נינטנדו חושפת פרטים חדשים על Mario Kart Live: Home Circuit, משחק המרוצים החדש שלה, שמשלב בין מכוניות צעצוע אמיתיות לבין משחק מרוצים בקונסולת סוויץ'. המשחק צפוי להגיע לחנויות בעוד כשבועיים בדיוק, ב-16 באוקטובר, ויימכר בישראל ב-449 שקלים לגרסה עם מכונית צעצוע אחת.
2 צפייה בגלריה
Mario Kart Live: Home Circuit
Mario Kart Live: Home Circuit
Mario Kart Live: Home Circuit
(צילום: נינטנדו)
באירוע מקוון מיוחד שערכה החברה לעיתונאים, חשפה נינטנדו כמה ממצבי המשחק המיוחדים ומהמגבלות במשחק החדש. עוד לפני כן, היה ידוע כי כל ערכה תגיע עם מכונית צעצוע אחת, ארבע שערי משחק שמעגנים את מסלול המרוץ, שני חיצי קרטון וכבל הטענה.
כעת אפשר לומר גם איך כל זה יעבוד. בשלב הראשון, יתבקשו הרוכשים להוריד את המשחק, שיהיה זמין בחינם בחנות המקוונת של נינטנדו אך לא יהיה שימושי ללא מכונית הצעצוע. לאחר יצירת קישור בין המכונית לבין הסוויץ', יתבקשו השחקנים להסיע את המכונית במסלול לבחירתם בין השערים שמיקמו ברחבי הבית. המכונית מיועדת רק לשימוש פנים, אך מסוגלת להתמודד גם עם שטיחים - אם כי במקרה של שטיחים עבים במיוחד, עשויה להיות לה בעיה. המסלול שאותו השחקנים מייצרים בהסעת המכונית ייקלט בתוך הקונסולה, ובו יוכלו השחקנים להתחרות. בנינטנדו לא מגבילים את השחקנים מבחינת אורך המסלול, אך הקשר בין המכונית לבין הסוויץ' נעשה באמצעות חיבור WiFi, כך שהטווח יוכל להגיע לכמה עשרות מטרים במקרה המאוד-טוב.
2 צפייה בגלריה
Mario Kart Live: Home Circuit
Mario Kart Live: Home Circuit
Mario Kart Live: Home Circuit
(צילום: נינטנדו)
המשחק יכלול הן מצבים לשחקן בודד (עם יריבים שנמצאים רק בעולם הוירטואלי), והן מצב מרובה משתתפים לעד ארבעה שחקנים - כל אחד מהם עם סוויץ' וערכה משלו. המרוץ עצמו לוקח לא מעט דברים מסדרת Mario Kart המרכזית. כך, יהיו ארבע מהירויות משחק, כאשר מהירות המרוץ קובעת בעצם את המהירות המירבית של מכונית הצעצוע, וניתן יהיה לעשות דריפט בפניות כדי להאיץ את המכונית לזמן מה. בנוסף, חשפה נינטנדו באירוע כמה מהאפקטים המיוחדים, החל מהאצה רגעית ועד למצב של סופת חול, שמזיז את גלגלי המכונית כל הזמן לצד אחד, ומאלץ את השחקנים "להילחם" בה על שליטה.
אפקט מיוחד נוסף קושר יצור מעולם של מריו (Chain Chomp), לקדמת המכונית הווירטואלית, מה שיגרום לזו האמיתית לזוז לכיוונים לא צפויים. וכמובן שיש גם כלי נשק, שאם יפגעו בכם במשחק הוידאו יעצרו את המכונית האמיתית, או אפילו ייקחו מכם את השליטה בה לכמה רגעים. את השערים שתמקמו ברחבי הבית תוכלו לתכנת כך שיספקו למכוניות בונוס או דווקא יהוו מכשול.
יש מספר שאלות אליהן בנינטנדו עדיין לא מתייחסים. כך, לא ברור עדיין האם יש כוונה למכור מכוניות נוספות בנפרד, או האם החברה מתכננת להציע למכירה שערים נוספים או שמא כל מסלול יצטרך להסתפק בארבעה שערים בלבד. גם זמן הסוללה של המכוניות טרם נחשף.