בתוך המציאות הבלתי אפשרית שמתקיימת בימים אלה במדינת ישראל, אפשר למצוא רגעים שנותנים תקווה לימים טובים יותר. כך הרגישו משתתפי חתונתם של בני הזוג טאי לוי (28) וקובי שרף (43) מקרית חיים, אשר התקיימה בשישי האחרון במרכז הרפואי רמב"ם.
החתונה, שהייתה מתוכננת להיערך בחודש מרץ, הוקדמה מפאת מצבה הרפואי של אם הכלה, לימור לוי, אשר מאושפזת מזה תקופה ארוכה ברמב"ם. בני הזוג, שרצו להבטיח את נוכחות האם ביום חתונתם, ביקשו מצוות בית החולים לסייע בקיום האירוע, וזה נעתר ללא היסוס.
2 צפייה בגלריה
החתונה של טאי וקובי
החתונה של טאי וקובי
החתונה של טאי וקובי
(צילום: עדי אלבז)

2 צפייה בגלריה
החתונה של טאי וקובי
החתונה של טאי וקובי
טאי וקובי בבית החולים רמב"ם. הצליחו למצוא רגע מאושר בתוך כל השחור
(צילום: עדי אלבז)
עבור הנשואים הטריים, זהו יום של רגשות מעורבים: "יש שמחה וגם עצב", הודתה הכלה. "אם הזמן לא היה דוחק, לא היינו חושבים לשמוח בימים כאלה, אבל אין לנו הרבה ברירה. הצלחנו לשמח את אמא שלי ואת בני המשפחה. היה אירוע מושלם ואנחנו מודים לכל מי שנרתם ברמב"ם לעזור לנו בהתראה כל כך קצרה".

פרחים וקנה

כ-60 אורחים לקחו חלק בחתונת בני הזוג. אחת מהם, חברתה הטובה של הכלה, ענבר אלון (29) מקרית חיים, הצטרפה מהשטח באמצעות שיחת וידאו, אחרי שנקראה למילואים ביום שבת: "טאי ואני כמו אחיות, ממש בכל היבט. עברנו המון ביחד. אם היינו בזמנים אחרים, בוודאי שהייתי שם איתה כשושבינה, מלווה אותה ביום המאושר בחייה. הייתי איתה בלב, בווידאו ובתחושות", אמרה בהתרגשות. "שוחחנו בבוקר, והפלוגה שלי שרה לה שיר. שלחתי לה מכתב אישי, וכתבתי לה שהמתנה שלי אליה היא שאנחנו נשמור עכשיו על הבית, כדי שהיא תוכל להקים פה משפחה בביטחון.
"אם היינו בזמנים אחרים, בוודאי שהייתי שם איתה כשושבינה, מלווה אותה ביום המאושר בחייה. אבל הייתי איתה בלב, בווידאו ובתחושות. כתבתי לה שהמתנה שלי אליה היא שאנחנו נשמור עכשיו על הבית, כדי שהיא תוכל להקים פה משפחה בביטחון"
"צפיתי בה מתחתנת והתרגשתי כל כך, הכול התערבב יחד. מעבר לחיבור האישי שלי לטאי, זה נותן תקווה ונקודת אור, זה נותן תחושה שיש בשביל מה ובשביל מי. יש תחושת התגייסות גדולה וזה כל כך מחזק. שמעתי גם איך צוות רמב"ם התגייס לקיום החתונה, וזה כל כך מחמם את הלב. הרצון לעזור, לא משנה באיזו חזית, זה מה שהופך אותנו למי שאנחנו. בזכות זה אנחנו ננצח".
אמה של אלון, חיה, שנכחה באירוע ושידרה לבתה שבשטח את החתונה, ציינה: "זאת פשוט מציאות בלתי אפשרית. אני מסתכלת על שתיהן וזה לא נתפס. שום דבר לא נמצא במקומו. טאי לא צריכה להינשא על יד מיטת אמה בבית החולים, וענבר לא צריכה לצפות בחתונה מהשטח. זה היה רגע של שפיות. לקצת זמן הרגשנו שאנחנו במקום אחר. אנחנו מתפללים לימים טובים יותר ובמהרה".