לא מעט משחקי מלחמת הכוכבים יצאו לאורך השנים. לכבוד צאתו של המשחק המצופה Star Wars: Fallen Order מבית EA, קבלו את חמשת המשחקים הכי טובים של הפרנצ'ייז:


gamey


4 צפייה בגלריה
Star Wars: Fallen Order
Star Wars: Fallen Order
המשחק החדש Star Wars: Fallen Order

במקום החמישי - Star Wars Galactic Battlegrounds

משחק האסטרטגיה בזמן אמת מ-2001 מתרחש ביקום המוכר של הסדרה ודומה להרבה משחקי RTS שיצאו באותו תקופה, כמו Age of Empire לדוגמה. במשחק ניתן לבחור אם לשחק בצד של האימפריה או בצד של המורדים. אפשר להקים בסיסים, לנצל משאבים ולבנות צבא של מורדים, אנדרואידים, סטרומטרופרס ואפילו ג'דיים או סית'ים. המשחק מעולה לחובבי ז'אנר האסטרטגיה של פעם. הגרפיקה אמנם קצת מיושנת, אבל זה לא ימנע ממכם ליהנות ממנו גם היום. המשחק זמין באתר GOG או סטים
4 צפייה בגלריה
Star Wars Galactic Battlegrounds
Star Wars Galactic Battlegrounds
Star Wars Galactic Battlegrounds

במקום הרביעי - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

המשחק שפותח על-ידי רייבן בשנת 2002 היה סוג של משחק המשך ל-Dark Forces והיה הראשון שהצליח להעביר את התחושה של שליטה בכוחות הג'דיי בצורה מוצלחת.
במשחק אנו מגלמים את קייל קאטרן, חייל אימפריה פשוט שהופך לג'דיי מן המניין. המשחק משוחק בחלקו בגוף ראשון ובגוף שלישי. Jedi Outcast הוא אחד ממשחקי מלחמת הכוכבים הקשים, אבל מדובר במשחק מיוחד לזמנו. יכול להיות שווה לשחק בו גם היום בנינטנדו סוויץ' או באמצעות סטים. אם אהבתם אותו אל תוותר על משחק ההמשך - Jedi Academy.

במקום השלישי - Star Wars Battlefront 2

לפני שאתם ממהרים לסקול אותנו, אנחנו לא מדברים על מפלצת המיקרו תשלומים הידועה לשמצה מ-2017 אלא על Battlefront 2 המקורי מ-2005. מדובר במשחק שגרם לרבבות גיימרים להתאהב בו, ויש כאלה שזה לא עבר להם מאז. גם כאן תוכלו לבחור צד במאבק התמידי בין האור והאופל, להשתמש בכלי-רכב לפי העדפתכם ולהשתתף בחלק מהקרבות האהובים והאיקוניים בסדרה. המשחק עדיין זמין בסטים.
4 צפייה בגלריה
Star Wars Battlefront 2
Star Wars Battlefront 2
Star Wars Battlefront 2. הגיימרים התאהבו

במקום השני - Star Wars:The Force Unleashed

הפנינה של לוקסארטס מ-2008 הוא כנראה הכי כיפי ברשימה. במשחק אנו נכנסים לנעליו של סטארקילר, השוליה של האחד והיחיד - דארת' וויידר. מטרת המשחק היא לחסל את שארית לוחמי הג'דיי שנותרו, אבל לאט לאט העלילה עוברת תפנית ואנו עוברים מהצד האפל אל האור. בדרך לשם אנחנו נלחמים באויבים עם כוחות סית' מטורפים בעזרת חרב האור שלנו. אין מה להגיד, פשוט כיף מההתחלה ועד הסוף. המשחק זמין בסטים, כמו גם משחק ההמשך Star Wars: The Force Unleashed 2.

במקום הראשון - Star Wars: Knights of the Old Republic

צריך לתת את הכבוד הראוי ליצירת המופת מ-2003, שהפכה את המפתחת Bioware לאגדה שהיא היום (לפחות עד שהגיע אנת'ם וחירב את שמה בגדול). מדובר במשחק תפקידים בתורות שהיה מהפכני לאותה תקופה ולקח אותנו אחורה בזמן לתקופה שונה, אך עדיין מוכרת ביקום של מלחמת הכוכבים. בדומה למשחקים אחרים, גם פה נעבור אימונים מפרכים בדרכנו להפוך לג'דיי ובדרך נשדרג את היכולות שלנו, נצא למשימות עם צוותים שאנחנו הרכבנו (בדומה למשחק Mass Effect) ונקבל החלטות שישנו את המשך המשחק.
Knights of the Old Republic נחשב בעיני רבים כאחד ממשחקי מלחמת הכוכבים הטובים, אם לא הטוב ביותר בכל הזמנים. המשחק זמין בסטים, אנדרואיד ו-iOS.
4 צפייה בגלריה
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Knights of the Old Republic