלבום משפחתי)
אתמול בצהריים החליט רס"ב קובי חיימוב, אחראי הלוגיסטיקה במחלקה 5 של גבעתי, להפתיע את החתן במדים. "ערן הוא מילואימניק חדש אצלנו, לא הכרתי אותו, אבל שמעתי דיבורים על החתונה", הוא מספר. חיימוב כינס את כל החיילים, הגיש לערן את דגל ישראל וקרא: "בואו נחגוג לערן את החתונה שלו כאן ועכשיו. פז היקרה, אנחנו אוהבים אותך, מחזקים אותך ושיהיה לכם המון מזל טוב. עם ישראל חי".
חיימוב כינס את כל החיילים, הגיש לערן את דגל ישראל וקרא: "בואו נחגוג לערן את החתונה שלו כאן ועכשיו. פז היקרה, אנחנו אוהבים אותך, מחזקים אותך ושיהיה לכם המון מזל טוב. עם ישראל חי"
החיילים נשאו על כתפיהם את ערן המופתע ("יש לי דמעות בעיניים, אני המום מזה שהמחלקה המגובשת חושבת על המילואימניק שרק עכשיו הגיע"), שרו לו את "ישמח חתני" ואחר כך הגישו לו את הסלולרי. על הקו הייתה ארוסתו. "חיים שלי, מה המצב?" הוא שאל.
"איפה אתה?" היא עצרה את נשימתה למרות שראתה בווידיאו שהוא עדיין בשטח הכינוס בעוטף עזה. "אתה בסדר? אתה שומר על עצמך?"
"יהיה בסדר", הוא הבטיח לה. "בעזרת השם, אחרי שננצח את מי שצריך, תהיה לנו החתונה הכי שמחה בעולם". וכולם הריעו אמן.