3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
Rewind
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)

Rewind: מה היה הלהיט ב-1964? מסע מוסיקלי בזמן

חובבי המוסיקה יכולים להפיק הנאה עצומה מהאפליקציה שסוקרת בעיצוב מרהיב את ההיסטוריה של המוסיקה מ-1959 ועד 2010. בדף הבית תמצאו תפריט גלילה המאפשר לבחור בין השנים. גללנו לדוגמה עד ל-1964 ונחשפנו לכותרת שמסכמת את השנה: הייתה זאת השנה שבה "הביטלמניה" (שיגעון להקת החיפושיות) הפכה לבינלאומית. ברקע תוכלו לראות סרטון וידאו בו מככבים חברי הלהקה ב-1964. גלילה למטה ותחשפו לחמשת הלהיטים הגדולים של השנה. תוכלו להאזין לקטע מכל אחד מהם או ללחוץ על כפתור שיפנה אתכם לשיר בשירות המוסיקה בו אתם מנויים (אפל מיוזיק, ספוטיפיי או טיידל) לשמיעת השיר כולו. גלילה נוספת תציג את עטיפות התקליטים הגדולים של השנה ומאפשרת להיכנס לאלבום ולהקשיב לקטע מכל אחד מהשירים. בהמשך תוכלו לצפות בסרטוני מוסיקה נדירים מאותה השנה, מקטעים חיים מוסיקליים מהמופע של אד סאליבן ולאמנים שזכו לפרס הגראמי. גלילה נוספות למטה תחשוף מוסיקה מסווגת על פי ג'אנרים: רוק, בלוז, אקוסטית ועוד.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)

My Sweet Log: מתוק במידה, יומן אכילה ומעקב פעילות

סוכרתיים או טרום סוכרתיים? האפליקציה הזאת שנוצרה על ידי היזם מיכאל שטרן שסובל גם הוא מסכרת, עשויה לסייע לכם לרכז את הנתונים לצרכים הרפואיים האישיים או לצורך העברתם (בלחיצת כפתור) לטובת ליווי רפואי על ידי דיאטנים או רופאים. כאן תוכלו לנהל יומן אכילה ולגלות באמצעותו אם מה שהכנסתם לגופכם גורם להרגיש טוב או רע, ולתעד גם את הרגלי האכילה הפרטיים - לא רק מה אתם אוכלים אלא גם מתי. כידוע שני הגורמים העיקריים המשפיעים על רמות הסוכר שלנו הן התזונה והפעילות הגופנית אותה אנו מבצעים. גם את הפעילות תוכלו לתעד כאן. בתום תקופה של הזנת נתונים תקבלו תמונה שתמחיש לכם ולאנשי המקצוע את הדפוסים במטרה לשפר את בריאותכם. הנתונים מוצגים בציר זמן ויזואלי המאפשר מעקב קל וברור. האפליקציה חינמית לגמרי לשימוש ועשויה לסייע גם לאלה שלא סובלים מסכרת ומבקשים לרדת במשקל.

Toilet Finder: היכן השירותים בכל המקומות בעולם

מטיילים בארץ או ברחבי העולם ומחפשים מקום להתפנות? כאן תמצאו מאגר של 150,000 מהמוסדות החשובים האלה שאי אפשר בלעדיהם. חדרי השירותים ממוקמים על גבי המפה. לחצו על אחד מהם ותקבלו מידע, אם הוזן על הכתובת המדויקת, שעות הפתיחה המרחק מכם והאם מדובר בשירותים המתאימים גם לנכים. לכל אחד מהם אפשר להוסיף תמונה ולדרג אותו בכוכבים. המשתמשים יכולים ליהנות מהמאגר הקיים, לעדכן האם מה שהוזן עדיין זמין ולהזין בכל עת נקודות נוספות עם חדרי שירותים.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)

Foxy Notes: לעשות ולא לשכוח, פתקים ותזכורות

האם אפליקציית הפתקים עתירת האפשרויות והפשוטה להפעלה הזאת יכולה לשמש תחליף לאפליקציית Google Keep הפופולארית? בדף הבית של היישום תמצאו כפתור פלוס גדול בעזרתו תפתחו פתק חדש. מיד לאחר מכן תוכלו להוסיף לו כותרת ולבחור לו קטגוריה (עבודה, אישי וכו'), לכל קטגוריה צבע משלה. בהמשך תוכלו לכתוב את תוכנו ולעצב את גודל הטקסט והסגנון באופן מושלם ממש כמו במעבד תמלילים. לנוחותכם תוכלו להשתמש בחיצים לביטול פעולות אחרונות. לכל אחד מהפתקים שתיצרו תוכלו לייצר תזכורות ולשמור אותו במועדפים. בראש עמוד הבית נמצא חלון חיפוש לאיתור מהיר של הפתקים. המידע והתזכורות שלכם מסונכרנים כל העת בין המכשירים השונים שלכם כולל בגירסת דסקטופ למחשב. את התזכורות תוכלו לחלוק בקלות עם אחרים גם בגרסת תמונה או מסמך pdf. תוכלו לבחור בין שימוש בממשק בהיר או כהה. על הכניסה לאפליקציה ולמידע שבה תוכלו להגן בעזרת טביעת אצבע.