"לא כל מה שבאינסטגרם נכון, מאחורי כל תמונה יש לי סיפור, זה נורא חשוב", אומרת ליאל אלי. יש לה למעלה מחצי מיליון עוקבים, כמה מהסרטונים שלה כבר חצו את רף מיליון הצפיות לסרטון. אפשר לומר שהיא מעצמה. בריאיון עם בר שם אור ב"ברשת" היא מספרת על החרם שעברה כילדה ועיצב אותה, על בן הזוג החדש-ישן וגם למה היה לה חשוב שיראו את התקף החרדה ולא להסתיר אותו כמו כל היתר. האזינו לריאיון באולפן ynet radio.
בריאיון מגלה הכוכבת שדווקא כילדה חוותה ילדות לא פשוטה, הנערה החברותית הייתה לרוב בודדה. "על פניו זה נראה כאילו הייתי מוקפת בחברים. אבל בעצם הרגשתי זנב, לבד. הייתי עם ארבע חברות עיקריות, אבל מבחינת חברים לא היה לי קשר ממש".
היה חרם? "אני לא חושבת שיש מישהו שלא עבר את זה", אומרת אלי ומספרת על החוויה האישית שלה. "בכיתה ח' רבתי עם מישהי והייתה מוסכמה ששבוע שלם הייתה התעלמות מוחלטת. בדיעבד יש לי סיפור לספר. היום לצערי אני שומעת על זה הרבה".
1 צפייה בגלריה
ליאל אלי ובר שם אור
ליאל אלי ובר שם אור
ליאל אלי ובר שם אור
( צילום: רז כהן)
את המעצמה שלה בנתה אלי בתוך הרשת אבל גם היא מודה שאת האינסטגרם צריך לקחת בערבון מוגבל. "אנחנו לא רובוטים ולכולם יש עליות וירידות".
את מנסה לשבור את התדמיות האלה? "סודקת לא במכוון, פשוט חשוב לדבר על זה", אומרת אלי. "אף פיעם לא באתי והכרזתי 'אני הולכת לשנות את התפיסה של כולם'. הייתי פשוט אני. אם זה האקנה שהיה תהליך, או הנפיחות בבטן. בסופו של דבר כולנו בני אדם והשלמות שאנחנו רואים באינסטגרם היא לא אמיתית. אני הבאתי את עצמי ועם הזמן החרדות, הפתיחות הזו, אנשים מזדהים עם זה".
לאלי אין פילטרים, היא לא בוחרת בקלות את הקמפיינים שלה וגם לא מוכנה לפרסם כל מוצר. הכנות הזו אפילו עלתה בכסף ולא קטן. "חתמתי עם חברה מאוד גדולה, חוזה שנתי. חתמתי, הכל משא ומתן, פינג פונגים. סכום יפה מאוד, סכום גדול, סכום ענקי", היא מספרת, "ראיתי את המוצר ונורא לא התחברתי אליו. אמרתי 'אני לא יכולה, אני משקרת לעצמי, אני משקרת לקהל' אז באתי, הפלתי קמפיין, התחיל בלגן קטן בין הסוכנויות, אבל יצא לטובה כי להם לא כדאי לשכור את השירותים שלי כשאני בכלל לא מתחברת למוצר שלהם ולי לא כדאי לפרסם משהו שאני לא אוהבת".
בכל שבוע בר שם אור מארח ב"ברשת" את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה שמספרים הכול על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי, שלישי ב-13:00 ב-ynet radio. התוכנית זמינה בכל זמן באפליקציות הפודקאסטים השונות ובאתר ynet.