יותר מעשרה מיליון שחקנים בכל יום: קרוב לחודש מאז שיצא לשוק בחינם לחלוטין, מולטיוורסוס (MultiVersus), משחק המכות החדש המבוסס על דמויות הזיכיון של אולפני האחים וורנר שובר שיאי מכירות - וכל זה כשבפועל הוא לא עולה אגורה שחוקה אחת.
3 צפייה בגלריה
MultiVersus
MultiVersus
MultiVersus
(צילום: Warner Bros)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מולטיוורסוס היה ונשאר ללא צל של ספק אחד מהמשחקים המדוברים ביותר של השנה (זאת לצד כותרי ענק כמו אלדן רינג שכבר שברו לא מעט שיאים השנה). המשחק לא הפסיק להוכיח את עצמו בחודש האחרון, עם יותר מ-10 מיליון שחקנים פעילים שפקדו את שרתי המשחק בכל יום במהלך תקופת הבטא הפתוחה של המשחק - משמע עוד לפני שהושק באופן רשמי.
כאמור, מולטיוורסוס הוא משחק מכות חינמי שממקד את עצמו על גבי כל הזכיונות של אולפני האחים וורנר, ועל כן אחת מהנקודות המרשימות ביותר שעומדות לטובתו הוא ארסנל הדמויות הרחב שלו. המשחק כולל דמויות כגון שאגי מסקובי-דו, גיבורי על של DC כגון וונדר-וומן, באטמן וסופרמן, את הצמד האהוב ריק ומורטי ואפילו דמויות ממשחקי הכס, זאת לצד מגוון דמויות נוספות שיתווספו בעתיד (בלאק אדם וגרמלינס כבר הוכרזו, זו רק ההתחלה). דמויות אלו נכנסות יחדיו לזירת קרב אחת, בפורמט שמאוד מזכיר את Super Smash Bros של חברת נינטנדו.
3 צפייה בגלריה
ארסנל דמויות מגוון
ארסנל דמויות מגוון
ארסנל דמויות מגוון
(צילום: Warner Bros)
כעת, בסיומו של חודש אחד בלבד מאז השקתו בבטא (שנגמרה רשמית בשבוע שעבר כשהמשחק יצא באופן מלא יחד עם עונת תוכן ראשונה), שובר המשחק שיא נוסף, הפעם במכירות, כשהוא הפך למשחק הנמכר ביותר במהלך חודש יולי - כך על פי הנתונים של חברת המחקר האמריקנית NPD.
3 צפייה בגלריה
קרבות צבעוניים
קרבות צבעוניים
קרבות צבעוניים
(צילום: Warner Bros)
אז איך מולטיורסוס מכניס כל כך הרבה כסף? הרווח מהמשחק מגיע בעיקר דרך ה-"Founder's Pack", שהן למעשה חבילות תוכן הכוללות שלל תכנים דיגיטליים והטבות כגון קיצורי דרך בהשגת דמויות חדשות ורקעים אקסלוסיביים לכרטיס הלוחם שלכם. נכון להיום המשחק מציע מספר חבילות בסגנון, במחיר שנע בין 159 ועד 399 שקלים.
חבילות התוכן האלה מוצעות לשחקנים לצד המשחק המלא שמגיע בחינם, כך שאין שום חובה לרכוש אותן. לצד חבילות התוכן מוצעת לשחקנים גם Battle Pass (מונח שרבים מכם ודאי יכירו אם הם אי פעם שיחקו בפורטנייט) - חבילת תוכן עונתית בתשלום שמעניקה לשחקנים חפצים ותוכן דיגיטלי נוסף למשחק שלהם.
מולטיורסוס זמין למשחק על גבי קונסולות הפלייסטיישן, אקסבוקס והמחשב האישי.