מרכז המחקר והפיתוח של מרצדס בתל אביב מזמין מפתחים ישראלים להשתתף בתחרות בינלאומית של אפליקציות לרכב ולהציע רעיונות חדשניים. מהחברה נמסר כי הרעיונות הטובים ביותר יוצגו באירוע שיתקיים באפריל, והם "יוכלו ליהנות מתמיכת החברה, ולהיות מוטמעים ברכבי החברה בשלב מאוחר יותר".
1 צפייה בגלריה
מרצדס
מרצדס
מרצדס
(צילום: יח"צ)
המטרה של החברה היא ליצור אקו-סיסטם בינלאומי של מפתחי תוכנה לרכב ("In-Car Coding Community"), שיהיה מורכב ממפתחים, סטארט-אפים, וחברות תוכנה, שיפתחו אפליקציות שימושיות וחדשניות עבור רכבי החברה.
מרצדס תספק לנרשמים לתחרות SDK שיאפשר גישה למערכת ה-MBUX (Mercedes Benz User Experience) של מכוניות היוקרה של החברה. תחומי העיניין לתחרות כוללים שיפור החוויה הדיגיטלית, מוצרי שירות, תרבות, חינוך, הפעלת בית חכם, והאינטרנט של הדברים (IoT) ועוד. גם חטיבת המשאיות של החברה תהנה מתחרות זו, אליה יופנו הצעת ספציפיות לאפליקציות הנותנות מענה ופתרון לסקטור העסקי בתחומי הלוגיסטיקה והמשלוחים, ייעול תהליכים, ניהול ציי משאיות וחווית השימוש של נהגי המשאית.
אייל מאייר, מנהל החדשנות של מרכז המחקר והפיתוח ושותף בצוות השופטים והמנטורים של התחרות, מצין שהתחרות מעודדת חיבור של מפתחים, סטארטפים וחברות ישראליות עם רכבי העתיד. "אנו מאמינים מאד באקו-סיסטם הישראלי ובפוטנציאל שיתופי הפעולה עם חברות ישראליות. התחרות הינה חלק מאסטרטגית החברה ליצירת אקו-סיסטם מסחרי שיוביל לשיתופי פעולה עתידיים עם מפתחי אפליקציות לרכב".