שמיים באדום: Color Changing Camera ניתוח להחלפת הצבע

אפליקציית הצילום הזאת מאפשרת לכם לעשות מניפולציות על צילומים עוד לפני שצולמו. כך תוכלו לשנות עוד לפני הלחיצה על כפתור הצילום את הצבע של כל אובייקט בתמונה. האפליקציה מאפשרת לבחור בין טווח רחב של צבעים, טונים, רוויות צבעים, צללים כיד הדמיון הטובה. כל שינוי שתעשו יראה מיד על המסך. שימו לב שהאפליקציה לא תחליף גוונים לבנים ושחורים של אובייקטים אלא רק את הצבעוניים.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)
ואיך זה קורה? היכנסו ליישום ובחרו באמצעות נגיעה כל אובייקט צבעוני שמשתקף מבעד לעדשה. בחרו את הצבע בו תרצו לצבוע את האובייקט בלחיצה על פלטת הצבעים בתחתית המסך. לחצו על הכפתור מימין לביצוע הצילום. התמונה תשמר בגלריית התמונות במכשיר שלכם.

לשחק בכאילו: iFake הכנת הודעות מזוייפות

מעל מיליון הורדות לאפליקציה שכל תכליתה היא הכנה של הודעות פייק שייראו כאילו נוצרו באפליקציית צ'אטים כמו iMessage, WhatsApp, Telegram, ואחרות. את ההודעות תוכלו לשמור במכשיר ולהשתמש בשעת הצורך. כדי לשמור על האמינות תוכלו גם לכלול בהן מבחר אימוג'ים כמו בכל הודעה. תוכלו לבחור בין מצב רגיל למצב חשוך ולשנות את רקע הצ'אט המזויף. היישום מאפשר גם הכנה של ציוצים מזויפים שיראו כאילו נוצרו באפליקציית X (טוויטר לשעבר).
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)
היישום עצמאי, לא קשור לאף אחת מאפליקציות הצ'אט ונועד למטרות בידור ומתיחות בלבד.

הכוכב הבא: SoundCloud מוזיקה מקורית חינם

האם אפליקציית מוזיקה חייבת להיות בתשלום? SoundCloud מוכיחה שלא — כל עוד אתם מתעניינים בדבר הבא במוזיקה ואמנים חדשים. כאן, בניגוד לאפליקציות חינמיות אחרות, תוכלו גם להוריד שירים בחינם להאזנה אופליין. האפליקציה כוללת יותר מ־300 מיליון שירים ויצירות מוזיקליות שנוצרו על ידי יותר מ־30 מיליון אמנים מ־193 מדינות. אפשר לחפש כאן מוזיקה ואמנים, לעקוב אחר העלאות של יצירות חדשות, ולבנות ולשתף רשימות האזנה.
אם אתם אמנים בתחילת הדרך תוכלו לעשות גם אתם שימוש באפליקציה להעלאת החומרים המוזיקליים שלכם, לשתף ולחלוק אותם עם המאזינים. האזנה ליצירותיהם מזכה את האמנים בתשלום. שימוש באפליקציה מחייב יצירה של חשבון אישי. לאחר הרישום תוכלו ליהנות מהאזנה איכותית.

רדיו חזק: TuneIn Radio רדיו מקומי בכל מקום

3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
מדריך אפליקציות
(צילום מסך: חנויות אפליקציות)
אם אתם חובבי רדיו, האפליקציה הזאת בדיוק בשבילכם. כאן תוכלו להאזין לתחנות רדיו מקומיות בכל מקום בו תהיו בעולם, ולקבל גישה גם לפודקאסטים במגוון נושאים. את התחנות תוכלו לאתר על פי תחומי התוכן שלהן: מוזיקה, ספורט, שפה, חדשות וכו'. תוכלו לבחור בין תחנות מאפריקה, אסיה, צפון ודרום אמריקה ועוד. את המועדפות ניתן לשמור, כמו גם את הפודקאסטים שתאהבו, בנושאים כמו קומדיה, פילוסופיה, מוזיקה, פוליטיקה, מדעים, אוכל ובישול. תחנות מועדפות אפשר לחלוק עם חברים ברשתות החברתיות.
מצבי "שעון מעורר" ו"טיימר שינה" מאפשרים להתעורר או להירדם לקול צלילים מרחבי העולם. לשימוש ברכב, בחירה ב"מצב נהיגה" תהפוך את הממשק לנקי וברור יותר, עם כפתורים גדולים. אפשר לגשת לשירות גם דרך המחשב האישי.