Math Solver :פתרון משוואות מתמטיות

האפליקציה מבית מיקרוסופט היא חלומם של סטודנטים ותלמידים: חשבון, אלגברה, טריגונומטריה, סטטיסטיקה ועוד - Math Solver תפתור עבורכם משוואות תוך שימוש בבינה מלאכותית.
את המשוואה ניתן להזין באחת משלוש דרכים: כתיבה ביד חופשית, ממש כמו על דף נייר; הקלדה וסריקה באמצעות מצלמת הסמארטפון; או בחירת משוואה שכבר צולמה ממאגר התמונות. האפליקציה "תקרא" את הבעיה ותפתור אותה בצירוף הסבר על הפתרון, צעד אחר צעד, כולל הצגה של גרף המשוואה.
בנוסף, היישום יפנה אתכם לבעיות דומות ברשת ולדפי עבודה, כולל סרטוני וידיאו המתארים את הפתרון. האפליקציה יכולה לשמש גם כמחשבון מדעי, התומך בכמה שפות (לא בעברית).
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
(צילום: shutterstock)

Wisdo: קבוצות תמיכה וירטואליות

החיים צופנים בחובם לא מעט אתגרים. Wisdo מציעה הצטרפות לקבוצות במגוון תחומים, שבהן ניתן לשתף בעיות כמו חרדה, דיכאון, הפרעות אכילה ועוד, עם אחרים הסובלים מהן. האפליקציה עוסקת גם בתחומים אופטימיים יותר, כמו כניסה להיריון והורות.
ניסינו להשתלב בקבוצת "מציאת עבודות החלומות", הכוללת 12 אלף משתתפים. עם הכניסה התבקשנו לענות על כמה שאלות (מרוצים ממקום העבודה הנוכחי? מתאים לכם להיות עצמאים?). לפי התשובות קובע היישום לכמה מהמשתתפים תוכלו לעזור ובכמה להיעזר.
בהמשך תוכלו להיחשף לסיפורים מעוררי השראה מניסיונם של אחרים, לתקשר עם שותפים בכל שעה וגם לעזור לאחרים.
השימוש הבסיסי ביישום, וכן תקופת ניסיון לשבוע, בחינם. מנוי שנתי ב-140 שקל.

Rewound :געגועים לאייפוד קלאסיק

נגן מוזיקה בעיצוב האייפוד קלאסיק הזכור לטוב: תחילה יהיה עליכם להוריד את היישום שייראה כמו נגנים אחרים עם כפתורי הפעלה רגילים. בהמשך תוכלו להוסיף תבנית עיצוב נוספת (skin) שנראית כמו האייפוד קלאסיק המסורתי. מעתה תוכלו לנווט בין התפריטים, האלבומים, רשימות ההשמעה והשירים - הכל באמצעות החלקה של האצבע על הגלגל המסורתי.

ביטחון אישי: MyGuard

היישום החדש מבית פרטנר נולד במטרה לחזק את תחושת הביטחון האישי של של אנשים שנאלצים להסתובב באזורים פחות נעימים או בחניונים חשוכים. האפליקציה מציעה ליווי של 24 שעות ביממה על-ידי נציג טלפוני שהוכשר על ידי ער"ן (עזרה ראשונית נפשית) שילווה אתכם מהרגע שתרגישו חוסר ביטחון ועד לרגע שתחושת הביטחון תחזור אליכם. בנוסף כולל השירות ניטור, איתור ושליחת הודעה לאנשי קשר שהוגדרו מראש. השירות בתשלום חודשי של 6.9 שקל.

Google Calendar :אירועים ניידים

גוגל מכירה בכך שיותר ויותר משתמשים מרבים לעדכן את לוח הזמנים שלהם באפליקציה ולא במחשב האישי. לפיכך היא מרחיבה מעת לעת את היכולות של אפליקציית לוח השנה באנדרואיד. אם בעבר אפשר היה להעביר אירועים בין לוחות השנה שלכם ביישום במחשב האישי, עתה ניתן לעשות זאת גם באפליקציה באנדרואיד.
כדי לעשות זאת יהיה עליכם להיכנס לעריכת האירוע, ללחוץ בתפריט הנקודות בפינה השמאלית העליונה ולבחור את לוח השנה שאליו תרצו להעתיק את האירוע. מרגע זה הוא יופיע גם בלוח שבחרתם ותוכלו למחוק אותו מהלוח הקודם.